Vgl bij mij welquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:25 schreef VulcanJ het volgende:
OMG![]()
zo jaag je dus newbies weg ja. ( TS )
gelukkig ben ik geen newbie meer![]()
We zijn met drie zussies!quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:56 schreef Phaidra het volgende:
GB & TZ, hoeveel zussen (of broers) zijn er bij jullie?![]()
Wel gezellig, wij waren vroeger met z'n 3-en.
GB, kijk je wel uit met weer gaan werken? Misschien ziek je beter even goed uit! (al zou ik zelf ook zo snel mogelijk weer gaan werken, maar dat terzijde)
En welk geluid?![]()
Ewelina, fijn dat het gelukt is met de vakken! Welke vakken gaat het om? En welke docenten geven die vakken? Je zei toch dat het vooraanstaande mensen waren?
Co de meeste, want die is nooit weggegaan en jullie twee welquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vgl bij mij wel.
Miss_S, Co en ik zijn de oldbies van Slank.
Ik ben ook oldbiequote:Op woensdag 17 juni 2009 16:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Co de meeste, want die is nooit weggegaan en jullie twee wel
Jup.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:53 schreef kwakveense het volgende:
bindend studie advies? (ik denk dat pf een negatief bsa bedoelt? dan mag je niet verder met je opleiding omdat je te weinig punten hebt)
Nee, maar die kans lijkt mij wel reëel aangezien het echt kiele kiele is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik gok bindend afwijzend studieadvies ofzo![]()
Maar PF, is het dan zeker dat je het niet haalt?
O ja jij ook.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben ook oldbie!
-edit-
Ik was sowieso al in Slank #19 van de partij!!!
Omdat ik zo een jeugdige en frisse uitstraling hebquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja jij ook.
Hoe kon ik jou over het hoofd zien?.
Zo, ik heb de peterselie ook en nu ga ik eerst afwassen. O nee, eerst een ijsje eten.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:17 schreef P.F het volgende:
Een van mijn eerste posts in slank![]()
!
"Als je afvalt. Waar gaat je lichaam dan HEEN. Het kan toch niet opeens verdwijnen!!!!!". *iets met de wet van behoud van energie dacht ik waarschijnlijk
*
Wat is je definitie van oldbie dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vgl bij mij wel.
Miss_S, Co en ik zijn de oldbies van Slank.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:31 schreef Mini_rulez het volgende:
Even nagezocht, mijn eerste Slank-topic was nummer 23, in december 2005.
erg goed volgens mij. Krijg zelfs complimenten van mensen nu daar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:24 schreef laziness het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het weer in A'dam is?
Pfoequote:Op woensdag 17 juni 2009 16:44 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, ik ben wel afgevallen, in de afgelopen 500 topics. Maar vandaag nietGrote blaren op mijn voeten, dus niet spinnen (van mijn sneakers annex spinningshoes), en een heel zakje salmiaksnoepjes gegeten
Lijst:
O: 2 eitjes
T: walnoten
T: 3x droog knackebrod
B: in totaal een uur wandelen
tot zover keurig
T: salmiaksnoepjes
T: appel
D: spaghetti met paddestoelensaus, sperzieboontjes
T: drank
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik was er sowieso al voor deel 17, maar eerdere topics kan ik niet vinden!
Omg! Deel IX! December 2003!!
Gelukkig ben ik ondertussen wel slank, anders zou ik mij de ogen uit de kop schamen!
quote:Ik ben 1,74 weeg 69 kilo.. Bmi is 23.. Ik was 72.
Wil graag weer 56 kilo wegen.. Onder de 60 is ook al goed..
Het gaat me niet echt om de kilo's.. Maar om het overtollige vet..
Zo weinig wou ik wegenquote:Uhm.. door minder te gaan eten. door minder vet en zoet te gaan eten en veel gezonde dingenNiet meer lunchen met een zak chips twee croissantjes een zakje pepernoten en een chocoladereep.. Niet drie x opscheppen met avond eten maar gewoon 1x.. Die 6 boterhammen met chocopasta bij het ontbijt vervangen door brinta..
En sinaasappelsap en water drinken in plaats van cola.
Weer gaan sporten.. Trainde eerst 8 uur per week, nu iets van 1 uur per maand![]()
Uhm.. Ja en verder weet ik het ook niet echt.. Ik altijd een bmi van rond de 15 gehad die nu in twee jaar tijd opgelopen is tot 18 en nu sinds de zomer vakantie in eens tot 23.. Echt ervaring met afvallen heb ik eigenlijk niet..
Ik zal mijn deffo lijst ook eens posten, want hij is prachtigquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt met frambozen
T: nada (laat op)
L: twee boterhammen met pindakaas
T: ijsje
D: lasagne
Naais.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zal mijn deffo lijst ook eens posten, want hij is prachtig![]()
O: 2 boterhammen pindakaas, actimel
L: krekkers met zalm, wat mayo en komkommer
T: halve meloen
T: sesamcrunch
T: 3 pruimen
D: gele rijst, rundvleesreepjes in saus en roerbakgroenten
T: chocolade mousse
Wat voor ijsje had je Vik?
Mijn streefgewicht was blijkbaar 56 kiloquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Is je streefgewicht van toen minder dan je nu weegt, PF?
Mooi lijstje Muis.
Tussendoor CUL ontdekt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh god. Ik ben blijkbaar in maart 2008 begonnen met posten hier, omdat ik toen al af wilde vallen, en ik ben nu 5 kilo zwaarder dan toen. Ergens gaat er iets niet goed..
Maar die BMI van 15 die je beschrijft is ook niet echt haalbaar. Of was 56 al BMI 18?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn streefgewicht was blijkbaar 56 kilo!!!!! Omdat ik dat blijkbaar altijd was
Nu weeg ik 64 kilo....
En ik was *ooit* 72 kilo.
quote:
Dankuquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Is je streefgewicht van toen minder dan je nu weegt, PF?
Mooi lijstje Muis.
Ik ben bang dat dat er wel eens iets mee te maken zou kunnen hebben ja.quote:
Bij 56 heb ik een BMI van 18quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar die BMI van 15 die je beschrijft is ook niet echt haalbaar. Of was 56 al BMI 18?
Ach ja, zo zie je maar dat wijsheid echt met de jaren komt.
Wacht maarquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er is 200 gram natriumbicarbonaat naar mij onderweg voor 1 euro.. Daar kan ik echt de rest van m'n leven mee, denk ik.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |