Ja, maar met het merk aan de binnenkant. Merken zuigen, mensen met merken worden geleefd door de Bilderberg groep!quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:16 schreef mirved het volgende:
Ik ben niet bang dat mensen mijn seksualiteit verkeerd doen opvatten dus mij boeit het niet om een roze shirt te dragen. Alleen latente homofielen die het nog niet helemaal zelf weten hebben daar last van.
mensen die zo onzeker zijn over hun sexuele geaardheid dat ze niet durven te dragen wat ze mooi vindenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:15 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Een kleur die je moet staanDat betekent dus dat het een schijtkleur is die alleen bij halve nichten staat.
Precies!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die zo onzeker zijn over hun sexuele geaardheid dat ze niet durven te dragen wat ze mooi vinden_!
Ja maar ik vind het niet mooi. Dus ik draag het ook niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die zo onzeker zijn over hun sexuele geaardheid dat ze niet durven te dragen wat ze mooi vinden_!
you're missing the pointquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:24 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het niet mooi. Dus ik draag het ook niet.
Ik draag liever grijs, blauw, geel, rood of zwart.
Nicht!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:13 schreef mstr het volgende:
Roze moet je staan.
Dat het de TS niet staat kan hij blijkbaar niet zo goed tegen.
Slechte klacht.
QFTquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Reacties hier laten zich de bekrompen geestjes en provinciaaltjes wel weer kennen.
En daarmee is het probleem afgedaan.quote:
Ik vrees ervoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ik draag op dit moment een zwart t-shirt met roze opdruk. Mag dat wel?
Of je kan geen sarcasme herkennen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:39 schreef JJH het volgende:
Roze is een prima kleur voor mannen, heb meerdere roze hemden polo's en t-hsirts en krijg over het algemeen alleen maar complimenten.
Dat wel, dat krijg ik als ik de "mannelijke" kleur zwart draag.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Of je kan geen sarcasme herkennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |