Ohhh jullie waren er wel!quote:Op zondag 21 juni 2009 10:06 schreef IrishBastard het volgende:
Dup's concert ding was idd wel tof, alleen op een gegeven moment gewoon wat meer van hetzelfdeWij zijn om 11 uur weg gegaan ofzo
Oh dat is jammer. Hurt was zo mooiquote:Op zondag 21 juni 2009 11:20 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, ik ben bang dat we die twee net gemist hebben
We waren met de huisgenoot die direct onder jou woontWas erg gezellig. We hebben jou wel gezien, maar das natuurlijk een stuk makkelijker dan andersom
Die duitsers waren trouwens wel raar, vooral die dikke presentator
Waar stonden jullie ergens?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel jammer dat we die nummers dus net gemist hadden
Maar we waren allemaal redelijk moe en IB moest de volgende dag werken en O fietsen en ik mijn kamer leegruimenMaar verder was het wel tof! Jammer alleen van al die duitsers die er rondliepen
![]()
Achter de geluidstentquote:
Whahaha ja, de drumsolo was lang, maar wel goed! Daarna kwam Mambo, een Duits nummerquote:Op zondag 21 juni 2009 11:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar alle mensen die gezongen hebben konden wel echt zingen![]()
Alleen bij de drumsolo zijn we afgehaakt. We hadden zoiets van ah nog één liedje, en toen kwam die jammerlijke drumsolo![]()
Vanuit waar was het vuurwerk btw?
Klopt alle zangers zijn vet goed! Heel de band vind ik goed. Sta ik soms wel versteld van.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Achter de geluidstent, dicht bij de bar natuurlijk
Maar de muziek klonk wel echt goedalleen werd de zang soms wat overstemd door de instrumenten
maar dat was bij the Killers @ pinkpop net zo goed
Kan ik het niet mee eens zijnquote:Op zondag 21 juni 2009 11:33 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whahaha ja, de drumsolo was lang, maar wel goed!
Ahja, naja ik zat er natuurlijk recht naast. Ik vind m wel heel goed, vooral heel stabiel. En miss was het wel veel van t zelfde, daar kan ik t mee eens zijn. Maar hij had er echt wel lekkere ritmes tussen zitten.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kan ik het niet mee eens zijnVond 'm erg eentonig, niet inspirerend, en soms leek het letterlijk alsof 'ie maar wat op die trommels liep te rammen
Gemiste kans imo. Kan ook zijn dat het gewoon erg slecht overkwam door bijv. het geluid
quote:I saw your ad and have a great car for a young driver such as yourself. I am selling my beautiful 1992 Toyota Camry. This car is almost perfect. 148,342 miles on it. I need to go to Wawa tomorrow, so that mileage might change. I'm estimating it will be somewhere around 148,347 miles. If this is a problem, let me know and I will ride my bike to Wawa.
Kun je tenminste nog eens íets aan je vriendin verdienen.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:26 schreef IrishBastard het volgende:
Alleen spullen die geld opbrengen, bij snelle verkoop
idd, al die flessen wijn die ik betaald heb zetten ook geen zoden aan de dijkquote:Op zondag 21 juni 2009 16:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kun je tenminste nog eens íets aan je vriendin verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |