ja rose is wijnsoortquote:
quote:
Jouw hele pokkekop is rozequote:Op donderdag 18 juni 2009 17:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
wtf boeit het nou hoe je die nichtenkleur spelt?
quote:
Hij groet de Fuhrer even.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:10 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Een roze petje met een roze bloem achter je oor.
jij draagt komo?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:12 schreef tho_Omas het volgende:
Inderdaad. Zwart moet je dragen als he-man. Zwart en vormloos!
Ja want er bestaan géén andere kleuren dan rose en zwart, en alles dat niet rose is, in vormloosquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:12 schreef tho_Omas het volgende:
Inderdaad. Zwart moet je dragen als he-man. Zwart en vormloos!
Een kleur die je moet staanquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:13 schreef mstr het volgende:
Roze moet je staan.
Dat het de TS niet staat kan hij blijkbaar niet zo goed tegen.
Slechte klacht.
Niks mis met een bloem achter je oor:quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:10 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Oké.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:15 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Een kleur die je moet staanDat betekent dus dat het een schijtkleur is die alleen bij halve nichten staat.
Ja, maar met het merk aan de binnenkant. Merken zuigen, mensen met merken worden geleefd door de Bilderberg groep!quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:16 schreef mirved het volgende:
Ik ben niet bang dat mensen mijn seksualiteit verkeerd doen opvatten dus mij boeit het niet om een roze shirt te dragen. Alleen latente homofielen die het nog niet helemaal zelf weten hebben daar last van.
mensen die zo onzeker zijn over hun sexuele geaardheid dat ze niet durven te dragen wat ze mooi vindenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:15 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Een kleur die je moet staanDat betekent dus dat het een schijtkleur is die alleen bij halve nichten staat.
Precies!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die zo onzeker zijn over hun sexuele geaardheid dat ze niet durven te dragen wat ze mooi vinden_!
Ja maar ik vind het niet mooi. Dus ik draag het ook niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die zo onzeker zijn over hun sexuele geaardheid dat ze niet durven te dragen wat ze mooi vinden_!
you're missing the pointquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:24 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het niet mooi. Dus ik draag het ook niet.
Ik draag liever grijs, blauw, geel, rood of zwart.
Nicht!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:13 schreef mstr het volgende:
Roze moet je staan.
Dat het de TS niet staat kan hij blijkbaar niet zo goed tegen.
Slechte klacht.
QFTquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Reacties hier laten zich de bekrompen geestjes en provinciaaltjes wel weer kennen.
En daarmee is het probleem afgedaan.quote:
Ik vrees ervoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ik draag op dit moment een zwart t-shirt met roze opdruk. Mag dat wel?
Of je kan geen sarcasme herkennen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:39 schreef JJH het volgende:
Roze is een prima kleur voor mannen, heb meerdere roze hemden polo's en t-hsirts en krijg over het algemeen alleen maar complimenten.
Dat wel, dat krijg ik als ik de "mannelijke" kleur zwart draag.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Of je kan geen sarcasme herkennen.
daar is het bewijs! echte bazen dragen roze!quote:
Nee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ik draag op dit moment een zwart t-shirt met roze opdruk. Mag dat wel?
het is maar waar je je in verdiept hehquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:38 schreef Mr.Talisker het volgende:
Beetje ongeloofwaardig topic voor iemand met de grootste gay-NL-boyband ever als nick.
zo'n comment en dan ook nog die SS in je usernamequote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:13 schreef BartuSS het volgende:
draag het zelf niet hoef het ook niet,
het boeit me ook niet als iemand roze gaat dragen of zo, maar 9 van de 10 keer zijn het ook nog is van die strakke shirtjes,
en juist die homo types hebben het aan,
wegfritzelen dan volk,,
alles behalve, jaloezie is een slechte eigenschap evenals kortzichtig denkenquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:13 schreef BartuSS het volgende:
draag het zelf niet hoef het ook niet,
het boeit me ook niet als iemand roze gaat dragen of zo, maar 9 van de 10 keer zijn het ook nog is van die strakke shirtjes,
en juist die homo types hebben het aan,
wegfritzelen dan volk,,
SPOILER: Niet klikken!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:22 schreef Knallert het volgende:SPOILER: Niet klikken!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
waarom denk je dat jouw mening hier telt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:07 schreef Chai het volgende:
Kan best hoor. Ligt er wel aan wat voor kledingstuk, wat voor kleur roze en de huidskleur van degene die het draagt. Ik vind het soms wel mooi hoor.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:22 schreef Knallert het volgende:Die penisvorm lijkt op de kop van een vleermuisSPOILER: Niet klikken!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
jij kijkt naar een penisquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die penisvorm lijkt op de kop van een vleermuis.
Knalroze vind ik gewoon lelijk, maar ik vind elke kleur die te fel is niet mooi.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:16 schreef Nero22 het volgende:
[..]
* Nero22 heeft roze overhemd en das.
Lekker belangrijk wat anderen daarbij denken.
Disclaimer: het is geen knalroze. Eerder zoiets: [ afbeelding ]
Knalroze vind ik ook een beetje teveel van het goede. [ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:02 schreef Fortitudo het volgende:
ik heb paar roze dingen, omdat het goed staat
roze stropdas en overhemd (wit-roze streep)
roze polo
en een polo die donkerroze/rood is
en een shirt dat donkerroze is.
boeie
Gast... een vrouw draagt een blouse. Mannen dragen overhemdenquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:01 schreef Jimbo het volgende:
roze kan nog welmaar dude roze sjaaltjes
roze petten
enzulks
deze kleur is mooi http://www.colourlovers.c(...)s.com-Aquamarine.pngquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:16 schreef Skylark. het volgende:
Roze staat gewoon goed als je een mooie tanned huid hebt.Net als felgroene polo's. En gele en witte shirts.
Die leven nooit zo lang. Na een nachtje te zijn gegrepen door 20 homo's sterven ze snel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:49 schreef Ritmo het volgende:
Zijn er mannen die knalgele kleding dragen dan?
mooie tanned huid.... gquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:16 schreef Skylark. het volgende:
Roze staat gewoon goed als je een mooie tanned huid hebt.Net als felgroene polo's. En gele en witte shirts.
wat is dat nou weer voor lullige opmerking?quote:
moet je maar eens uit je moeders huis vertrekken...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:37 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
mooie tanned huid.... g
ewoon van dat zonnebankbruinkijkmijlekkertokkiewezen bruin... bah.... en dat zie ik dan zo voor me op de vroege ochtend.....
ik zit niet op mijn moeders huis te wachten - weet niet waar ze is - maar ze is overleden...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:13 schreef immortalsean het volgende:
[..]
moet je maar eens uit je moeders huis vertrekken...
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:39 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor lullige opmerking?
jij hebt nooit in de douches na het sporten "stiekem" gekeken?
Ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:49 schreef Ritmo het volgende:
Doet me denken aan die "schilderijen" die je op turkse bazaars wel een ziet, met van die lampjes achter een waterval...quote:
Ja ik, wat is er mis met een gele trui en polo.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:49 schreef Ritmo het volgende:
Three Wolf Moon T-shirt inspires wave of snarkiness on Amazon product reviews -- and sales skyrocketquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Doet me denken aan die "schilderijen" die je op turkse bazaars wel een ziet, met van die lampjes achter een waterval...
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat een hoop users in dit topic die uit de kast komen zeg
Dus een wandelende melanoom mag wel roze dragen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:16 schreef Skylark. het volgende:
Wrong. Geel is de meest lelijke kleur op deze aardbol.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:24 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ja ik, wat is er mis met een gele trui en polo.
Geel is geel. Normale kleur.
van die internet helden die het over de kleding van andere mensen hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:33 schreef B.E.D het volgende:
Van die sullige 'hippe' ict-ers van 23 die een roze das dragen
Zo herkenbaarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:33 schreef B.E.D het volgende:
Van die sullige 'hippe' ict-ers van 23 die een roze das dragen
Pics van je gele trui en polo.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:24 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ja ik, wat is er mis met een gele trui en polo.
Geel is geel. Normale kleur.
Op z'n minst Metroquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:06 schreef Noortje. het volgende:
Jimbo heeft ook iets wat roze is. Heb ik nu verkering met een homo?
Je bedoelt dat hij het nooit draagt als jij er bij bent ... wie weet wat hij nog meer in z'n kast heeft hangen dat hij aantrekt tijdens wilde 'stapavonden' met z'n vrienden.quote:
Hij heeft geen vrienden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij het nooit draagt als jij er bij bent ... wie weet wat hij nog meer in z'n kast heeft hangen dat hij aantrekt tijdens wilde 'stapavonden' met z'n vrienden.
mja als ik die wel had had ik vast geen vriendinnetje van een forum afquote:
shhht swjquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij het nooit draagt als jij er bij bent ... wie weet wat hij nog meer in z'n kast heeft hangen dat hij aantrekt tijdens wilde 'stapavonden' met z'n vrienden.
Hoax! Want:quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja als ik die wel had had ik vast geen vriendinnetje van een forum af
Eureka! Daarom noemen ze die dudes metroseksuelen.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:58 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Eureka! Daarom noemen ze die dudes metroseksuelen.
Omdat ze graag in een donkere tunnel zitten
Quotewaardig.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:58 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Eureka! Daarom noemen ze die dudes metroseksuelen.
Omdat ze graag in een donkere tunnel zitten
Nee meer op een gewone muisquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die penisvorm lijkt op de kop van een vleermuis.
of hij is biquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:06 schreef Noortje. het volgende:
Jimbo heeft ook iets wat roze is. Heb ik nu verkering met een homo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt
Feyenoord Rotterdam
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:18 schreef OmeCo het volgende:
Waarom is iedereen nog zo 'kinderachtig' hier dat roze voor homo's is![]()
Als jij kip eet noem ik je toch ook geen negert![]()
here it comeshahah jij hebt roze shirts, wat een kankûr homo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
hahah jij hebt roze shirts, wat een kankûr homo!
Jij bent een schimmelkut, maar dat is toch ook prima, want we ruiken je hier nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
hahah jij hebt roze shirts, wat een kankûr homo!
Wat is je punt?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij bent een schimmelkut, maar dat is toch ook prima, want we ruiken je hier niet
Inderdaad, dan ben ik dus niet de enige.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:56 schreef Noortje. het volgende:
Ik lees steeds 'rosékleding'. Alsin wijnkleding.
Ik dacht, ik vraag het niet. Gelukkig deed jij het voor me.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Inderdaad, dan ben ik dus niet de enige.
Kan een of ander liev modje de TT niet aanpassen?
Nou, aan bovenstaande is geen touw vast te knopen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik probeer altijd de vrouwelijke tegenhanger uittevogelen door naar het gezicht van een jongen te kijken. Dit helpt mij te begrijpen wat vrouwen in desbetreffend geval zouden zien. Dit helpt enorm ftw! en ik zou er eigenlijk patent op moeten aanvragen. Hopelijk is tijd/datum en het opslaan van mijn bericht in de fok-databases (incl typefouten), voldoende om mijn idee niet te laten jatten door entrepeneurs.
Wat mij opvalt bij mijn methodiek is dat ik in ene wel snap waarom gaylord x of y aantrekkeljk is voor de dames. Wat mij ook opvalt is dat jongens die het goed doen bij vrouwen nogal vrouwelijke gelaatstrekjes hebben. Zachte fijne gelaatstrekken, mooi egaal huidje, een onschuldige baby glimlach. In tegenstelling tot echte mannelijke mannen met een vriekant gezicht, dikke wenkbrouwen en een norse uiterlijk. Als je bij die laatsten de vrouwelijke tegenhanger bij fantaseert, dan begrijp ik waarom "zachtere/gay" gasten het beter doen bij meisjes.
Hetzelfde geldt voor kleding en de kleur-keuze. Pas mijn methodiek van omdraaien toe en je zult zien waarom vrouwen geen benul hebben waarom roze bij mannen en jongens fout en gay is. En waarom emo-muziek floreert met de viooltjes en de zachte gitaartjes en zeikerige lange teksten.
Schenk out.
Mee eens. Het boeit het wat iemand anders draagt, als TS vindt dat het niet mooi is, moet hij het niet aantrekken & zijn bakkie houden over wat anderen dragen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:19 schreef Zwoerd het volgende:
Altijd dat gejank hier van foknerdjes over andere mannen
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:08 schreef Schenkstroop het volgende:
In tegenstelling tot echte mannelijke mannen met een vriekant gezicht, dikke wenkbrouwen en een norse uiterlijk.
Hehe die zelf al hun hele leven vrijgezel zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:19 schreef Zwoerd het volgende:
Altijd dat gejank hier van foknerdjes over andere mannen
Spreek je uit ervaring?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hehe die zelf al hun hele leven vrijgezel zijn.
mannen met een vierkante kaaklijn en een nors gezichtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik probeer altijd de vrouwelijke tegenhanger uittevogelen door naar het gezicht van een jongen te kijken. Dit helpt mij te begrijpen wat vrouwen in desbetreffend geval zouden zien. Dit helpt enorm ftw! en ik zou er eigenlijk patent op moeten aanvragen. Hopelijk is tijd/datum en het opslaan van mijn bericht in de fok-databases (incl typefouten), voldoende om mijn idee niet te laten jatten door entrepeneurs.
Wat mij opvalt bij mijn methodiek is dat ik in ene wel snap waarom gaylord x of y aantrekkeljk is voor de dames. Wat mij ook opvalt is dat jongens die het goed doen bij vrouwen nogal vrouwelijke gelaatstrekjes hebben. Zachte fijne gelaatstrekken, mooi egaal huidje, een onschuldige baby glimlach. In tegenstelling tot echte mannelijke mannen met een vriekant gezicht, dikke wenkbrouwen en een norse uiterlijk. Als je bij die laatsten de vrouwelijke tegenhanger bij fantaseert, dan begrijp je waarom "zachtere/gay" gasten het beter doen bij meisjes.
Hetzelfde geldt voor kleding en de kleur-keuze. Pas mijn methodiek van omdraaien toe en je zult zien waarom vrouwen geen benul hebben waarom roze bij mannen en jongens fout en gay is. En je zult ook begrijpen waarom emo-muziek floreert met de viooltjes en de zachte gitaartjes en zeikerige lange teksten.
Schenk out.
Huilies die zeiken om een beetje lichaamshaar.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:05 schreef Icecold123 het volgende:
[..]
mannen met een vierkante kaaklijn en een nors gezicht![]()
spieren![]()
vrouwen met spieren
lichaams haar![]()
Nou nors is mischien verkeerd gekozen als woord voor wat ik wilde beschrijven. al dat andere meen ik wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]Vind je het gek dat vrouwen daar niet op vallen?
Of ze zeggen op deze manier gewoon dat ze het helemaal geen mooie kleur vindenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:19 schreef Deetch het volgende:
Ik heb geen problemen met roze, heb zelf ook een aantal roze overhemden. Mannen die roze een homokleur vinden zijn gewoon een beetje onzeker over hun sexualiteit.
gatverdamme haarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:18 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Huilies die zeiken om een beetje lichaamshaar.
TS is oliedomquote:
ik heb zelfs een roze bloemetje in me haar.. niks mis meequote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:07 schreef servus_universitas het volgende:
Niets mis met roze voor mannen.Ik heb zelfs een roze sjaaltje.
Nee daar voel je zelf niks van dus dat geeft niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:32 schreef wapwip het volgende:
Ik heb een zalm-roze shirt, en als ik die draag merk ik niet dat ik opeens jongens van achteren wil neuken, dus volgens mij maakt het mij geen homo.
Niet "opeens" omdat je het daarvoor ook al wilde zeker?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:32 schreef wapwip het volgende:
Ik heb een zalm-roze shirt, en als ik die draag merk ik niet dat ik opeens jongens van achteren wil neuken, dus volgens mij maakt het mij geen homo.
So what?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:03 schreef griekjeee het volgende:
Bij sommige mannen staat het idd heel gayish.
neequote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:43 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Niet "opeens" omdat je het daarvoor ook al wilde zeker?
Tsja. Moeten ze zelf weten, maar ik denk niet dat iedereen bewust daarvoor wilt gaanquote:
QFT.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:14 schreef B.E.D het volgende:
[..]
TS is oliedom
Wat een kneus met z'n rose
Bij welke jongens staat roze het beste volgens jou?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:03 schreef griekjeee het volgende:
Roze moet kunnen, alleen het moet staan. Bij sommige mannen staat het idd heel gayish.
JAWEL JOH!!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bij welke jongens staat roze het beste volgens jou?
Toch niet die ubberdunne blonde scootergappies met een klein kuifje en sneakers en strakke stoned washed broeken he?
Oja en een zegelring of een gouden ketting...
Nee. Absoluut niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bij welke jongens staat roze het beste volgens jou?
Toch niet die ubberdunne blonde scootergappies met een klein kuifje en sneakers en strakke stoned washed broeken he?
Oja en een zegelring of een gouden ketting...
Die Moccros zeker ?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee. Absoluut niet.
Ik had het meer over een lekker tintje, goede bouw
ja ik kon geen plaatjes met stroop vinden.. ssst.quote:
Griekjeee, het centrum der interpretatie uiterlijke verschijningsvormen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Tsja. Moeten ze zelf weten, maar ik denk niet dat iedereen bewust daarvoor wilt gaan
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:15 schreef Icecold123 het volgende:
[..]
ik heb zelfs een roze bloemetje in me haar.. niks mis mee![]()
Jezelf zo ontzettend tegenspreken in één postquote:Op zondag 21 juni 2009 08:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Een échte vent kan roze dragen.
Ben je een twijfelgevalletje of een flets lullekoppie met een bescheten bekkie.... Tsja, dan gaat het niet voor je werken.
Het moge duidelijk zijn dat ondergetekende het goed kan hebben.
Die moeten inderdaad zo snel mogelijk uit. En gááááááááááán.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:56 schreef DennisMoore het volgende:
Roze boxershorts, zó lelijk.
Die moeten zo snel mogelijk uit, zullen de dames wel denken dan... pardon, chickies.
alledrie tegelijk aan!quote:Op zondag 21 juni 2009 16:36 schreef Pritt het volgende:
Ik heb een roze shirt, polo en overhemd, oei oei oei, moet wel gaan oppassen.
kijk lekker naar jezelf in plaats van zo gay te zijn om je bezig te houden met jongens die roze aan hebben! (oeehhhh hij heeft iets aan in een homokleurquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:28 schreef seatsniffer het volgende:
Naar mijn mening de verschillende hoofdcategorieën van roze dragende mannen (crossovers en homo's buiten beeld gelaten):
Cat. 1 - De kakker en de hockey- en/of studentenbal
Roze shirt, meestal polo, waarbij het niet zozeer om de kleur roze zelf gaat maar vooral om een kleur die je mooi gebruind en vers uit zuid-frankrijk eruit laat zien. Veel voorkomende andere kleuropties: mintgroen, oranje en lichtgeel. Bij de pappa's: meestal gepaard met een linnen broek uitgevoerd in een van hiervoor genoemde kleuren met bootschoenen.
[ afbeelding ]
Cat. 2 - De macho
Draagt roze met het motto 'ik ben zo mannelijk dat ik zelfs roze kan dragen'. Gaat gepaard met gouden sieraden en een onnatuurlijk gebruinde huid en kort stekeltjeshaar met highlights. Het liefst met een 'garpigge' tekstopdruk op de borst.
[ afbeelding ]
Cat. 3 - De wannabe/gangsta
Zie cat.1 en cat. 2, maar dan niet echt. Bijvoorbeeld Jeffrey, Hassan of Joey uit de locale woonwijk met een omhangtasje, te vinden op schoolfeesten (mits niet van eigen school) tussen 9 en 1 uur 's nachts. Voorliefde voor voetbal (Ajax, Real Madrid, AC Milan, ManU of Barca).
[ afbeelding ]
Cat 4 - De nonchalant![]()
Draagt roze gewoon omdat het kan, wil zich daardoor misschien zelfs op een sarcastische manier onderscheiden van bovengenoemde categorieën. Hobbies: skaten en festivals bezoeken.
[ afbeelding ]
Ps.: [ afbeelding ]
Damn... het zo belangrijk vinden dat je er ook echt allemaal foto's bij gaat zoekenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:28 schreef seatsniffer het volgende:
Naar mijn mening de verschillende hoofdcategorieën van roze dragende mannen (crossovers en homo's buiten beeld gelaten):
<knip>
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:08 schreef stbabylon het volgende:
Het is echt heel simpel en dat zal ik nu even haarfijn uitleggen. Op een zeer laag basisniveau, vrijwel automatisch en onbewust associeren wij mensen verschillende kleuren met verschillende dingen. Blauw met water en lucht, groen met bomen, rood met bloed, etc. etc. Dat heeft dan daarna ook nog weer een verdere uitwerking op ons. Met veel blauw om ons heen voelen we ons vrijer bijvoorbeeld.
Roze associeren we ook met iets. Namelijk: kutlippen. Precies, kutlippen. Wij mensmannetjes associeren de kleur roze met neuken, voortplanten, batsen, pompen, ketsen.
Als je als man dus roze draagt, draag je uit naar de buitenwereld dat je er bij loopt als een kut.
Over het algemeen trekt dat of geen menswijfjes aan, of het verkeerde type (namelijk menswijfjes die kicken op kutten). Ik zeg niet dat het een homo kleur is, maar ik zeg wel dat het totaal de verkeerde kleur is om vrouwtjes aan te trekken.
Oh, mensen hebben nog een associatie met de kleur roze. Die zorgt nou ook niet echt dat er gebatst wordt: baby's.
Have fun met je roze shirtje, je trekt voornamelijk vrouwen aan die op vrouwen vallen of die je aan zien als baby.
Op een primair niveau natuurlijk
(bron: http://community.compuserve.com/n/docs/docDownload.aspx?webtag=ws-nlnewage&guid=7b9c8cde-690a-4462-a883-e03d82ef6c62#roze)quote:ROZE
De algemene betekenis van de kleur roze.
Hoewel roze veel te maken heeft met rood kan ze een hele andere gemoedstoestand teweeg brengen dan rood.
Ons taalgebruik kent de uitdrukking: op een roze wolk zitten, wat zoveel wil zeggen dat degene die op die wolk zit een beetje zweeft van verliefdheid (die niet zozeer sexueel gericht is maar meer op het dicht bij je geliefde willen zijn; hem of haar willen aanraken).
Tieners die een idool hebben kunnen in een roze stemming geraken als ze aan dat idool denken en deze wolk duurt meestal tot ze weer op aarde terugkomen als ze hem of haar een keer van dichtbij gezien hebben.
Een babykamer wordt van oudsher roze geschilderd, 't kleintje heeft roze kleertjes en is omringd door roze knuffelbeesten om 't ukkie als 't ware langzaam te laten wennen aan de harde aardse werkelijkheid (rood). Zelf worden we vrijwel meteen uit onze roze wolk gehaald die 't krijgen van een baby met zich meebrengt, door 't nachtelijk gekrijs uit 't schattige kleine mondje.
De symboliek van roze lijkt zich toe te spitsen op een ideaal dat, als we eenmaal weer met de voeten op de grond komen wat tegen kan vallen. Het wordt dus ook nog wel geassocieerd met bedrog ('t was niet zo mooi als ik me voorstelde).
Positieve en negatieve associaties met de kleur roze.
Positieve associaties: vriendelijkheid, blijdschap, zachtzinnigheid en de moraal.
Negatieve associaties: bedrog (in de zin van dat de mooie ideale verwachting teruggebracht is naar de harde werkelijkheid)
Astrologie en roze.
Voor degenen die zich in astrologie interesseren: roze is de kleur van de planeet Venus, 't teken weegschaal en 't zevende huis en dat is het huis dat betrekking heeft op de sociale dimensies van het leven, zoals bijvoorbeeld het huwelijk en alle andere menselijke relaties.
Word!quote:
Volgende week gaat het over oranje, blijf kijken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:16 schreef Huggs het volgende:
Ik zit hier met verbazig te lezen hoe jullie topics vol kunnen lullen over 'n kleur.
Mijn eerste roze hemd had ik al een jaar of vijf geleden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:43 schreef Mythik het volgende:
De meeste mannen die in roze kleren lopen doen het volgens mij voornamelijk om dat ze met de mode mee willen lopen en daarom denken dat ze het mooi vinden en dus eigenlijk geen eigen identeiteit hebben. Anders had je het inderdaad zoals eerder gezegd jaren terug ook moeten zien maar dat was niet het geval.
als ik een roze shirt zie liggen wat ik leuk vind mag ik hem toch wel kopen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:43 schreef Mythik het volgende:
De meeste mannen die in roze kleren lopen doen het volgens mij voornamelijk om dat ze met de mode mee willen lopen en daarom denken dat ze het mooi vinden en dus eigenlijk geen eigen identeiteit hebben. Anders had je het inderdaad zoals eerder gezegd jaren terug ook moeten zien maar dat was niet het geval.
Nee, om te bewijzen dat je een *keelschraap* Eigen Identiteit hebt, moet je liefst in zwarte band-shirts lopen en je haar niet meer wassenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:02 schreef snorfiets het volgende:
als ik een roze shirt zie liggen wat ik leuk vind mag ik hem toch wel kopen?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:26 schreef Mythik het volgende:
Wat mij wel vaker opvalt is dat vrouwen vaak op vrouwelijk mannen vallen (terwijl mannen vaak niet op mannelijke vrouwen vallen). Heb het idee dat veel mannen zich zo kleden e.d. enkel om bij de vrouwtjes in trek te komen. Moet ieder voor zich weten maar ja echt jezelf ben je dan volgens mij niet. Er zullen best mannen zijn die echt graag roze dragen hoor dat kan en die bedoel ik ook niet.
Dat viel mij al jaren op. Jongens met een nog strakker en bitchass kontje dan de meisjes in kwestiequote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:26 schreef Mythik het volgende:
Wat mij wel vaker opvalt is dat vrouwen vaak op vrouwelijk mannen vallen (terwijl mannen vaak niet op mannelijke vrouwen vallen). Heb het idee dat veel mannen zich zo kleden e.d. enkel om bij de vrouwtjes in trek te komen. Moet ieder voor zich weten maar ja echt jezelf ben je dan volgens mij niet. Er zullen best mannen zijn die echt graag roze dragen hoor dat kan en die bedoel ik ook niet.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:48 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Verbaast het hier nog iemand dat 95% van de fokkers nog geen wijf kan regelen op de Margriet huisteefjesdag?
Tering hee....
Jij voelt je vast heeeel eenzaam/uniek op deze site danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Al draag ik een vuilniszak ben ik nog interessant voor de opposite sexe (vast niet allemaal, maar toch).
Nou, ik weet dat ik niet uniek ben op Fok in dat opzicht maar dat gevoel bekruipt me soms wel jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:07 schreef Mythik het volgende:
[..]
[..]
Jij voelt je vast heeeel eenzaam/uniek op deze site dan
Een klein groepje elitaire roze blouse dragende mannen inc. zonnebril (ook in het donker) en rechtopstaand haar dat ook met alleen maar een vuilniszak aan seksueel aantrekkelijk zou zijn voor het vrouwelijke geslacht.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:08 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nou, ik weet dat ik niet uniek ben op Fok in dat opzicht maar dat gevoel bekruipt me soms wel ja
VICTORIE!!!
Edit: sexueel aantrekkelijk dus, niet zozeer arrogant. Dat zijn er hier wel meer nl.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:14 schreef Mythik het volgende:
[..]
Een klein groepje elitaire roze blouse dragende mannen inc. zonnebril (ook in het donker) en rechtopstaand haar dat ook met alleen maar een vuilniszak aan seksueel aantrekkelijk zou zijn voor het vrouwelijke geslacht..
(toch geen roze vuilniszakken he![]()
??)
Nou, nee. Ik niet althans.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:14 schreef Mythik het volgende:
[..]
Een klein groepje elitaire roze blouse dragende mannen inc. zonnebril (ook in het donker) en rechtopstaand haar dat ook met alleen maar een vuilniszak aan seksueel aantrekkelijk zou zijn voor het vrouwelijke geslacht..
Nee, lekker strak natuurlijkquote:Toch geen roze vuilniszakken he![]()
??
Dat soort topics doen het altijd goed, als je maar zeker weet dat er twee kampen zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:16 schreef Huggs het volgende:
Ik zit hier met verbazig te lezen hoe jullie topics vol kunnen lullen over 'n kleur.
Dan ben ik opgelicht.quote:
Oh dat zou ook kunnen. Ik heb hier geen kleurenwaaier liggen ofzoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:20 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Dan ben ik opgelicht.![]()
"Nee, meneer. Dit is fuchsia."
Ben je weer vrijgelaten?quote:
'Rechtopstaand haar'? Dat heeft bijna elke kerel toch al jaren? Of bedoel je zo'n Vegeta-kapsel?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:14 schreef Mythik het volgende:
[..]
Toch geen roze vuilniszakken he![]()
??
Bedoelde eigenlijk zo'n kapsel met stekelachtig haar maar niet gewoon omhoog maar meer naar het midden. Zeg maar waar ongeveer 80% van de "hippe/modieuze" mannen mee rondlooptquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'Rechtopstaand haar'? Dat heeft bijna elke kerel toch al jaren? Of bedoel je zo'n Vegeta-kapsel?
Misschien kun je er een paint van makenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:58 schreef Mythik het volgende:
Bedoelde eigenlijk zo'n kapsel met stekelachtig haar maar niet gewoon omhoog maar meer naar het midden. Zeg maar waar ongeveer 80% van de "hippe/modieuze" mannen mee rondloopt
'penissers' is dat Zuid-Hollands voor tandenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:15 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
[quote]Op dinsdag 23 juni 2009 22:15 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
Nee je bent Maikuuul! ofzoquote:Ben sjus een duivel zo met die rogen ogen
Die zie je in Purmerend ook hartstikke veel. Ik noem ze kuifjesquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:58 schreef Mythik het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk zo'n kapsel met stekelachtig haar maar niet gewoon omhoog maar meer naar het midden. Zeg maar waar ongeveer 80% van de "hippe/modieuze" mannen mee rondloopt
Pics!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:58 schreef Mythik het volgende:
[..]
Ik noem ze gewoon kankermongolen of kutpubers.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die zie je in Purmerend ook hartstikke veel. Ik noem ze kuifjes
Jij hebt liever een echte man, waar je naast loopt en denkt bij jezelf, loop ik nou een stinkdier uit te laten of is het me man? Met okselhaar tot op zijn tenen, waardoor het lekker extra zweet als je het eens warm hebt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:32 schreef aychelle het volgende:
Terechte klacht TS! [ afbeelding ]
Ik vind het wel zo ''gay'' (heb nix tegen ''gay's'')
Als je geen ''gay'' bent gedraag je dan ook niet ''gay''. Ik vind te veel hetero's tegenwoordig zo ''gay''.
En dan zeggen dat roze shirts dragen je rug en beenhaar scheren en elke dag een gucci- fragnence opspuiten niet ''gay'' is?Ga toch weg .... Gay's! [ afbeelding ]
Alleen de echte '' gay's '' mogen zich als gays gedragen!
BTW .. I love gay's, je kunt goed met ze praten en winkelen
Nee. Dat staat gelijk aan het inleveren van je legitimatiebewijs.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:02 schreef snorfiets het volgende:
[..]
als ik een roze shirt zie liggen wat ik leuk vind mag ik hem toch wel kopen?
H-o-m-o.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:32 schreef aychelle het volgende:
Terechte klacht TS! [ afbeelding ]
Ik vind het wel zo ''gay'' (heb nix tegen ''gay's'')
Als je geen ''gay'' bent gedraag je dan ook niet ''gay''. Ik vind te veel hetero's tegenwoordig zo ''gay''.
En dan zeggen dat roze shirts dragen je rug en beenhaar scheren en elke dag een gucci- fragnence opspuiten niet ''gay'' is?Ga toch weg .... Gay's! [ afbeelding ]
Alleen de echte '' gay's '' mogen zich als gays gedragen!
BTW .. I love gay's, je kunt goed met ze praten en winkelen
ik ben vrouwquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 02:20 schreef Nachtraaf het volgende:
Ik mis de tijd dat je nog gewoon in elkaar werd geramd als een man roze droeg. Dat zou echt weer terug moeten komen.
Alles wat ik hier voorbij zie komen dat roze draagt komt over op mij als een knokkel-lopende primaat.
Ik denk dat dit wel voor veel mannen die het doen opgaat.quote:Op donderdag 25 juni 2009 02:20 schreef Nachtraaf het volgende:
Als hetero-sexuele man. Waarom roze? Omdat vrouwen zeggen dat "het zo mooi is", het populair is of omdat een combinatie van bovengenoemde oorzaken met een totale onzekerheid van eigen smaak.
zei ik ook niet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
No shit!
Ik ben niet achterlijk hoor
Is dat C. Ronaldo?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:10 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Laat me raden, Je had er liever ook één maar je bent kaal?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik noem ze gewoon kankermongolen of kutpubers.'Kuifjes'
Een naam die m'n pa had kunnen bedenken over iedereen die uberhaupt gel in z'n haar heeft.
Als roze je wordt aangepraat of overneemt omdat het populair is moet je eens aan je eigen smaak gaan twijfelen, of beter gezegd, gaan nadenken of je er wel eentje van jezelf hebt en niet van wat anderen mooi vinden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:45 schreef InMeKontGeneukt het volgende:
[..]
Laat me raden, Je had er liever ook één maar je bent kaal?![]()
Roze kan elke man dragen, de mensen die roze homo vinden moeten is sterk aan hunzelf gaan denken.
Heb het even verbeterd voor je.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:47 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Als [insert anything here] je wordt aangepraat of overneemt omdat het populair is moet je eens aan je eigen smaak gaan twijfelen, of beter gezegd, gaan nadenken of je er wel eentje van jezelf hebt en niet van wat anderen mooi vinden.
Oh ja tuurlijk. Zit niks tussen er als een vrouw bij lopen als man en als een holbewoner.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:01 schreef wapwip het volgende:
[..]
Jij hebt liever een echte man, waar je naast loopt en denkt bij jezelf, loop ik nou een stinkdier uit te laten of is het me man? Met okselhaar tot op zijn tenen, waardoor het lekker extra zweet als je het eens warm hebt.
Ik zie totaal niet wat het één met het andere te maken heeft:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 06:33 schreef Fortune_Cookie het volgende:
En je PIMP abbo is een penis extension? Hoe moeten we dat zien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |