abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juni 2009 @ 08:35:23 #201
67174 Dos37
Come on Twente
pi_70468740
ze gaan dus verder onderhandelen dus er veranderd nog niets
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_70469425
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:20 schreef sjimz het volgende:
meer een tijdelijke concurrent zoals Willem II
dat waren pas tijden Willem II ging Europa in
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_70469469
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:32 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

dat waren pas tijden Willem II ging Europa in
Alhoewel toen waren Heerenveen en Willem II weer niet echt concurrenten van Ajax want Ajax werd toen 6e en 5e in de competitie
pi_70469822
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

Alhoewel toen waren Heerenveen en Willem II weer niet echt concurrenten van Ajax want Ajax werd toen 6e en 5e in de competitie
dat heb ik express maar niet vermeld
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_70469848
HSV krijgt het geld van Man City voor De Jong ook via termijnen, dus die zullen het ook niet in 1 keer willen betalen .
pi_70470732
Maar wat heeft FC Twente met een transfer van Nigel de Jong te maken? Zoals ik al diverse keren eerder heb vermeld zal ook HSV zich naar Joop Munsterman moeten schikken. Als de transfersom 12 miljoen bedraagt, de helft in één keer en zoniet wegwezen. Voor minder valt er toch niet met Joop te praten en terecht. Daar zal Ajax nu ook weer achterkomen, ondanks de propaganda in het AD van Maarten Wijffels, die ik ooit nog weleens perschef zie worden in Amsterdam.
pi_70470764
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:29 schreef Angstgegner het volgende:
Maar wat heeft FC Twente met een transfer van Nigel de Jong te maken? Zoals ik al diverse keren eerder heb vermeld zal ook HSV zich naar Joop Munsterman moeten schikken. Als de transfersom 12 miljoen bedraagt, de helft in één keer en zoniet wegwezen. Voor minder valt er toch niet met Joop te praten en terecht. Daar zal Ajax nu ook weer achterkomen, ondanks de propaganda in het AD van Maarten Wijffels, die ik ooit nog weleens perschef zie worden in Amsterdam.
Nu is het AD ook al een Ajaxkrant?
  maandag 29 juni 2009 @ 10:32:09 #208
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70470799
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:30 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nu is het AD ook al een Ajaxkrant?
en Wilders is ultralinks.
pi_70470818
Volgens mij zit er wat in dat water in Enschede hoor...
pi_70470862
Sinds de bij VI weggeschopte Wijffels Ajax-watcher is, valt het AD inderdaad als zodanig te betitelen.

Op FC Twente.net zijn er steeds meer mensen te vinden die daar ook zo over denken, getuige de volgende reactie (één van de velen) over dit onderwerp:

,,En ach, dat artikel in het AD: sensatiezoeken. Ajax wint helemaal niet. Joop strijkt straks de miljoenen op die hij in gedachten heeft. En als Ajax niet genoeg biedt, verbreekt Joop de onderhandelingen. Simple as that. En wie heeft er dan gewonnen en wie het meeste gezichtsverlies geleden? Juist.''
  maandag 29 juni 2009 @ 10:38:19 #212
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70470985
Tjonge jonge, 1 Ajax watcher maakt van een Feyenoord minded krant echt geen Ajax-krant hoor. Borst schrijft ook in het AD, is het dan een Spartakrant?

Die lui zie ik bij Groningen ook, vooral veel info en artikelen over de FC in het Dagblad van het Noorden, staat er een keer een stuk in over Heerenveen, is het gelijk een zure friese kutkrant.
pi_70471593
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:36 schreef sjimz het volgende:
Wat jij wil angstgegner. ik vind je wel vermakelijk zo.
Ik vind jou al vermakelijk, vanaf de eerste dag dat ik met je in discussie ga.
pi_70471615
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:58 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Ik vind jou al vermakelijk, vanaf de eerste dag dat ik met je in discussie ga.
Jammer genoeg zie je te veel door je Twente bril.
HSV gaat echt geen 12 miljoen euro betalen voor Elia en geen enkele andere club gaat dat doen.
pi_70471731
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:33 schreef Angstgegner het volgende:
Sinds de bij VI weggeschopte Wijffels Ajax-watcher is, valt het AD inderdaad als zodanig te betitelen.

Op FC Twente.net zijn er steeds meer mensen te vinden die daar ook zo over denken, getuige de volgende reactie (één van de velen) over dit onderwerp:

,,En ach, dat artikel in het AD: sensatiezoeken. Ajax wint helemaal niet. Joop strijkt straks de miljoenen op die hij in gedachten heeft. En als Ajax niet genoeg biedt, verbreekt Joop de onderhandelingen. Simple as that. En wie heeft er dan gewonnen en wie het meeste gezichtsverlies geleden? Juist.''

Ik maak me er iig niet meer druk om...

Gisteren bijvoorbeeld in de zondagkrant van de Telegraaf.

Ajax, PSV, Feyenoord winnen dik!

Oooh, echt? Feyenoord wint maar met 5-0 terwijl clubs als Groningen en Utrecht met 13 en 10 doelpunten verschil winnen. Ze doen hun best maar daar bij de Telegraaf .
pi_70471745
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:38 schreef Prosac het volgende:
Tjonge jonge, 1 Ajax watcher maakt van een Feyenoord minded krant echt geen Ajax-krant hoor. Borst schrijft ook in het AD, is het dan een Spartakrant?

Die lui zie ik bij Groningen ook, vooral veel info en artikelen over de FC in het Dagblad van het Noorden, staat er een keer een stuk in over Heerenveen, is het gelijk een zure friese kutkrant.
Jij snapt de essentie van mijn betoog niet. De Twente-supporters prikken er steeds vaker doorheen dat er, als het om transfergeruchten gaat, allerlei nitwits dingen kunnen schrijven die de topclubs uitstekend van pas komen, maar die in werkelijkheid totaal niet op waarheid berusten. Zie de vermeende transfersom van Elia voor 8,6 miljoen en het lachwekkende verhaal dat Elia een bedrag van 2 miljoen gaat verdienen als Twente een transfersom van 8 miljoen weigert. Dit verhaal wist VI vorige week te brengen. Naar verluidt heeft Joop hier smakelijk om moeten lachen.
pi_70471754
Zou maar zo kunnen dat HSV wel de 10 miljoen grens gaat overschrijden. Je leest namelijk nergens over een eventueel alternatief, Elia lijkt eigenlijk de enige kandidaat daar om Olic op te volgen. De druk (van de achterban) schijnt daar nu ook enorm te zijn, ze morren een beetje dat er nog altijd geen echte versterking bij is gekomen.
pi_70471862
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:59 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jammer genoeg zie je te veel door je Twente bril.
HSV gaat echt geen 12 miljoen euro betalen voor Elia en geen enkele andere club gaat dat doen.
Dan blijft hij gewoon bij Twente en zit hij desnoods twee jaar op de tribune, want hij gaat echt niet voor 8 miljoen de deur uit. Misschien voor tien, maar dan zal Twente er zelf ook beter van moeten worden en minimaal 15% dienen te krijgen bij een doorverkoop. Dit kunnen we met een gerust hart aan de geweldige onderhandelaar Munsterman overlaten. By the way: die Ajax-bril van jou maakt je niet al te geloofwaardig.
  maandag 29 juni 2009 @ 11:11:02 #219
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70471956
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:04 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Jij snapt de essentie van mijn betoog niet. De Twente-supporters prikken er steeds vaker doorheen dat er, als het om transfergeruchten gaat, allerlei nitwits dingen kunnen schrijven die de topclubs uitstekend van pas komen, maar die in werkelijkheid totaal niet op waarheid berusten. Zie de vermeende transfersom van Elia voor 8,6 miljoen en het lachwekkende verhaal dat Elia een bedrag van 2 miljoen gaat verdienen als Twente een transfersom van 8 miljoen weigert. Dit verhaal wist VI vorige week te brengen. Naar verluidt heeft Joop hier smakelijk om moeten lachen.
Het is al jaren zo dat de media ook "meewerkt" bij transfers, maar het AD een Ajaxkrant noemen beledig je een hoop medewerkers van die krant mee.

Jij bent verder de eerste Twente supporter die ik daadwerkelijk zie zeggen dat die 2 miljoen van Elia bespottelijk is. Misschien is die 2 miljoen niet waar, maar wel het verhaal dat Elia behoorlijk wat meer gaat verdienen als Joop een transfer weigert. (waar Joop alle recht toe heeft, let wel)
  maandag 29 juni 2009 @ 11:13:10 #220
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70472032
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:07 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

By the way: die Ajax-bril van jou maakt je niet al te geloofwaardig.
Sjimz is dan wel Ajacied, maar echt vaak zit hij niet met die bril op hoor.
pi_70472038
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:04 schreef Angstgegner het volgende:
Jij snapt de essentie van mijn betoog niet. De Twente-supporters prikken er steeds vaker doorheen dat er, als het om transfergeruchten gaat, allerlei nitwits dingen kunnen schrijven die de topclubs uitstekend van pas komen, maar die in werkelijkheid totaal niet op waarheid berusten.
Ajax heeft alleen voordeel van afspraken die eventueel op papier zijn vastgelegd, ze kunnen echt geen voordeel halen uit schrijfsels van journalisten. Die beïnvloeden wellicht de publieke opinie, maar zullen echt geen rol spelen aan de onderhandelingstafel.

Verder is het natuurlijk wel erg toevallig dat er steeds dat soort verhalen naar buiten komen als Twente als handelspartner betrokken is, dit soort verhalen hoor je niet of veel minder bij FC Groningen of Heerenveen.
pi_70472490
Ja Blawh, allemaal leuk en aardig, maar Heerenveen was vorig seizoen volop in het nieuws met betrekking tot de transfer van Alves en onlangs was er ook weer gezeik rond de transfer van Pranjic. Dus dat valt nog wel mee. En ik kan me herinneren dat FC Groningen ook forse problemen had met een bepaalde club toen Suarez en Bruno Silva vertrokken.

Naar welke club gingen ze ook alweer? Juist. We kunnen de zaak dus ook omdraaien. Misschien wil Ajax wel te vaak het onderste uit de kan en werkt Twente, daar in tegenstelling tot in het verleden gewoon niet meer aan mee. En dat komt omdat er nu wel mensen met kennis van zaken aan de onderhandelingstafel zitten. Iedere club zou zich een voorzitter als Munsterman moeten wensen. En de topclubs of wat daarvoor doorgaat zijn nog lang niet van hem af, want deze man wil nog zeker twintig jaar voorzitter van FC Twente blijven. Mijn zegen heeft hij.

En voordat ik het vergeet: bij Twente lopen momenteel meer kwaliteitsspelers rond dan bij Heerenveen en FC Groningen, dus zo verwonderlijk is het niet dat Twente meer van af zich bijt dan deze twee clubs. De topclubs zullen er toch echt aan moeten wennen. Jantje Reker is ook al een paar keer door schade en schande wijs geworden.
pi_70472615
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:11 schreef Prosac het volgende:

[..]

Het is al jaren zo dat de media ook "meewerkt" bij transfers, maar het AD een Ajaxkrant noemen beledig je een hoop medewerkers van die krant mee.

Jij bent verder de eerste Twente supporter die ik daadwerkelijk zie zeggen dat die 2 miljoen van Elia bespottelijk is. Misschien is die 2 miljoen niet waar, maar wel het verhaal dat Elia behoorlijk wat meer gaat verdienen als Joop een transfer weigert. (waar Joop alle recht toe heeft, let wel)

Dat zeg ik helemaal niet. Dat bedrag van die 2 miljoen klopt ongeveer wel. Waar zeg ik dat dit bespottelijk is? Het ging mij erom dat VI zomaar klakkeloos kan melden dat Twente Elia een bedrag van 2 miljoen moet betalen als men een transfer van 8 miljoen weigert. Want dat klopt namelijk voor geen meter. Elia gaat inderdaad dit bedrag of iets minder verdienen als Joop een interessante transfer dwarsboomt.
pi_70472897
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:29 schreef Angstgegner het volgende:
Ja Blawh, allemaal leuk en aardig, maar Heerenveen was vorig seizoen volop in het nieuws met betrekking tot de transfer van Alves en onlangs was er ook weer gezeik rond de transfer van Pranjic. Dus dat valt nog wel mee. En ik kan me herinneren dat FC Groningen ook forse problemen had met een bepaalde club toen Suarez en Bruno Silva vertrokken.
Er waren problemen ja, maar er werd destijds niet gespucleerd over eventuele contractuele afspraken zoals nu bij FC Twente.

Bij Pranjic werd er bijvoorbeeld niet gesuggereerd dat hij voor 7,5 miljoen mocht vertrekken of anders 2 miljoen ging verdienen. Bij Suarez, Alves, Huntelaar, Sulejmani en Silva werd er ook niet over eventuele clausules/ contractuele bepalingen gespeculeerd.
quote:
Naar welke club gingen ze ook alweer? Juist. We kunnen de zaak dus ook omdraaien. Misschien wil Ajax wel te vaak het onderste uit de kan en werkt Twente, daar in tegenstelling tot in het verleden gewoon niet meer aan mee. En dat komt omdat er nu wel mensen met kennis van zaken aan de onderhandelingstafel zitten.
Dat Ajax in het verleden niet netjes heeft gehandeld ben ik zeker met je eens, het bod op Suarez was bijvoorbeeld lachwekkend. Sinds van Geel daar verdwenen is lijken transfers daar toch wel wat soepeler en normaler tot stand te komen. Je kunt twisten over de termijnen waarin Ajax wilde betalen, maar het genoemde openingsbod was natuurlijk geen belachelijk bedrag.
quote:
En voordat ik het vergeet: bij Twente lopen momenteel meer kwaliteitsspelers rond dan bij Heerenveen en FC Groningen, dus zo verwonderlijk is het niet dat Twente meer van af zich bijt dan deze twee clubs. De topclubs zullen er toch echt aan moeten wennen. Jantje Reker is ook al een paar keer door schade en schande wijs geworden.
Over het eerste deel valt te discusseren (dat het niet verwonderlijk is dat Twente meer van zich afbijt om die reden), dat topclubs er rekening mee moeten gaan houden dat toppers van de provincieclubs onhaalbaar gaan worden in de nabije toekomst ben ik met je eens.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blawh op 29-06-2009 11:47:54 ]
  maandag 29 juni 2009 @ 11:59:06 #225
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70473505
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:33 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal niet. Dat bedrag van die 2 miljoen klopt ongeveer wel. Waar zeg ik dat dit bespottelijk is? Het ging mij erom dat VI zomaar klakkeloos kan melden dat Twente Elia een bedrag van 2 miljoen moet betalen als men een transfer van 8 miljoen weigert. Want dat klopt namelijk voor geen meter. Elia gaat inderdaad dit bedrag of iets minder verdienen als Joop een interessante transfer dwarsboomt.
Je noemt het een lachwekkend verhaal van die 2 miljoen. Dat kan ook wel in de lijn van "bespottelijk"
Nu zeg je dat Elia wel om en nabij 2 miljoen gaat verdienen als FC Twente een interessante transfer dwarsboomt.. Dat is toch hetzelfde als hem niet laten vertrekken naar HSV of Ajax?
Of geldt het alleen als Joop het een interessante transfer vond?
Schijnbaar weet jij meer, dus vertel hoe het dan precies of iets duidelijker hoe het zit met die "2 miljoen euro loon clausule"?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')