goed heet laten worden (met je hand er boven voelen) en dan je eten er in leggen. het kan eerst even plakken, maar net als op de bbq: als het gaar is op de contactpunten dan plakt het niet meer en kun je t omdraaien.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kostte die?.
En hoe moet je zo'n ding gebruiken?
Een wat?quote:
Zo'n wazige plek voor je oog die steeds groter wordt en dan opeens weg is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Een wat?
Ik probeer mijn meetrapport te redden, mijn proef maandag is aan mn spectra te zien compleet mislukt en als ik onzin ga uitkramen worden er punten afgetrokken. Maar de rest van mn meetrapport (de theorie, waarnemingen enzo) was vrij sterk, dus ik wil het nu niet verpesten.
Heeft dat met migraine ofzo te maken of kan dat ook 'opeens' gebeuren? Gaat zoiets snel over?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zo'n wazige plek voor je oog die steeds groter wordt en dan opeens weg is.
Maar dan ben ik see no evil, hear no evil.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, vagina
Oogjes dicht en wachten tot het overtrekt
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:46 schreef Viking84 het volgende:
Nou dit experiment is dus mislukt. En dat is de schuld van XM!
![]()
.
Och arme... moet ik je komen redden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:49 schreef Muis006 het volgende:
Maar dan ben ik see no evil, hear no evil.
In mijn up
Uiteraardquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:52 schreef Muis006 het volgende:
Met de EHBO tent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik heb nu een professionele tent gekregen (met bed en medicijnkast):quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:52 schreef Muis006 het volgende:
Met de EHBO tent?
Ik vind hem práchtig!quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb nu een professionele tent gekregen (met bed en medicijnkast):
[ afbeelding ]
Cool he
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:15 schreef Ewelina het volgende:
Ik wil graag mijn buik wat slanker maken (dwz: platter, m'n lovehandles zijn inmiddels zo goed als weg) en nu wil ik dus buikspieroefeningen gaan doen. Wie weet er een paar goede?
Ten tweede: ik heb een buik die enorm opzet als ik gegeten heb. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
Verder zijn alle tips natuurlijk welkom
mag ik er even in komen liggen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cool he
Dat rode stoeltjequote:Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cool he
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb ook de EHBO tent nodig. Elisa, ik zie een markt
En nu zie je nog maar de helft; ken je nagoan as je um helemaal zietquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:55 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind hem práchtig!
Tuurlijk welquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat scheelt eraan? Voor jou heb ik overigens de groene dan nog:
[ afbeelding ]
[..]
En nu zie je nog maar de helft; ken je nagoan as je um helemaal ziet![]()
[..]
Tuurlijk wel
Hoe kom jij aan mijn fotoquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt toch wel zo'n outfit he Elisa?Toch?
Deez staat toch gewoon in je fotoboek?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan mijn foto
(ik zie tietuh) Ow nee, toch niet; valt reuze mee
Nahquote:
Asje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan mijn foto
(ik zie tietuh) Ow nee, toch niet; valt reuze mee
Bij de volgende toon is het drieentwintig uur, dertig minuten, precies.... PIEP!quote:
Nouja, die grond omheen is zo.. bah.. maar dat zal in jouw tuin vast beter zijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah
De groene is het leukst hoordie is iets donkerder en dat vind ik dan altijd zo knus
Niks mis mee heur!quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, poep. Vergeten te editten
ElisaB.rar
Kijk, dat heet nou romantische EHBO-tent incognitoquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:02 schreef Goodbye het volgende:
Nouja, die grond omheen is zo.. bah.. maar dat zal in jouw tuin vast beter zijn![]()
Ja, hallo. Nog even om mij bij te praten (omdat ik zo'n afvallige Slanker* ben, dat ik de afgelopen 5 topics niet gelezen heb en dús niet weet wat eraan scheeltquote:Ik zit nu weer te twijfelen of ik morgen ga werkenWil wel graag, maar op dit moment zou het bijv. echt niet lukken
Hell yeahquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:03 schreef ColdFeet het volgende:
Oh Elisa, wil je ook even pleistertjes plakken op mijn blaren, dan?
quote:
Elies, je deed het vast niet expres, maar ik lag helemaal dubbel om jouw onbedoelde woorspeling!quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk, dat heet nou romantische EHBO-tent incognito![]()
(ik hoef jou toch niet álles uit te leggen he)
[..]
Ja, hallo. Nog even om mij bij te praten (omdat ik zo'n afvallige Slanker* ben, dat ik de afgelopen 5 topics niet gelezen heb en dús niet weet wat eraan scheelt): zou je het nog één keer willen vertellen
* zien jullie deze práchtige woordspeling???
Wel een gezéllig lijstje!quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:56 schreef Totziens het volgende:
lijstje van vandaag:
O: bakje vruchtenyoghurt (aangezien de gewone yoghurt op was in de winkel)
T: Chocolat chip cookie
T: 4 stukjes brood met Nederlandse kaas
D: 5 grote wortels en 2 stukjes brood met ei
T: Handje noten
morgen maar weer schnell naar de supermarkt
ElisaDBquote:
Ik leer snelquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk, dat heet nou romantische EHBO-tent incognito![]()
(ik hoef jou toch niet álles uit te leggen he)
[..]
Ja, hallo. Nog even om mij bij te praten (omdat ik zo'n afvallige Slanker* ben, dat ik de afgelopen 5 topics niet gelezen heb en dús niet weet wat eraan scheelt): zou je het nog één keer willen vertellen
* zien jullie deze práchtige woordspeling???
Ja puh, ik verdien die toch wel?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
Whehehe, Elies met tieten en beenwarmerts
En ga jij nou gewoon een beetje in de rondte lopen sletten met die EHBO tent?
Zo is er weinig exclusiefs meer aan he?
haha, hoezo gezellig?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel een gezéllig lijstje!![]()
Hoi trouwens! Of was je er op de vorige bladzijde ook al, want ik loop twee bladzijdes achter geloof ik, snel even bijlezen!
Oeps... ik had jou pas weer in deel 771 verwachtquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
Whehehe, Elies met tieten en beenwarmerts
En ga jij nou gewoon een beetje in de rondte lopen sletten met die EHBO tent?
Zo is er weinig exclusiefs meer aan he?
Wahaha je zei scheur! Terwijl je het over billen hadquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik leer snel![]()
Ik had al dagen last van buikpijn. Gister naar de dokter geweest en nu heb ik een kuurtje mee om te laxeren. En daar heb ik nu heel erg veel last van![]()
Ik zat het topic door te bladeren van mijn eerste post, omg ik lag in een scheurEen discussie van Greys, Co en SHE over 'drukken' en 'bips'
Neequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Allemaal bigboobied slankies hier. Mag ik een beetje van jullie?
Pondje aan beide zijden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:
Mag het een onsje meer zijn?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pondje aan beide zijden?
Een kilootje voor mevrouw
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pondje aan beide zijden?
Een kilootje voor mevrouw
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wahaha je zei scheur! Terwijl je het over billen had
Ah shit, dat vroeg ik dus gisteren ook alquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik leer snel![]()
Ik had al dagen last van buikpijn. Gister naar de dokter geweest en nu heb ik een kuurtje mee om te laxeren. En daar heb ik nu heel erg veel last van![]()
niet zo inhalig! Ik wil ook watquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jij ook een onsje dan? No prob; ik heb genoeg (lees: teveel)!quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:17 schreef Muis006 het volgende:
Mag het een onsje meer zijn?
Geeft niks, ik hou het soms ook allemaal niet bijquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ah shit, dat vroeg ik dus gisteren ook al![]()
Sorry wijffieIk zal beter opletten
Een TVP nav gisteren... Hmmm... doe eens een hint?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:19 schreef Goodbye het volgende:
Geeft niks, ik hou het soms ook allemaal niet bij![]()
Beter ga je me even een pm sturen nav gister, of heb je daar nog geen tijd voor??
Kom maar op!quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:22 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb ook nog wel een paar maten over. Minstens 1 maat afnemen, dan pas ik mn huidige bh's weer.
Geen TVP, een pmquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een TVP nav gisteren... Hmmm... doe eens een hint?
We kunnen delen; hebben we allebei B-en-een-half; ik teken ervoorquote:
Oh in dat geval kan ik nog wel meer kwijt ... wat dacht je van een C? Helemaal gratizzz enzo natuurlijk, maar verzendkosten voor de koper?quote:
Yay ik ben ietsquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vgl bij mij wel.
Miss_S, Co en ik zijn de oldbies van Slank.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kan jij mij vertellen wat daar precies de voordelen van zijn?Ik zit namelijk nu aan de derde vervanger van microgynon 30 en soms denk ik wel eens; 'Zal dat nu aan de pil liggen of hoort het echt bij mij?' Lastig als je de pil al vijf jaar slikt..
op hun site zelf staat wel een duidelijke uitleg:quote:
Maar niet op sokken ophangen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben opvouwen
Ik ben gek op was vouwen en strijken
ik haat beidequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben opvouwen
Ik ben gek op was vouwen en strijken
Oké, dankjewel, ik ga het even uitzoeken!quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:29 schreef progje het volgende:
[..]
op hun site zelf staat wel een duidelijke uitleg:
http://www.24plus4.nl/
en ik merk het vooral aan mijn stemmingswisselingen die zijn een stuk minder...
en de laatste 2x was ik ook minder heftig ongesteld (ook geen straf)
en ik voel me overal gemeen genomen vrolijker en minder zwaarmoedig...
mocht je nog wat willen weten dan hoor ik het welquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oké, dankjewel, ik ga het even uitzoeken!
Ik ook!quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We kunnen delen; hebben we allebei B-en-een-half; ik teken ervoor
Ik neem er morgen vrij voorquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook!Wanneer zullen we de transactie doen?
Ik kan morgen geen vrij nemenquote:
Ik ben voorzienquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook nog wat boob in de aanbieding voor de liefhebberts!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |