abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2009 @ 17:06:58 #51
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70225519
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:02 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Kuipers gaat het vertrek van Braafheid opvangen met zijn 15 wedstrijden ervaring in de eredivisie? En Luuk de Jong zorgt opeens voor een kwaliteitsimpuls met die 2 goals die hij maakte. Die twee aankopen zorgen toch echt voor een forse achteruitgang. Die drie vertrekkende spelers waren samen met N'Kufo en Perez hoofdverantwoordelijk voor die 2e plaats en de twee overblijvers worden toch wel erg oud.
Daarmee doe je Wielaert, Wisgerhof, Douglas, Rajkoviç, Stam, Brama, Janssen en Tioté ernstig tekort. AZ wilde Kuipers ook, zal dus wel wat kunnen. Luuk de Jong werd begeerd door de halve eredivisie, zal dus ook niet zo slecht zijn.
Bovendien weet je niet wat er allemaal nog komen gaat en heb ik van diverse mensen begrepen dat Rendla misschien nog wel een groter talent is dan Arnautoviç
  Moderator / Redactie FP zondag 21 juni 2009 @ 17:09:44 #52
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_70225583
En we hebben Akram er ook bij in de aanval, kan ook wel wat worden
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zondag 21 juni 2009 @ 17:10:35 #53
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_70225607
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:06 schreef Prosac het volgende:

[..]

Daarmee doe je Wielaert, Wisgerhof, Douglas, Rajkoviç, Stam, Brama, Janssen en Tioté ernstig tekort. AZ wilde Kuipers ook, zal dus wel wat kunnen. Luuk de Jong werd begeerd door de halve eredivisie, zal dus ook niet zo slecht zijn.
Bovendien weet je niet wat er allemaal nog komen gaat en heb ik van diverse mensen begrepen dat Rendla misschien nog wel een groter talent is dan Arnautoviç
Dat ik Douglas tekort doe, daar heb je gelijk in, ook een erg goede speler die ik vergeten was te noemen als pijler onder het succes. Die andere spelers ballen leuk mee als het goed gaat, maar zijn echt geen topclubmateriaal.
pi_70225855
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:10 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Dat ik Douglas tekort doe, daar heb je gelijk in, ook een erg goede speler die ik vergeten was te noemen als pijler onder het succes. Die andere spelers ballen leuk mee als het goed gaat, maar zijn echt geen topclubmateriaal.
Kom eens een paar wedstrijden volgen in het stadion en zie welke invloed o.a. Boschker en Wisgerhof hebben op het coachen van de verdediging. En bereken het aantal kilometers welke Stam maakt per helft. En hoeveel ballen Tioté onderschept. En als we dan toch pluimen aan het uitdelen zijn; de traptechniek van Theo.
  zondag 21 juni 2009 @ 17:25:40 #55
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70226021
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En we hebben Akram er ook bij in de aanval, kan ook wel wat worden
Op basis van wat ik op de confederationscup heb gezien, durf ik daar echt helemaal niks over te zeggen. Armoe troef leek het.
  zondag 21 juni 2009 @ 17:26:17 #56
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_70226036
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:25 schreef Prosac het volgende:

[..]

Op basis van wat ik op de confederationscup heb gezien, durf ik daar echt helemaal niks over te zeggen. Armoe troef leek het.
Irak heeft tegen Z Afrika en Nieuw Zeeland gespeeld en 0 keer gescoord, dus zo'n verpletterende indruk heeft hij niet achtergelaten.
pi_70226144
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:05 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen FC Twente (wel tegen het provinciale tekeergaan tegen Ajax), dus dat is bij mij niet de achterliggende reden. Als ik gewoon kijk naar de vertrekkende spelers en die afzet tegen de vervangers zie ik wel een heel groot verschil.
Kijk eens naar 2 tot 3 jaar geleden. Hoever Braafheid en Elia toen waren, het waren bijna reserves bij hun club!!!. Arnautovic hebben ze als talent binnengehaald. Ik vertrouw op de begeleiding van Twente, dat ze deze keer ook weer topspelers maken van de talenten en spelers die ze gekocht hebben.
pi_70243086
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:26 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Irak heeft tegen Z Afrika en Nieuw Zeeland gespeeld en 0 keer gescoord, dus zo'n verpletterende indruk heeft hij niet achtergelaten.
Dus hij maakt bij jou alleen een goede indruk als die scoort ?

Je moet ook niet verwachten dat Akram aan de lopende band scoort.
het is geen aanvallend ingestelde speler. Vind dat hij meer een type Brama is. De controllerende middenvelder, rust uitstralend. Maar we moeten niks van hem verwachten, hij zal zich eerst moeten aanpassen en wennen aan het niveau. Dit zal echter wel een tijdje gaan duren.
Dus gewoon een KWW'tje.

[ Bericht 21% gewijzigd door jjstyle333 op 22-06-2009 08:17:45 ]
"Van Duitsers heb je pas gewonnen als ze met de bus de stad uit zijn."
  maandag 22 juni 2009 @ 08:55:23 #59
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_70243519
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:06 schreef Prosac het volgende:

[..]

Precies, talent genoeg. Kastrati, ook een talentvolle aanvaller.
En Vujicevic komt er ook aan.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_70243769
Eindelijk duidelijkheid.

Arnautovic vertrekt naar Inter.

http://www.oe24.at/sport/(...)_Mailand_0483236.ece
  maandag 22 juni 2009 @ 09:19:03 #61
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_70243891
quote:
'Arnautovic naar Inter'

Marko Arnautović gaat voor vijf jaar tekenen bij Internazionale. De Oostenrijkse site oe24.at meldt dat de Italianen de aanvaller voor een half jaar huren en vervolgens een bedrag van negen miljoen euro overmaken aan FC Twente, waarmee hij de duurste Oostenrijkse speler in de geschiedenis wordt.

De 20-jarige aanvaller streek in 2006 neer in Enschede. Hij begon bij de A1, waarvan hij topscorer werd en won het landskampioenschap voor A-junioren. Daarna werd ook de Super Cup voor de A-jeugd gewonnen en in 2008 werd hij topscorer van het beloftenelftal, waarmee hij eveneens kampioen werd. In 2008/09 beleefde hij zijn definitieve doorbraak in het eerste elftal. Vanaf de rechtsbuitenpositie scoorde hij dat seizoen veertien doelpunten.

fctwente.net
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_70243958
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:19 schreef 9christensen het volgende:

[..]
9 miljoen is toch wel een stuk minder dan verwacht werd toch?
  maandag 22 juni 2009 @ 09:37:30 #63
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_70244243
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:23 schreef sjimz het volgende:

[..]

ja idd, hoop echt dat het meer is.
[b]Enschede![/b]
pi_70244261
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:37 schreef 9christensen het volgende:

[..]

ja idd, hoop echt dat het meer is.
Heeft misschien zijn blessure voor een daling in de prijs gezorgd.
pi_70244303
De echte bedragen kom je toch nooit te weten.
Twente zal dat nooit naar buiten brengen.
Steve kan nu opzoek gaan naar een goede vervanger.
Doei Marko.
  maandag 22 juni 2009 @ 11:48:14 #66
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_70247513
En dat was 2.. Alleen Elia nog en dan kunnen we weer verder
  maandag 22 juni 2009 @ 11:50:34 #67
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70247578
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:23 schreef sjimz het volgende:

[..]

Misschien huren ze hem nog voor 4 miljoen?
  maandag 22 juni 2009 @ 11:52:14 #68
39338 poehej
pi_70247626
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:50 schreef Prosac het volgende:

[..]

Misschien huren ze hem nog voor 4 miljoen?
Ik neem inderdaad aan dat er ook nog wel een redelijk bedrag voor de huur betaald word..
  maandag 22 juni 2009 @ 11:53:18 #69
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_70250217
Niemand hier weet de exacte transfersom en dat zal ook niemand ooit denk ik te weten komen.
Aangezien de clubs dit bijna nooit openbaar maken.
Marko heeft Twente niks gekost behalve de opleidingskosten dus als het 9miljoen zou zijn dan is dat mooi meegenomen. Ik denk zelf dat Joop wel een betere constructie afsluit met de nieuwe club van Marko.
pi_70251005
Twente kennende zal de vervanger al wel klaarstaan...
pi_70251107
quote:
Málaga en FC Twente willen Leonardo
Geschreven door: Maurice Heijkoop - Bron: Sportweek

Leonardo hoeft niet bang te zijn dat hij na zijn vertrek bij Ajax zonder club komt te zitten. Málaga en FC Twente hebben hun interesse in de Braziliaan al kenbaar gemaakt. Ook NAC Breda, VfB Stuttgart en 1899 Hoffenheim hebben een oogje op de 26-jarige aanvaller, maar zijn minder concreet. "Het zou mooi zijn als die clubs daadwerkelijk met mij willen praten. Ik heb heel veel zin om een toppieseizoen te draaien, zit vól motivatie," zegt hij tegen Sportweek.

'Leo' praat ook over de gebeurtenissen van afgelopen week. "Ineens brengt Ajax naar buiten dat ik weg moet bij de club. Ik las ook dat ik bij de nieuwe trainer een basisplaats zou hebben geëist. Allemaal onzin. Heel raar dat er ineens dit soort negatieve dingen naar buiten komt. Ajax wilde me houden, dat hebben ze een paar keer tegen me gezegd, maar ik zou een ander contract krijgen. Kun je niet verwachten dat ik met een blij gezicht rondloop. Maar goed, het hoofdstuk Ajax ligt achter me. Er is niet uitgekomen wat ik ervan verwacht had, maar ja... zo is voetbal."
pi_70251795
Leonardo?
Vraag me af of dat wel wat is
pi_70251921
verschrikkelijk dat shirt van Heubach.
net een pyama. Die zwarte van Brama is
pi_70251986
Erg mooi inderdaad, dat zwarte. Waarom dat babyblauw van 2 seizoen geleden terug moet keren, geen idee. En het "supporters"-shirt is helemaal een drama
pi_70252107
wil de supporter zich melden die het 'supportershirt' heeft ontworpen.
Jezus zeg wat lelijk.
pi_70252460
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:15 schreef jjstyle333 het volgende:
wil de supporter zich melden die het 'supportershirt' heeft ontworpen.
Jezus zeg wat lelijk.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 22 juni 2009 @ 15:22:28 #78
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_70254599
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:46 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Laat hem maar lekker naar Málaga gaan.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_70254724
Waarom ?

Enige probleem is zijn houding.
Ballen kan die wel. Snelheid, scorend vermogen.
  maandag 22 juni 2009 @ 15:30:14 #80
171357 Rikketik
pi_70254873
Ik heb sinds zijn NAC-tijd al een hekel aan hem, zal wel door zijn houding komen inderdaad. Of hij kan voetballen weet ik niet, hij heeft bar weinig laten zien in Amsterdam.
pi_70254958
Dus omdat jij hem haat mag die naar Malaga.
Perez was toch ook een 'irritant' mannetje voordat hij naar Twente kwam.
Ballen kan die wel als die niet geblesseerd is.
  maandag 22 juni 2009 @ 15:33:27 #82
39338 poehej
pi_70254986
Die blauwe en die zwarte zijn ontzettend lijp.. ik koop sowieso nog een shirt erbij als ik dit zo zie Ik koop eerst die zwarte en aan het eind van het seizoen die blauwe voor de helft van de prijs
pi_70255139
De begroting van Twente wordt mede mogelijk gemaakt door Dhr Jelle Konter.
  maandag 22 juni 2009 @ 15:43:35 #84
171357 Rikketik
pi_70255352
quote:
Op maandag 22 juni 2009 15:32 schreef jjstyle333 het volgende:
Dus omdat jij hem haat mag die naar Malaga.
Perez was toch ook een 'irritant' mannetje voordat hij naar Twente kwam.
Ballen kan die wel als die niet geblesseerd is.
Wat vreemd ja, dat ik een speler aan wie ik een hekel heb liever niet bij mijn club zie spelen.
  maandag 22 juni 2009 @ 15:50:07 #85
39338 poehej
pi_70255587
De lui die dat supportershirt hebben ontworpen hebben echt geen smaak.. Ik had liever wwer het ros in het groot op het shirt gezien..
pi_70260777
Hoe denken jullie over Wellenberg? NEC wil hem hebben.

Denken jullie dat hij in staat is om bij ons basisspeler te worden? Of komt hij niveau te kort?
pi_70260835
Ik vind Wellenberg net niet het niveau van Twente aankunnen. Denk dat hij bij een club als NEC weleens basisspeler kan worden
pi_70260972
Oke dat klinkt in ieder geval goed. Maar laat het eerst maar eens rondkomen.
pi_70261286
Wellenberg heeft de pech bij twente dat hij Stam en Douglas boven zich heeft staan.
Denk dat het goed voor hem zou zijn om te gaan spelen bij Nec.
Daar heeft die meer kans op speeltijd dan bij Twente.
pi_70262509
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:19 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik vind Wellenberg net niet het niveau van Twente aankunnen. Denk dat hij bij een club als NEC weleens basisspeler kan worden
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_70264962
Twee Finse talenten naar Twente

Iemand die Pennanen al eens zien spelen in Jong Twente?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70265036
Redelijk talent is het, al verwacht ik niet dat ie zo 123 doorbreekt tot de A-selectie
pi_70265935
Wellenberg moet blijven! Ik vind de stukjes met hem op fctwente.tv altijd leuk.
pi_70274745
Supporters met een beetje photoshop talenten kom even naar FCTwente.net ^^.

voorbeeld:

http://www.fctwente.net/
pi_70279166
quote:
Joop Munsterman, de voorzitter van FC Twente, vindt acht miljoen euro voor Marko Arnautovic veel te weinig. Hij denkt aan een bedrag van rond de tien miljoen euro. Is-ie gek geworden?

We hebben het hier over een talentvolle aanvaller uit de eigen jeugd die 44 duels in de eredivisie heeft gespeeld. Daarin maakte hij 12 goals. Ik zou zeggen: Strik eromheen en weg ermee.

Datzelfde geldt voor Eljero Elia, ook al zo’n talent. Voor bijna niets gekomen en Ajax wil hem voor acht miljoen kopen. Hij speelde 123 duels in de eredivisie waarin hij 17 keer scoorde.

Ook in het geval van Elia ligt Munsterman dwars. Beide spelers zijn het inmiddels zat en willen een transfer. De voorzitter pokert liever. Hij gokt er op dat Inter en Ajax met een beter bod zullen komen, en anders eventueel een andere club. Als dat gebeurt, chapeau voor Munsterman. Maar is hij niet te veel in de war geraakt door de 94 miljoen euro die Real Madrid heeft betaald aan Manchester United voor Cristiano Ronaldo?

Dan lijkt acht miljoen voor deze would-be Ronaldo’s een schijntje. Of overspeelt Munsterman zijn hand hier en krijgt hij straks te maken met twee gefrustreerde spelers die sowieso wegwillen en moet Twente uiteindelijk genoegen nemen met een lager bod?

Nog zo’n kwestie. Gisteren stond Erik ten Hag, de nieuwe assistent-trainer van PSV, werkeloos toe te kijken bij de eerste training van zijn club. Zijn oude werkgever, Twente, ligt dwars en staat niet toe dat hij voor 1 juli, als zijn contract is beëindigd, op het veld staat. De discussie gaat over de afkoopsom van Ten Hag, die tot voor kort werd gezien als de toekomstige hoofdtrainer van Twente. Ook in deze kwestie stelt Munsterman zich halsstarig op. Je zou dus van een karaktertrek kunnen spreken.

En daar zit ’m ook het probleem. Wie groots wil zijn, moet ook een groots gebaar kunnen maken.
Straks wilt er door Munsterman niemand meer naar Twente
pi_70279349
Een delegatie van FC Twente bekeek afgelopen weekend Mohammed Abdellaoue. Hij is een 23-jarige vleugelspits van het Noorse Valerenga IF.

Bron: TCT
pi_70279534
"Romano Denneboom kan volgens ingewijden rekenen op interesse uit binnen- en buitenland. Vooral ADO Den Haag en Vitesse trekken nadrukkelijk aan de aanvaller, die het afgelopen seizoen vooral als invaller regelmatig belangrijk was voor Twente."

ook via www.fctwente.net
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_70293171
9 miljoen voor Arnautovic is toch nog steeds best veel.
Ik weet het ook niet
  Moderator dinsdag 23 juni 2009 @ 16:24:14 #99
8781 crew  Frutsel
pi_70293382
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:17 schreef Dunckie het volgende:
Ah, is het alweer een miljoen meer? Weg d'r mee dan
pi_70293489
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:17 schreef Dunckie het volgende:
inter wil niet hoger dan 8 en arnautovic wil niet meer terug naar twente.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')