Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
voor het eerst sinds 5 topics een linkje in de wiki gezet, nummertje aangepast, goede nummer in de TT. Waar ging het mis?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:38 schreef DutchTrain het volgende:
TS kan niet met kinderen de OP omgaan
Je bent -financieel- net zo goed verantwoordelijk voor iemands abortus, als voor die gene zijn kinderbijslag, of chemoquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:39 schreef Isegrim het volgende:
@LHO:
Niemand dwingt iemand om abortus te ondergaan (ik weiger het woord 'plegen' te gebruiken; het is immers geen moord), maar als je je geen kinderen kunt veroorloven en je neemt ze toch, dan is dat jouw probleem. Dan ga je maar uit bedelen bij je kerkgenootjes ofzo. Moet ik ervoor verantwoordelijk zijn dat een ander de keuze maakt om tegen abortus te zijn? Dat is waanzin.
Religie is ook een keuze. Dat daar vervolgens consequenties aanzitten daar hoef ik niet voor op te draaien.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Immers, "wij" verwachten van Christenen dat ze eens ophouden met het opdrukken van hun levensvisie (dus: Abortus = moord) op ons leven. Alleen, volgens bovenstaande stellingen, moeten we dus Christenen (die abortus als moord zien) wel dwingen abortus te plegen, zodra ze zelf financieel niet voor het kind kunnen zorgen. Dat is imho net zo ondenkbaar als mensen te dwingen géén abortus te nemen. Baas in eigen buik werkt 2 kanten op
Nee natuurlijk niet! Waarom zou ik in vredesnaam verantwoordelijk zijn voor die zaken???quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je bent -financieel- net zo goed verantwoordelijk voor iemands abortus, als voor die gene zijn kinderbijslag, of chemo
Dat is nou net mijn punt. Ik heb niets te maken met die keuzes en dus ook niet met de gevolgen ervan.quote:Dat zijn keuzes die jij en ik niet moeten en willen maken voor iemand.
quote:En jij hebt bij het plegen van een telefoontje ook de neiging naar moord?
Daar heb je ook een punt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:00 schreef FJD het volgende:
Ik blijf het overigens raar vinden dat de hele wereld begrip op kan brengen voor het standpunt dat mensen die emotioneel niet in staat zijn om kinderen op te voeden, ook eigenlijk geen kinderen moeten krijgen maar vervolgens staat dezelfde wereld op de achterste poten bij het standpunt dat je eigenlijk geen kinderen moet krijgen als je financieel gezien niet in staat bent om ze op te voeden.
Omdat een abortus of een chemo een factor duizend meer zal kosten dan wat de kinderbijslag kost. Dat is dus onbetaalbaar voor een individu, dus draaien "we" er voor op.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet! Waarom zou ik in vredesnaam verantwoordelijk zijn voor die zaken???
[..]
"Abortus plegen"quote:Dat is nou net mijn punt. Ik heb niets te maken met die keuzes en dus ook niet met de gevolgen ervan.
[..]
Enig idee wat medische zorg kost?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:14 schreef Isegrim het volgende:
Als alle mensen nou gewoon eens verantwoordelijk zouden zijn voor hun eigen leven en de kosten daarvan, dan zou dat heel veel geschuif met geld schelen. Al dat inpikken en herverdelen leidt tot weinig goeds.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Omdat een abortus of een chemo een factor duizend meer zal kosten dan wat de kinderbijslag kost. Dat is dus onbetaalbaar voor een individu, dus draaien "we" er voor op.
Bij abortus wordt dat woordje 'plegen' opzettelijk gebruikt om de suggestie van moord te wekken.quote:"Abortus plegen"
In totaal krijg je 16.000,- per kind aan kinderbijslag. Daar kun je heel veel abortussen van laten doen en tenzij elke abortus uitloopt op een complicatie gaat je financiele vlieger dus absoluut niet op.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Enig idee wat medische zorg kost?Als iemand bij een simpele abortus complicaties krijgt, dan zal dit enkele tonnen kosten. Dat inpikken en herverdelen is heel nuttig en de basis van een moderne en beschaafde samenleving.
Weet je wat het kost als je je gloednieuwe auto in de prak rijdt of als iemand je aansprakelijk stelt voor letsel? Verzekeringen zijn gebaseerd op het principe dat niet iedereen een chemokuur nodig heeft of zijn auto in de prak rijdt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Enig idee wat medische zorg kost?Als iemand bij een simpele abortus complicaties krijgt, dan zal dit enkele tonnen kosten. Dat inpikken en herverdelen is heel nuttig en de basis van een moderne en beschaafde samenleving.
Ja, die verzekeringen zouden ook weer in handen moeten komen van de overheid. Nu betalen we een private partij voor de medische zorg die we gaan krijgen. Die private partij zal daar hoe dan ook winst over willen boeken. Foute ontwikkelingquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een abortus is niet zo duur. Maar ze hebben daar iets heel moois op gevonden en dat noemen ze een verzekering. En jij denkt dat er geen gratis abortus zou bestaan als de overheid daar niet in voorziet? Ik denk namelijk van wel. Sterker nog, er bestaan nu ook al dergelijke particuliere initiatieven.
[..]
Bij abortus wordt dat woordje 'plegen' opzettelijk gebruikt om de suggestie van moord te wekken.
Echt waar, zo veel?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:21 schreef FJD het volgende:
[..]
In totaal krijg je 16.000,- per kind aan kinderbijslag.
Helaas, je gaat er vanuit dat een overheid net zo efficiënt kan opereren als een commercieel bedrijf. Zelfs met winst lukt het commerciële bedrijven om betere prestaties tegen lagere kosten voor de afnemer neer te zetten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gaat hoe dan ook meer geld kosten.
Zoals ik aangaf, enig idee wat medische zorg kost?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:21 schreef FJD het volgende:
[..]
In totaal krijg je 16.000,- per kind aan kinderbijslag. Daar kun je heel veel abortussen van laten doen en tenzij elke abortus uitloopt op een complicatie gaat je financiele vlieger dus absoluut niet op.
Overigens kost een complicatie echt geen tonnen.
Dat is 1000 euro per jaar.... dat valt dus best mee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Echt waar, zo veel?Logisch dat de belastingdruk zo hoog is met dat soort onzin.
Ja, zoals we niet zien met het OV (NS, Connexxion, ..) en met de NUTS bedrijvenquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Helaas, je gaat er vanuit dat een overheid net zo efficiënt kan opereren als een commercieel bedrijf. Zelfs met winst lukt het commerciële bedrijven om betere prestaties tegen lagere kosten voor de afnemer neer te zetten.
Liever niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, die verzekeringen zouden ook weer in handen moeten komen van de overheid.
quote:Nu betalen we een private partij voor de medische zorg die we gaan krijgen. Die private partij zal daar hoe dan ook winst over willen boeken. Foute ontwikkelingGaat hoe dan ook meer geld kosten.
De uitdrukking 'abortus plegen' is bedacht door tegenstanders stam juist vanwege die associatie.quote:Met een telefoontje plegen wek ik toch ook niet de suggestie van moord?
Zolang die niet daadwerkelijk geprivatiseerd zijn en de prijzen totaal niet vrij zijn niet nee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, zoals we niet zien met het OV (NS, Connexxion, ..) en met de NUTS bedrijven
Ja en? Geen probleem als je een goede verzekering hebt. Hoe komt het dat jij de overheid zo onvoorwaardelijk vertrouwt? Ik huur liever iemand in die er daadwerkelijk belang bij heeft dat ik tevreden ben over de dienstverlening.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zoals ik aangaf, enig idee wat medische zorg kost?![]()
Personeel dat 24/7 aanwezig is, medicatie, apparatuur, wegwerp middelen, sterilisatie, bed opzich, ...
Mijn zusje kostte op de kinder IC toen ze net geboren was en een bekkenniertje had, ca. 350.000 per maand. Puur om op de IC te liggen. Operaties en medicatie komen daar nog bij.
Op de NS na zijn die partijen wel volledig geprivatiseerd. En connexxion en de NS zijn zelfs de enige Nederlandse aanbieders mbt OV.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zolang die niet daadwerkelijk geprivatiseerd zijn en de prijzen totaal niet vrij zijn niet nee.
Waarom de overheid bij voorbaat zo wantrouwen? Wilders is niet aan de macht hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja en? Geen probleem als je een goede verzekering hebt. Hoe komt het dat jij de overheid zo onvoorwaardelijk vertrouwt? Ik huur liever iemand in die er daadwerkelijk belang bij heeft dat ik tevreden ben over de dienstverlening.
http://www.svb.nl/int/nl/(...)g_krijgt_u/index.jspquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:25 schreef Isegrim het volgende:
Echt waar, zo veel?Logisch dat de belastingdruk zo hoog is met dat soort onzin.
of moet, omdat de meerderheid van de bevolking dat wil.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En ik zeg ook nergens dat private partijen dergelijke diensten neit mogen aanbieden, ze moeten alleen niet gaan zeuren om oneerlijke concurentie op het moment dat de overheid het tegen kostprijs kan.
Beter!quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:51 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Gaan we hier weer verder over Rotterdam
Uiteraard maar goed ik kan er niet heel erg wakker van liggen dat ik als een flinke netto-betaler zal eindigen. Ik betaal graag mee aan bv. de medische kosten van iemand met kanker en prijs me gelukkig dat dat leed me (iig tot nu toe) bespaard is gebleven. Het gaat me om de zaken waar je als mens voor kiest, daar betaal ik liever niet aan mee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:50 schreef DutchTrain het volgende:
http://www.svb.nl/int/nl/(...)g_krijgt_u/index.jsp
Natuurlijk maar een schijntje van wat dat kind later betaalt aan belastingen om jouw openbaar vervoer, zorg, huisvesting, defensie, sport, uitkering etc te betalen.
Omdat ze een monopolie hebben wat ze met geweld af kunnen dwingen. Het ene na het andere fiasco dient zich aan (Betuwelijn, Noord-Zuid Lijn, SS Rotterdam). De kosten lopen altijd uit de klauwen (of worden eigenlijk te laag ingeschat om politiek draagvlak te creeeren) en duurt te lang en (belangrijker nog) het zijn voorstellen die gemotiveerd zijn vanuit verschillende politieke belangen, het zijn geen voorstellen die de samenleving per definitie beter maken. In het bedrijfsleven is het makkelijk; maak meer winst dan de concurrent en bij groot en langdurig falen ga je failliet. Bij de overheid bestaat die optie niet, ze heffen gewoon meer belasting en je kunt er als burger weinig aan doen. De keuzevrijheid is namelijk veel beperkter dan op de vrije markt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Waarom de overheid bij voorbaat zo wantrouwen?
Nee! De prijzen zijn helemaal niet vrij en bestaan voor een heel fors deel uit belastingen, waardoor concurrentie nauwelijks mogelijk is. Gasprijs is gekoppeld aan olieprijs en meer van dat soort nonsens.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Op de NS na zijn die partijen wel volledig geprivatiseerd.
Niet zonder de klanten te raadplegen en met meerderheid van de goedkeuring van (een vertegenwoordiging van) de klant, in tegenstelling tot een privaat bedrijf.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:15 schreef Isegrim het volgende:
De overheid kan ook te allen tijde besluiten om eenzijdig de voorwaarden van het 'contract' te wijzigen en daar heb je je als 'klant' dan maar naar te voegen.
De prijs die jij in de bus betaalt is gelukkig vastgelegd, anders had jij nu je werk een stuk dicherbij moeten zoeken en was je opleiding niets meer waard geweest.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:16 schreef Isegrim het volgende:
Nee! De prijzen zijn helemaal niet vrij en bestaan voor een heel fors deel uit belastingen, waardoor concurrentie nauwelijks mogelijk is.
Ooit over nagedacht hoe ongelofelijk rijk de gemiddelde NL'er hiervan geworden isquote:Gasprijs is gekoppeld aan olieprijs en meer van dat soort nonsens.
Onzin. We hebben immers geen directe democratie.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Niet zonder de klanten te raadplegen en met meerderheid van de goedkeuring van (een vertegenwoordiging van) de klant
Volgens mij werkte je oproep tot ontopic niet DTquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Niet zonder de klanten te raadplegen en met meerderheid van de goedkeuring van (een vertegenwoordiging van) de klant, in tegenstelling tot een privaat bedrijf.
Hey, sinds vorig jaar ligt het erg gevoelig om Rotterdam te bashen en gehuchtjes die eindigen op een A en de U als derde letter hebben aan te prijzenquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hey, sinds vorig jaar ligt het erg gevoelig om Rotterdam te bashen en gehuchtjes die eindigen op een A en de U als derde letter hebben aan te prijzen
Dat sowieso. In Gouda kom je alleen omdat ze de trein er perongeluk laten stoppenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]Aruba is toch wel een stuk leuker dan Gouda.
Of als je te laat remt voor Alexandrium Woonmall.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat sowieso. In Gouda kom je alleen omdat ze de trein er perongeluk laten stoppen
In Nederland te veel voor de belabberde kwaliteit er van.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zoals ik aangaf, enig idee wat medische zorg kost?![]()
Dat zeg ik, veel te veel in verhouding met de kwaliteit die geleverd wordt.quote:Personeel dat 24/7 aanwezig is, medicatie, apparatuur, wegwerp middelen, sterilisatie, bed opzich, ...
Mijn zusje kostte op de kinder IC toen ze net geboren was en een bekkenniertje had, ca. 350.000 per maand. Puur om op de IC te liggen. Operaties en medicatie komen daar nog bij.
Wat doen ze 'beter' dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:18 schreef Isegrim het volgende:
In Duitsland doen ze het beter voor heel veel minder geld en dat is nog naast de deur.
Ja, ik dacht ik doe een derde subtiele poging het onderwerp te veranderen. Maar de conservatieve extremisten hierquote:
Sowieso, wat wil je liberaal hebben? Persoonlijke vrijheden (Oa. SP, GL, D66) of economische vrijheden (D66, tot een bepaalde hoogte GL, en op hun eigen manier de VVD).quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
Er zijn maar weinig echte liberalen over. Misschien omdat het allemaal toch niet lijkt te worden als in de boekjes...
Beide. Ik neig om die reden op dit moment vooral naar D66 maar ja in de vorige periode hebben die zich nou niet echt van hun sterkste kant laten zienquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Sowieso, wat wil je liberaal hebben? Persoonlijke vrijheden (Oa. SP, GL, D66) of economische vrijheden (D66, tot een bepaalde hoogte GL, en op hun eigen manier de VVD).
en nog een tipquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:34 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
Ik stem SP. Kom maar op met die vooroordelen.![]()
Tip voor zaterdag : http://www.slagbijwaterloo.nl/
leuk (gratis) festival in Kralingen.
niemand die het verschil merktquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:26 schreef Isegrim het volgende:
Ja hoor, stuur maar langs. Ik moet ook nog naar een bruiloft, kan 'ie net doen of 'ie heiden6 is want die wil niet mee.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:26 schreef Isegrim het volgende:
Ja hoor, stuur maar langs. Ik moet ook nog naar een bruiloft, kan 'ie net doen of 'ie heiden6 is want die wil niet mee.
Daar niet, want niemand kent hem daar.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niemand die het verschil merkt
Wie was het?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:47 schreef Isegrim het volgende:
Mensen die bellen als je net de deur uit wilt gaan en die je vervolgens een half uur telefonisch gijzelen met een onzinverhaal.
Hij mag zondag mee naar Feijenoord!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en nog een tipredbull cliffdiven is ook komende zaterdag
http://www.redbull.nl/nl/(...)mlArticlePage.action
kan iemand lho adopteren komend weekend? Ik heb een mega pshychiatrie tentamen op maandagmorgen en moet bijna alles nog leren
Met die Pacemakert van je?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hij mag zondag mee naar Feijenoord!
Trouwens ik ga ook springen zaterdag
Een eigenaar die nogal boos was omdat zijn VvE geactiveerd was terwijl hij het daar niet mee eens was. En omdat hij het er niet mee eens was, was hij niet op de vergadering waar het activeren van de VvE ter besluitvorming was geagendeerd.quote:
Ik kreeg net telefonisch een straatje aangeboden van de Staatsloterij, maar moest ook weg. Heb gevraagd of ze me terug konden bellenquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:47 schreef Isegrim het volgende:
Mensen die bellen als je net de deur uit wilt gaan en die je vervolgens een half uur telefonisch gijzelen met een onzinverhaal.
Dan kun je gewoon ophangen. Dit was een klant.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik kreeg net telefonisch een straatje aangeboden van de Staatsloterij, maar moest ook weg. Heb gevraagd of ze me terug konden bellen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:32 schreef Marlies1981 het volgende:
Daarom heb ik vaste lijn, dan kun je je gesprek gewoon meenemen.
Totaal niet verkapte ik-ben-sjiek-want-ik-golf-post.quote:Vandaag op de golfbaan werd ik natuurlijk wel ook steeds gebeld, dat is best wel onhandig, maar ja, ik wilde toch wel graag bereikbaar blijven. Dus was het af en toe: wacht ff, ik leg je neer want ik moet afslaan...
Die is wel wat leukerquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:43 schreef Metatron het volgende:
Bedoel je deze?
Nee, dat valt niet in de uebergeil categorie.
Ik heb een EOS 50D gehaald.
Ja, zekers! En t.o.v. m'n oude Minolta Dimage 5 nog meer knopjes, menuutjes en tweakjesquote:
Kans bestaat dat het nog wel wat verder gaat dalen jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:57 schreef Metatron het volgende:
Oh ja. Een huis. Dat moest ik ook nog kopen. Maar ze zeggen dat die dingen wat goedkoper gaan worden, dus ik wacht nog even.
Heel vervelend, dat soort lui. Als je te beroerd bent om naar een vergadering te komen, moet je niet zeuren over de besluiten die worden genomen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een eigenaar die nogal boos was omdat zijn VvE geactiveerd was terwijl hij het daar niet mee eens was. En omdat hij het er niet mee eens was, was hij niet op de vergadering waar het activeren van de VvE ter besluitvorming was geagendeerd.
ik bedoelde GEEN vaste lijnquote:
ik golf niet, ik had een dagje uit van de MIVD, en daarbij hadden we ook een golfclinic. Het best wel aardig.quote:[..]
Totaal niet verkapte ik-ben-sjiek-want-ik-golf-post.
Had je die nog nooit gezien?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:29 schreef FJD het volgende:
Net American Beauty gezienWat een geweldig bizarre film zeg
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heel vervelend, dat soort lui. Als je te beroerd bent om naar een vergadering te komen, moet je niet zeuren over de besluiten die worden genomen.
Een keertje poging gedaan met een groep maar dat werd geen succes dus gisteren maar efkes gekekenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:27 schreef Isegrim het volgende:
Had je die nog nooit gezien?Eén van mijn all time favorites.
In requiem for a dream wordt idd met een tv gesleept. Althans zoon steelt een paar keer de tv van zijn moeder om te verpatsen voor drugs. Ik vond RFAD juist heel erg deprimerend omdat aan het eind van de films alle hoofdpersonen in de film totaal geen uitzicht meer hebben op iets wat door zou kunnen gaan als een gezond leven. Tuurlijk, ze maken het er zelf naar maar het is best wel deprimerend om dat te zien.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:38 schreef Isegrim het volgende:
Ja hoor.Ik vind American Beauty een hele hoopvolle film. Ik bedoel, het einde is wel jammer, maar toch ook eigenlijk niet, want hij is gelukkig als het einde komt. Het is goed zo, zeg maar. En verder is het qua ideeën over schoonheid en het leven gewoon een hele hoopvolle film. Kathartisch, laat ik het zo zeggen. Je krijgt er zin van om meer uit het leven te halen.
En van Requiem for a Dream werd ik persoonlijk gewoon niet gedeprimeerd. Ik vond veel stukjes juist erg grappig, zoals dat continue gesleep met die TV enzo. Of verwar ik 'm nou met Trainspotting?
Het raakt mij totaal niet in die film. Ik kan het ook niet helpen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:56 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
In requiem for a dream wordt idd met een tv gesleept. Althans zoon steelt een paar keer de tv van zijn moeder om te verpatsen voor drugs. Ik vond RFAD juist heel erg deprimerend omdat aan het eind van de films alle hoofdpersonen in de film totaal geen uitzicht meer hebben op iets wat door zou kunnen gaan als een gezond leven. Tuurlijk, ze maken het er zelf naar maar het is best wel deprimerend om dat te zien.
Bijvoorbeeld de scene aan het eind van de film: Jennifer Connolly heeft net de meest bizarre handelingen moeten om aan haar fix te komen. Haar vriend ligt in het ziekenhuis en (volgens mij) moet zijn arm geamputeerd worden. Vriendje lief heeft al dagen niet gebeld en na de smerige daad ligt Jennifer op de bank terwijl de telefoon overgaat. Ze hebben op dat moment een gesprek. Een gesprek zonder ziel, zonder lust en zonder enig hoop. Terwijl Jared Leto zijn vriendin nog probeert te overtuigen dat alles goedkomt hoor je aan het hele gesprek dat alles maar dan ook alles in hun leven kapot is. Ik vind dat best wel deprimerend
Gezien alle ratings, meningen en cults om de film heen denk ik dat dat eerder aan jou ligt dan aan de filmquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het raakt mij totaal niet in die film. Ik kan het ook niet helpen.
Dat zei ik zelf meteen al, dus je moet niet zeiken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Gezien alle ratings, meningen en cults om de film heen denk ik dat dat eerder aan jou ligt dan aan de filmniet dat dat erg is. Iedereen zijn meuk, right?
Maar jij bent stommerderquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zei ik zelf meteen al, dus je moet niet zeiken.
Dat is niet waar. Heiden6 zegt altijd dat ik lief ben en zoals iedereen weet, heeft heiden6 altijd gelijk.quote:
Mjah maar we kennen ook de politieke standpunten van heiden en ook die zijn niet veel soepsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Heiden6 zegt altijd dat ik lief ben en zoals iedereen weet, heeft heiden6 altijd gelijk.
Welles!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mjah maar we kennen ook de politieke standpunten van heiden en ook die zijn niet veel soeps
Ze zijn bang dat LR en PVV met hun aanhang die mafkees wegjaagtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:31 schreef Isegrim het volgende:
Wat een ophef over de publicatie van dat adres van Aboutaleb. In Leeuwarden was het algemeen bekend waar de burgemeester woonde en dat is toch ook normaal?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
Daarnaast zijn er meer mensen die kunnen lezen in Rotterdam dan in Leeuwarden, kan ik je verklappen
Daar staat Rotterdam helaas bekend omquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:15 schreef Marlies1981 het volgende:
en nogal wat rechts-radicale zielepieten...
Dat komt doordat ik verhuisd ben.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
Daarnaast zijn er meer gekken in Rotterdam dan in Leeuwarden, kan ik je verklappen
Huh?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:19 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Toen jij verhuisde zakte het gemiddeld IQ in beide plaatsen...
slimmerd!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Huh?Dus ik ben slimmer dan de meeste Friezen en dommer dan de meeste Rotterdammers?
Is het weleens geen tijd voor bierquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:47 schreef Marlies1981 het volgende:
Oh sorry...ie het al bijna tijd voor een biertje trouwens?
Ik vond Requiem for a Dream fantastisch. Heel mooi hoe een zekere deprimerende uizichtloosheid zich steeds verder manifesteert. Hij deed me ook erg aan Trainspotting denken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:40 schreef Isegrim het volgende:
Requiem for a dream vind ik een vreselijke film. Ik snap wel waarom 'ie als geniaal wordt beschouwd en de muziek erin vind ik geweldig, maar ik zou de film niet nog eens kijken. Erg deprimerend vond ik 'm overigens niet, maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik denk dat hij zich meer zorgen maakt om wat fanatieke moslimrakkertjes. Hij blijft een afvallige natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat LR en PVV met hun aanhang die mafkees wegjaagt
Vang ze!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:31 schreef Isegrim het volgende:
Ik moet morgen ook naar een bruiloft.
Gister wel toevallig, maar dat was een grap.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heeft Heiden je eindelijk gevraagd
Wat LHO zegtquote:
Ben net weer thuis en moet morgen vroeg weg... morgenavond wellicht, na de Slag bij Waterlooquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Iemand nog zin om zo ergens wat te gaan drinken?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ben net weer thuis en moet morgen vroeg weg... morgenavond wellicht, na de Slag bij Waterloo
Wij zijn al ergens wat aan het drinken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Iemand nog zin om zo ergens wat te gaan drinken?
Is hij toch mee naar je bruiloft?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wij zijn al ergens wat aan het drinken.
Ligt het aan mij of gaat de politie staats vaker schieten als waarschuwing? Beseffen ze wel dat zo'n ding ook ergens terecht komt? Zoals met de bevrijdingsdag opstootjes, dat ze in de lucht staan te schieten, dan ben ik toch blij dat ik geen woning in Hoge Heren heb....quote:Politie lost schot bij verkeerscontrole
Uitgegeven: 19 juni 2009 22:26
Laatst gewijzigd: 19 juni 2009 22:14
ROTTERDAM - De politie heeft vrijdagmiddag bij een verkeerscontrole in de Rotterdamse wijk Beverwaard een waarschuwingsschot gelost, nadat een agent door twee jongens werd belaagd. Dat heeft de politie bekendgemaakt.
Een 15-jarige jongen werd tijdens de controle gevraagd zijn scooter op een rollerband te zetten. Hij weigerde en zijn 18-jarige broer die in de buurt was, begon zich met de zaak te bemoeien.
Daarbij viel de agent van zijn motor, waarna hij een waarschuwingsschot loste.
De twee werden uiteindelijk ingerekend na een achtervolging. Ze hadden zich verstopt in een flat. Omdat de twee zich verzetten, gebruikte de politie pepperspray.
Als je loodrecht omhoog schiet, hoe lang blijft de kogel dan naar boven toe gaan en op welke hoogte is het dode punt?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of gaat de politie staats vaker schieten als waarschuwing? Beseffen ze wel dat zo'n ding ook ergens terecht komt? Zoals met de bevrijdingsdag opstootjes, dat ze in de lucht staan te schieten, dan ben ik toch blij dat ik geen woning in Hoge Heren heb....
Heiden is een beetje ziek, zwak en misselijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ah die is morgen pas. Heiden6 vroeg vorige week of we dit weekend wat te doen hadden, maar dat gaat dus over 2 weken worden?
De theoretische remsnelheid is toch gelijk aan de theoretische valversnelling, dus 9,8 meter per seconde per seconde?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je loodrecht omhoog schiet, hoe lang blijft de kogel dan naar boven toe gaan en op welke hoogte is het dode punt?
Ja, natuurkundig gezien komt dat ding 6,6 kilometer en een beetje hoog. Vanaf de punt van de loop gezienquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:38 schreef Isegrim het volgende:
We doen net of het een vacuüm is.Dat was bij natuurkunde ook altijd zo.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:35 schreef FJD het volgende:
Heb gisterennacht de hamstertjes gehaald, ze slapen nu lekker knus tegen elkaar aan in de kooi
Volgens de vorige eigenaar Russische dwerghamster maar goed dat was ook geen echte kenner (ik ook niet overigens). Dus welke variant het dan net weer is, ik heb echt geen flauw ideequote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Roborovski's ? (spelfouten voorbehouden
).
"In theorie kan de Russische dwerghamster samen gehouden worden met soortgenoten, maar dat gaat zeer zelden goed. Het is ook niet zielig om een Russische dwerghamster solitair te houden. Als je toch meerdere Russische dwerghamsters bij elkaar wilt houden kan dit alleen met broertjes/zusjes uit hetzelfde nest die hun hele leven bij elkaar gezeten hebben. Je moet dan wel een reservekooi achter de hand te houden voor het geval het fout gaat.."quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:30 schreef Isegrim het volgende:
Zijn het solitaire dieren?
Of lesbische seks hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:32 schreef FJD het volgende:
[..]
"In theorie kan de Russische dwerghamster samen gehouden worden met soortgenoten, maar dat gaat zeer zelden goed. Het is ook niet zielig om een Russische dwerghamster solitair te houden. Als je toch meerdere Russische dwerghamsters bij elkaar wilt houden kan dit alleen met broertjes/zusjes uit hetzelfde nest die hun hele leven bij elkaar gezeten hebben. Je moet dan wel een reservekooi achter de hand te houden voor het geval het fout gaat.."Het zijn wel vrouwtjes dus ik verwacht dat ze eerst over elkaar gaan roddelen en dan pas de nagels gaan gebruiken
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:39 schreef Isegrim het volgende:
Dan mag je één van de kamers in het nieuwe huis wel inrichten voor de eekhoorn.
Ik mis je nu al.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:13 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb niet echt zin in dat trouwfeestje. Ik zou liever lekker thuisblijven bij mijn liefje.
Da's toch juist een reden om het op een zuipen te zetten?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:58 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb helemaal nergens zin in behalve thuis blijven hangen, heb echt een kutdag.
Water, water en af en toe koffie.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:01 schreef Metatron het volgende:
[..]
Da's toch juist een reden om het op een zuipen te zetten?
Bier is 95% water. Met de normaal gehanteerde afrondingen kun je best stellen dat1 bier = 1 waterquote:
Een biertje is toch twee bruine boterhammen met kaas?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:09 schreef Metatron het volgende:
[..]
Bier is 95% water. Met de normaal gehanteerde afrondingen kun je best stellen dat1 bier = 1 water.
Boterhammen met kaas zijn inderdaad niet te zuipen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een biertje is toch twee bruine boterhammen met kaas?
Ik vind het overigens niet te zuipen.
eerst in de blender doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:15 schreef Metatron het volgende:
[..]
Boterhammen met kaas zijn inderdaad niet te zuipen.
Ik heb hier bier met 5% alcohol dus eigenlijk ist dan water met alcohol?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:09 schreef Metatron het volgende:
Bier is 95% water. Met de normaal gehanteerde afrondingen kun je best stellen dat1 bier = 1 water.
Ben weer terug na in totaal 12 uur in de trein te hebben gezeten vandaagquote:
denk dat LHO dat niet trekt morgenquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
denk dat LHO dat niet trekt morgendies met zn vrienden tot morgenochtend naar een of ander iets in watt
haha jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
LHO naar Rave Extended![]()
Nou ja, dan bij jij 'm tenminste even kwijt en kun je verder leren.![]()
Succes
en geen hamsterkooiquote:
iets met poep of pies... dwangmatig in je broek schijten ofzo geloof ikquote:
Oh ja, dat doe ik ook altijd.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
iets met poep of pies... dwangmatig in je broek schijten ofzo geloof ik
gefeliciteerdquote:
LHO kwam er om half 6 ofzo bijgekropen geloof ik. Maar als ie nou niet zon beetje wakker word kan ie vanaaf weer niet slapenquote:Op zondag 21 juni 2009 13:25 schreef Isegrim het volgende:
Succes, en neem een emmer koud water mee.
Ik laat h6 nog maar even liggen want die ging pas om half negen ofzo naar bed.
En Dunequote:Op zondag 21 juni 2009 00:09 schreef FJD het volgende:
Ziet er goed uitLive optreden van Critical Mass
I know.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
LHO kwam er om half 6 ofzo bijgekropen geloof ik. Maar als ie nou niet zon beetje wakker word kan ie vanaaf weer niet slapenen dan verneukt ie zn werk etc Voel me af en toe net zn moeder
Maarreh, zo'n huis zonder voordeur, bevalt dat nou een beetje?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:08 schreef FJD het volgende:
[..]
en geen hamsterkooiDe versie in 2D laat weer dingen zien die in 3D niet uitkomen. Zo staan er in 2D eigenlijk twee laptops op de witte bureaus.
Je kunt via het balkon naar binnen.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:27 schreef Metatron het volgende:
[..]
Maarreh, zo'n huis zonder voordeur, bevalt dat nou een beetje?.
Die zit twee verdiepingen lager bij de trap op de "beneden"verdiepingquote:Op zondag 21 juni 2009 15:27 schreef Metatron het volgende:
Maarreh, zo'n huis zonder voordeur, bevalt dat nou een beetje?.
Waar kom je jouw appartement dan binnen, want dat is me niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Die zit twee verdiepingen lager bij de trap op de "beneden"verdiepingLeek me niet echt heel nuttig om in te richten
Dat gele vlak links op de verdieping met t balkon. De helft van dat vlak is de trap naar beneden.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:55 schreef Metatron het volgende:
Waar kom je jouw appartement dan binnen, want dat is me niet helemaal duidelijk.
Anyway. Ik ben er nu weg van.
van 10 dagen met mijn kapotte kop? Nee dank je...quote:Op zondag 21 juni 2009 15:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het leuke van zo'n topic is dat je dat kunt nalezen.
Nou zeg.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
van 10 dagen met mijn kapotte kop? Nee dank je...
beetje schoonspringen voor gevorderden ofzo? Twas ook niet echt druk ofwel?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:56 schreef junkiexp het volgende:
Gisteren het cliff diven van het balkon kunnen mee maken.
De eerste paar duiken waren wel grappig, maar echt spectaculair vond ik het ook weer niet, daarna dus weer vrolijk weer verder gegaan met klussen.
Ja idd, wel knap hoor, maar niet echt heel boeiend.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
beetje schoonspringen voor gevorderden ofzo? Twas ook niet echt druk ofwel?
Dat waren dus die vele ambulances en erg gehaast politiebusje die voorbij kwamen gezoeft..quote:16:45:10 21-06-09 17 POLI 111 Aanr + letsel 1 PRETORIALAAN ROTTERDAM (RT) / 2 kinderen aangereden.
1430020 Politie Rotterdam-Rijnmond ( Persinformatie Politie )
Dus daar ging de brandweer heenquote:Op zondag 21 juni 2009 18:34 schreef Isegrim het volgende:
Het temperatuur-indicatorlampje van mijn oven is stuk.
Hij had een verkapte F1 wagen onder z'n reetquote:Op zondag 21 juni 2009 23:08 schreef DutchTrain het volgende:
Reed wel mooi 7 seconden sneller dan de andere Stigs...
Je kunt alle kanten op speculeren iddquote:Op zondag 21 juni 2009 23:12 schreef junkiexp het volgende:
Ik vraag het me af.....
Ow, je weet echt niet waarom dit nu aan de hand was?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:20 schreef FJD het volgende:
Ach ja, het blijft ook wel gewoon een leuk mysterie
Klaar staat niet in mijn woorden boekquote:
1 van de. Button, Hamilton, Mansell en weet ik wie allemaal zijn genoemd als The Stig en Jeremy twijfelt zelf ook of het Schumi is hoorde ik.quote:
Volgens mij is al een tijdje terug bekend geworden dat het Ben Collins is. En daarvoor was het Perry McCarthy.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:51 schreef FJD het volgende:
Lopen verschillende Stigs rond en Schumi zal wel bij de FXX horen en daar is vervolgens een mooie stunt van gemaakt icm het begin vh seizoen. Het mysterie wat ze er steeds omheen creëren is gewoon leuk
quote:Op maandag 22 juni 2009 06:56 schreef Metatron het volgende:
[..]
Volgens mij is al een tijdje terug bekend geworden dat het Ben Collins is. En daarvoor was het Perry McCarthy.
http://www.telegraph.co.u(...)Stig-The-answer.html
---quote:A spokesman for Top Gear confirmed Schumacher had been The Stig during the Ferrari circuit but said the identity of the driver at other times would remain "a mystery".
Wij hebben een keer hier in het NH geslapen, erg net hotel ( buitenkant is wel erg lelijkquote:Op maandag 22 juni 2009 11:38 schreef MikelenniuM het volgende:
ff inbreken in dit topic![]()
Hier het plan om binnenkort een weekendje Rotterdam te doen. Wat is volgens de kenners een leuk hotel voor
quote:Op maandag 22 juni 2009 12:10 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmzzz. op het strand zeiden ze dat ik op Lionel Messi leek .... is in ieder geval een stap omhoog van Harry Potter 7 jaar terug
Ik ben er niet bekend mee, maar dit lijkt me wel erg grappig, een drijvend hotel :quote:Op maandag 22 juni 2009 11:38 schreef MikelenniuM het volgende:
Hier het plan om binnenkort een weekendje Rotterdam te doen. Wat is volgens de kenners een leuk hotel voor 2?
Enne... Schumacher The Stig?
quote:I'm a good girl. I don't want to fuck you the first night but I do want to make you cum. http://259f.easyurl.net
Via rotterdam marketing en het uitburo zijn er regelmatig goede aanbiedingen van hotels in combinatie met een festival of activiteit. Goedkoop zijn Hotel Maritime en Stayokay. Beter zijn NH, Golden Tulip of Bilderberg, maar daar betaal je dan ook voor...quote:Op maandag 22 juni 2009 11:38 schreef MikelenniuM het volgende:
Hier het plan om binnenkort een weekendje Rotterdam te doen. Wat is volgens de kenners een leuk hotel voor 2?
Enne... Schumacher The Stig?
Oef, die foto van Harry Potter zonder grime is inderdaad wel schrikkenquote:Op maandag 22 juni 2009 12:29 schreef ebeaydojraes het volgende:
meer dit:
[ afbeelding ]
met dit
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat waren dus die vele ambulances en erg gehaast politiebusje die voorbij kwamen gezoeft..
quote:ROTTERDAM - Een 29-jarige politieagent heeft zondagmiddag op de Pretorialaan in Rotterdam een 5-jarig jongetje en een 9-jarig meisje aangereden.
De jongen is zwaargewond overgebracht naar het ziekenhuis, waar hij in de loop van de avond is geopereerd.
De verwondingen van het meisje vallen mee, zo meldde de politie maandag. De agent reed in een onherkenbare politieauto.
De twee kinderen liepen eerst tussen geparkeerde wagens door, wandelden daarna tussen twee langzaam rijdende auto's en werden vervolgens geschept door de wagen van de agent.
Mogelijk heeft een ander voertuig de kinderen ook nog geraakt.
Ander korps
De politie Haaglanden heeft het ongeval in onderzoek. Volgens de politie in Rotterdam is het gebruikelijk dat een ander korps zich buigt over ongevallen waarbij politieagenten zijn betrokken.
Ik zit nog op kantoor hoor.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
http://breuls.org/blog/view/3195
Eigenlijk moeten we dit topic uitprinten en naar hem mailen
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:01 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben jaloers op je Breuls. Ik wou dat ik nog op Aruba was.
Zal er eens ff spieken!quote:Op maandag 22 juni 2009 17:18 schreef DutchTrain het volgende:
Via rotterdam marketing en het uitburo zijn er regelmatig goede aanbiedingen van hotels in combinatie met een festival of activiteit. Goedkoop zijn Hotel Maritime en Stayokay. Beter zijn NH, Golden Tulip of Bilderberg, maar daar betaal je dan ook voor...
25 a 30 graden rond mn verjaardagquote:Op maandag 22 juni 2009 22:17 schreef Isegrim het volgende:Geen stranden, geen 30 graden, geen helderblauw water, geen vissen.
Ja, als jij nou even je monitor op de scanner legt, dan pak ik een envelopquote:Op maandag 22 juni 2009 20:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
http://breuls.org/blog/view/3195
Eigenlijk moeten we dit topic uitprinten en naar hem mailen
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, als jij nou even je monitor op de scanner legt, dan pak ik een envelop
Ik Dutch Design en Surrealisme & Magrittequote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:19 schreef littledrummergirl het volgende:
woei eindelijk leuke keuzevakkenfotografie en toneel
nu ga ik mn bed weer in
Of een kop langer wordenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:20 schreef Marlies1981 het volgende:
Ik heb ook nieuwe keuzevakken: water en brood. De afgelopen maanden niet zo heel erg op mijn lijn gelet, en nu weeg ik dan ook ineens weer 107 kilo...daar mag wel weer 15 kilo af dus...
ja ik heb er ook maar twee gekozenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:56 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik Dutch Design en Surrealisme & Magritte. Maar even kijken wat volgend jaar het best uit komt met m'n rooster.
Huiswerk: Maak een leuke foto van LHOquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:53 schreef littledrummergirl het volgende:
zonder al te veel huiswerk en spul.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Eerder: Probeer LHO zn camera af te pakken.
Mompelt iets over boterkoek...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:20 schreef Marlies1981 het volgende:
Ik heb ook nieuwe keuzevakken: water en brood. De afgelopen maanden niet zo heel erg op mijn lijn gelet, en nu weeg ik dan ook ineens weer 107 kilo...daar mag wel weer 15 kilo af dus...
quote:
Alsof uit de koekenpan het gezonder maakt ...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
hier een glaasje water en een boterham met een frikandel( uit de koekenpan
dat dan weer wel)
Klinkt goed, Grote Kap!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alsof uit de koekenpan het gezonder maakt ...![]()
Ik had geen brood mee, het werd wat later, en had dus gigantische honger. Ik heb dus een schijf van vijf bij Tekbir gekocht (ook wel bekend als "grote kapsalon").
uhuh, was ook mijn idee ja. Frikandel is niet ondergedompeld en het vet zal minder heet zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:55 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Klinkt goed, Grote Kap!
Uit de koekenpan is een frikandel wrs minder gezond, als je goed frituurt schroeit het vlees (nou ja, vlees...) direct dicht waardoor er geen vet in kan en geen vocht uit. Met een koekenpan zal je dat niet zo snel lukken.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:55 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Klinkt goed, Grote Kap!
Uit de koekenpan is een frikandel wrs minder gezond, als je goed frituurt schroeit het vlees (nou ja, vlees...) direct dicht waardoor er geen vet in kan en geen vocht uit. Met een koekenpan zal je dat niet zo snel lukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veronica moppen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |