Die moeten inderdaad zo snel mogelijk uit. En gááááááááááán.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:56 schreef DennisMoore het volgende:
Roze boxershorts, zó lelijk.
Die moeten zo snel mogelijk uit, zullen de dames wel denken dan... pardon, chickies.
alledrie tegelijk aan!quote:Op zondag 21 juni 2009 16:36 schreef Pritt het volgende:
Ik heb een roze shirt, polo en overhemd, oei oei oei, moet wel gaan oppassen.
kijk lekker naar jezelf in plaats van zo gay te zijn om je bezig te houden met jongens die roze aan hebben! (oeehhhh hij heeft iets aan in een homokleurquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:28 schreef seatsniffer het volgende:
Naar mijn mening de verschillende hoofdcategorieën van roze dragende mannen (crossovers en homo's buiten beeld gelaten):
Cat. 1 - De kakker en de hockey- en/of studentenbal
Roze shirt, meestal polo, waarbij het niet zozeer om de kleur roze zelf gaat maar vooral om een kleur die je mooi gebruind en vers uit zuid-frankrijk eruit laat zien. Veel voorkomende andere kleuropties: mintgroen, oranje en lichtgeel. Bij de pappa's: meestal gepaard met een linnen broek uitgevoerd in een van hiervoor genoemde kleuren met bootschoenen.
[ afbeelding ]
Cat. 2 - De macho
Draagt roze met het motto 'ik ben zo mannelijk dat ik zelfs roze kan dragen'. Gaat gepaard met gouden sieraden en een onnatuurlijk gebruinde huid en kort stekeltjeshaar met highlights. Het liefst met een 'garpigge' tekstopdruk op de borst.
[ afbeelding ]
Cat. 3 - De wannabe/gangsta
Zie cat.1 en cat. 2, maar dan niet echt. Bijvoorbeeld Jeffrey, Hassan of Joey uit de locale woonwijk met een omhangtasje, te vinden op schoolfeesten (mits niet van eigen school) tussen 9 en 1 uur 's nachts. Voorliefde voor voetbal (Ajax, Real Madrid, AC Milan, ManU of Barca).
[ afbeelding ]
Cat 4 - De nonchalant![]()
Draagt roze gewoon omdat het kan, wil zich daardoor misschien zelfs op een sarcastische manier onderscheiden van bovengenoemde categorieën. Hobbies: skaten en festivals bezoeken.
[ afbeelding ]
Ps.: [ afbeelding ]
Damn... het zo belangrijk vinden dat je er ook echt allemaal foto's bij gaat zoekenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:28 schreef seatsniffer het volgende:
Naar mijn mening de verschillende hoofdcategorieën van roze dragende mannen (crossovers en homo's buiten beeld gelaten):
<knip>
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:08 schreef stbabylon het volgende:
Het is echt heel simpel en dat zal ik nu even haarfijn uitleggen. Op een zeer laag basisniveau, vrijwel automatisch en onbewust associeren wij mensen verschillende kleuren met verschillende dingen. Blauw met water en lucht, groen met bomen, rood met bloed, etc. etc. Dat heeft dan daarna ook nog weer een verdere uitwerking op ons. Met veel blauw om ons heen voelen we ons vrijer bijvoorbeeld.
Roze associeren we ook met iets. Namelijk: kutlippen. Precies, kutlippen. Wij mensmannetjes associeren de kleur roze met neuken, voortplanten, batsen, pompen, ketsen.
Als je als man dus roze draagt, draag je uit naar de buitenwereld dat je er bij loopt als een kut.
Over het algemeen trekt dat of geen menswijfjes aan, of het verkeerde type (namelijk menswijfjes die kicken op kutten). Ik zeg niet dat het een homo kleur is, maar ik zeg wel dat het totaal de verkeerde kleur is om vrouwtjes aan te trekken.
Oh, mensen hebben nog een associatie met de kleur roze. Die zorgt nou ook niet echt dat er gebatst wordt: baby's.
Have fun met je roze shirtje, je trekt voornamelijk vrouwen aan die op vrouwen vallen of die je aan zien als baby.
Op een primair niveau natuurlijk
(bron: http://community.compuserve.com/n/docs/docDownload.aspx?webtag=ws-nlnewage&guid=7b9c8cde-690a-4462-a883-e03d82ef6c62#roze)quote:ROZE
De algemene betekenis van de kleur roze.
Hoewel roze veel te maken heeft met rood kan ze een hele andere gemoedstoestand teweeg brengen dan rood.
Ons taalgebruik kent de uitdrukking: op een roze wolk zitten, wat zoveel wil zeggen dat degene die op die wolk zit een beetje zweeft van verliefdheid (die niet zozeer sexueel gericht is maar meer op het dicht bij je geliefde willen zijn; hem of haar willen aanraken).
Tieners die een idool hebben kunnen in een roze stemming geraken als ze aan dat idool denken en deze wolk duurt meestal tot ze weer op aarde terugkomen als ze hem of haar een keer van dichtbij gezien hebben.
Een babykamer wordt van oudsher roze geschilderd, 't kleintje heeft roze kleertjes en is omringd door roze knuffelbeesten om 't ukkie als 't ware langzaam te laten wennen aan de harde aardse werkelijkheid (rood). Zelf worden we vrijwel meteen uit onze roze wolk gehaald die 't krijgen van een baby met zich meebrengt, door 't nachtelijk gekrijs uit 't schattige kleine mondje.
De symboliek van roze lijkt zich toe te spitsen op een ideaal dat, als we eenmaal weer met de voeten op de grond komen wat tegen kan vallen. Het wordt dus ook nog wel geassocieerd met bedrog ('t was niet zo mooi als ik me voorstelde).
Positieve en negatieve associaties met de kleur roze.
Positieve associaties: vriendelijkheid, blijdschap, zachtzinnigheid en de moraal.
Negatieve associaties: bedrog (in de zin van dat de mooie ideale verwachting teruggebracht is naar de harde werkelijkheid)
Astrologie en roze.
Voor degenen die zich in astrologie interesseren: roze is de kleur van de planeet Venus, 't teken weegschaal en 't zevende huis en dat is het huis dat betrekking heeft op de sociale dimensies van het leven, zoals bijvoorbeeld het huwelijk en alle andere menselijke relaties.
Word!quote:
Volgende week gaat het over oranje, blijf kijken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:16 schreef Huggs het volgende:
Ik zit hier met verbazig te lezen hoe jullie topics vol kunnen lullen over 'n kleur.
Mijn eerste roze hemd had ik al een jaar of vijf geleden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:43 schreef Mythik het volgende:
De meeste mannen die in roze kleren lopen doen het volgens mij voornamelijk om dat ze met de mode mee willen lopen en daarom denken dat ze het mooi vinden en dus eigenlijk geen eigen identeiteit hebben. Anders had je het inderdaad zoals eerder gezegd jaren terug ook moeten zien maar dat was niet het geval.
als ik een roze shirt zie liggen wat ik leuk vind mag ik hem toch wel kopen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:43 schreef Mythik het volgende:
De meeste mannen die in roze kleren lopen doen het volgens mij voornamelijk om dat ze met de mode mee willen lopen en daarom denken dat ze het mooi vinden en dus eigenlijk geen eigen identeiteit hebben. Anders had je het inderdaad zoals eerder gezegd jaren terug ook moeten zien maar dat was niet het geval.
Nee, om te bewijzen dat je een *keelschraap* Eigen Identiteit hebt, moet je liefst in zwarte band-shirts lopen en je haar niet meer wassenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:02 schreef snorfiets het volgende:
als ik een roze shirt zie liggen wat ik leuk vind mag ik hem toch wel kopen?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:26 schreef Mythik het volgende:
Wat mij wel vaker opvalt is dat vrouwen vaak op vrouwelijk mannen vallen (terwijl mannen vaak niet op mannelijke vrouwen vallen). Heb het idee dat veel mannen zich zo kleden e.d. enkel om bij de vrouwtjes in trek te komen. Moet ieder voor zich weten maar ja echt jezelf ben je dan volgens mij niet. Er zullen best mannen zijn die echt graag roze dragen hoor dat kan en die bedoel ik ook niet.
Dat viel mij al jaren op. Jongens met een nog strakker en bitchass kontje dan de meisjes in kwestiequote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:26 schreef Mythik het volgende:
Wat mij wel vaker opvalt is dat vrouwen vaak op vrouwelijk mannen vallen (terwijl mannen vaak niet op mannelijke vrouwen vallen). Heb het idee dat veel mannen zich zo kleden e.d. enkel om bij de vrouwtjes in trek te komen. Moet ieder voor zich weten maar ja echt jezelf ben je dan volgens mij niet. Er zullen best mannen zijn die echt graag roze dragen hoor dat kan en die bedoel ik ook niet.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:48 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Verbaast het hier nog iemand dat 95% van de fokkers nog geen wijf kan regelen op de Margriet huisteefjesdag?
Tering hee....
Jij voelt je vast heeeel eenzaam/uniek op deze site danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Al draag ik een vuilniszak ben ik nog interessant voor de opposite sexe (vast niet allemaal, maar toch).
Nou, ik weet dat ik niet uniek ben op Fok in dat opzicht maar dat gevoel bekruipt me soms wel jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:07 schreef Mythik het volgende:
[..]
[..]
Jij voelt je vast heeeel eenzaam/uniek op deze site dan
Een klein groepje elitaire roze blouse dragende mannen inc. zonnebril (ook in het donker) en rechtopstaand haar dat ook met alleen maar een vuilniszak aan seksueel aantrekkelijk zou zijn voor het vrouwelijke geslacht.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:08 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nou, ik weet dat ik niet uniek ben op Fok in dat opzicht maar dat gevoel bekruipt me soms wel ja
VICTORIE!!!
Edit: sexueel aantrekkelijk dus, niet zozeer arrogant. Dat zijn er hier wel meer nl.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:14 schreef Mythik het volgende:
[..]
Een klein groepje elitaire roze blouse dragende mannen inc. zonnebril (ook in het donker) en rechtopstaand haar dat ook met alleen maar een vuilniszak aan seksueel aantrekkelijk zou zijn voor het vrouwelijke geslacht..
(toch geen roze vuilniszakken he![]()
??)
Nou, nee. Ik niet althans.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:14 schreef Mythik het volgende:
[..]
Een klein groepje elitaire roze blouse dragende mannen inc. zonnebril (ook in het donker) en rechtopstaand haar dat ook met alleen maar een vuilniszak aan seksueel aantrekkelijk zou zijn voor het vrouwelijke geslacht..
Nee, lekker strak natuurlijkquote:Toch geen roze vuilniszakken he![]()
??
Dat soort topics doen het altijd goed, als je maar zeker weet dat er twee kampen zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:16 schreef Huggs het volgende:
Ik zit hier met verbazig te lezen hoe jullie topics vol kunnen lullen over 'n kleur.
Dan ben ik opgelicht.quote:
Oh dat zou ook kunnen. Ik heb hier geen kleurenwaaier liggen ofzoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:20 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Dan ben ik opgelicht.![]()
"Nee, meneer. Dit is fuchsia."
Ben je weer vrijgelaten?quote:
'Rechtopstaand haar'? Dat heeft bijna elke kerel toch al jaren? Of bedoel je zo'n Vegeta-kapsel?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:14 schreef Mythik het volgende:
[..]
Toch geen roze vuilniszakken he![]()
??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |