Nee daar voel je zelf niks van dus dat geeft niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:32 schreef wapwip het volgende:
Ik heb een zalm-roze shirt, en als ik die draag merk ik niet dat ik opeens jongens van achteren wil neuken, dus volgens mij maakt het mij geen homo.
Niet "opeens" omdat je het daarvoor ook al wilde zeker?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:32 schreef wapwip het volgende:
Ik heb een zalm-roze shirt, en als ik die draag merk ik niet dat ik opeens jongens van achteren wil neuken, dus volgens mij maakt het mij geen homo.
So what?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:03 schreef griekjeee het volgende:
Bij sommige mannen staat het idd heel gayish.
neequote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:43 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Niet "opeens" omdat je het daarvoor ook al wilde zeker?
Tsja. Moeten ze zelf weten, maar ik denk niet dat iedereen bewust daarvoor wilt gaanquote:
QFT.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:14 schreef B.E.D het volgende:
[..]
TS is oliedom
Wat een kneus met z'n rose
Bij welke jongens staat roze het beste volgens jou?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:03 schreef griekjeee het volgende:
Roze moet kunnen, alleen het moet staan. Bij sommige mannen staat het idd heel gayish.
JAWEL JOH!!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bij welke jongens staat roze het beste volgens jou?
Toch niet die ubberdunne blonde scootergappies met een klein kuifje en sneakers en strakke stoned washed broeken he?
Oja en een zegelring of een gouden ketting...
Nee. Absoluut niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bij welke jongens staat roze het beste volgens jou?
Toch niet die ubberdunne blonde scootergappies met een klein kuifje en sneakers en strakke stoned washed broeken he?
Oja en een zegelring of een gouden ketting...
Die Moccros zeker ?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee. Absoluut niet.
Ik had het meer over een lekker tintje, goede bouw
ja ik kon geen plaatjes met stroop vinden.. ssst.quote:
Griekjeee, het centrum der interpretatie uiterlijke verschijningsvormen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Tsja. Moeten ze zelf weten, maar ik denk niet dat iedereen bewust daarvoor wilt gaan
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:15 schreef Icecold123 het volgende:
[..]
ik heb zelfs een roze bloemetje in me haar.. niks mis mee![]()
Jezelf zo ontzettend tegenspreken in één postquote:Op zondag 21 juni 2009 08:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Een échte vent kan roze dragen.
Ben je een twijfelgevalletje of een flets lullekoppie met een bescheten bekkie.... Tsja, dan gaat het niet voor je werken.
Het moge duidelijk zijn dat ondergetekende het goed kan hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |