quote:
Yp yp yp yp yp... en dan zo'n dikke danceplaat er achteraanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Binnenkort in van Buren, "deeeee turbo polyp yp yp yp y yp yp".
Bleek dus dat mn broer er heen isquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:09 schreef IrishBastard het volgende:
Morgen
Ohja, Sonisphere vandaag heVast geen mensen met kaarten hier?
Hier ook. Pa krijgt een laptop voor vaderdag + verjaardag. Moeders heeft al geld achterover gedrukt om mij alvast wat te kunnen geven, maar het restant van de rekening volgt snel genoeg en dat komt toch van de gezamenlijke rekening.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn vader krijgt een of andere bose set ofzowaar die dan zelf het grootste gedeelte van betaald
Dat weet ie zelf alleen nog niet
Behoorlijk ja. Maar ik moet zeggen dat ik die kraaltjes van ook behoorlijk matig vind. Dat gerammel de hele tijdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:19 schreef morgane het volgende:
I killed zhe topic met mn mooie kraaltjes
dat dus... zo irritantquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:40 schreef Mikkie het volgende:
Maar als je zachtjes fietst word je er lijp van. De vriendin van een huisgenoot heeft ze ook, daarbij heb ik ook de neiging binnenkort die dingen ritueel te verbranden. Ik word er elke keer gestoord van als ze langs fietst.
wanneer ga je dr uit dan of mis ik ietsquote:Op zondag 21 juni 2009 08:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goedemorgen, daar zit ik dan, klaar om mijn kamer leeg te gaan ruimen.. Maar ga zo misschien eerst nog maar eens een dutje doen
Gister bij Dupje dr "concert" wezen kijken, was best tof
Als in hoe?quote:Op zondag 21 juni 2009 09:25 schreef HostiMeister het volgende:
En jij bent nog wakker? Ik word net wakker
Ik heb Metallica gisteren gezien
Had zelfs ff een momentje dat ik gewoon starstruck wasquote:Op zondag 21 juni 2009 09:29 schreef morgane het volgende:
Ik heb vooral heel veel gehoord gister, de wind stond de goede kant op
Nou wij hadden een lekker plekkie net buiten het terrein waar je gewoon op het podium kon kijken en de beeldschermen kon zien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |