Bedoelde eigenlijk zo'n kapsel met stekelachtig haar maar niet gewoon omhoog maar meer naar het midden. Zeg maar waar ongeveer 80% van de "hippe/modieuze" mannen mee rondlooptquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'Rechtopstaand haar'? Dat heeft bijna elke kerel toch al jaren? Of bedoel je zo'n Vegeta-kapsel?
Misschien kun je er een paint van makenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:58 schreef Mythik het volgende:
Bedoelde eigenlijk zo'n kapsel met stekelachtig haar maar niet gewoon omhoog maar meer naar het midden. Zeg maar waar ongeveer 80% van de "hippe/modieuze" mannen mee rondloopt
'penissers' is dat Zuid-Hollands voor tandenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:15 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
[quote]Op dinsdag 23 juni 2009 22:15 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
Nee je bent Maikuuul! ofzoquote:Ben sjus een duivel zo met die rogen ogen
Die zie je in Purmerend ook hartstikke veel. Ik noem ze kuifjesquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:58 schreef Mythik het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk zo'n kapsel met stekelachtig haar maar niet gewoon omhoog maar meer naar het midden. Zeg maar waar ongeveer 80% van de "hippe/modieuze" mannen mee rondloopt
Pics!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:58 schreef Mythik het volgende:
[..]
Ik noem ze gewoon kankermongolen of kutpubers.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die zie je in Purmerend ook hartstikke veel. Ik noem ze kuifjes
Jij hebt liever een echte man, waar je naast loopt en denkt bij jezelf, loop ik nou een stinkdier uit te laten of is het me man? Met okselhaar tot op zijn tenen, waardoor het lekker extra zweet als je het eens warm hebt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:32 schreef aychelle het volgende:
Terechte klacht TS! [ afbeelding ]
Ik vind het wel zo ''gay'' (heb nix tegen ''gay's'')
Als je geen ''gay'' bent gedraag je dan ook niet ''gay''. Ik vind te veel hetero's tegenwoordig zo ''gay''.
En dan zeggen dat roze shirts dragen je rug en beenhaar scheren en elke dag een gucci- fragnence opspuiten niet ''gay'' is?Ga toch weg .... Gay's! [ afbeelding ]
Alleen de echte '' gay's '' mogen zich als gays gedragen!
BTW .. I love gay's, je kunt goed met ze praten en winkelen
Nee. Dat staat gelijk aan het inleveren van je legitimatiebewijs.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:02 schreef snorfiets het volgende:
[..]
als ik een roze shirt zie liggen wat ik leuk vind mag ik hem toch wel kopen?
H-o-m-o.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:32 schreef aychelle het volgende:
Terechte klacht TS! [ afbeelding ]
Ik vind het wel zo ''gay'' (heb nix tegen ''gay's'')
Als je geen ''gay'' bent gedraag je dan ook niet ''gay''. Ik vind te veel hetero's tegenwoordig zo ''gay''.
En dan zeggen dat roze shirts dragen je rug en beenhaar scheren en elke dag een gucci- fragnence opspuiten niet ''gay'' is?Ga toch weg .... Gay's! [ afbeelding ]
Alleen de echte '' gay's '' mogen zich als gays gedragen!
BTW .. I love gay's, je kunt goed met ze praten en winkelen
ik ben vrouwquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 02:20 schreef Nachtraaf het volgende:
Ik mis de tijd dat je nog gewoon in elkaar werd geramd als een man roze droeg. Dat zou echt weer terug moeten komen.
Alles wat ik hier voorbij zie komen dat roze draagt komt over op mij als een knokkel-lopende primaat.
Ik denk dat dit wel voor veel mannen die het doen opgaat.quote:Op donderdag 25 juni 2009 02:20 schreef Nachtraaf het volgende:
Als hetero-sexuele man. Waarom roze? Omdat vrouwen zeggen dat "het zo mooi is", het populair is of omdat een combinatie van bovengenoemde oorzaken met een totale onzekerheid van eigen smaak.
zei ik ook niet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
No shit!
Ik ben niet achterlijk hoor
Is dat C. Ronaldo?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:10 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Een roze petje met een roze bloem achter je oor.
Laat me raden, Je had er liever ook één maar je bent kaal?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik noem ze gewoon kankermongolen of kutpubers.'Kuifjes'
Een naam die m'n pa had kunnen bedenken over iedereen die uberhaupt gel in z'n haar heeft.
Als roze je wordt aangepraat of overneemt omdat het populair is moet je eens aan je eigen smaak gaan twijfelen, of beter gezegd, gaan nadenken of je er wel eentje van jezelf hebt en niet van wat anderen mooi vinden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:45 schreef InMeKontGeneukt het volgende:
[..]
Laat me raden, Je had er liever ook één maar je bent kaal?![]()
Roze kan elke man dragen, de mensen die roze homo vinden moeten is sterk aan hunzelf gaan denken.
Heb het even verbeterd voor je.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:47 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Als [insert anything here] je wordt aangepraat of overneemt omdat het populair is moet je eens aan je eigen smaak gaan twijfelen, of beter gezegd, gaan nadenken of je er wel eentje van jezelf hebt en niet van wat anderen mooi vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |