abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70428357
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 16:48 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Wijnig geld ? Met de hoogte van de boden op Elia en Arnautovic mag Twente zijn handen dichtknijpen, alleen denkt Joop Munsterman op dit moment dat Twente een topclub is, een enkele tweede plaats maakt je geen topclub.

De handjes dichtknijpen om de bedragen die op Elia worden geboden? Ajax mag zichzelf kapot schamen met zo'n jodenbod. Van de bedragen die bij mij bekend zijn (8miljoen gespreid over 4jaar van Ajax, 6miljoen HSV) laat je zo'n speler toch echt niet gaan, kom op man. Snap echt niet hoezo Munsterman op dit punt zo wordt aangepakt. Hij is toch serieus sinterklaas niet, voor die bedragen kan Twente Cissé nog niet eens halen...
pi_70451013
ik had via radio fc twente gehoord dat Nashat Akram 10 juli zich meldt bij Twente. Denken jullie dat ie dan al meespeelt tegen FC Zwolle op 11 juli?
  zondag 28 juni 2009 @ 17:37:51 #178
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_70451624
quote:

[..]

Wijnig geld ? Met de hoogte van de boden op Elia en Arnautovic mag Twente zijn handen dichtknijpen, alleen denkt Joop Munsterman op dit moment dat Twente een topclub is, een enkele tweede plaats maakt je geen topclub.
Joop Munsterman denkt niet dat Twente een topclub is. Joop Munsterman denkt wel dat Twente volgend seizoen ook weer in de top van de competitie moet kunnen meedraaien. En dan is het niet handig om één van je beste spelers aan de concurrent te verkopen nietwaar? Dat Twente Elia niet wil laten vertrekken naar Ajax is gebaseerd op ambities, niet op status. Het lijkt me slim als sommige mensen dat eens gaan doorkrijgen.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zondag 28 juni 2009 @ 17:41:44 #179
171357 Rikketik
pi_70451710
quote:
Op zondag 28 juni 2009 17:17 schreef hayder het volgende:
ik had via radio fc twente gehoord dat Nashat Akram 10 juli zich meldt bij Twente. Denken jullie dat ie dan al meespeelt tegen FC Zwolle op 11 juli?
Ik kan me voorstellen dat ze hem eerst kennis laten maken met de groep; hem eerst een paar dagen laten meetrainen. Misschien speelt hij wel mee tegen Borussia Mönchengladbach.
pi_70452006
wat een schijt drukte by dat stadion..hele perron stond net vol
pi_70452032
quote:

[..]

het is weinig...
pi_70452127
quote:
Op zondag 28 juni 2009 17:54 schreef Elwood1802 het volgende:

[..]

het is weinig...
Dan moet je dat even tegen de persoon zeggen die thewishmaster aan het quoten was.
  zondag 28 juni 2009 @ 18:42:49 #183
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_70453006
quote:
Op zondag 28 juni 2009 17:37 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Joop Munsterman denkt niet dat Twente een topclub is. Joop Munsterman denkt wel dat Twente volgend seizoen ook weer in de top van de competitie moet kunnen meedraaien. En dan is het niet handig om één van je beste spelers aan de concurrent te verkopen nietwaar? Dat Twente Elia niet wil laten vertrekken naar Ajax is gebaseerd op ambities, niet op status. Het lijkt me slim als sommige mensen dat eens gaan doorkrijgen.
Ik kan best een onderscheid maken tussen status en ambities. De ambitie van Ajax is om voor het landskampioenschap te strijden, ieder jaar weer, terwijl de ambitie van FC Twente is om bij de eerste vijf te eindigen. FC Twente en Ajax zijn dus geen concurrenten, ze mikken op hele andere doelen, ik ben alleen bang dat Munsterman werkelijk denkt dat FC Twente een titelkandidaat is. Dat kan hij natuurlijk mooi vergeten, helemaal zonder de extra kwaliteiten van Elia, Arnautovic en Braafheid.
pi_70453432
quote:
Op zondag 28 juni 2009 18:42 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Ik kan best een onderscheid maken tussen status en ambities. De ambitie van Ajax is om voor het landskampioenschap te strijden, ieder jaar weer, terwijl de ambitie van FC Twente is om bij de eerste vijf te eindigen. FC Twente en Ajax zijn dus geen concurrenten, ze mikken op hele andere doelen, ik ben alleen bang dat Munsterman werkelijk denkt dat FC Twente een titelkandidaat is. Dat kan hij natuurlijk mooi vergeten, helemaal zonder de extra kwaliteiten van Elia, Arnautovic en Braafheid.
De laatste 3 jaar vertrekken ieder jaar belangrijke spelers, en ieder jaar zegt iedereen dat Twente het nu niet gaat redden en in de middenmoot eindigt. En toch gaat het elk jaar weer een beetje beter
  zondag 28 juni 2009 @ 19:16:21 #185
144262 thewishmaster
pi_70453779
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:02 schreef Sieps het volgende:

[..]

De laatste 3 jaar vertrekken ieder jaar belangrijke spelers, en ieder jaar zegt iedereen dat Twente het nu niet gaat redden en in de middenmoot eindigt. En toch gaat het elk jaar weer een beetje beter
In de middenmoot eindigen beweer ik nergens, maar met de tweede plaats van afgelopen seizoen is het plafond bereikt.
  zondag 28 juni 2009 @ 19:18:49 #186
171357 Rikketik
pi_70453847
quote:
Op zondag 28 juni 2009 18:42 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Ajax mikt ieder jaar op de titel, maar heeft bijvoorbeeld vorig seizoen bewezen dat je met die ambities ook op de derde plaats kunt belanden. Je mag, gezien de afgelopen drie jaar, er van uit gaan dat Twente minstens vierde wil worden. Sorry, geen concurrenten zei je?
  zondag 28 juni 2009 @ 19:20:33 #187
171357 Rikketik
pi_70453886
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:16 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

In de middenmoot eindigen beweer ik nergens, maar met de tweede plaats van afgelopen seizoen is het plafond bereikt.
Dat is grappig, dat is precies wat ik twee jaar geleden ook dacht na de vierde plaats. En het volgende jaar werden we tweede.
pi_70453891
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:18 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ajax mikt ieder jaar op de titel, maar heeft bijvoorbeeld vorig seizoen bewezen dat je met die ambities ook op de derde plaats kunt belanden. Je mag, gezien de afgelopen drie jaar, er van uit gaan dat Twente minstens vierde wil worden. Sorry, geen concurrenten zei je?
Zolang de begrotingen niet nagenoeg gelijk zijn zie ik Twente geen structurele concurrent worden, meer een tijdelijke concurrent zoals AZ, Willem II en SC Heerenveen in het verleden ook zijn geweest.
PSV en Feyenoord zullen onder normale omstandigheden ( Als Feyenoord er financieel weer bovenop komt) altijd concurrenten zijn.
pi_70454073
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:16 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Jij loopt hier alleen maar te stoken en trollen, rot alsjeblieft op.
  zondag 28 juni 2009 @ 19:30:54 #190
144262 thewishmaster
pi_70454148
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:28 schreef DirkZz het volgende:

[..]

Ik laat alleen een kritisch geluid horen, je mag hier alleen meepraten als je aansluit in de polonaise en zegt dat Twente voor de titel gaat.
pi_70454182
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:28 schreef DirkZz het volgende:

[..]

Kan je mij die trolls aanwijzen dan kan ik er wat aan doen.
Ik zie ze namelijk niet.
  zondag 28 juni 2009 @ 21:52:34 #192
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_70458884
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

Kan je mij die trolls aanwijzen dan kan ik er wat aan doen.
Ik zie ze namelijk niet.
Maar jij bent ook een jood, dus jij zal dat nooit zien
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_70459356
quote:
Op zondag 28 juni 2009 21:52 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Maar jij bent ook een jood, dus jij zal dat nooit zien
pi_70459399
Nou kom op, laat ze eens zien.
  zondag 28 juni 2009 @ 22:16:27 #195
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_70460035
't Is geen trollen, maar weinig zinnigs komt er ook niet uit z'n mond/toetsenbord.
pi_70460068
quote:
Op zondag 28 juni 2009 22:16 schreef pfaf het volgende:
't Is geen trollen, maar weinig zinnigs komt er ook niet uit z'n mond/toetsenbord.
Hij geeft zijn mening en daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar ik vind het inderdaad ook niet trollen.
Als dit al trollen is dan kan elk clubtopic dicht.
  zondag 28 juni 2009 @ 22:25:22 #197
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_70460469
Wat een gejank weer
  zondag 28 juni 2009 @ 22:27:16 #198
171357 Rikketik
pi_70460560
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:20 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zolang de begrotingen niet nagenoeg gelijk zijn zie ik Twente geen structurele concurrent worden, meer een tijdelijke concurrent zoals AZ, Willem II en SC Heerenveen in het verleden ook zijn geweest.
Dat zou heel goed kunnen. Het is inderdaad zaak om de begroting flink op te schroeven, anders blijf je als club op de lange duur alsnog achter de feiten aanlopen.
pi_70468617
Waarom blijft Munsterman maar in gesprek gaan met Ajax? Als Elia daadwerkelijk voor nog geen 10 miljoen naar Amsterdam vertrekt, dan is dat wel een heel dikke fail.

Ik snap Elia ook niet hoor. Nog een seizoen bij Twente draaien, en volgend seizoen richting clubs als Chelsea/AC Milan/Barcelona.

Hij doet toch niks onder voor een Salomon Kalou (Chelsea) of Hleb (Barcelona)?
pi_70468631
quote:
Ajax wint en praat over Eljero Elia
Door MAARTEN WIJFFELS

AMSTERDAM - De tweede week van de voorbereiding begint voor Ajax maandag aan de onderhandelingstafel. Het is eindelijk gelukt met FC Twente in gesprek te komen over een mogelijke transfer van Eljero Elia.

Ajax en FC Twente gaan het onderhoud in met het bod van acht miljoen euro, te betalen in termijnen, dat sinds midden vorige week op tafel ligt.
bron: http://www.sportwereld.nl(...)ver_Eljero_Elia.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')