quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:26 schreef Mythik het volgende:
Wat mij wel vaker opvalt is dat vrouwen vaak op vrouwelijk mannen vallen (terwijl mannen vaak niet op mannelijke vrouwen vallen). Heb het idee dat veel mannen zich zo kleden e.d. enkel om bij de vrouwtjes in trek te komen. Moet ieder voor zich weten maar ja echt jezelf ben je dan volgens mij niet. Er zullen best mannen zijn die echt graag roze dragen hoor dat kan en die bedoel ik ook niet.
Dat viel mij al jaren op. Jongens met een nog strakker en bitchass kontje dan de meisjes in kwestiequote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:26 schreef Mythik het volgende:
Wat mij wel vaker opvalt is dat vrouwen vaak op vrouwelijk mannen vallen (terwijl mannen vaak niet op mannelijke vrouwen vallen). Heb het idee dat veel mannen zich zo kleden e.d. enkel om bij de vrouwtjes in trek te komen. Moet ieder voor zich weten maar ja echt jezelf ben je dan volgens mij niet. Er zullen best mannen zijn die echt graag roze dragen hoor dat kan en die bedoel ik ook niet.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:48 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Verbaast het hier nog iemand dat 95% van de fokkers nog geen wijf kan regelen op de Margriet huisteefjesdag?
Tering hee....
Jij voelt je vast heeeel eenzaam/uniek op deze site danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Al draag ik een vuilniszak ben ik nog interessant voor de opposite sexe (vast niet allemaal, maar toch).
Nou, ik weet dat ik niet uniek ben op Fok in dat opzicht maar dat gevoel bekruipt me soms wel jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:07 schreef Mythik het volgende:
[..]
[..]
Jij voelt je vast heeeel eenzaam/uniek op deze site dan
Een klein groepje elitaire roze blouse dragende mannen inc. zonnebril (ook in het donker) en rechtopstaand haar dat ook met alleen maar een vuilniszak aan seksueel aantrekkelijk zou zijn voor het vrouwelijke geslacht.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:08 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nou, ik weet dat ik niet uniek ben op Fok in dat opzicht maar dat gevoel bekruipt me soms wel ja
VICTORIE!!!
Edit: sexueel aantrekkelijk dus, niet zozeer arrogant. Dat zijn er hier wel meer nl.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:14 schreef Mythik het volgende:
[..]
Een klein groepje elitaire roze blouse dragende mannen inc. zonnebril (ook in het donker) en rechtopstaand haar dat ook met alleen maar een vuilniszak aan seksueel aantrekkelijk zou zijn voor het vrouwelijke geslacht..
(toch geen roze vuilniszakken he![]()
??)
Nou, nee. Ik niet althans.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:14 schreef Mythik het volgende:
[..]
Een klein groepje elitaire roze blouse dragende mannen inc. zonnebril (ook in het donker) en rechtopstaand haar dat ook met alleen maar een vuilniszak aan seksueel aantrekkelijk zou zijn voor het vrouwelijke geslacht..
Nee, lekker strak natuurlijkquote:Toch geen roze vuilniszakken he![]()
??
Dat soort topics doen het altijd goed, als je maar zeker weet dat er twee kampen zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:16 schreef Huggs het volgende:
Ik zit hier met verbazig te lezen hoe jullie topics vol kunnen lullen over 'n kleur.
Dan ben ik opgelicht.quote:
Oh dat zou ook kunnen. Ik heb hier geen kleurenwaaier liggen ofzoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:20 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Dan ben ik opgelicht.![]()
"Nee, meneer. Dit is fuchsia."
Ben je weer vrijgelaten?quote:
'Rechtopstaand haar'? Dat heeft bijna elke kerel toch al jaren? Of bedoel je zo'n Vegeta-kapsel?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:14 schreef Mythik het volgende:
[..]
Toch geen roze vuilniszakken he![]()
??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |