Die leven nooit zo lang. Na een nachtje te zijn gegrepen door 20 homo's sterven ze snel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:49 schreef Ritmo het volgende:
Zijn er mannen die knalgele kleding dragen dan?
mooie tanned huid.... gquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:16 schreef Skylark. het volgende:
Roze staat gewoon goed als je een mooie tanned huid hebt.Net als felgroene polo's. En gele en witte shirts.
wat is dat nou weer voor lullige opmerking?quote:
moet je maar eens uit je moeders huis vertrekken...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:37 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
mooie tanned huid.... g
ewoon van dat zonnebankbruinkijkmijlekkertokkiewezen bruin... bah.... en dat zie ik dan zo voor me op de vroege ochtend.....
ik zit niet op mijn moeders huis te wachten - weet niet waar ze is - maar ze is overleden...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:13 schreef immortalsean het volgende:
[..]
moet je maar eens uit je moeders huis vertrekken...
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:39 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor lullige opmerking?
jij hebt nooit in de douches na het sporten "stiekem" gekeken?
Ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:49 schreef Ritmo het volgende:
Doet me denken aan die "schilderijen" die je op turkse bazaars wel een ziet, met van die lampjes achter een waterval...quote:
Ja ik, wat is er mis met een gele trui en polo.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:49 schreef Ritmo het volgende:
Three Wolf Moon T-shirt inspires wave of snarkiness on Amazon product reviews -- and sales skyrocketquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Doet me denken aan die "schilderijen" die je op turkse bazaars wel een ziet, met van die lampjes achter een waterval...
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat een hoop users in dit topic die uit de kast komen zeg
Dus een wandelende melanoom mag wel roze dragen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:16 schreef Skylark. het volgende:
Roze staat gewoon goed als je een mooie tanned huid hebt.Net als felgroene polo's. En gele en witte shirts.
Wrong. Geel is de meest lelijke kleur op deze aardbol.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:24 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ja ik, wat is er mis met een gele trui en polo.
Geel is geel. Normale kleur.
van die internet helden die het over de kleding van andere mensen hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:33 schreef B.E.D het volgende:
Van die sullige 'hippe' ict-ers van 23 die een roze das dragen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |