en dat kost je dan de lak van je Ferrariquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Volgens de Corriere delo Sport zou ze ook tegen haar nieuwe vriend verteld hebben dat Mihailov haar een aantal malen niet zou hebben kunnen inhouden terwijl ze geen trek had, onzedelijk betast tegen haar zin in, zeg maar.
Mihailov heeft er lak aan denk ik.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat kost je dan de lak van je Ferrari![]()
Sjeez...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
http://www.fctwente.net/forum/showthread.php?t=7412&page=58&pp=30
En de daaropvolgende pagina's.
nog opvallende spelers bij twente?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
0-12 vanavond tegen RV Rijssen, lekker rustig avondje zonnen voor de Twente spelers.Was wel gezellig langs de lijn.
Ik zie geen dikke mensen met een janssen shirt, dus neequote:Op woensdag 24 juni 2009 23:45 schreef Mark-Hgl het volgende:
Er is een kinderboekje van FCT uitgekomen, Sander gaat naar FC Twente. Hoofdpersoon is genoemand naar Sander Boschker:
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=8629
Wie herkent zichzelf?:
[ afbeelding ]
(YK)quote:Uitspraken Elia en Arnautovic laten Munsterman koud
Joop Munsterman (foto) is niet onder de indruk van de uitspraken van Eljero Elia en Marko Arnautovic. Beide spelers lieten enkele keren weten dat zij komend seizoen niet meer voor FC Twente uitkomen.
Elia is in beeld bij Ajax en Hamburger SV en gaf na de KNVB-bekerfinale te kennen dat hij Twente verlaat. Arnautovic is in gesprek met Internazionale over een transfer en vertelde onlangs niet meer voor de Enschedese club te spelen. 'Af en toe lijkt het wildwest, met Braziliaanse, Alves-achtige toestanden,' zegt Munsterman in Voetbal International en doelt daarmee op de soap rondom de transfer van Afonso Alves. 'Maar bij Alves waren er tenminste nog behoorlijke bedragen in het spel.'
'Als het niet tot een transfer komt, komen die jongens keurig terug,' zegt Munsterman over Elia en Arnautovic. 'Wat willen ze dan? Twee jaar op de tribune zitten? Die spelers hebben een contract getekend en moeten lekker gaan voetballen. Biedingen van Ajax op Elia zullen we blijven weigeren. Of het moet een extreem bedrag zijn, dat domweg niet is te weigeren. We verkopen liever niet meer in het binnenland.'
'Ook het bod van HSV is oninteressant,' vervolgt de voorzitter van Twente. 'Die club staat bekend als koopjesjager. Ze hebben eerder Rafael van der Vaart en Nigel de Jong voor een prikkie opgehaald en voor veel geld doorverkocht. Daar werken wij niet aan mee. Hetzelfde geldt voor een verhuurconstructie met Arnautovic. Dan geef je een half jaar de controle over die jongen volledig uit handen. En als het dan niet tot een definitieve transfer komt, weet je ook niet in welke fysieke en mentale staat zo'n speler terugkomt.'
Elia voetbalde onder Rutten ook al erg goed, al was hij toen nog te vaak ongelukkig in de eindpass. Arnoutovic staat al sinds zijn komst naar Twente te boek als megatalent, veruit de beste speler in de A-competitie (en topscorer) en ook topscorer + beste speler in de beloftencompetitie. Niet voor niets wilde bijvoorbeeld Feyenoord al zo'n 5 miljoen betalen voordat hij in de eredivisie doorbrak.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:31 schreef thewishmaster het volgende:
Die Munsterman wil dit seizoen de impopulariteitsprijs winnen waarschijnlijk. Er worden forse bedragen geboden op twee spelers die een jaar goed gevoetbald hebben in de eredivisie en het is hem nog te min. Straks zit je met twee ongemotiveerde spelers die zich echt niet meer uit de naad gaan werken voor Twente.
Arnautovic had voor afgelopen seizoen nog nooit gescoord in de eredivisie en als we op de scouting van Feyenoord moeten afgaan is het einde zoek natuurlijk. Elia balde onder Rutten echt niet zo goed, 2 goals in 30 wedstrijden is wel erg weinig voor een aanvaller.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Elia voetbalde onder Rutten ook al erg goed, al was hij toen nog te vaak ongelukkig in de eindpass. Arnoutovic staat al sinds zijn komst naar Twente te boek als megatalent, veruit de beste speler in de A-competitie (en topscorer) en ook topscorer + beste speler in de beloftencompetitie. Niet voor niets wilde bijvoorbeeld Feyenoord al zo'n 5 miljoen betalen voordat hij in de eredivisie doorbrak.
Arnautovic stond ook al bij zijn komst naar Twente/ Heracles a1 bekend als megatalent, de nieuwe Ibrahimovic werd hij al in de jeugd genoemd. Zijn eerste jaar was hij veruit de beste speler in de A-jeugd competitie, hij scoorde daar ook a 16 keer in 22. Vorig seizoen was hij uitblinker in de beloftencompetitie (22 goals), dat hij het ver zou gaan schoppen was eigenlijk toen al bekend. Ook zijn doorbraak was alles behalve een verrassing, dat zag iedere voetballiefhebber en niet alleen de Feyenoordscouting.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:39 schreef thewishmaster het volgende:
Arnautovic had voor afgelopen seizoen nog nooit gescoord in de eredivisie en als we op de scouting van Feyenoord moeten afgaan is het einde zoek natuurlijk.
Elia speelde ook onder Rutten wel goed vind ik. Hij was in mijn optiek regelmatig de gevaarlijkste aanvaller, alleen het rendement was niet denderend inderdaad. Maar het was geen verrassing in ieder geval dat hij dit seizoen definitief doorbrak. Maar je hebt gelijk, in zijn eerste jaar als basisspeler was hij bij lange na geen 10 miljoen waard en ook nog niet rijp voor een Oranje selectie.quote:Elia balde onder Rutten echt niet zo goed, 2 goals in 30 wedstrijden is wel erg weinig voor een aanvaller.
quote:Transfer Arnautovic stap dichterbij
De kans dat Marco Arnautovic komend seizoen voor Internazionale speelt, is een stuk groter geworden.
Vrijdag werd de Twentse aanvaller in Italie onderworpen aan een vier uur durende intensieve medische test. Deze leverden een positief resultaat op. Hij kampt met een stressfactuur maar er blijkt sprake van een voorspoedige heling van de blessure. Naar verluidt zullen FC Twente en Internationale komende week de onderhandelingen voortzetten.
Wat juh zecht man!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:29 schreef Tommyjunk het volgende:
begin het wel eens te worden met Munsterman...
fuck Ajax en Feyenoord, die lui moeten niet denken dat ze voor wijnig geld onze talentjes kunnen opkopen omdat zei een naam hebben uit het verleden!
Wijnig geldquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:29 schreef Tommyjunk het volgende:
begin het wel eens te worden met Munsterman...
fuck Ajax en Feyenoord, die lui moeten niet denken dat ze voorwijnig geld onze talentjes kunnen opkopen omdat zei een naam hebben uit het verleden!
Zullen we de erelijsten even vergelijken, alleen de eindklasseringen van de laatste tien jaar is ook goed?quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wijnig geld? Met de hoogte van de boden op Elia en Arnautovic mag Twente zijn handen dichtknijpen, alleen denkt Joop Munsterman op dit moment dat Twente een topclub is, een enkele tweede plaats maakt je geen topclub.
Joop Munsterman denkt niet dat Twente een topclub is. Joop Munsterman denkt wel dat Twente volgend seizoen ook weer in de top van de competitie moet kunnen meedraaien. En dan is het niet handig om één van je beste spelers aan de concurrent te verkopen nietwaar? Dat Twente Elia niet wil laten vertrekken naar Ajax is gebaseerd op ambities, niet op status. Het lijkt me slim als sommige mensen dat eens gaan doorkrijgen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wijnig geld? Met de hoogte van de boden op Elia en Arnautovic mag Twente zijn handen dichtknijpen, alleen denkt Joop Munsterman op dit moment dat Twente een topclub is, een enkele tweede plaats maakt je geen topclub.
Ik kan me voorstellen dat ze hem eerst kennis laten maken met de groep; hem eerst een paar dagen laten meetrainen. Misschien speelt hij wel mee tegen Borussia Mönchengladbach.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:17 schreef hayder het volgende:
ik had via radio fc twente gehoord dat Nashat Akram 10 juli zich meldt bij Twente. Denken jullie dat ie dan al meespeelt tegen FC Zwolle op 11 juli?
het is weinig...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik kan best een onderscheid maken tussen status en ambities. De ambitie van Ajax is om voor het landskampioenschap te strijden, ieder jaar weer, terwijl de ambitie van FC Twente is om bij de eerste vijf te eindigen. FC Twente en Ajax zijn dus geen concurrenten, ze mikken op hele andere doelen, ik ben alleen bang dat Munsterman werkelijk denkt dat FC Twente een titelkandidaat is. Dat kan hij natuurlijk mooi vergeten, helemaal zonder de extra kwaliteiten van Elia, Arnautovic en Braafheid.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:37 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Joop Munsterman denkt niet dat Twente een topclub is. Joop Munsterman denkt wel dat Twente volgend seizoen ook weer in de top van de competitie moet kunnen meedraaien. En dan is het niet handig om één van je beste spelers aan de concurrent te verkopen nietwaar? Dat Twente Elia niet wil laten vertrekken naar Ajax is gebaseerd op ambities, niet op status. Het lijkt me slim als sommige mensen dat eens gaan doorkrijgen.
De laatste 3 jaar vertrekken ieder jaar belangrijke spelers, en ieder jaar zegt iedereen dat Twente het nu niet gaat redden en in de middenmoot eindigt. En toch gaat het elk jaar weer een beetje beterquote:Op zondag 28 juni 2009 18:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik kan best een onderscheid maken tussen status en ambities. De ambitie van Ajax is om voor het landskampioenschap te strijden, ieder jaar weer, terwijl de ambitie van FC Twente is om bij de eerste vijf te eindigen. FC Twente en Ajax zijn dus geen concurrenten, ze mikken op hele andere doelen, ik ben alleen bang dat Munsterman werkelijk denkt dat FC Twente een titelkandidaat is. Dat kan hij natuurlijk mooi vergeten, helemaal zonder de extra kwaliteiten van Elia, Arnautovic en Braafheid.
In de middenmoot eindigen beweer ik nergens, maar met de tweede plaats van afgelopen seizoen is het plafond bereikt.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:02 schreef Sieps het volgende:
[..]
De laatste 3 jaar vertrekken ieder jaar belangrijke spelers, en ieder jaar zegt iedereen dat Twente het nu niet gaat redden en in de middenmoot eindigt. En toch gaat het elk jaar weer een beetje beter
Ajax mikt ieder jaar op de titel, maar heeft bijvoorbeeld vorig seizoen bewezen dat je met die ambities ook op de derde plaats kunt belanden. Je mag, gezien de afgelopen drie jaar, er van uit gaan dat Twente minstens vierde wil worden. Sorry, geen concurrenten zei je?quote:Op zondag 28 juni 2009 18:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik kan best een onderscheid maken tussen status en ambities. De ambitie van Ajax is om voor het landskampioenschap te strijden, ieder jaar weer, terwijl de ambitie van FC Twente is om bij de eerste vijf te eindigen. FC Twente en Ajax zijn dus geen concurrenten, ze mikken op hele andere doelen, ik ben alleen bang dat Munsterman werkelijk denkt dat FC Twente een titelkandidaat is. Dat kan hij natuurlijk mooi vergeten, helemaal zonder de extra kwaliteiten van Elia, Arnautovic en Braafheid.
Dat is grappig, dat is precies wat ik twee jaar geleden ook dacht na de vierde plaats. En het volgende jaar werden we tweede.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:16 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
In de middenmoot eindigen beweer ik nergens, maar met de tweede plaats van afgelopen seizoen is het plafond bereikt.
Zolang de begrotingen niet nagenoeg gelijk zijn zie ik Twente geen structurele concurrent worden, meer een tijdelijke concurrent zoals AZ, Willem II en SC Heerenveen in het verleden ook zijn geweest.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:18 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ajax mikt ieder jaar op de titel, maar heeft bijvoorbeeld vorig seizoen bewezen dat je met die ambities ook op de derde plaats kunt belanden. Je mag, gezien de afgelopen drie jaar, er van uit gaan dat Twente minstens vierde wil worden. Sorry, geen concurrenten zei je?
Jij loopt hier alleen maar te stoken en trollen, rot alsjeblieft op.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:16 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
In de middenmoot eindigen beweer ik nergens, maar met de tweede plaats van afgelopen seizoen is het plafond bereikt.
Ik laat alleen een kritisch geluid horen, je mag hier alleen meepraten als je aansluit in de polonaise en zegt dat Twente voor de titel gaat.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:28 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Jij loopt hier alleen maar te stoken en trollen, rot alsjeblieft op.
Kan je mij die trolls aanwijzen dan kan ik er wat aan doen.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:28 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Jij loopt hier alleen maar te stoken en trollen, rot alsjeblieft op.
Maar jij bent ook een jood, dus jij zal dat nooit zienquote:Op zondag 28 juni 2009 19:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan je mij die trolls aanwijzen dan kan ik er wat aan doen.
Ik zie ze namelijk niet.
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:52 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een jood, dus jij zal dat nooit zien
Hij geeft zijn mening en daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar ik vind het inderdaad ook niet trollen.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:16 schreef pfaf het volgende:
't Is geen trollen, maar weinig zinnigs komt er ook niet uit z'n mond/toetsenbord.
Dat zou heel goed kunnen. Het is inderdaad zaak om de begroting flink op te schroeven, anders blijf je als club op de lange duur alsnog achter de feiten aanlopen.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zolang de begrotingen niet nagenoeg gelijk zijn zie ik Twente geen structurele concurrent worden, meer een tijdelijke concurrent zoals AZ, Willem II en SC Heerenveen in het verleden ook zijn geweest.
bron: http://www.sportwereld.nl(...)ver_Eljero_Elia.htmlquote:Ajax wint en praat over Eljero Elia
Door MAARTEN WIJFFELS
AMSTERDAM - De tweede week van de voorbereiding begint voor Ajax maandag aan de onderhandelingstafel. Het is eindelijk gelukt met FC Twente in gesprek te komen over een mogelijke transfer van Eljero Elia.
Ajax en FC Twente gaan het onderhoud in met het bod van acht miljoen euro, te betalen in termijnen, dat sinds midden vorige week op tafel ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |