quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:15 schreef Ewelina het volgende:
Ik wil graag mijn buik wat slanker maken (dwz: platter, m'n lovehandles zijn inmiddels zo goed als weg) en nu wil ik dus buikspieroefeningen gaan doen. Wie weet er een paar goede?
Ten tweede: ik heb een buik die enorm opzet als ik gegeten heb. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
Verder zijn alle tips natuurlijk welkom
mag ik er even in komen liggen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb nu een professionele tent gekregen (met bed en medicijnkast):
[ afbeelding ]
Cool he
Dat rode stoeltjequote:Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb nu een professionele tent gekregen (met bed en medicijnkast):
[ afbeelding ]
Cool he
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb ook de EHBO tent nodig. Elisa, ik zie een markt
En nu zie je nog maar de helft; ken je nagoan as je um helemaal zietquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:55 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind hem práchtig!
Tuurlijk welquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat scheelt eraan? Voor jou heb ik overigens de groene dan nog:
[ afbeelding ]
[..]
En nu zie je nog maar de helft; ken je nagoan as je um helemaal ziet![]()
[..]
Tuurlijk wel
Hoe kom jij aan mijn fotoquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt toch wel zo'n outfit he Elisa?Toch?
Deez staat toch gewoon in je fotoboek?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan mijn foto
(ik zie tietuh) Ow nee, toch niet; valt reuze mee
Nahquote:
Asje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan mijn foto
(ik zie tietuh) Ow nee, toch niet; valt reuze mee
Bij de volgende toon is het drieentwintig uur, dertig minuten, precies.... PIEP!quote:
Nouja, die grond omheen is zo.. bah.. maar dat zal in jouw tuin vast beter zijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah
De groene is het leukst hoordie is iets donkerder en dat vind ik dan altijd zo knus
Niks mis mee heur!quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, poep. Vergeten te editten
ElisaB.rar
Kijk, dat heet nou romantische EHBO-tent incognitoquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:02 schreef Goodbye het volgende:
Nouja, die grond omheen is zo.. bah.. maar dat zal in jouw tuin vast beter zijn![]()
Ja, hallo. Nog even om mij bij te praten (omdat ik zo'n afvallige Slanker* ben, dat ik de afgelopen 5 topics niet gelezen heb en dús niet weet wat eraan scheeltquote:Ik zit nu weer te twijfelen of ik morgen ga werkenWil wel graag, maar op dit moment zou het bijv. echt niet lukken
Hell yeahquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:03 schreef ColdFeet het volgende:
Oh Elisa, wil je ook even pleistertjes plakken op mijn blaren, dan?
quote:
Elies, je deed het vast niet expres, maar ik lag helemaal dubbel om jouw onbedoelde woorspeling!quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk, dat heet nou romantische EHBO-tent incognito![]()
(ik hoef jou toch niet álles uit te leggen he)
[..]
Ja, hallo. Nog even om mij bij te praten (omdat ik zo'n afvallige Slanker* ben, dat ik de afgelopen 5 topics niet gelezen heb en dús niet weet wat eraan scheelt): zou je het nog één keer willen vertellen
* zien jullie deze práchtige woordspeling???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |