De Beckham van Irak komt wel hoor!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het gaat wel hard ineens wanneer na Elia en Arnautovic ook nog eens Hersi weg wil gaan, toch een bruikbare kracht in het team.
Hoe kom je erbij dat Hersi weg wil?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het gaat wel hard ineens wanneer na Elia en Arnautovic ook nog eens Hersi weg wil gaan, toch een bruikbare kracht in het team.
eens!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:15 schreef poehej het volgende:
Ik las net en een reactie op de voetbal FP dat er een gelimiteerde transfersom van 10 mil in zn contract stond.. Dan heeft Ajax zich daar gewoon aan te houden. Maar in ieder geval wel stom dat ze niet eens een reactie geven op het bod van Ajax.
ze zijn nog aan het touwtrekken, dus echt definitief is hij nog niet weg (Joop wil nog geld zien)quote:
quote:'Ajax-bod op Elia was belediging'
Zaterdag - Erwin
Joop Munsterman heeft vandaag in het Algemeen Dagblad gereageerd op de uitlatingen van Ajax-directeur Henri van den Aat, die eerder in hetzelfde blad insinueerde dat Ajax al een week met Munsterman in contact probeert te komen over een eventuele transfer van Eljero Elia, maar dat de voorzitter van Twente niet bereikbaar is. "Wij stellen vast dat Joop Munsterman zich volstrekt onbereikbaar houdt sinds ons bod er ligt", aldus de Amsterdamse directeur.
Het antwoord van Munsterman laat aan duidelijkheid niets te wensen over. ,,Een club als Ajax kan maar niet wennen aan de nieuwe realiteit van FC Twente. Wij zijn een volwaardige handelspartner geworden, laten ons door niemand meer afschepen met een fooi,’’ aldus Munsterman. De voorzitter liet verder optekenen het openingsbod van Ajax als beledigend te hebben ervaren. Ajax bood 8 miljoen en wilde dat over 4 seizoenen betalen, waar Twente 12 miljoen verlangt. Verder meldde hij nog dat Hamburger SV een hoger bod heeft uitgebracht op Elia dan de Amsterdammers.
Ook reageerde hij nog op de verklaring van Van der Aat dat hij volstrekt onbereikbaar zou zijn geweest de afgelopen tijd. ,,Ik ben weliswaar druk bezet, maar luister elke dag mijn voicemail af en daar stond geen Ajax op,’’ countert hij. ,,Ook mijn secretaresse heeft niemand van Ajax aan de lijn gehad. Als de noodzaak zo hoog was geweest om contact met ons te krijgen, hadden ze ook mijn collega’s Aldo van der Laan of Jan van Halst kunnen bellen. Is allemaal niet gebeurd. Met die meneer Van der Aat heb ik überhaupt nog nooit gesproken, dus waar heeft die man het over?’’.
Kaarten ook binnenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:58 schreef jjstyle333 het volgende:
vandaag de 1ste wedstrijd van de FC.
Kijken hoe hoog de score uitvalt.
Nog iemand van hier die naar twente - schalke gaat ? ik wel heb de kaartjes binnen.
Joop wil altijd geld zien, maar ga er maar vanuit dat ze niks krijgen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ze zijn nog aan het touwtrekken, dus echt definitief is hij nog niet weg (Joop wil nog geld zien)
dus nu staat hij gelijk met Jan Jeuring, of telt deze niet?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nkufo heeft zijn 1ste doelpunt van dit seizoen alweer gescoord.
1-5 is het geworden.
Alleen doelpunten in de competitiequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus nu staat hij gelijk met Jan Jeuring, of telt deze niet?
dus ook geen beker, (voorronde) CL, Europa League?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:51 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Alleen doelpunten in de competitie.
prima!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:54 schreef thewishmaster het volgende:
2003/04 FC Twente 28 14 Eredivisie
2004/05 FC Twente 32 16 Eredivisie
2005/06 FC Twente 32 12 Eredivisie
2006/07 FC Twente 34 22 Eredivisie
2007/08 FC Twente 34 22 Eredivisie
2008/09 FC Twente 31 16 Eredivisie
Ik kom op 102 goals in de eredivisie, dus ik neem aan dat alleen de eredivisiegoals worden meegeteld voor dat record.
Hij heeft er in totaal al 140 ofzo gemaakt hoor (officiele wedstrijden dan). Alleen competitie dus.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus ook geen beker, (voorronde) CL, Europa League?
quote:Ajax en Elia verbitterd over houding Munsterman
Geschreven op vrijdag, 19 juni om 08:00
De irritatie bij Ajax en Eljero Elia over de houding van FC Twente-voorzitter Joop Munsterman loopt steeds verder op. De Amsterdamse club probeert al ruim een week vergeefs met het bestuurslid in gesprek te komen over een transfer van de aanvaller. Elia is naar verluidt intussen in botsing gekomen met Munsterman en weigert ondanks een doorlopend contract na zijn vakantie begin juli terug te keren in Enschede.
"Wij stellen vast dat Munsterman zich volstrekt onbereikbaar houdt sinds ons bod er ligt", stelt directeur Henri van der Aat namens Ajax in AD/Sportwereld. "Hij is op geen enkele manier persoonlijk te spreken en die manier van doen irriteert." FC Twente liet vorige week weten dat de club een bod van naar verluidt acht miljoen euro heeft afgewezen. Dat is vier miljoen euro minder dan de geëiste vraagprijs.
Elia liet na de verloren KNVB-bekerfinale tegen SC Heerenveen weten dat hij in de zomer wil vertrekken uit de Grolsch Veste. Hij wees daarbij op afspraken die deze winter bij het signeren van zijn nieuwe Twente-contract waren gemaakt. Munsterman zei toe mee te zullen werken aan een overgang van de 22-jarige Voorburger in de zomer. Zo niet, dan zou Elia een exorbitant jaarsalaris in Enschede gaan opstrijken.
In eerste instantie ging de voorkeur van Elia uit naar Hamburger SV. Maar omdat coach Martin Jol naar Ajax trok, veranderde het perspectief. Munsterman wenst echter volgens het dagblad geen zaken meer te doen met de Amsterdammers. Dit naar aanleiding van de wekenlange soap rond verdediger Robbie Wielaert. "Wij staan überhaupt geen spelers meer af aan de concurrentie in Nederland. Als onze topspelers al vertrekken, dan rechtstreeks naar het buitenland", liet hij meermaals optekenen.
Ajax wilde Elia afgelopen winterstop al aantrekken, maar koos voor Wielaert. De club achtte de kans dat FC Twente twee spelers naar Amsterdam zou laten vertrekken nihil, waardoor verdere stappen uitbleven. Elia was naar verluidt zelf wel al akkoord met de hoofdstedelingen, waar hij de jeugdopleiding doorliep. "Die Amsterdamse bluf past ook wel bij mij, denk ik. Het uitdagen, het dollen, net als op straat. Een tegenstander he-le-maal gek maken, dat is het mooiste wat er is", oordeelde de hoofdrolspeler.
Blij dat je mijn mening deelt met betrekking tot Hamsterman. Een echte huilie inderdaad.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:06 schreef need2009 het volgende:
[..]
Over dat gejank hebben we een ander topic.
Wat dat betreft had je zijn broer kunnen zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:11 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Blij dat je mijn mening deelt met betrekking tot Hamsterman. Een echte huilie inderdaad.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:56 schreef Dvm86 het volgende:
Elia is naar verluidt intussen in botsing gekomen met Munsterman en weigert ondanks een doorlopend contract na zijn vakantie begin juli terug te keren in Enschede.
Tsjah is toch zijn recht om het aan te vechten?quote:
quote:Hersi wil gewoon bij Twente blijven
Youssouf Hersi heeft de berichten tegengesproken dat hij zou willen vertrekken bij FC Twente. In de media verschenen de afgelopen week geluiden dat de aanvallende middenvelder zijn heil elders wilde gaan zoeken gezien de grote concurrentie voor zijn plek. Daar is volgens Hersi niets van waar. "Ik weet niet waar die geluiden vandaan komen. Het is namelijk niet waar. Ik wil gewoon bij Twente blijven en vechten voor mijn plek," aldus de geboren Ethiopiër. Er bestaat wel belangstelling voor Hersi, maar dit deed hijzelf af als oninteressant.
fctwente.net
En dus maar zeggen dat hij niet meer komt trainen in juli. Nee, dan ben je goed bezig.quote:Op zondag 21 juni 2009 02:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Tsjah is toch zijn recht om het aan te vechten?
Als hij vindt dat hij benadeeld wordt dan mag hij het aanvechten.
Hij zei een deal te hebben gesloten met Munsterman over een vertrek in de zomer, als Munsterman nu opeens aan vergeetachtigheid lijdt kan ik me voorstellen dat hij zich irriteert. Ik zou zeggen, wegwezen daar, want zonder Elia, Arnautovic en Braafheid blijft er toch vrij weinig kwaliteit over.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
En dus maar zeggen dat hij niet meer komt trainen in juli. Nee, dan ben je goed bezig.![]()
Hij had beter niet een nieuw contract ondertekend als hij echt zo graag weg wil.
We weten ook weinig over die deal.. misschien dat afgesproken was dat die alleen voor het buitenland zou gelden?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:45 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hij zei een deal te hebben gesloten met Munsterman over een vertrek in de zomer, als Munsterman nu opeens aan vergeetachtigheid lijdt kan ik me voorstellen dat hij zich irriteert. Ik zou zeggen, wegwezen daar, want zonder Elia, Arnautovic en Braafheid blijft er toch vrij weinig kwaliteit over.
Ach ja, denk aan vorig jaar. Engelaar, Wilkshire en El Ahmadi weg. Wat zei iedereen, het stort als een kaartenhuis in elkaar.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:45 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hij zei een deal te hebben gesloten met Munsterman over een vertrek in de zomer, als Munsterman nu opeens aan vergeetachtigheid lijdt kan ik me voorstellen dat hij zich irriteert. Ik zou zeggen, wegwezen daar, want zonder Elia, Arnautovic en Braafheid blijft er toch vrij weinig kwaliteit over.
Kuipers gaat het vertrek van Braafheid opvangen met zijn 15 wedstrijden ervaring in de eredivisie? En Luuk de Jong zorgt opeens voor een kwaliteitsimpuls met die 2 goals die hij maakte. Die twee aankopen zorgen toch echt voor een forse achteruitgang. Die drie vertrekkende spelers waren samen met N'Kufo en Perez hoofdverantwoordelijk voor die 2e plaats en de twee overblijvers worden toch wel erg oud.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
We weten ook weinig over die deal.. misschien dat afgesproken was dat die alleen voor het buitenland zou gelden?
Weinig kwaliteit? Met inmiddels al weer Kuipers en de Jong aangetrokken?
Twente is echt niet dankzij die 3 jongens 2e geworden hoor.![]()
Ik heb niks tegen FC Twente (wel tegen het provinciale tekeergaan tegen Ajax), dus dat is bij mij niet de achterliggende reden. Als ik gewoon kijk naar de vertrekkende spelers en die afzet tegen de vervangers zie ik wel een heel groot verschil.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:03 schreef Prosac het volgende:
Ik denk dat de uitspraken over dat het niks meer zal worden ook altijd meer op "hoop" en "wens" gebaseerd zijn.
Daarmee doe je Wielaert, Wisgerhof, Douglas, Rajkoviç, Stam, Brama, Janssen en Tioté ernstig tekort. AZ wilde Kuipers ook, zal dus wel wat kunnen. Luuk de Jong werd begeerd door de halve eredivisie, zal dus ook niet zo slecht zijn.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:02 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Kuipers gaat het vertrek van Braafheid opvangen met zijn 15 wedstrijden ervaring in de eredivisie? En Luuk de Jong zorgt opeens voor een kwaliteitsimpuls met die 2 goals die hij maakte. Die twee aankopen zorgen toch echt voor een forse achteruitgang. Die drie vertrekkende spelers waren samen met N'Kufo en Perez hoofdverantwoordelijk voor die 2e plaats en de twee overblijvers worden toch wel erg oud.
Dat ik Douglas tekort doe, daar heb je gelijk in, ook een erg goede speler die ik vergeten was te noemen als pijler onder het succes. Die andere spelers ballen leuk mee als het goed gaat, maar zijn echt geen topclubmateriaal.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Daarmee doe je Wielaert, Wisgerhof, Douglas, Rajkoviç, Stam, Brama, Janssen en Tioté ernstig tekort. AZ wilde Kuipers ook, zal dus wel wat kunnen. Luuk de Jong werd begeerd door de halve eredivisie, zal dus ook niet zo slecht zijn.
Bovendien weet je niet wat er allemaal nog komen gaat en heb ik van diverse mensen begrepen dat Rendla misschien nog wel een groter talent is dan Arnautoviç
Kom eens een paar wedstrijden volgen in het stadion en zie welke invloed o.a. Boschker en Wisgerhof hebben op het coachen van de verdediging. En bereken het aantal kilometers welke Stam maakt per helft. En hoeveel ballen Tioté onderschept. En als we dan toch pluimen aan het uitdelen zijn; de traptechniek van Theo.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:10 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat ik Douglas tekort doe, daar heb je gelijk in, ook een erg goede speler die ik vergeten was te noemen als pijler onder het succes. Die andere spelers ballen leuk mee als het goed gaat, maar zijn echt geen topclubmateriaal.
Op basis van wat ik op de confederationscup heb gezien, durf ik daar echt helemaal niks over te zeggen. Armoe troef leek het.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En we hebben Akram er ook bij in de aanval, kan ook wel wat worden
Irak heeft tegen Z Afrika en Nieuw Zeeland gespeeld en 0 keer gescoord, dus zo'n verpletterende indruk heeft hij niet achtergelaten.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
Op basis van wat ik op de confederationscup heb gezien, durf ik daar echt helemaal niks over te zeggen. Armoe troef leek het.
Kijk eens naar 2 tot 3 jaar geleden. Hoever Braafheid en Elia toen waren, het waren bijna reserves bij hun club!!!. Arnautovic hebben ze als talent binnengehaald. Ik vertrouw op de begeleiding van Twente, dat ze deze keer ook weer topspelers maken van de talenten en spelers die ze gekocht hebben.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:05 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen FC Twente (wel tegen het provinciale tekeergaan tegen Ajax), dus dat is bij mij niet de achterliggende reden. Als ik gewoon kijk naar de vertrekkende spelers en die afzet tegen de vervangers zie ik wel een heel groot verschil.
Dus hij maakt bij jou alleen een goede indruk als die scoort ?quote:Op zondag 21 juni 2009 17:26 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Irak heeft tegen Z Afrika en Nieuw Zeeland gespeeld en 0 keer gescoord, dus zo'n verpletterende indruk heeft hij niet achtergelaten.
Precies, talent genoeg. Kastrati, ook een talentvolle aanvaller.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Bovendien weet je niet wat er allemaal nog komen gaat en heb ik van diverse mensen begrepen dat Rendla misschien nog wel een groter talent is dan Arnautoviç
quote:'Arnautovic naar Inter'
Marko Arnautović gaat voor vijf jaar tekenen bij Internazionale. De Oostenrijkse site oe24.at meldt dat de Italianen de aanvaller voor een half jaar huren en vervolgens een bedrag van negen miljoen euro overmaken aan FC Twente, waarmee hij de duurste Oostenrijkse speler in de geschiedenis wordt.
De 20-jarige aanvaller streek in 2006 neer in Enschede. Hij begon bij de A1, waarvan hij topscorer werd en won het landskampioenschap voor A-junioren. Daarna werd ook de Super Cup voor de A-jeugd gewonnen en in 2008 werd hij topscorer van het beloftenelftal, waarmee hij eveneens kampioen werd. In 2008/09 beleefde hij zijn definitieve doorbraak in het eerste elftal. Vanaf de rechtsbuitenpositie scoorde hij dat seizoen veertien doelpunten.
fctwente.net
ja idd, hoop echt dat het meer is.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
9 miljoen is toch wel een stuk minder dan verwacht werd toch?
Heeft misschien zijn blessure voor een daling in de prijs gezorgd.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:37 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ja idd, hoop echt dat het meer is.
Misschien huren ze hem nog voor 4 miljoen?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
9 miljoen is toch wel een stuk minder dan verwacht werd toch?
Ik neem inderdaad aan dat er ook nog wel een redelijk bedrag voor de huur betaald word..quote:Op maandag 22 juni 2009 11:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Misschien huren ze hem nog voor 4 miljoen?
quote:Málaga en FC Twente willen Leonardo
Geschreven door: Maurice Heijkoop - Bron: Sportweek
Leonardo hoeft niet bang te zijn dat hij na zijn vertrek bij Ajax zonder club komt te zitten. Málaga en FC Twente hebben hun interesse in de Braziliaan al kenbaar gemaakt. Ook NAC Breda, VfB Stuttgart en 1899 Hoffenheim hebben een oogje op de 26-jarige aanvaller, maar zijn minder concreet. "Het zou mooi zijn als die clubs daadwerkelijk met mij willen praten. Ik heb heel veel zin om een toppieseizoen te draaien, zit vól motivatie," zegt hij tegen Sportweek.
'Leo' praat ook over de gebeurtenissen van afgelopen week. "Ineens brengt Ajax naar buiten dat ik weg moet bij de club. Ik las ook dat ik bij de nieuwe trainer een basisplaats zou hebben geëist. Allemaal onzin. Heel raar dat er ineens dit soort negatieve dingen naar buiten komt. Ajax wilde me houden, dat hebben ze een paar keer tegen me gezegd, maar ik zou een ander contract krijgen. Kun je niet verwachten dat ik met een blij gezicht rondloop. Maar goed, het hoofdstuk Ajax ligt achter me. Er is niet uitgekomen wat ik ervan verwacht had, maar ja... zo is voetbal."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |