quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wijnig geld? Met de hoogte van de boden op Elia en Arnautovic mag Twente zijn handen dichtknijpen, alleen denkt Joop Munsterman op dit moment dat Twente een topclub is, een enkele tweede plaats maakt je geen topclub.
Joop Munsterman denkt niet dat Twente een topclub is. Joop Munsterman denkt wel dat Twente volgend seizoen ook weer in de top van de competitie moet kunnen meedraaien. En dan is het niet handig om één van je beste spelers aan de concurrent te verkopen nietwaar? Dat Twente Elia niet wil laten vertrekken naar Ajax is gebaseerd op ambities, niet op status. Het lijkt me slim als sommige mensen dat eens gaan doorkrijgen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wijnig geld? Met de hoogte van de boden op Elia en Arnautovic mag Twente zijn handen dichtknijpen, alleen denkt Joop Munsterman op dit moment dat Twente een topclub is, een enkele tweede plaats maakt je geen topclub.
Ik kan me voorstellen dat ze hem eerst kennis laten maken met de groep; hem eerst een paar dagen laten meetrainen. Misschien speelt hij wel mee tegen Borussia Mönchengladbach.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:17 schreef hayder het volgende:
ik had via radio fc twente gehoord dat Nashat Akram 10 juli zich meldt bij Twente. Denken jullie dat ie dan al meespeelt tegen FC Zwolle op 11 juli?
het is weinig...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik kan best een onderscheid maken tussen status en ambities. De ambitie van Ajax is om voor het landskampioenschap te strijden, ieder jaar weer, terwijl de ambitie van FC Twente is om bij de eerste vijf te eindigen. FC Twente en Ajax zijn dus geen concurrenten, ze mikken op hele andere doelen, ik ben alleen bang dat Munsterman werkelijk denkt dat FC Twente een titelkandidaat is. Dat kan hij natuurlijk mooi vergeten, helemaal zonder de extra kwaliteiten van Elia, Arnautovic en Braafheid.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:37 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Joop Munsterman denkt niet dat Twente een topclub is. Joop Munsterman denkt wel dat Twente volgend seizoen ook weer in de top van de competitie moet kunnen meedraaien. En dan is het niet handig om één van je beste spelers aan de concurrent te verkopen nietwaar? Dat Twente Elia niet wil laten vertrekken naar Ajax is gebaseerd op ambities, niet op status. Het lijkt me slim als sommige mensen dat eens gaan doorkrijgen.
De laatste 3 jaar vertrekken ieder jaar belangrijke spelers, en ieder jaar zegt iedereen dat Twente het nu niet gaat redden en in de middenmoot eindigt. En toch gaat het elk jaar weer een beetje beterquote:Op zondag 28 juni 2009 18:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik kan best een onderscheid maken tussen status en ambities. De ambitie van Ajax is om voor het landskampioenschap te strijden, ieder jaar weer, terwijl de ambitie van FC Twente is om bij de eerste vijf te eindigen. FC Twente en Ajax zijn dus geen concurrenten, ze mikken op hele andere doelen, ik ben alleen bang dat Munsterman werkelijk denkt dat FC Twente een titelkandidaat is. Dat kan hij natuurlijk mooi vergeten, helemaal zonder de extra kwaliteiten van Elia, Arnautovic en Braafheid.
In de middenmoot eindigen beweer ik nergens, maar met de tweede plaats van afgelopen seizoen is het plafond bereikt.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:02 schreef Sieps het volgende:
[..]
De laatste 3 jaar vertrekken ieder jaar belangrijke spelers, en ieder jaar zegt iedereen dat Twente het nu niet gaat redden en in de middenmoot eindigt. En toch gaat het elk jaar weer een beetje beter
Ajax mikt ieder jaar op de titel, maar heeft bijvoorbeeld vorig seizoen bewezen dat je met die ambities ook op de derde plaats kunt belanden. Je mag, gezien de afgelopen drie jaar, er van uit gaan dat Twente minstens vierde wil worden. Sorry, geen concurrenten zei je?quote:Op zondag 28 juni 2009 18:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik kan best een onderscheid maken tussen status en ambities. De ambitie van Ajax is om voor het landskampioenschap te strijden, ieder jaar weer, terwijl de ambitie van FC Twente is om bij de eerste vijf te eindigen. FC Twente en Ajax zijn dus geen concurrenten, ze mikken op hele andere doelen, ik ben alleen bang dat Munsterman werkelijk denkt dat FC Twente een titelkandidaat is. Dat kan hij natuurlijk mooi vergeten, helemaal zonder de extra kwaliteiten van Elia, Arnautovic en Braafheid.
Dat is grappig, dat is precies wat ik twee jaar geleden ook dacht na de vierde plaats. En het volgende jaar werden we tweede.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:16 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
In de middenmoot eindigen beweer ik nergens, maar met de tweede plaats van afgelopen seizoen is het plafond bereikt.
Zolang de begrotingen niet nagenoeg gelijk zijn zie ik Twente geen structurele concurrent worden, meer een tijdelijke concurrent zoals AZ, Willem II en SC Heerenveen in het verleden ook zijn geweest.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:18 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ajax mikt ieder jaar op de titel, maar heeft bijvoorbeeld vorig seizoen bewezen dat je met die ambities ook op de derde plaats kunt belanden. Je mag, gezien de afgelopen drie jaar, er van uit gaan dat Twente minstens vierde wil worden. Sorry, geen concurrenten zei je?
Jij loopt hier alleen maar te stoken en trollen, rot alsjeblieft op.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:16 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
In de middenmoot eindigen beweer ik nergens, maar met de tweede plaats van afgelopen seizoen is het plafond bereikt.
Ik laat alleen een kritisch geluid horen, je mag hier alleen meepraten als je aansluit in de polonaise en zegt dat Twente voor de titel gaat.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:28 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Jij loopt hier alleen maar te stoken en trollen, rot alsjeblieft op.
Kan je mij die trolls aanwijzen dan kan ik er wat aan doen.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:28 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Jij loopt hier alleen maar te stoken en trollen, rot alsjeblieft op.
Maar jij bent ook een jood, dus jij zal dat nooit zienquote:Op zondag 28 juni 2009 19:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan je mij die trolls aanwijzen dan kan ik er wat aan doen.
Ik zie ze namelijk niet.
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:52 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een jood, dus jij zal dat nooit zien
Hij geeft zijn mening en daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar ik vind het inderdaad ook niet trollen.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:16 schreef pfaf het volgende:
't Is geen trollen, maar weinig zinnigs komt er ook niet uit z'n mond/toetsenbord.
Dat zou heel goed kunnen. Het is inderdaad zaak om de begroting flink op te schroeven, anders blijf je als club op de lange duur alsnog achter de feiten aanlopen.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zolang de begrotingen niet nagenoeg gelijk zijn zie ik Twente geen structurele concurrent worden, meer een tijdelijke concurrent zoals AZ, Willem II en SC Heerenveen in het verleden ook zijn geweest.
bron: http://www.sportwereld.nl(...)ver_Eljero_Elia.htmlquote:Ajax wint en praat over Eljero Elia
Door MAARTEN WIJFFELS
AMSTERDAM - De tweede week van de voorbereiding begint voor Ajax maandag aan de onderhandelingstafel. Het is eindelijk gelukt met FC Twente in gesprek te komen over een mogelijke transfer van Eljero Elia.
Ajax en FC Twente gaan het onderhoud in met het bod van acht miljoen euro, te betalen in termijnen, dat sinds midden vorige week op tafel ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |