Daarmee doe je Wielaert, Wisgerhof, Douglas, Rajkoviç, Stam, Brama, Janssen en Tioté ernstig tekort. AZ wilde Kuipers ook, zal dus wel wat kunnen. Luuk de Jong werd begeerd door de halve eredivisie, zal dus ook niet zo slecht zijn.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:02 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Kuipers gaat het vertrek van Braafheid opvangen met zijn 15 wedstrijden ervaring in de eredivisie? En Luuk de Jong zorgt opeens voor een kwaliteitsimpuls met die 2 goals die hij maakte. Die twee aankopen zorgen toch echt voor een forse achteruitgang. Die drie vertrekkende spelers waren samen met N'Kufo en Perez hoofdverantwoordelijk voor die 2e plaats en de twee overblijvers worden toch wel erg oud.
Dat ik Douglas tekort doe, daar heb je gelijk in, ook een erg goede speler die ik vergeten was te noemen als pijler onder het succes. Die andere spelers ballen leuk mee als het goed gaat, maar zijn echt geen topclubmateriaal.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Daarmee doe je Wielaert, Wisgerhof, Douglas, Rajkoviç, Stam, Brama, Janssen en Tioté ernstig tekort. AZ wilde Kuipers ook, zal dus wel wat kunnen. Luuk de Jong werd begeerd door de halve eredivisie, zal dus ook niet zo slecht zijn.
Bovendien weet je niet wat er allemaal nog komen gaat en heb ik van diverse mensen begrepen dat Rendla misschien nog wel een groter talent is dan Arnautoviç
Kom eens een paar wedstrijden volgen in het stadion en zie welke invloed o.a. Boschker en Wisgerhof hebben op het coachen van de verdediging. En bereken het aantal kilometers welke Stam maakt per helft. En hoeveel ballen Tioté onderschept. En als we dan toch pluimen aan het uitdelen zijn; de traptechniek van Theo.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:10 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat ik Douglas tekort doe, daar heb je gelijk in, ook een erg goede speler die ik vergeten was te noemen als pijler onder het succes. Die andere spelers ballen leuk mee als het goed gaat, maar zijn echt geen topclubmateriaal.
Op basis van wat ik op de confederationscup heb gezien, durf ik daar echt helemaal niks over te zeggen. Armoe troef leek het.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En we hebben Akram er ook bij in de aanval, kan ook wel wat worden
Irak heeft tegen Z Afrika en Nieuw Zeeland gespeeld en 0 keer gescoord, dus zo'n verpletterende indruk heeft hij niet achtergelaten.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
Op basis van wat ik op de confederationscup heb gezien, durf ik daar echt helemaal niks over te zeggen. Armoe troef leek het.
Kijk eens naar 2 tot 3 jaar geleden. Hoever Braafheid en Elia toen waren, het waren bijna reserves bij hun club!!!. Arnautovic hebben ze als talent binnengehaald. Ik vertrouw op de begeleiding van Twente, dat ze deze keer ook weer topspelers maken van de talenten en spelers die ze gekocht hebben.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:05 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen FC Twente (wel tegen het provinciale tekeergaan tegen Ajax), dus dat is bij mij niet de achterliggende reden. Als ik gewoon kijk naar de vertrekkende spelers en die afzet tegen de vervangers zie ik wel een heel groot verschil.
Dus hij maakt bij jou alleen een goede indruk als die scoort ?quote:Op zondag 21 juni 2009 17:26 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Irak heeft tegen Z Afrika en Nieuw Zeeland gespeeld en 0 keer gescoord, dus zo'n verpletterende indruk heeft hij niet achtergelaten.
Precies, talent genoeg. Kastrati, ook een talentvolle aanvaller.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Bovendien weet je niet wat er allemaal nog komen gaat en heb ik van diverse mensen begrepen dat Rendla misschien nog wel een groter talent is dan Arnautoviç
quote:'Arnautovic naar Inter'
Marko Arnautović gaat voor vijf jaar tekenen bij Internazionale. De Oostenrijkse site oe24.at meldt dat de Italianen de aanvaller voor een half jaar huren en vervolgens een bedrag van negen miljoen euro overmaken aan FC Twente, waarmee hij de duurste Oostenrijkse speler in de geschiedenis wordt.
De 20-jarige aanvaller streek in 2006 neer in Enschede. Hij begon bij de A1, waarvan hij topscorer werd en won het landskampioenschap voor A-junioren. Daarna werd ook de Super Cup voor de A-jeugd gewonnen en in 2008 werd hij topscorer van het beloftenelftal, waarmee hij eveneens kampioen werd. In 2008/09 beleefde hij zijn definitieve doorbraak in het eerste elftal. Vanaf de rechtsbuitenpositie scoorde hij dat seizoen veertien doelpunten.
fctwente.net
ja idd, hoop echt dat het meer is.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
9 miljoen is toch wel een stuk minder dan verwacht werd toch?
Heeft misschien zijn blessure voor een daling in de prijs gezorgd.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:37 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ja idd, hoop echt dat het meer is.
Misschien huren ze hem nog voor 4 miljoen?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
9 miljoen is toch wel een stuk minder dan verwacht werd toch?
Ik neem inderdaad aan dat er ook nog wel een redelijk bedrag voor de huur betaald word..quote:Op maandag 22 juni 2009 11:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Misschien huren ze hem nog voor 4 miljoen?
quote:Málaga en FC Twente willen Leonardo
Geschreven door: Maurice Heijkoop - Bron: Sportweek
Leonardo hoeft niet bang te zijn dat hij na zijn vertrek bij Ajax zonder club komt te zitten. Málaga en FC Twente hebben hun interesse in de Braziliaan al kenbaar gemaakt. Ook NAC Breda, VfB Stuttgart en 1899 Hoffenheim hebben een oogje op de 26-jarige aanvaller, maar zijn minder concreet. "Het zou mooi zijn als die clubs daadwerkelijk met mij willen praten. Ik heb heel veel zin om een toppieseizoen te draaien, zit vól motivatie," zegt hij tegen Sportweek.
'Leo' praat ook over de gebeurtenissen van afgelopen week. "Ineens brengt Ajax naar buiten dat ik weg moet bij de club. Ik las ook dat ik bij de nieuwe trainer een basisplaats zou hebben geëist. Allemaal onzin. Heel raar dat er ineens dit soort negatieve dingen naar buiten komt. Ajax wilde me houden, dat hebben ze een paar keer tegen me gezegd, maar ik zou een ander contract krijgen. Kun je niet verwachten dat ik met een blij gezicht rondloop. Maar goed, het hoofdstuk Ajax ligt achter me. Er is niet uitgekomen wat ik ervan verwacht had, maar ja... zo is voetbal."
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:15 schreef jjstyle333 het volgende:
wil de supporter zich melden die het 'supportershirt' heeft ontworpen.
Jezus zeg wat lelijk.
quote:
Wat vreemd ja, dat ik een speler aan wie ik een hekel heb liever niet bij mijn club zie spelen.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:32 schreef jjstyle333 het volgende:
Dus omdat jij hem haat mag die naar Malaga.
Perez was toch ook een 'irritant' mannetje voordat hij naar Twente kwam.
Ballen kan die wel als die niet geblesseerd is.
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:19 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik vind Wellenberg net niet het niveau van Twente aankunnen. Denk dat hij bij een club als NEC weleens basisspeler kan worden
Straks wilt er door Munsterman niemand meer naar Twentequote:Joop Munsterman, de voorzitter van FC Twente, vindt acht miljoen euro voor Marko Arnautovic veel te weinig. Hij denkt aan een bedrag van rond de tien miljoen euro. Is-ie gek geworden?
We hebben het hier over een talentvolle aanvaller uit de eigen jeugd die 44 duels in de eredivisie heeft gespeeld. Daarin maakte hij 12 goals. Ik zou zeggen: Strik eromheen en weg ermee.
Datzelfde geldt voor Eljero Elia, ook al zo’n talent. Voor bijna niets gekomen en Ajax wil hem voor acht miljoen kopen. Hij speelde 123 duels in de eredivisie waarin hij 17 keer scoorde.
Ook in het geval van Elia ligt Munsterman dwars. Beide spelers zijn het inmiddels zat en willen een transfer. De voorzitter pokert liever. Hij gokt er op dat Inter en Ajax met een beter bod zullen komen, en anders eventueel een andere club. Als dat gebeurt, chapeau voor Munsterman. Maar is hij niet te veel in de war geraakt door de 94 miljoen euro die Real Madrid heeft betaald aan Manchester United voor Cristiano Ronaldo?
Dan lijkt acht miljoen voor deze would-be Ronaldo’s een schijntje. Of overspeelt Munsterman zijn hand hier en krijgt hij straks te maken met twee gefrustreerde spelers die sowieso wegwillen en moet Twente uiteindelijk genoegen nemen met een lager bod?
Nog zo’n kwestie. Gisteren stond Erik ten Hag, de nieuwe assistent-trainer van PSV, werkeloos toe te kijken bij de eerste training van zijn club. Zijn oude werkgever, Twente, ligt dwars en staat niet toe dat hij voor 1 juli, als zijn contract is beëindigd, op het veld staat. De discussie gaat over de afkoopsom van Ten Hag, die tot voor kort werd gezien als de toekomstige hoofdtrainer van Twente. Ook in deze kwestie stelt Munsterman zich halsstarig op. Je zou dus van een karaktertrek kunnen spreken.
En daar zit ’m ook het probleem. Wie groots wil zijn, moet ook een groots gebaar kunnen maken.
Ah, is het alweer een miljoen meer? Weg d'r mee danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:17 schreef Dunckie het volgende:
9 miljoen voor Arnautovic is toch nog steeds best veel.
inter wil niet hoger dan 8 en arnautovic wil niet meer terug naar twente.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:17 schreef Dunckie het volgende:
9 miljoen voor Arnautovic is toch nog steeds best veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |