pannekoekenquote:Op zondag 21 juni 2009 17:32 schreef HostiMeister het volgende:
Nu heb ik zoveel boodschappen in huis dat ik geen idee heb wat ik moet maken
Ik ben net terug van boodschappen doen... Liep nog langs de roomboter en dacht hmm heb ik dat nodig? En toen dacht ik nehh dat gebruik ik toch bijna nooit.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:32 schreef HostiMeister het volgende:
Nu heb ik zoveel boodschappen in huis dat ik geen idee heb wat ik moet maken
Geen huisgenoot die je kan helpen?quote:Op zondag 21 juni 2009 17:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ben net terug van boodschappen doen... Liep nog langs de roomboter en dacht hmm heb ik dat nodig? En toen dacht ik nehh dat gebruik ik toch bijna nooit.
Fail, ik wilde zo asperges met ham/ei in botersaus maken
Hmm heb vrijwel geen contact met huisgenotenquote:
6 seconde, en bedanktquote:Op zondag 21 juni 2009 22:24 schreef HostiMeister het volgende:
hoe lang was je sluitertijd?? en een leuning werkt blijkbaar ook goed, de foto's zien er nice uit
Ik zou zo min mogelijk doen. In principe is de powerpoint een leidraad voor je verhaal. Als je er te veel op zet of te lange zinnen maakt, gaat iedereen dat lezen en letten ze niet meer op jou.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:21 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet niet wat ik in m'n presentatie moet vertellennnn...
Vind het zo suf, moet wel met een Powerpoint want meer kan ik nu niet met m'n hand, das sowieso al schraal
Maar dan ook nog bedenken welke teksten erop moeten...
quote:
Dankjeequote:
Oh idd, thx! Dat soort dingen zijn wel gaaf idd. Ik moet nog een keer een zoomlensje om de kop tikken, die zijn daar ideaal voorquote:Op maandag 22 juni 2009 09:12 schreef swarmahoer het volgende:
sander je hebt mn bericht gemist vrijdag, k had een tip voor je
de vliegshow in volkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |