ja rose is wijnsoortquote:
quote:
Jouw hele pokkekop is rozequote:Op donderdag 18 juni 2009 17:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
wtf boeit het nou hoe je die nichtenkleur spelt?
quote:
Hij groet de Fuhrer even.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:10 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Een roze petje met een roze bloem achter je oor.
jij draagt komo?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:12 schreef tho_Omas het volgende:
Inderdaad. Zwart moet je dragen als he-man. Zwart en vormloos!
Ja want er bestaan géén andere kleuren dan rose en zwart, en alles dat niet rose is, in vormloosquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:12 schreef tho_Omas het volgende:
Inderdaad. Zwart moet je dragen als he-man. Zwart en vormloos!
Een kleur die je moet staanquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:13 schreef mstr het volgende:
Roze moet je staan.
Dat het de TS niet staat kan hij blijkbaar niet zo goed tegen.
Slechte klacht.
Niks mis met een bloem achter je oor:quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:10 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Een roze petje met een roze bloem achter je oor.
Oké.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:15 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Een kleur die je moet staanDat betekent dus dat het een schijtkleur is die alleen bij halve nichten staat.
Ja, maar met het merk aan de binnenkant. Merken zuigen, mensen met merken worden geleefd door de Bilderberg groep!quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:16 schreef mirved het volgende:
Ik ben niet bang dat mensen mijn seksualiteit verkeerd doen opvatten dus mij boeit het niet om een roze shirt te dragen. Alleen latente homofielen die het nog niet helemaal zelf weten hebben daar last van.
mensen die zo onzeker zijn over hun sexuele geaardheid dat ze niet durven te dragen wat ze mooi vindenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:15 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Een kleur die je moet staanDat betekent dus dat het een schijtkleur is die alleen bij halve nichten staat.
Precies!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die zo onzeker zijn over hun sexuele geaardheid dat ze niet durven te dragen wat ze mooi vinden_!
Ja maar ik vind het niet mooi. Dus ik draag het ook niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die zo onzeker zijn over hun sexuele geaardheid dat ze niet durven te dragen wat ze mooi vinden_!
you're missing the pointquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:24 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het niet mooi. Dus ik draag het ook niet.
Ik draag liever grijs, blauw, geel, rood of zwart.
Nicht!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:13 schreef mstr het volgende:
Roze moet je staan.
Dat het de TS niet staat kan hij blijkbaar niet zo goed tegen.
Slechte klacht.
QFTquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Reacties hier laten zich de bekrompen geestjes en provinciaaltjes wel weer kennen.
En daarmee is het probleem afgedaan.quote:
Ik vrees ervoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ik draag op dit moment een zwart t-shirt met roze opdruk. Mag dat wel?
Of je kan geen sarcasme herkennen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:39 schreef JJH het volgende:
Roze is een prima kleur voor mannen, heb meerdere roze hemden polo's en t-hsirts en krijg over het algemeen alleen maar complimenten.
Dat wel, dat krijg ik als ik de "mannelijke" kleur zwart draag.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Of je kan geen sarcasme herkennen.
daar is het bewijs! echte bazen dragen roze!quote:
Nee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ik draag op dit moment een zwart t-shirt met roze opdruk. Mag dat wel?
het is maar waar je je in verdiept hehquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:38 schreef Mr.Talisker het volgende:
Beetje ongeloofwaardig topic voor iemand met de grootste gay-NL-boyband ever als nick.
zo'n comment en dan ook nog die SS in je usernamequote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:13 schreef BartuSS het volgende:
draag het zelf niet hoef het ook niet,
het boeit me ook niet als iemand roze gaat dragen of zo, maar 9 van de 10 keer zijn het ook nog is van die strakke shirtjes,
en juist die homo types hebben het aan,
wegfritzelen dan volk,,
alles behalve, jaloezie is een slechte eigenschap evenals kortzichtig denkenquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:13 schreef BartuSS het volgende:
draag het zelf niet hoef het ook niet,
het boeit me ook niet als iemand roze gaat dragen of zo, maar 9 van de 10 keer zijn het ook nog is van die strakke shirtjes,
en juist die homo types hebben het aan,
wegfritzelen dan volk,,
SPOILER: Niet klikken!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:22 schreef Knallert het volgende:SPOILER: Niet klikken!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
waarom denk je dat jouw mening hier telt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:07 schreef Chai het volgende:
Kan best hoor. Ligt er wel aan wat voor kledingstuk, wat voor kleur roze en de huidskleur van degene die het draagt. Ik vind het soms wel mooi hoor.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:22 schreef Knallert het volgende:Die penisvorm lijkt op de kop van een vleermuisSPOILER: Niet klikken!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
jij kijkt naar een penisquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die penisvorm lijkt op de kop van een vleermuis.
Knalroze vind ik gewoon lelijk, maar ik vind elke kleur die te fel is niet mooi.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:16 schreef Nero22 het volgende:
[..]
* Nero22 heeft roze overhemd en das.
Lekker belangrijk wat anderen daarbij denken.
Disclaimer: het is geen knalroze. Eerder zoiets: [ afbeelding ]
Knalroze vind ik ook een beetje teveel van het goede. [ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:02 schreef Fortitudo het volgende:
ik heb paar roze dingen, omdat het goed staat
roze stropdas en overhemd (wit-roze streep)
roze polo
en een polo die donkerroze/rood is
en een shirt dat donkerroze is.
boeie
Gast... een vrouw draagt een blouse. Mannen dragen overhemdenquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:01 schreef Jimbo het volgende:
roze kan nog welmaar dude roze sjaaltjes
roze petten
enzulks
deze kleur is mooi http://www.colourlovers.c(...)s.com-Aquamarine.pngquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:16 schreef Skylark. het volgende:
Roze staat gewoon goed als je een mooie tanned huid hebt.Net als felgroene polo's. En gele en witte shirts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |