En nu? Vakantie? Daarna laatste jaar school of zo?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:01 schreef Dupje het volgende:
Ennn mijn aller aller aller laatste stagedagje zit er weer op... Wel raar hoor!
PORTFOLIO PORTFOLIO PORTFOLIO STRESS!quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nu? Vakantie? Daarna laatste jaar school of zo?
Didn't see that one coming. Meest orginele studie in Nijmegen awardtopic is al bekendquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Didn't see that one coming. Meest orginele studie in Nijmegen awardtopic is al bekend
Bijna iedereen in dit topic heeft daar wel eens gegetenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar heb ik ook wel eens gegeten, leuk idd.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:43 schreef Dupje het volgende:
[..]
PORTFOLIO PORTFOLIO PORTFOLIO STRESS!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:13 schreef Californium het volgende:
[..]
*ziet woord portfolio en voelt ergens wat stress naar boven komen*
Bediening is inderdaad traag. Je hebt daar trouwens super lekkere cocktails, ze zijn wel veel duurder dan bij Sterre maar ze zijn wel stukken beterquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:12 schreef Californium het volgende:
Riva is niet slecht! Tis goedkoop... beetje simpel maar wel goed in elkaar gedraaidEn de bediening was ontzettend traag toen ik daar was
![]()
Zijn je collega's tof? Dan zou ik zeggen: meegaan! Dan wordt 't toch wel gezelligquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:36 schreef SLP_ het volgende:
hmm een dillemma
volgende week zaterdag is personeelsfeest
benodigdheden zijn luchtbed [wat ik niet heb] + slaapzak, goede schoenen, makkelijke kleding en een blok hout []
het is in leur [waar ligt leur in godsnaam?].
waarschijnlijk gaan we dus ergens kamperen. ik heb echt niets met kamperen en slapen in bossen enz. de enige keren dat ik kampeer is als ik naar lowlands ga. maar ik heb ook geen zin om met mn dronken kop 's nachts naar huis te fietsen. k heb echt geeen idee wat ik moet doen
Ik heb er ook een schurfthekel aan, des te leuker om het af en toe te zeggenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kan me zo ergen aan mensen die dat zeggen he.. ook aan oudere mensen die dan zeggen: je eet de kontjes van het brood niet op... in de hongerwinter aten waren we blij als we eens een kontje hadden
dan denk ik altijd van jah...leuk voor je... maar tis geen hongerwinter en ik vind het niet lekker, eet het dan zelf maar
Dat is inderdaad echt een poos geledenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb er vest veel zin in enzulks, laatste meet is alweer een tijd geleden
.
Even een nachtelijke update: ik zal er inderdaad bij zijn die dagquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je al geruild voor 't feessie?
Is dat eenquote:
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:35 schreef LastRequest het volgende:
Het was een grapje knul
Dat eerste dus
Ik denk dat ik zo maar ga slapen en morgenochtend verder, my hand is killing me van al het typen
ah kut komt mikkiequote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Even een nachtelijke update: ik zal er inderdaad bij zijn die dag. Moet wel eerst werken dus wordt een aardig latertje, jullie zitten vast allemaal al aardig in de slappe was tegen de tijd dat ik arriveer
. Maar goed, in elk geval de volgende ochtend niet al te vroeg op, dat scheelt alweer
.
[..]
Is dat eenomdat je het kut vindt als ik kom, of een
als ik niet kom?
bel 's met de AA ofzoquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB en ik hadden vanmiddag bijna een Mojitoset gekochten nu heb ik eigenlijk al de hele dag zin in mojito's
Klinkt goedquote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:41 schreef swarmahoer het volgende:
en ik mag dinsdag naar n kamer kijken, 19 m2 + slaapzolder voor 380 (in internet en die grapjes, en schoonmaak
Ideaal, gratis feestjesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ah kut komt mikkiedaar gaat mn geld dat ik van piet krijg
alhoewel, ik krijg 25 van piet volgens mij, tenzij ik meer geleend heb dat ik niet weet
en er gaat 15 naar mik, maak ik nog 10 winst ook
Ik ben niet zo'n cocktail drinker, tenzij je screwdrivers cocktails noemtquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:46 schreef brucas het volgende:
[..]
Bediening is inderdaad traag. Je hebt daar trouwens super lekkere cocktails, ze zijn wel veel duurder dan bij Sterre maar ze zijn wel stukken beter
Nicequote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:24 schreef Californium het volgende:
O o o o o o..... Cali heeft een broek in maat 29 aan die ook nog eens mooi past
* trots is
owwww.... ahquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n cocktail drinker, tenzij je screwdrivers cocktails noemt
Verder vind ik de Riva een bagger toko. Wel leuk dat je hier nu ook post, mede-Nijmegenaar
Ik heb dus écht héél véél geluk gehadquote:After the deadline for the confirmation, those who have confirmed will receive an email about their accommodation in Siena. We will provide accommodation for all the students.
Please consider that, because of the huge amount of applications received (about 900 for only 350 places available), the selection was very strong and we often could not accept more than 1 student per University. In order to balance the selection, we considered the home country, the home institution, the length of students study period and the subject area.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja hoi, het is mij, je soon to be no longer ex vriend
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja hoi, het is mij, je ex vriend
quote:
Hebben we hier nou echt nog meer stelletjes nodig??quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou omdat jij dat wil zal ik eens met Cali gaan aanpappenquote:
Ik ben geen breezerquote:
valt niet op ofzoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:43 schreef HostiMeister het volgende:
Ja ik zit op mijn werk, en ja ik heb momenteel niet veel te doen
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:44 schreef IrishBastard het volgende:
Tis niet alsof jullie je nu niet anders gedragen hè
Ja... ach... je weetquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:44 schreef IrishBastard het volgende:
Tis niet alsof jullie je nu niet anders gedragen hè
Degene met wie ik die samen ga kijken, heeft die toevallig laatst al gezien. Dus ik ga 'm niet dan nu kijken, al moet ik 'm zelf wel nog zienquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vond Changeling erg goed, maar 't is wel een beetje een wijvenfilm
.
tot volgende week maandagquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:35 schreef IrishBastard het volgende:
Hoe lang moet je daar nog? Dat je niet nog maanden 'een logerende vriendin' bent
De versie uit '97 of uit '07?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Funny games moet je trouwens ook downloaden en kijken, maar niet op die avond. Die is echt cool.
Download staat aan. Zo maar eens naar bed (ik schrik er gewoon van, lig dadelijk voor half twaalf in bedquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
2007
[ afbeelding ]
Zo gaaf gespeeld.
altijd leuk, die en/of rekeningenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn vader krijgt een of andere bose set ofzowaar die dan zelf het grootste gedeelte van betaald
Dat weet ie zelf alleen nog niet
quote:
Yp yp yp yp yp... en dan zo'n dikke danceplaat er achteraanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Binnenkort in van Buren, "deeeee turbo polyp yp yp yp y yp yp".
Bleek dus dat mn broer er heen isquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:09 schreef IrishBastard het volgende:
Morgen
Ohja, Sonisphere vandaag heVast geen mensen met kaarten hier?
Hier ook. Pa krijgt een laptop voor vaderdag + verjaardag. Moeders heeft al geld achterover gedrukt om mij alvast wat te kunnen geven, maar het restant van de rekening volgt snel genoeg en dat komt toch van de gezamenlijke rekening.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn vader krijgt een of andere bose set ofzowaar die dan zelf het grootste gedeelte van betaald
Dat weet ie zelf alleen nog niet
Behoorlijk ja. Maar ik moet zeggen dat ik die kraaltjes van ook behoorlijk matig vind. Dat gerammel de hele tijdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:19 schreef morgane het volgende:
I killed zhe topic met mn mooie kraaltjes
dat dus... zo irritantquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:40 schreef Mikkie het volgende:
Maar als je zachtjes fietst word je er lijp van. De vriendin van een huisgenoot heeft ze ook, daarbij heb ik ook de neiging binnenkort die dingen ritueel te verbranden. Ik word er elke keer gestoord van als ze langs fietst.
wanneer ga je dr uit dan of mis ik ietsquote:Op zondag 21 juni 2009 08:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goedemorgen, daar zit ik dan, klaar om mijn kamer leeg te gaan ruimen.. Maar ga zo misschien eerst nog maar eens een dutje doen
Gister bij Dupje dr "concert" wezen kijken, was best tof
Als in hoe?quote:Op zondag 21 juni 2009 09:25 schreef HostiMeister het volgende:
En jij bent nog wakker? Ik word net wakker
Ik heb Metallica gisteren gezien
Had zelfs ff een momentje dat ik gewoon starstruck wasquote:Op zondag 21 juni 2009 09:29 schreef morgane het volgende:
Ik heb vooral heel veel gehoord gister, de wind stond de goede kant op
Nou wij hadden een lekker plekkie net buiten het terrein waar je gewoon op het podium kon kijken en de beeldschermen kon zien.quote:
Ohhh jullie waren er wel!quote:Op zondag 21 juni 2009 10:06 schreef IrishBastard het volgende:
Dup's concert ding was idd wel tof, alleen op een gegeven moment gewoon wat meer van hetzelfdeWij zijn om 11 uur weg gegaan ofzo
Oh dat is jammer. Hurt was zo mooiquote:Op zondag 21 juni 2009 11:20 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, ik ben bang dat we die twee net gemist hebben
We waren met de huisgenoot die direct onder jou woontWas erg gezellig. We hebben jou wel gezien, maar das natuurlijk een stuk makkelijker dan andersom
Die duitsers waren trouwens wel raar, vooral die dikke presentator
Waar stonden jullie ergens?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel jammer dat we die nummers dus net gemist hadden
Maar we waren allemaal redelijk moe en IB moest de volgende dag werken en O fietsen en ik mijn kamer leegruimenMaar verder was het wel tof! Jammer alleen van al die duitsers die er rondliepen
![]()
Achter de geluidstentquote:
Whahaha ja, de drumsolo was lang, maar wel goed! Daarna kwam Mambo, een Duits nummerquote:Op zondag 21 juni 2009 11:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar alle mensen die gezongen hebben konden wel echt zingen![]()
Alleen bij de drumsolo zijn we afgehaakt. We hadden zoiets van ah nog één liedje, en toen kwam die jammerlijke drumsolo![]()
Vanuit waar was het vuurwerk btw?
Klopt alle zangers zijn vet goed! Heel de band vind ik goed. Sta ik soms wel versteld van.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Achter de geluidstent, dicht bij de bar natuurlijk
Maar de muziek klonk wel echt goedalleen werd de zang soms wat overstemd door de instrumenten
maar dat was bij the Killers @ pinkpop net zo goed
Kan ik het niet mee eens zijnquote:Op zondag 21 juni 2009 11:33 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whahaha ja, de drumsolo was lang, maar wel goed!
Ahja, naja ik zat er natuurlijk recht naast. Ik vind m wel heel goed, vooral heel stabiel. En miss was het wel veel van t zelfde, daar kan ik t mee eens zijn. Maar hij had er echt wel lekkere ritmes tussen zitten.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kan ik het niet mee eens zijnVond 'm erg eentonig, niet inspirerend, en soms leek het letterlijk alsof 'ie maar wat op die trommels liep te rammen
Gemiste kans imo. Kan ook zijn dat het gewoon erg slecht overkwam door bijv. het geluid
quote:I saw your ad and have a great car for a young driver such as yourself. I am selling my beautiful 1992 Toyota Camry. This car is almost perfect. 148,342 miles on it. I need to go to Wawa tomorrow, so that mileage might change. I'm estimating it will be somewhere around 148,347 miles. If this is a problem, let me know and I will ride my bike to Wawa.
Kun je tenminste nog eens íets aan je vriendin verdienen.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:26 schreef IrishBastard het volgende:
Alleen spullen die geld opbrengen, bij snelle verkoop
idd, al die flessen wijn die ik betaald heb zetten ook geen zoden aan de dijkquote:Op zondag 21 juni 2009 16:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kun je tenminste nog eens íets aan je vriendin verdienen.
pannekoekenquote:Op zondag 21 juni 2009 17:32 schreef HostiMeister het volgende:
Nu heb ik zoveel boodschappen in huis dat ik geen idee heb wat ik moet maken
Ik ben net terug van boodschappen doen... Liep nog langs de roomboter en dacht hmm heb ik dat nodig? En toen dacht ik nehh dat gebruik ik toch bijna nooit.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:32 schreef HostiMeister het volgende:
Nu heb ik zoveel boodschappen in huis dat ik geen idee heb wat ik moet maken
Geen huisgenoot die je kan helpen?quote:Op zondag 21 juni 2009 17:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ben net terug van boodschappen doen... Liep nog langs de roomboter en dacht hmm heb ik dat nodig? En toen dacht ik nehh dat gebruik ik toch bijna nooit.
Fail, ik wilde zo asperges met ham/ei in botersaus maken
Hmm heb vrijwel geen contact met huisgenotenquote:
6 seconde, en bedanktquote:Op zondag 21 juni 2009 22:24 schreef HostiMeister het volgende:
hoe lang was je sluitertijd?? en een leuning werkt blijkbaar ook goed, de foto's zien er nice uit
Ik zou zo min mogelijk doen. In principe is de powerpoint een leidraad voor je verhaal. Als je er te veel op zet of te lange zinnen maakt, gaat iedereen dat lezen en letten ze niet meer op jou.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:21 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet niet wat ik in m'n presentatie moet vertellennnn...
Vind het zo suf, moet wel met een Powerpoint want meer kan ik nu niet met m'n hand, das sowieso al schraal
Maar dan ook nog bedenken welke teksten erop moeten...
quote:
Dankjeequote:
Oh idd, thx! Dat soort dingen zijn wel gaaf idd. Ik moet nog een keer een zoomlensje om de kop tikken, die zijn daar ideaal voorquote:Op maandag 22 juni 2009 09:12 schreef swarmahoer het volgende:
sander je hebt mn bericht gemist vrijdag, k had een tip voor je
de vliegshow in volkel
En dan ook superwereldmasterkampioenautoracesportlegende Michael Shumacher daar hebben zittenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
"Is it Susan Boyle?"
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan ook superwereldmasterkampioenautoracesportlegende die irritante kwal van een Michael Shumacher daar hebben zitten
Die moet ik inderdaad ook nog even binnen sleurenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
Tosti's
Net ff de aflevering Top Gear van gisteren gekeken, wat een heerlijke show is dat toch
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mag dan wel zo zijn, maar racen kan ie
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:56 schreef Mikkie het volgende:
Echt, waarom kunnen mensen niet gewoon met hun fikken van andermans spullen afblijven.
Vannacht zijn m'n ventieldopjes van m'n auto gejat! Het gaat niet om het geld (zo'n setje kost een tientje ofzo), maar gewoon om het principe. Blijf met je fikken van andermans spul af en koop lekker je eigen materiaal.
Like wtf, waarom ookquote:Op maandag 22 juni 2009 13:56 schreef Mikkie het volgende:
Echt, waarom kunnen mensen niet gewoon met hun fikken van andermans spullen afblijven.
Vannacht zijn m'n ventieldopjes van m'n auto gejat! Het gaat niet om het geld (zo'n setje kost een tientje ofzo), maar gewoon om het principe. Blijf met je fikken van andermans spul af en koop lekker je eigen materiaal.
Waarschijnlijk omdat het neon roze dobbelsteentjes warenquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het neon roze dobbelsteentjes waren.
Weet je hoe vet door de intense foutheidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |