En nu? Vakantie? Daarna laatste jaar school of zo?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:01 schreef Dupje het volgende:
Ennn mijn aller aller aller laatste stagedagje zit er weer op... Wel raar hoor!
PORTFOLIO PORTFOLIO PORTFOLIO STRESS!quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nu? Vakantie? Daarna laatste jaar school of zo?
Didn't see that one coming. Meest orginele studie in Nijmegen awardtopic is al bekendquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Didn't see that one coming. Meest orginele studie in Nijmegen awardtopic is al bekend
Bijna iedereen in dit topic heeft daar wel eens gegetenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar heb ik ook wel eens gegeten, leuk idd.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:43 schreef Dupje het volgende:
[..]
PORTFOLIO PORTFOLIO PORTFOLIO STRESS!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:13 schreef Californium het volgende:
[..]
*ziet woord portfolio en voelt ergens wat stress naar boven komen*
Bediening is inderdaad traag. Je hebt daar trouwens super lekkere cocktails, ze zijn wel veel duurder dan bij Sterre maar ze zijn wel stukken beterquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:12 schreef Californium het volgende:
Riva is niet slecht! Tis goedkoop... beetje simpel maar wel goed in elkaar gedraaidEn de bediening was ontzettend traag toen ik daar was
![]()
Zijn je collega's tof? Dan zou ik zeggen: meegaan! Dan wordt 't toch wel gezelligquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:36 schreef SLP_ het volgende:
hmm een dillemma
volgende week zaterdag is personeelsfeest
benodigdheden zijn luchtbed [wat ik niet heb] + slaapzak, goede schoenen, makkelijke kleding en een blok hout []
het is in leur [waar ligt leur in godsnaam?].
waarschijnlijk gaan we dus ergens kamperen. ik heb echt niets met kamperen en slapen in bossen enz. de enige keren dat ik kampeer is als ik naar lowlands ga. maar ik heb ook geen zin om met mn dronken kop 's nachts naar huis te fietsen. k heb echt geeen idee wat ik moet doen
Ik heb er ook een schurfthekel aan, des te leuker om het af en toe te zeggenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kan me zo ergen aan mensen die dat zeggen he.. ook aan oudere mensen die dan zeggen: je eet de kontjes van het brood niet op... in de hongerwinter aten waren we blij als we eens een kontje hadden
dan denk ik altijd van jah...leuk voor je... maar tis geen hongerwinter en ik vind het niet lekker, eet het dan zelf maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |