abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70103459
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:45 schreef cyclechick het volgende:

[..]

nee
Vroeger bij de schoolarts weigerde ik altijd al om mijn tshirt uit te trekken en toen ik vorig jaar naar de fysiotherapeut moest was het ook weer een lekker ouderwets drama. ik WEET dat het dikke vette aanstellerij is, maar ik KAN me er gewoon echt niet overheen zetten. best jammer, en hopelijk heb ik nooit iets ernstigs want dan denk ik dat ik mezelf gewoon dood laat gaan
Lijkt me lastig om te hebben zeg... Misschien wordt het nog wel beter als je lichaam eraan went.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_70103462
Kwak, rustig Zelfs met 100 kilo ben je lief en mooi, first of all. En dat het af en toe even langzaam gaat is rot en demotiverend, maar geen reden om op te geven Kom op, goedzittend (al dan niet corrigerend) ondergoed onder de jurk, haar mooi, mooie make-upjes en je bent een date waar mannen alleen maar van durven dromen
pi_70103468
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:31 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ja, dat ik al best veel dagen ben wakker geworden met het gevoel dat ik wil huilen en mijn hoofd de hele dag onder de deken wil verstoppen en ik ben juist een actief persoon dat het liefste vrolijk is, en meestal ook wel het positieve van situaties inziet,. dus dit sombere gejengel past niet bij me
en ik heb continu een klein beetje bloedverlies en buikkrampen
maar mirena durf ik echt NOOIT te laten zetten, tenzij volledige verdoving
stoppen, dat is precies wat ik ook had (zonder bloedverlies en buikkramp.. )
vriendin van een vriend van mij had ook precies hetzelfde als jij nu beschrijft..

echt stop met dat stomme ding...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_70103476
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
Kwak, rustig Zelfs met 100 kilo ben je lief en mooi, first of all. En dat het af en toe even langzaam gaat is rot en demotiverend, maar geen reden om op te geven Kom op, goedzittend (al dan niet corrigerend) ondergoed onder de jurk, haar mooi, mooie make-upjes en je bent een date waar mannen alleen maar van durven dromen
dat dus

x10

kwak
Ja doei.
pi_70103487
* Mini_rulez geeft Kwak een knuffel.
Je doet het zo goed de laatste tijd! Gewoon volhouden en dan komt er heus wel resultaat.
pi_70103495
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:49 schreef progje het volgende:

[..]

ik heb ook de nuvaring gebruikt.. ging uhm 1.5 jaar ongeveer prima.. en daarna kreeg ik er opeens mega veel last van.. enorme stemmingswisselingen en op een gegeven moment was ik zelfs constant depri...

Ben tot met de nuvaring gestopt en heb 1 maand even niks meer gebruikt en voelde me na 5 dagen al langzaam aan weer mezelf worden
De huisartsassistente had gezegd dat ik het zo'n twee maanden moest aanzien, zit nu op 3 weken, dus als het over 5 weken niet beter is, stop ik gewoon weer, en dan zien we wel weer verder hoe en wat.
Gebruik je nu iets anders, of helemaal niks?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_70103527
Voor Kwak met haar engelengezichtje-en stem.
  woensdag 17 juni 2009 @ 17:53:32 #133
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70103547
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:50 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ohh kwakkie toch! ik kan me heel goed voorstellen hoe gefrustreerd en woedend je dan kan worden.. misschien is het ook wel even goed om dit te voelen, om gemotiveerd te blijven om die 10k er weer af te krijgen. De aanhouder wint echt, en houd je nette patroon vol, probeer te blijven bewegen en trust me, dan gaat het er echt wel vanaf! ik denk dat het ook juist nu een goed moment is om naar een psych te gaan, het klinkt alsof je nu echt op een tweesprong staat: doorgaan zoals altijd, of duidelijk een andere weg inslaan en werken aan vanalles en nog wat. volgens mij ben jij wel zo;n beetje klaar om die nieuwe weg in te slaan, of niet?
vandaag weet ik t effe niet... ik zie er zo tegenop om zo hard aan mezelf te moeten werken... ik weet niet of ik t nóg een keer kan, zoveel moeite doen om die kilo's kwijt te raken... waar doe ik t voor? (ik weet waar kt voor doe, maar zo voelt het nu) mijn motivatie voor zo ongeveer alles is nu 0,0 (weet ook niet waar dat ineens vandaan komt, ik begon de dag vrolijk en hij is omgeslagen in een "ik kan niks en ik wil niks" dag)... ik moet er niet aan dénken om te moeten sporten...zo ontzettend stom vind ik het... ik hoop dat ik bij de psych weer met een beetje graven wat zelf-liede en motivatie om dingen te doen die ik niet leuk vind vind...

ik ga even op de bank liggen nu denk ik...ik wil niet een froukje-jank topic maken...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_70103548
Zit nu aan de yaz24, en die bevalt wel....

http://www.anticonceptiep(...)onceptie/yaz/yaz.asp
pi_70103571
kwak, ga ff lekker naar buiten, de zon op je bol, stukje lopen, je hoofd ff leeg.... misschien helpt het om heel even je gedachten te verzetten...

en verder kan ik alleen maar beamen wat iedereen hier ook al heeft gezegd!
  woensdag 17 juni 2009 @ 17:56:23 #136
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70103631
lees net jullie reacties. jullie zijn lief

het is gewoon een een grote verzameling van me niet goed genoeg voelen, over en voor vanalles. ik hoop dat het snel over is...
pi_70103663
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:53 schreef kwakveense het volgende:

[..]

vandaag weet ik t effe niet... ik zie er zo tegenop om zo hard aan mezelf te moeten werken... ik weet niet of ik t nóg een keer kan, zoveel moeite doen om die kilo's kwijt te raken... waar doe ik t voor? (ik weet waar kt voor doe, maar zo voelt het nu) mijn motivatie voor zo ongeveer alles is nu 0,0 (weet ook niet waar dat ineens vandaan komt, ik begon de dag vrolijk en hij is omgeslagen in een "ik kan niks en ik wil niks" dag)... ik moet er niet aan dénken om te moeten sporten...zo ontzettend stom vind ik het... ik hoop dat ik bij de psych weer met een beetje graven wat zelf-liede en motivatie om dingen te doen die ik niet leuk vind vind...

ik ga even op de bank liggen nu denk ik...ik wil niet een froukje-jank topic maken...
het gaat uiteindelijk maar indirect om die kilos, belangrijkste is dat je jezelf lief en mooi gaat vinden, dan komen die kilo's vanzelf!
Wat ga je doen voor sporten? kun je inderdaad niet beter gewoon een lekkere grote wandeling of fietstocht maken door een gebied waar het ergens mooi is? beweging hoeft niet perse superintensief te zijn, een actieve levensstijl heeft waarschijnlijk net zoveel gezondheidsvoordelen als echt sporten. het allerbelangrijkste blijft toch echt dat je het leuk vindt, zodat het vol te houden is.

je kunt een hele hoop en dat weet je zelf ook, je bent een hartstikke tof wijf en ook met 10 kilo meer ben je net zo mooi en tof!
  woensdag 17 juni 2009 @ 17:58:17 #138
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70103674
Moet ik die ene PM nog even een keer versturen kwak
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70103703
Ik ga fietsen!
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:00:00 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70103733
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:59 schreef cyclechick het volgende:
Ik ga fietsen!
Veel plezier! Ik ga zo ook, maar dan binnen!

Dat bibberige heb ik trouwens ook al een paar dagen. Heel irritant.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70103750
Dat bibberige klinkt als suikertekort, voortaan wat meer langzame koolhydraten eten!
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:02:22 #142
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70103789
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:57 schreef cyclechick het volgende:

[..]

het gaat uiteindelijk maar indirect om die kilos, belangrijkste is dat je jezelf lief en mooi gaat vinden, dan komen die kilo's vanzelf!
Wat ga je doen voor sporten? kun je inderdaad niet beter gewoon een lekkere grote wandeling of fietstocht maken door een gebied waar het ergens mooi is? beweging hoeft niet perse superintensief te zijn, een actieve levensstijl heeft waarschijnlijk net zoveel gezondheidsvoordelen als echt sporten. het allerbelangrijkste blijft toch echt dat je het leuk vindt, zodat het vol te houden is.

je kunt een hele hoop en dat weet je zelf ook, je bent een hartstikke tof wijf en ook met 10 kilo meer ben je net zo mooi en tof!

hier hebben we t al eerder over gehad denk ik maar ik vind alle vormen van beweiging stom. op het moment dat ik voel dat ik geen conditie heb word ik depressief van sporten. en dat gedlt dus voor alle vormen van sport en daardoor wordt die conditie ookniet beter...

ik heb geen puf, geen zin en geen tijd om lange stukken te lopen of fietsen ik probeer soms hard te lopen, alleen al omdat dat relatief snel voorbij is.... maar ik moet me er zó toe zetten dat op het moment dat ik geen energie heb om me goed te voelen ik dat niet voor elkaar krijg. naar de posrtschool hetzelfde verhaal: als ik me zo voel als nu krijg ik me uberhaupt de deur niet uit.

echt een lichte paniek grijpt me bij de keel bij het idee aan sporten als ik een bui heb als nu. dus het is echt even een onderwerp waar ik niet over wil nadenken op een dag als vandaag.

op een dag dat ik me goed voel kan ik mezelf soms wel naar de sportschool of mn hardloopschoenen in slepen. een lang stuk fietsen vind ik zonde van mn tijd (want die basis condiite daarvoor heb ik al en dus kost het veel tijd voor relatief weinig baat)
pi_70103835
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:56 schreef kwakveense het volgende:
lees net jullie reacties. jullie zijn lief

het is gewoon een een grote verzameling van me niet goed genoeg voelen, over en voor vanalles. ik hoop dat het snel over is...
Hm, er zit vast iets in de lucht vandaag. Ik zit nu ook mistroostig aan het bier (AHbier, hoe triest ! ) Vanavond ga ik maar een goede bak sla eten of zoiets.
pi_70103839
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:04:17 #145
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70103852
sorry er is geen land met mij te bezeilen nu - ben toch negatief over alles, dus ik ga jullie er even niet meer mee vermoeien...

ik merk dat ik zelfs de "je bent mooi" etc. niet kan accepteren nu, dat lukt anders nog wel... bah... het komt echt uit t niks opzetten....
pi_70103866
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:02 schreef kwakveense het volgende:

[..]

hier hebben we t al eerder over gehad denk ik maar ik vind alle vormen van beweiging stom. op het moment dat ik voel dat ik geen conditie heb word ik depressief van sporten. en dat gedlt dus voor alle vormen van sport en daardoor wordt die conditie ookniet beter...

ik heb geen puf, geen zin en geen tijd om lange stukken te lopen of fietsen ik probeer soms hard te lopen, alleen al omdat dat relatief snel voorbij is.... maar ik moet me er zó toe zetten dat op het moment dat ik geen energie heb om me goed te voelen ik dat niet voor elkaar krijg. naar de posrtschool hetzelfde verhaal: als ik me zo voel als nu krijg ik me uberhaupt de deur niet uit.

echt een lichte paniek grijpt me bij de keel bij het idee aan sporten als ik een bui heb als nu. dus het is echt even een onderwerp waar ik niet over wil nadenken op een dag als vandaag.

op een dag dat ik me goed voel kan ik mezelf soms wel naar de sportschool of mn hardloopschoenen in slepen. een lang stuk fietsen vind ik zonde van mn tijd (want die basis condiite daarvoor heb ik al en dus kost het veel tijd voor relatief weinig baat)
Je baat is dat je even buiten bent, je hoofd kunt leegmaken en daardoor kunt ontstressen, uberhaupt dat je beweegt (ongeacht of het nou training is of niet) en dat het dus gezond is!
pi_70103871
Kwak heb je wel eens krachttraining gedaan ?

Het enige wat je daar voelt is pijnlijke spieren
En vaak als je een oefening doet en je kan ff niet meer, wacht je heel even en ga je weer verder...
ik kan er soms echt een kick van krijgen als ik uit eindelijk toch de oefening afkrijg

En het is heel anders vermoeid raken, dan vermoeid zijn door conditie tekort
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:06:13 #148
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70103901
ik wil niet naar buiten. niemand mag me zien vandaag en ik ben niet eens gestresst. sterker nog. ik decht niet eens na over al die dingen die ik eigenlijk nog moet... zelfs iets basaals als boodschappen doen wil ik niet doen vandaag....en opruimen/stofzuigen ook niet, alleen al omdat het móet...

kusje voor lau
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:08:43 #149
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70103967
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:05 schreef progje het volgende:
Kwak heb je wel eens krachttraining gedaan ?

Het enige wat je daar voelt is pijnlijke spieren
En vaak als je een oefening doet en je kan ff niet meer, wacht je heel even en ga je weer verder...
ik kan er soms echt een kick van krijgen als ik uit eindelijk toch de oefening afkrijg

En het is heel anders vermoeid raken, dan vermoeid zijn door conditie tekort
kt is t enige dat ik "well leuk" vind. maar ik heb er net weer een drie maanden abbo opziten bij t sportcentrum en ik ben welgeteld 1 keer wezen sporten ... zonde van mijn geld... ik gá gewoon niet omdat ik te bedonderd ben om de deur uit te gaan om iets te doen wat ik niet enorm leuk vind. de reen dat het goed voor me is is niet genoeg blijkbaar... ik snap wel waarom ik niet afval: ik wil blijkbaar niet....
pi_70103985
Kwak. . Het lijkt me ook enorm frustrerend om zo goed bezig te zijn en niet af te vallen. Maar je doet het zo goed, hou vol! En inderdaad, wat de rest al zegt: je bent werkelijk prachtig, en enorm lief.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')