Kan jij mij vertellen wat daar precies de voordelen van zijn?quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:53 schreef progje het volgende:
Zit nu aan de yaz24, en die bevalt wel....
http://www.anticonceptiep(...)onceptie/yaz/yaz.asp
Dat duurt ook best wel lang hoor, je kunt ze beter in de oven doen op 200.... of een grillpan kopen (sowieso een goede koop, veel groenten zijn gegrild heerlijk).quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:21 schreef Viking84 het volgende:
Heb de courgettes ook al 20 minuten onder de grill staan op 180 graden, but nothing happens.
gefeliciteerd uniekhoorn!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Kwak.![]()
Waarom zet je niet even een lekker muziekje op en ga je al dansend stofzuigen?
Dansen is ook bewegen, je wordt er lekker moe van en als je de goede muziek op zet ook nog vrolijk.
Werkt bij mij altijd prima om op te vrolijken en tegelijkertijd allerhande klusjes te doen.
Proestquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:03 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hm, er zit vast iets in de lucht vandaag. Ik zit nu ook mistroostig aan het bier(AHbier, hoe triest !
) Vanavond ga ik maar een goede bak sla eten of zoiets.
Ik geen enkelequote:
Ik dacht ook dat ik geen bier lustte. Tot ik rosébier ontdektequote:Op woensdag 17 juni 2009 19:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik geen enkele![]()
Slanktechnisch erg handig
DAT vind ik nou vies bierquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:00 schreef Viking84 het volgende:
Wieckse Rosébier is in de aanbieding bij de Plus, dus heb even een paar flesjes gehaald.
De Wieckse versie is heeeel erg zoet, de versie van Hoegaarden een stuk minder.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
DAT vind ik nou vies bier
Als je wat zoeter bier wil, is Kriek wel een aanrader
Heb je 't nu over Kriek of over rosébier? Ik heb dat laatste in meerdere versies geproefd, en ik vond ze allemaal niet lekker. (Al denk ik dat het wel meehielp dat ik daarvoor al aardig wat gewone biertjes had weggewerkt)quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:08 schreef neen het volgende:
[..]
De Wieckse versie is heeeel erg zoet, de versie van Hoegaarden een stuk minder.
Echt mannenbier, oftewel rose bier. Kriek ben ik geen fan van, maar het is toch meestal kwantiteit voor kwaliteit bij mijquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heb je 't nu over Kriek of over rosébier? Ik heb dat laatste in meerdere versies geproefd, en ik vond ze allemaal niet lekker. (Al denk ik dat het wel meehielp dat ik daarvoor al aardig wat gewone biertjes had weggewerkt)
Kipfilet kopen, in blokjes snijden, lekker marineren en dan roerbakken met een zak wokgroente! Evt rijst erbij als je die dag nog niet veel op hebt / erg actief bent.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:17 schreef karoltje het volgende:
Hey ladies.
Hebben jullie misschien nog ideetjes voor een slanke maaltijd voor 1 persoon? Ik heb voor morgen pizza in huis gehaald maar dat is eigenlijk toch niet zo'n goed idee..
Liefst iets wat binnen 3 sec klaar is uiteraard.
Couscoussalade:quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:17 schreef karoltje het volgende:
Hey ladies.
Hebben jullie misschien nog ideetjes voor een slanke maaltijd voor 1 persoon? Ik heb voor morgen pizza in huis gehaald maar dat is eigenlijk toch niet zo'n goed idee..
Liefst iets wat binnen 3 sec klaar is uiteraard.
OMG dat klinkt echtquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Couscoussalade:
snij in stukjes:
cherrytomaatjes
feta
bosui
grill even in een pan:
courgette met wat citroensap en peper
Couscous maken (even gekookt water eroverheen, laten wellen, zeef, afspoelen met koud water
Daarna wat citroensap, peper en citroensap erdoorheen, groentes en feta erdoorheen en genieten maar
Ik heb die van Tefal, fijn ding en nog totaal niet beschadigd na een jaar!quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:46 schreef Viking84 het volgende:
Nou dit experiment is dus mislukt. En dat is de schuld van XM!
![]()
.
Ik ga ook een grillpan kopen en dan probeer ik het nog wel eens.
Heeft iemand tips voor de aanschaf? Waar kopen? Welk materiaal? Etc.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:27 schreef karoltje het volgende:
[..]
OMG dat klinkt echt. Dat wordt 'm
. (Moet er trouwens echt 2x citroensap doorheen?
)
Maria ook bedankt voor het meedenken.
Kostte die?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb die van Tefal, fijn ding en nog totaal niet beschadigd na een jaar!
ik heb die van de HEMA, ook een fijn dingquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb die van Tefal, fijn ding en nog totaal niet beschadigd na een jaar!
Geen idee, uitgezocht met zo'n puntenkerstpakket. Volgensmij was hij één punt (Dus ongeveer 25/30 euro?)quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kostte die?.
En hoe moet je zo'n ding gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |