Inderdaad, dan ben ik dus niet de enige.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:56 schreef Noortje. het volgende:
Ik lees steeds 'rosékleding'. Alsin wijnkleding.
Ik dacht, ik vraag het niet. Gelukkig deed jij het voor me.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Inderdaad, dan ben ik dus niet de enige.
Kan een of ander liev modje de TT niet aanpassen?
Nou, aan bovenstaande is geen touw vast te knopen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik probeer altijd de vrouwelijke tegenhanger uittevogelen door naar het gezicht van een jongen te kijken. Dit helpt mij te begrijpen wat vrouwen in desbetreffend geval zouden zien. Dit helpt enorm ftw! en ik zou er eigenlijk patent op moeten aanvragen. Hopelijk is tijd/datum en het opslaan van mijn bericht in de fok-databases (incl typefouten), voldoende om mijn idee niet te laten jatten door entrepeneurs.
Wat mij opvalt bij mijn methodiek is dat ik in ene wel snap waarom gaylord x of y aantrekkeljk is voor de dames. Wat mij ook opvalt is dat jongens die het goed doen bij vrouwen nogal vrouwelijke gelaatstrekjes hebben. Zachte fijne gelaatstrekken, mooi egaal huidje, een onschuldige baby glimlach. In tegenstelling tot echte mannelijke mannen met een vriekant gezicht, dikke wenkbrouwen en een norse uiterlijk. Als je bij die laatsten de vrouwelijke tegenhanger bij fantaseert, dan begrijp ik waarom "zachtere/gay" gasten het beter doen bij meisjes.
Hetzelfde geldt voor kleding en de kleur-keuze. Pas mijn methodiek van omdraaien toe en je zult zien waarom vrouwen geen benul hebben waarom roze bij mannen en jongens fout en gay is. En waarom emo-muziek floreert met de viooltjes en de zachte gitaartjes en zeikerige lange teksten.
Schenk out.
Mee eens. Het boeit het wat iemand anders draagt, als TS vindt dat het niet mooi is, moet hij het niet aantrekken & zijn bakkie houden over wat anderen dragen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:19 schreef Zwoerd het volgende:
Altijd dat gejank hier van foknerdjes over andere mannen
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:08 schreef Schenkstroop het volgende:
In tegenstelling tot echte mannelijke mannen met een vriekant gezicht, dikke wenkbrouwen en een norse uiterlijk.
Hehe die zelf al hun hele leven vrijgezel zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:19 schreef Zwoerd het volgende:
Altijd dat gejank hier van foknerdjes over andere mannen
Spreek je uit ervaring?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hehe die zelf al hun hele leven vrijgezel zijn.
mannen met een vierkante kaaklijn en een nors gezichtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik probeer altijd de vrouwelijke tegenhanger uittevogelen door naar het gezicht van een jongen te kijken. Dit helpt mij te begrijpen wat vrouwen in desbetreffend geval zouden zien. Dit helpt enorm ftw! en ik zou er eigenlijk patent op moeten aanvragen. Hopelijk is tijd/datum en het opslaan van mijn bericht in de fok-databases (incl typefouten), voldoende om mijn idee niet te laten jatten door entrepeneurs.
Wat mij opvalt bij mijn methodiek is dat ik in ene wel snap waarom gaylord x of y aantrekkeljk is voor de dames. Wat mij ook opvalt is dat jongens die het goed doen bij vrouwen nogal vrouwelijke gelaatstrekjes hebben. Zachte fijne gelaatstrekken, mooi egaal huidje, een onschuldige baby glimlach. In tegenstelling tot echte mannelijke mannen met een vriekant gezicht, dikke wenkbrouwen en een norse uiterlijk. Als je bij die laatsten de vrouwelijke tegenhanger bij fantaseert, dan begrijp je waarom "zachtere/gay" gasten het beter doen bij meisjes.
Hetzelfde geldt voor kleding en de kleur-keuze. Pas mijn methodiek van omdraaien toe en je zult zien waarom vrouwen geen benul hebben waarom roze bij mannen en jongens fout en gay is. En je zult ook begrijpen waarom emo-muziek floreert met de viooltjes en de zachte gitaartjes en zeikerige lange teksten.
Schenk out.
Huilies die zeiken om een beetje lichaamshaar.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:05 schreef Icecold123 het volgende:
[..]
mannen met een vierkante kaaklijn en een nors gezicht![]()
spieren![]()
vrouwen met spieren
lichaams haar![]()
Nou nors is mischien verkeerd gekozen als woord voor wat ik wilde beschrijven. al dat andere meen ik wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]Vind je het gek dat vrouwen daar niet op vallen?
Of ze zeggen op deze manier gewoon dat ze het helemaal geen mooie kleur vindenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:19 schreef Deetch het volgende:
Ik heb geen problemen met roze, heb zelf ook een aantal roze overhemden. Mannen die roze een homokleur vinden zijn gewoon een beetje onzeker over hun sexualiteit.
gatverdamme haarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:18 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Huilies die zeiken om een beetje lichaamshaar.
TS is oliedomquote:
ik heb zelfs een roze bloemetje in me haar.. niks mis meequote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:07 schreef servus_universitas het volgende:
Niets mis met roze voor mannen.Ik heb zelfs een roze sjaaltje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |