Neuh, bericht van de provinciale dienst. Ik heb geen NL-huisarts meerquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:16 schreef kwakveense het volgende:
in vlaanderen moet je doorgaans ieder jaar toch? oh wacht, je huiisarts uit NL stuurde je de aanmaningding? wat gek...
tevenstvp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He who dies with the most toys
still dies
En hoe zit het met dat nieuwe vak wat je níet wilde volgen? Moet dat nou alsnog?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:29 schreef Ewelina het volgende:
Yay! Ik sta ingeschreven voor alle vakken die ik wil volgen
Geen idee, dat ga ik vrijdag uitzoeken. Ik denk overigens van niet, omdat ik in 2007/2008 aan de postpropedeuse ben begonnen, en dat vak bedoeld is voor iedereen die in 2008/2009 begon aan de postpropedeuse.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En hoe zit het met dat nieuwe vak wat je níet wilde volgen? Moet dat nou alsnog?
Alleen, ik ben een apart geval, ik had namelijk pas in 2008/2009 aan de postpropedeuse van geschiedenis kunnen beginnen, nu ben ik namelijk 2e jaars. Vandaar dat het me niet helemaal duidelijk is.quote:In het studiejaar 2008/2009 is het programma van de postpropedeutische fase van de bachelor Geschiedenis vernieuwd. Alle studenten die in dit studiejaar voor het eerst onderdelen gaan volgen uit de postpropedeuse volgen dit nieuwe programma
*is er nog steeds*quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:26 schreef Muis006 het volgende:
Hoezo jaag ik newbies weg?
En ik heb nog wel make up op
Ik knarstand met je mee over het geluidquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Zow..
Ik woog vanochtend precies 60.0kg
Wie weet hier verdorie het geluid... wordt er niet goed van.. constant dat "klik klik"
Ik gok bindend afwijzend studieadvies ofzoquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:54 schreef Totziens het volgende:
Wat is een BAS? Maar ik voel met je mee hoor want ik weet het ook allemaal niet precies.
SiTu, ik voel me nog wel wat nieuwtjes hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |