Vgl bij mij welquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:25 schreef VulcanJ het volgende:
OMG![]()
zo jaag je dus newbies weg ja. ( TS )
gelukkig ben ik geen newbie meer![]()
We zijn met drie zussies!quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:56 schreef Phaidra het volgende:
GB & TZ, hoeveel zussen (of broers) zijn er bij jullie?![]()
Wel gezellig, wij waren vroeger met z'n 3-en.
GB, kijk je wel uit met weer gaan werken? Misschien ziek je beter even goed uit! (al zou ik zelf ook zo snel mogelijk weer gaan werken, maar dat terzijde)
En welk geluid?![]()
Ewelina, fijn dat het gelukt is met de vakken! Welke vakken gaat het om? En welke docenten geven die vakken? Je zei toch dat het vooraanstaande mensen waren?
Co de meeste, want die is nooit weggegaan en jullie twee welquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vgl bij mij wel.
Miss_S, Co en ik zijn de oldbies van Slank.
Ik ben ook oldbiequote:Op woensdag 17 juni 2009 16:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Co de meeste, want die is nooit weggegaan en jullie twee wel
Jup.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:53 schreef kwakveense het volgende:
bindend studie advies? (ik denk dat pf een negatief bsa bedoelt? dan mag je niet verder met je opleiding omdat je te weinig punten hebt)
Nee, maar die kans lijkt mij wel reëel aangezien het echt kiele kiele is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik gok bindend afwijzend studieadvies ofzo![]()
Maar PF, is het dan zeker dat je het niet haalt?
O ja jij ook.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben ook oldbie!
-edit-
Ik was sowieso al in Slank #19 van de partij!!!
Omdat ik zo een jeugdige en frisse uitstraling hebquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja jij ook.
Hoe kon ik jou over het hoofd zien?.
Zo, ik heb de peterselie ook en nu ga ik eerst afwassen. O nee, eerst een ijsje eten.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:17 schreef P.F het volgende:
Een van mijn eerste posts in slank![]()
!
"Als je afvalt. Waar gaat je lichaam dan HEEN. Het kan toch niet opeens verdwijnen!!!!!". *iets met de wet van behoud van energie dacht ik waarschijnlijk
*
Wat is je definitie van oldbie dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vgl bij mij wel.
Miss_S, Co en ik zijn de oldbies van Slank.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:31 schreef Mini_rulez het volgende:
Even nagezocht, mijn eerste Slank-topic was nummer 23, in december 2005.
erg goed volgens mij. Krijg zelfs complimenten van mensen nu daar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:24 schreef laziness het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het weer in A'dam is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |