abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70102593
ok

ik heb tijdens het wachten ook nog even een medepatient correct gediagnosticeerd. Als ik bij de politie geweigerd word en Engels niets voor me blijkt, dan word ik maar huisarts, dat kan ik wel denk ik

Maar omdat ik hem diagnosticeerde en constateerde dat het van dusdanige ernst was heb ik hem voor laten gaan, waardoor ik pas om kwart voor 5 aan de beurt was

Details..: http://www.huidinfo.nl/erysipel.html

Maar, toen was dit trillende rietje aan de beurt. De injectie voelde ik geen ene flikker van en ondanks dat ik van de rest ook niets voelde, behalve wat naar beneden stromend bloed, was ik echt een trillend rietje. En maar ratelen tegen die man over z'n beroep, en over kappers en haar en het invlechten van de hechtingsdraad 'Mode'.

Viel het allemaal wel mee

dus

maar er groeit er nog een, die is nu nog te klein dus over 2 a 3 jaar mag ik weer.. ik heb de beste man alvast een fijne kerst en een gelukkig nieuw jaar gewenst, ervanuitgaande dat ik er de rest van 't jaar niet meer kom
Ja doei.
pi_70102667
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:17 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Omdat ik het idee had dat de hormonen een negatief effect hadden op mijn stemming en libido. Daarom was ik een tijd geleden al overgestapt van de pil naar de Nuvaring (waarvan later bleek dat hij eigenlijk evenveel hormonen in je bloed brengt, maar dat wisten ze toen nog niet) maar toen kreeg ik weer migraine die ik eerst niet had, dus nu ga ik maar helemaal stoppen met hormonen en kijken of dat helpt.
ik wi hier nog even op reageren, aangezien ik dus nu ook aan de nuvaring zit en het idee heb dat dit invloed heeft op mijn stemming...
Is dat echt zo, dat ik nu net zoveel hormonen krijg als met de pil?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_70102772
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Voor 1 euro? Waar haal je dat vandaan?
Iemand van het leukstetaartenforum had veel te veel of zo, d'r man had te veel meegenomen uit Engeland. Voor een euro is echt belachelijk goedkoop. Ik betaalde bij de apotheek 65 cent voor 5 gram, en dat vond ik al niet duur. .

Ik heb het eigenlijk nog nooit gebruikt, behalve voor m'n red velvet cupcake's van laatst. Maar dat zal nu wel anders worden. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_70102791
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:25 schreef cyclechick het volgende:

[..]

ik wi hier nog even op reageren, aangezien ik dus nu ook aan de nuvaring zit en het idee heb dat dit invloed heeft op mijn stemming...
Nouja, de huisarts die ik een paar weken geleden sprak zei dat de Nuvaring in elk geval een stuk meer hormonen in het bloed brengt dan ze oorspronkelijk dachten. Een paar jaar terug dachten ze dat de Nuvaring echt een methode met weinig hormonen was, zoals de Mirena ofzo, maar dat valt dus tegen. Ik heb verder niet doorgevraagd omdat ik juist met de Nuvaring ging stoppen, dus als je het zeker wilt weten kun je het denk ik beter aan je eigen huisarts vragen, of iemand anders die er verstand van heeft.
Is er bij jou dan iets veranderd sinds je ermee begonnen bent?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_70102813
Dus het viel mee, moblo. Mooi! Mag je wel gewoon douchen en zo? Heb je nog napijn?
pi_70102833
Fijn dat het meeviel Moblo.
pi_70102860
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:28 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nouja, de huisarts die ik een paar weken geleden sprak zei dat de Nuvaring in elk geval een stuk meer hormonen in het bloed brengt dan ze oorspronkelijk dachten. Een paar jaar terug dachten ze dat de Nuvaring echt een methode met weinig hormonen was, zoals de Mirena ofzo, maar dat valt dus tegen. Ik heb verder niet doorgevraagd omdat ik juist met de Nuvaring ging stoppen, dus als je het zeker wilt weten kun je het denk ik beter aan je eigen huisarts vragen, of iemand anders die er verstand van heeft.
Is er bij jou dan iets veranderd sinds je ermee begonnen bent?
Ja, dat ik al best veel dagen ben wakker geworden met het gevoel dat ik wil huilen en mijn hoofd de hele dag onder de deken wil verstoppen en ik ben juist een actief persoon dat het liefste vrolijk is, en meestal ook wel het positieve van situaties inziet,. dus dit sombere gejengel past niet bij me
en ik heb continu een klein beetje bloedverlies en buikkrampen
maar mirena durf ik echt NOOIT te laten zetten, tenzij volledige verdoving
pi_70102906
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
ok

ik heb tijdens het wachten ook nog even een medepatient correct gediagnosticeerd. Als ik bij de politie geweigerd word en Engels niets voor me blijkt, dan word ik maar huisarts, dat kan ik wel denk ik

Maar omdat ik hem diagnosticeerde en constateerde dat het van dusdanige ernst was heb ik hem voor laten gaan, waardoor ik pas om kwart voor 5 aan de beurt was

Details..: http://www.huidinfo.nl/erysipel.html

Maar, toen was dit trillende rietje aan de beurt. De injectie voelde ik geen ene flikker van en ondanks dat ik van de rest ook niets voelde, behalve wat naar beneden stromend bloed, was ik echt een trillend rietje. En maar ratelen tegen die man over z'n beroep, en over kappers en haar en het invlechten van de hechtingsdraad 'Mode'.

Viel het allemaal wel mee

dus

maar er groeit er nog een, die is nu nog te klein dus over 2 a 3 jaar mag ik weer.. ik heb de beste man alvast een fijne kerst en een gelukkig nieuw jaar gewenst, ervanuitgaande dat ik er de rest van 't jaar niet meer kom
het zit erop! dat is fijn! en ook mooi dat het meeviel. Mag je nu ook nog een paar dagen iets niet? (je haar natmaken of wassen ofzo?)
  woensdag 17 juni 2009 @ 17:32:44 #109
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_70102923
O, hai

Ik haat koken en ik kan het ook niet (omdat ik er een hekel aan heb). Ons huis is groot genoeg voor een meet (bij mooi weer kunnen we vast wel 30 man kwijt). Nu wil ik geen meet thuis, maar ik wilde het toch maar even gezegd hebben. Ook zou ik waarschijnlijk niet komen, omdat jullie allemaal leuker zijn dan ik.

Prikken en snijden is eng. Het is dat ik graag een stoer wijf ben, want anders liet ik zulke dingen nooit doen bij mezelf.

Tot slot zou ik ook nodig eens voor het baarmoederhalsonderzoek (3*woordwaarde) moeten.

Ow ja, ik heb geen hoofdpijn meer. Nu ja, bijna geen...

Hi lievjens
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_70102939
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:31 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ja, dat ik al best veel dagen ben wakker geworden met het gevoel dat ik wil huilen en mijn hoofd de hele dag onder de deken wil verstoppen en ik ben juist een actief persoon dat het liefste vrolijk is, en meestal ook wel het positieve van situaties inziet,. dus dit sombere gejengel past niet bij me
Hm, dat is niet fijn nee! Wat had je hiervoor dan?

Als je van tevoren wat pijnstillers neemt is het ook al aardig verdoofd hoor.
  woensdag 17 juni 2009 @ 17:34:17 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70102977
MoBlo! .
Wil je Engels erbij gaan doen als de politie niets wordt? .

Ik heb het ook een half jaartje gedaan en het was heel erg leuk . Maar ja, dan moet je wel leuke docenten hebben hè .
Niet meer actief op Fok!
pi_70102984
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:32 schreef ElisaB het volgende:
O, hai

Ik haat koken en ik kan het ook niet (omdat ik er een hekel aan heb). Ons huis is groot genoeg voor een meet (bij mooi weer kunnen we vast wel 30 man kwijt). Nu wil ik geen meet thuis, maar ik wilde het toch maar even gezegd hebben. Ook zou ik waarschijnlijk niet komen, omdat jullie allemaal leuker zijn dan ik.

Prikken en snijden is eng. Het is dat ik graag een stoer wijf ben, want anders liet ik zulke dingen nooit doen bij mezelf.

Tot slot zou ik ook nodig eens voor het baarmoederhalsonderzoek (3*woordwaarde) moeten.

Ow ja, ik heb geen hoofdpijn meer. Nu ja, bijna geen...

Hi lievjens
Verkapte -kijkmijeenseengroothuishebben-patsermodus

fijn dat je bijna geen hoofdpijn meer hebt
pi_70102987
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dus het viel mee, moblo. Mooi! Mag je wel gewoon douchen en zo? Heb je nog napijn?
de verdoving werkt nog 2 uur als 't goed is, maar het schijnt geen pijn meer te gaan doen.

Ik mag niet echt uitgebreid douchen iig (nou ja, haar wassen enzo )
Ja doei.
pi_70103064
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:33 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hm, dat is niet fijn nee! Wat had je hiervoor dan?

De pil, en ik heb bijna spijt dat ik ben gestopt, want daar was ik al sinds mijn 16e aan, dus merkte er niks meer van, alleen dat het blijkbaar iets met mn libido deed, ik heb wel meer zin in sex sinds ik ben gestopt.

en mirena plaatsen, gaat niet om de pijn, maar om 't feit dat ik mijn vajayjay niet zomaar laat zien uberhaupt laat ik me nooit onderzoeken als ik meer dan een sok uitmoet. vage fobie
pi_70103099
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:34 schreef Viking84 het volgende:
MoBlo! .
Wil je Engels erbij gaan doen als de politie niets wordt? .

Ik heb het ook een half jaartje gedaan en het was heel erg leuk . Maar ja, dan moet je wel leuke docenten hebben hè .
Nee, niet erbij, 'in plaats van'

Ga dit jaar (komend studiejaar) kijken of 't wat is, zodat ik, mocht ik afgewezen worden bij de politie, al tijdwinst heb op 'hoe nu verder', aangezien ik heb geaccepteerd dat ik te dom ben voor Informatiekunde
Ja doei.
pi_70103104
ik kwam net thuis met flinke honger en trillende handjes en nu heb ik een kom yoghurt met mueslie en crueslie op, maar ik ben nog steeds een beetje trillerig. enig idee hoe dat kan en hoe dat overgaat? ik moet over half uur weg om te wielrennen en wil hard kunnen fietsen...
  woensdag 17 juni 2009 @ 17:39:11 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70103125
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Ja hoor .
Nog niet genoeg iig. Voelt niet echt lekker, zo'n eendebek daarbinnen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 17 juni 2009 @ 17:41:07 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70103190
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee, niet erbij, 'in plaats van'

Ga dit jaar (komend studiejaar) kijken of 't wat is, zodat ik, mocht ik afgewezen worden bij de politie, al tijdwinst heb op 'hoe nu verder', aangezien ik heb geaccepteerd dat ik te dom ben voor Informatiekunde
O wat zonde! Je bent zo ver gekomen! Laat je je nu niet teveel leiden door enkele negatieve resultaten?
Ik weet niet of het wel zo verstandig is om dan Engels te gaan doen. Je moet natuurlijk kiezen waar je hart ligt, maar het is niet echt gemakkelijk om een baan te vinden als letterenstudent en een supergoeie baan zul je ook al niet vinden. Kijk maar naar mij .

Correct me if I'm wrong btw .
Niet meer actief op Fok!
pi_70103220
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja hoor .
Nog niet genoeg iig. Voelt niet echt lekker, zo'n eendebek daarbinnen .
Mijn - hele lieve vrouwelijke- huisarts had een soort kleiner formaat, van perspex leek het. Die was helemaal niet zo naar als de gewone!
pi_70103222
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:37 schreef cyclechick het volgende:

[..]

De pil, en ik heb bijna spijt dat ik ben gestopt, want daar was ik al sinds mijn 16e aan, dus merkte er niks meer van, alleen dat het blijkbaar iets met mn libido deed, ik heb wel meer zin in sex sinds ik ben gestopt.

en mirena plaatsen, gaat niet om de pijn, maar om 't feit dat ik mijn vajayjay niet zomaar laat zien uberhaupt laat ik me nooit onderzoeken als ik meer dan een sok uitmoet. vage fobie
Ook niet bij een vrouwelijke gynaecoloog? Wat je nu hebt lijkt me ook geen pretje.

Viking: dat niet nee, maar het hoeft ook niet lekker te zijn, als het maar draaglijk is.
Pijnstillers verdoven ook niet in de zin dat je niks meer voelt, daar zijn ze niet voor bedoeld. Je tastzenuwen enzo blijven gewoon werken.
pi_70103342
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:42 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ook niet bij een vrouwelijke gynaecoloog? Wat je nu hebt lijkt me ook geen pretje.

Viking: dat niet nee, maar het hoeft ook niet lekker te zijn, als het maar draaglijk is.
Pijnstillers verdoven ook niet in de zin dat je niks meer voelt, daar zijn ze niet voor bedoeld. Je tastzenuwen enzo blijven gewoon werken.
nee
Vroeger bij de schoolarts weigerde ik altijd al om mijn tshirt uit te trekken en toen ik vorig jaar naar de fysiotherapeut moest was het ook weer een lekker ouderwets drama. ik WEET dat het dikke vette aanstellerij is, maar ik KAN me er gewoon echt niet overheen zetten. best jammer, en hopelijk heb ik nooit iets ernstigs want dan denk ik dat ik mezelf gewoon dood laat gaan
  woensdag 17 juni 2009 @ 17:46:29 #122
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70103355
gofter... ik heb net heel hard zitten huilen omdat ik me zo dik en lelijk voelde (iets met een galajurk korter maken wat niet helemaal mooi gelukt is, en die jurk doorpassen en je beseffen dat ie 9 kilo geleden een stuk mooier zat)

alles leuk en aardig hoor, die complimenten van mensen als je afgevallen bent, over dat je er veel beter uitziet enzo... maar nu ik dus weer 10 kilo zwaarder ben en nog "maar" 6/7 kilo ben afgevallen van de 17 voel ik me zo ontzettend lelijk en naar... ik vond mezelf ook vreselijk op de "oude" foto's en nu ben ik gewoon weer bijna hetzelfde...

en t stomme is dat het er gewoon niet af gaat. ik heb nette lijstjes de laatste tijd volgens mij, bijna constant, n ik schommel maar tussen de 88 en 90... verdomme... ik ben zó boos... het was er zó makkelijk weer aan gegeten, echt niet grappig...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_70103401
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O wat zonde! Je bent zo ver gekomen! Laat je je nu niet teveel leiden door enkele negatieve resultaten?
Ik weet niet of het wel zo verstandig is om dan Engels te gaan doen. Je moet natuurlijk kiezen waar je hart ligt, maar het is niet echt gemakkelijk om een baan te vinden als letterenstudent en een supergoeie baan zul je ook al niet vinden. Kijk maar naar mij .

Correct me if I'm wrong btw .
ik ben niet ver ik heb nog geen 60 punten gehaald in anderhalf jaar... en ja, de goeie dingen kan ik ook echt wel en dat gaat prima, maar ik wil mezelf niet voor de gek houden dat ik een beta nerdinnetje kan zijn.. want dat ben ik niet, los van mijn digitale leventje op Fok! en motor-forum...

Engels is iets wat ik er misschien bij was gaan doen als k door was gegaan: het was mijn tweede keus en goed te combineren met Informatiekunde.

Maargoed, ik ga er nog steeds vanuit dat ze me smeken bij de politie te komen (tsjakka!!!) dus dat het niet nodig is en dat ik die vakken komend jaar echt voor mn plezier volg (misschien dat de insteek dan ook anders is? en haal ik ineens alles ) en dan zien we wel wat er gebeurt: politie of niet, informatiekundige eindigt
Ja doei.
pi_70103433
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:25 schreef cyclechick het volgende:

[..]

ik heb ook de nuvaring gebruikt.. ging uhm 1.5 jaar ongeveer prima.. en daarna kreeg ik er opeens mega veel last van.. enorme stemmingswisselingen en op een gegeven moment was ik zelfs constant depri...

Ben tot met de nuvaring gestopt en heb 1 maand even niks meer gebruikt en voelde me na 5 dagen al langzaam aan weer mezelf worden
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_70103451
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:46 schreef kwakveense het volgende:
gofter... ik heb net heel hard zitten huilen omdat ik me zo dik en lelijk voelde (iets met een galajurk korter maken wat niet helemaal nooit gelukt is, en die jurk doorpassen en je beseffen dat ie 9 kilo geleden een stuk mooier zat)

alles leuk en aardig hoor, die complimenten van mensen als je afgevallen bent, over dat je er veel beter uitziet enzo... maar nu ik dus weer 10 kilo zwaarder ben en nog "maar" 6/7 kilo ben afgevallen van de 17 voel ik me zo ontzettend lelijk en naar... ik vond mezelf ook vreselijk op de "oude" foto's en nu ben ik gewoon weer bijna hetzelfde...

en t stomme is dat het er gewoon niet af gaat. ik heb nette lijstjes de laatste tijd volgens mij, bijna constant, n ik schommel maar tussen de 88 en 90... verdomme... ik ben zó boos... het was er zó makkelijk weer aan gegeten, echt niet grappig...
Ohh kwakkie toch! ik kan me heel goed voorstellen hoe gefrustreerd en woedend je dan kan worden.. misschien is het ook wel even goed om dit te voelen, om gemotiveerd te blijven om die 10k er weer af te krijgen. De aanhouder wint echt, en houd je nette patroon vol, probeer te blijven bewegen en trust me, dan gaat het er echt wel vanaf! ik denk dat het ook juist nu een goed moment is om naar een psych te gaan, het klinkt alsof je nu echt op een tweesprong staat: doorgaan zoals altijd, of duidelijk een andere weg inslaan en werken aan vanalles en nog wat. volgens mij ben jij wel zo;n beetje klaar om die nieuwe weg in te slaan, of niet?
pi_70103459
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:45 schreef cyclechick het volgende:

[..]

nee
Vroeger bij de schoolarts weigerde ik altijd al om mijn tshirt uit te trekken en toen ik vorig jaar naar de fysiotherapeut moest was het ook weer een lekker ouderwets drama. ik WEET dat het dikke vette aanstellerij is, maar ik KAN me er gewoon echt niet overheen zetten. best jammer, en hopelijk heb ik nooit iets ernstigs want dan denk ik dat ik mezelf gewoon dood laat gaan
Lijkt me lastig om te hebben zeg... Misschien wordt het nog wel beter als je lichaam eraan went.
pi_70103462
Kwak, rustig Zelfs met 100 kilo ben je lief en mooi, first of all. En dat het af en toe even langzaam gaat is rot en demotiverend, maar geen reden om op te geven Kom op, goedzittend (al dan niet corrigerend) ondergoed onder de jurk, haar mooi, mooie make-upjes en je bent een date waar mannen alleen maar van durven dromen
pi_70103468
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:31 schreef cyclechick het volgende:

[..]

stoppen, dat is precies wat ik ook had (zonder bloedverlies en buikkramp.. )
vriendin van een vriend van mij had ook precies hetzelfde als jij nu beschrijft..

echt stop met dat stomme ding...
pi_70103476
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
Kwak, rustig Zelfs met 100 kilo ben je lief en mooi, first of all. En dat het af en toe even langzaam gaat is rot en demotiverend, maar geen reden om op te geven Kom op, goedzittend (al dan niet corrigerend) ondergoed onder de jurk, haar mooi, mooie make-upjes en je bent een date waar mannen alleen maar van durven dromen
dat dus

x10

kwak
Ja doei.
pi_70103487
* Mini_rulez geeft Kwak een knuffel.
Je doet het zo goed de laatste tijd! Gewoon volhouden en dan komt er heus wel resultaat.
pi_70103495
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:49 schreef progje het volgende:

[..]

ik heb ook de nuvaring gebruikt.. ging uhm 1.5 jaar ongeveer prima.. en daarna kreeg ik er opeens mega veel last van.. enorme stemmingswisselingen en op een gegeven moment was ik zelfs constant depri...

Ben tot met de nuvaring gestopt en heb 1 maand even niks meer gebruikt en voelde me na 5 dagen al langzaam aan weer mezelf worden
De huisartsassistente had gezegd dat ik het zo'n twee maanden moest aanzien, zit nu op 3 weken, dus als het over 5 weken niet beter is, stop ik gewoon weer, en dan zien we wel weer verder hoe en wat.
Gebruik je nu iets anders, of helemaal niks?
pi_70103527
Voor Kwak met haar engelengezichtje-en stem.
  woensdag 17 juni 2009 @ 17:53:32 #133
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70103547
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:50 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ohh kwakkie toch! ik kan me heel goed voorstellen hoe gefrustreerd en woedend je dan kan worden.. misschien is het ook wel even goed om dit te voelen, om gemotiveerd te blijven om die 10k er weer af te krijgen. De aanhouder wint echt, en houd je nette patroon vol, probeer te blijven bewegen en trust me, dan gaat het er echt wel vanaf! ik denk dat het ook juist nu een goed moment is om naar een psych te gaan, het klinkt alsof je nu echt op een tweesprong staat: doorgaan zoals altijd, of duidelijk een andere weg inslaan en werken aan vanalles en nog wat. volgens mij ben jij wel zo;n beetje klaar om die nieuwe weg in te slaan, of niet?
vandaag weet ik t effe niet... ik zie er zo tegenop om zo hard aan mezelf te moeten werken... ik weet niet of ik t nóg een keer kan, zoveel moeite doen om die kilo's kwijt te raken... waar doe ik t voor? (ik weet waar kt voor doe, maar zo voelt het nu) mijn motivatie voor zo ongeveer alles is nu 0,0 (weet ook niet waar dat ineens vandaan komt, ik begon de dag vrolijk en hij is omgeslagen in een "ik kan niks en ik wil niks" dag)... ik moet er niet aan dénken om te moeten sporten...zo ontzettend stom vind ik het... ik hoop dat ik bij de psych weer met een beetje graven wat zelf-liede en motivatie om dingen te doen die ik niet leuk vind vind...

ik ga even op de bank liggen nu denk ik...ik wil niet een froukje-jank topic maken...
pi_70103548
Zit nu aan de yaz24, en die bevalt wel....

http://www.anticonceptiep(...)onceptie/yaz/yaz.asp
pi_70103571
kwak, ga ff lekker naar buiten, de zon op je bol, stukje lopen, je hoofd ff leeg.... misschien helpt het om heel even je gedachten te verzetten...

en verder kan ik alleen maar beamen wat iedereen hier ook al heeft gezegd!
  woensdag 17 juni 2009 @ 17:56:23 #136
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70103631
lees net jullie reacties. jullie zijn lief

het is gewoon een een grote verzameling van me niet goed genoeg voelen, over en voor vanalles. ik hoop dat het snel over is...
pi_70103663
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:53 schreef kwakveense het volgende:

[..]

vandaag weet ik t effe niet... ik zie er zo tegenop om zo hard aan mezelf te moeten werken... ik weet niet of ik t nóg een keer kan, zoveel moeite doen om die kilo's kwijt te raken... waar doe ik t voor? (ik weet waar kt voor doe, maar zo voelt het nu) mijn motivatie voor zo ongeveer alles is nu 0,0 (weet ook niet waar dat ineens vandaan komt, ik begon de dag vrolijk en hij is omgeslagen in een "ik kan niks en ik wil niks" dag)... ik moet er niet aan dénken om te moeten sporten...zo ontzettend stom vind ik het... ik hoop dat ik bij de psych weer met een beetje graven wat zelf-liede en motivatie om dingen te doen die ik niet leuk vind vind...

ik ga even op de bank liggen nu denk ik...ik wil niet een froukje-jank topic maken...
het gaat uiteindelijk maar indirect om die kilos, belangrijkste is dat je jezelf lief en mooi gaat vinden, dan komen die kilo's vanzelf!
Wat ga je doen voor sporten? kun je inderdaad niet beter gewoon een lekkere grote wandeling of fietstocht maken door een gebied waar het ergens mooi is? beweging hoeft niet perse superintensief te zijn, een actieve levensstijl heeft waarschijnlijk net zoveel gezondheidsvoordelen als echt sporten. het allerbelangrijkste blijft toch echt dat je het leuk vindt, zodat het vol te houden is.

je kunt een hele hoop en dat weet je zelf ook, je bent een hartstikke tof wijf en ook met 10 kilo meer ben je net zo mooi en tof!
  woensdag 17 juni 2009 @ 17:58:17 #138
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70103674
Moet ik die ene PM nog even een keer versturen kwak
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70103703
Ik ga fietsen!
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:00:00 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70103733
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:59 schreef cyclechick het volgende:
Ik ga fietsen!
Veel plezier! Ik ga zo ook, maar dan binnen!

Dat bibberige heb ik trouwens ook al een paar dagen. Heel irritant.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70103750
Dat bibberige klinkt als suikertekort, voortaan wat meer langzame koolhydraten eten!
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:02:22 #142
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70103789
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:57 schreef cyclechick het volgende:

[..]

het gaat uiteindelijk maar indirect om die kilos, belangrijkste is dat je jezelf lief en mooi gaat vinden, dan komen die kilo's vanzelf!
Wat ga je doen voor sporten? kun je inderdaad niet beter gewoon een lekkere grote wandeling of fietstocht maken door een gebied waar het ergens mooi is? beweging hoeft niet perse superintensief te zijn, een actieve levensstijl heeft waarschijnlijk net zoveel gezondheidsvoordelen als echt sporten. het allerbelangrijkste blijft toch echt dat je het leuk vindt, zodat het vol te houden is.

je kunt een hele hoop en dat weet je zelf ook, je bent een hartstikke tof wijf en ook met 10 kilo meer ben je net zo mooi en tof!

hier hebben we t al eerder over gehad denk ik maar ik vind alle vormen van beweiging stom. op het moment dat ik voel dat ik geen conditie heb word ik depressief van sporten. en dat gedlt dus voor alle vormen van sport en daardoor wordt die conditie ookniet beter...

ik heb geen puf, geen zin en geen tijd om lange stukken te lopen of fietsen ik probeer soms hard te lopen, alleen al omdat dat relatief snel voorbij is.... maar ik moet me er zó toe zetten dat op het moment dat ik geen energie heb om me goed te voelen ik dat niet voor elkaar krijg. naar de posrtschool hetzelfde verhaal: als ik me zo voel als nu krijg ik me uberhaupt de deur niet uit.

echt een lichte paniek grijpt me bij de keel bij het idee aan sporten als ik een bui heb als nu. dus het is echt even een onderwerp waar ik niet over wil nadenken op een dag als vandaag.

op een dag dat ik me goed voel kan ik mezelf soms wel naar de sportschool of mn hardloopschoenen in slepen. een lang stuk fietsen vind ik zonde van mn tijd (want die basis condiite daarvoor heb ik al en dus kost het veel tijd voor relatief weinig baat)
pi_70103835
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:56 schreef kwakveense het volgende:
lees net jullie reacties. jullie zijn lief

het is gewoon een een grote verzameling van me niet goed genoeg voelen, over en voor vanalles. ik hoop dat het snel over is...
Hm, er zit vast iets in de lucht vandaag. Ik zit nu ook mistroostig aan het bier (AHbier, hoe triest ! ) Vanavond ga ik maar een goede bak sla eten of zoiets.
pi_70103839
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:04:17 #145
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70103852
sorry er is geen land met mij te bezeilen nu - ben toch negatief over alles, dus ik ga jullie er even niet meer mee vermoeien...

ik merk dat ik zelfs de "je bent mooi" etc. niet kan accepteren nu, dat lukt anders nog wel... bah... het komt echt uit t niks opzetten....
pi_70103866
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:02 schreef kwakveense het volgende:

[..]

hier hebben we t al eerder over gehad denk ik maar ik vind alle vormen van beweiging stom. op het moment dat ik voel dat ik geen conditie heb word ik depressief van sporten. en dat gedlt dus voor alle vormen van sport en daardoor wordt die conditie ookniet beter...

ik heb geen puf, geen zin en geen tijd om lange stukken te lopen of fietsen ik probeer soms hard te lopen, alleen al omdat dat relatief snel voorbij is.... maar ik moet me er zó toe zetten dat op het moment dat ik geen energie heb om me goed te voelen ik dat niet voor elkaar krijg. naar de posrtschool hetzelfde verhaal: als ik me zo voel als nu krijg ik me uberhaupt de deur niet uit.

echt een lichte paniek grijpt me bij de keel bij het idee aan sporten als ik een bui heb als nu. dus het is echt even een onderwerp waar ik niet over wil nadenken op een dag als vandaag.

op een dag dat ik me goed voel kan ik mezelf soms wel naar de sportschool of mn hardloopschoenen in slepen. een lang stuk fietsen vind ik zonde van mn tijd (want die basis condiite daarvoor heb ik al en dus kost het veel tijd voor relatief weinig baat)
Je baat is dat je even buiten bent, je hoofd kunt leegmaken en daardoor kunt ontstressen, uberhaupt dat je beweegt (ongeacht of het nou training is of niet) en dat het dus gezond is!
pi_70103871
Kwak heb je wel eens krachttraining gedaan ?

Het enige wat je daar voelt is pijnlijke spieren
En vaak als je een oefening doet en je kan ff niet meer, wacht je heel even en ga je weer verder...
ik kan er soms echt een kick van krijgen als ik uit eindelijk toch de oefening afkrijg

En het is heel anders vermoeid raken, dan vermoeid zijn door conditie tekort
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:06:13 #148
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70103901
ik wil niet naar buiten. niemand mag me zien vandaag en ik ben niet eens gestresst. sterker nog. ik decht niet eens na over al die dingen die ik eigenlijk nog moet... zelfs iets basaals als boodschappen doen wil ik niet doen vandaag....en opruimen/stofzuigen ook niet, alleen al omdat het móet...

kusje voor lau
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:08:43 #149
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70103967
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:05 schreef progje het volgende:
Kwak heb je wel eens krachttraining gedaan ?

Het enige wat je daar voelt is pijnlijke spieren
En vaak als je een oefening doet en je kan ff niet meer, wacht je heel even en ga je weer verder...
ik kan er soms echt een kick van krijgen als ik uit eindelijk toch de oefening afkrijg

En het is heel anders vermoeid raken, dan vermoeid zijn door conditie tekort
kt is t enige dat ik "well leuk" vind. maar ik heb er net weer een drie maanden abbo opziten bij t sportcentrum en ik ben welgeteld 1 keer wezen sporten ... zonde van mijn geld... ik gá gewoon niet omdat ik te bedonderd ben om de deur uit te gaan om iets te doen wat ik niet enorm leuk vind. de reen dat het goed voor me is is niet genoeg blijkbaar... ik snap wel waarom ik niet afval: ik wil blijkbaar niet....
pi_70103985
Kwak. . Het lijkt me ook enorm frustrerend om zo goed bezig te zijn en niet af te vallen. Maar je doet het zo goed, hou vol! En inderdaad, wat de rest al zegt: je bent werkelijk prachtig, en enorm lief.
pi_70104004
En m'n vriend heeft m'n sleutelbos (heeft vanochtend m'n fiets geleend) dus ik zit opgesloten hier. .
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:12:34 #152
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70104095
ja, ik geef mezelf een schopje en ga nog maar wat opruimen, even stofzuigen, enzo...
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:14:21 #153
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70104148
Ik ga mee met slank 234 ofzo... toen moest ik onder de 80 kg blijven...nu het liefst onder de 60....Toen nog getrouwd en alles op een rijtje qua huis, tuin en keuken...Nu samenwonend en nog een heel leven voor mij
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_70104228
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:53 schreef progje het volgende:
Zit nu aan de yaz24, en die bevalt wel....

http://www.anticonceptiep(...)onceptie/yaz/yaz.asp
Kan jij mij vertellen wat daar precies de voordelen van zijn? Ik zit namelijk nu aan de derde vervanger van microgynon 30 en soms denk ik wel eens; 'Zal dat nu aan de pil liggen of hoort het echt bij mij?' Lastig als je de pil al vijf jaar slikt..
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:19:06 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70104276
O ik weet alweer precies waarom ik zo'n pleurishekel heb aan koken... (ihb aan nieuwe dingen maken).
Volgens mij is het ook niet X_M die dit in de keuken staat klaar te maken, maar Duvel .

Het gaat allemaal niet volgens het boekje iig .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:21:42 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70104357
Heb de courgettes ook al 20 minuten onder de grill staan op 180 graden, but nothing happens .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:24:00 #157
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_70104441
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:21 schreef Viking84 het volgende:
Heb de courgettes ook al 20 minuten onder de grill staan op 180 graden, but nothing happens .
Dat duurt ook best wel lang hoor, je kunt ze beter in de oven doen op 200.... of een grillpan kopen (sowieso een goede koop, veel groenten zijn gegrild heerlijk).
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_70104558
Grillpan is sowieso een goede investering Vis en vlees gaat er (naar mijn mening) ook veel beter op!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70104660
Kwak.
Waarom zet je niet even een lekker muziekje op en ga je al dansend stofzuigen?
Dansen is ook bewegen, je wordt er lekker moe van en als je de goede muziek op zet ook nog vrolijk.
Werkt bij mij altijd prima om op te vrolijken en tegelijkertijd allerhande klusjes te doen.
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:36:25 #160
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70104815
HIj is geslaagd

Kwak
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:42:45 #161
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70105001
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Kwak.
Waarom zet je niet even een lekker muziekje op en ga je al dansend stofzuigen?
Dansen is ook bewegen, je wordt er lekker moe van en als je de goede muziek op zet ook nog vrolijk.
Werkt bij mij altijd prima om op te vrolijken en tegelijkertijd allerhande klusjes te doen.
gefeliciteerd uniekhoorn!!

ik heb radio 3 keihard aangezet en ben al klaar met opruimen. nu nog even stofzuigen. en dan mn ws binnenhalen en ophangen. en dan eten. en dan vanavond nog even naar de albert heijn (die is tot 22 uur open) ik ga wel wandelen, dat is dan weer wat extra beweging. had mezelf bijna naar de sportschool gesleept maar dat lukt nu écht even niet...

besef me net dat dit misschien wel de fallout is van op één dag heel gezellig doen met meneer 1 op wie ik erg verliefd ben geweest maar hij niet op mij op msn, en toen gezellig kletsen emt mcex en die meneer op wie k in januari zo verliefd was o.a. over de liefdestroubles van die laatste... ik baal er van dat ik goed genoeg ben om grapjes mee te maken (mcEx) te flirten (mcEx) je liefdessores bij neer te leggen (meneer 1 en meneer 3) en je dagelijkse probleempjes (meneer 3) maar blijkbaar nooit goed genoeg ben om verliefd op te zijn...
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:46:43 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70105103
Nou dit experiment is dus mislukt . En dat is de schuld van XM! .

Ik ga ook een grillpan kopen en dan probeer ik het nog wel eens.
Heeft iemand tips voor de aanschaf? Waar kopen? Welk materiaal? Etc.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:47:19 #163
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70105126
die van mij was een tientje bij IKEA (wel die emt handvat, niet eentje met van die hengseltjes aan de zijkant) voldoet prima!
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:49:24 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70105209
http://www.ikea.com/nl/nl/

Huu, die site is griezelig. Dat oog volgt mij . Ik vind het echt eng .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:51:10 #165
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_70105267
Mijn grillpan komt bij de Blokker vandaan, was een tientje... het is geen superprofessionele pan, maar ik grill er prima mee.
pi_70105286
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:03 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hm, er zit vast iets in de lucht vandaag. Ik zit nu ook mistroostig aan het bier (AHbier, hoe triest ! ) Vanavond ga ik maar een goede bak sla eten of zoiets.
Proest Het is balen dat je je niet jofel voelt, maar mistroostig aan het AH-bier? Halveliterblikken?
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:54:47 #167
236335 neen
schone schijn
pi_70105400
Het is AH Pilsner, het is smaakloos, het is goedkoop.
het lijkt niet wat het is
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:55:06 #168
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_70105413
De bierexpert komt zich melden.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:55:48 #169
236335 neen
schone schijn
pi_70105436
Beste budgetbier wat ik ken is Perlenbacher, van de lidl. Lekker hoor.
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:59:34 #170
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_70105571
Sowieso... blikbier
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:00:00 #171
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70105587
Ik lust alle bier
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:00:23 #172
148689 Muis006
pi_70105603
Bier
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:00:33 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70105607
Wieckse Rosébier is in de aanbieding bij de Plus, dus heb even een paar flesjes gehaald .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:00:49 #174
236335 neen
schone schijn
pi_70105621
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:59 schreef Ewelina het volgende:
Sowieso... blikbier
Perlenbacher zijn halve liter flesjes.
pi_70105625
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik lust alle bier
Ik geen enkele Slanktechnisch erg handig
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:01:24 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70105642
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik geen enkele Slanktechnisch erg handig
Ik dacht ook dat ik geen bier lustte. Tot ik rosébier ontdekte .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:02:27 #177
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_70105679
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:00 schreef Viking84 het volgende:
Wieckse Rosébier is in de aanbieding bij de Plus, dus heb even een paar flesjes gehaald .
DAT vind ik nou vies bier

Als je wat zoeter bier wil, is Kriek wel een aanrader
pi_70105766
hm.. verdoving werkt uit en ik voel 't nu wel een beetje

lekker gegeten net (groentensoep vooraf, daarna patatjes met kippenpootjes) en zo lekker relaxen...
Ja doei.
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:07:09 #179
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_70105833
Lijstje:

O: chocoladeijs
L: 2 boterhammen met een gebakken ei
T: 2 nectarines
D: pasta bolognese + gegrilde courgette
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:08:03 #180
236335 neen
schone schijn
pi_70105862
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:02 schreef Ewelina het volgende:

[..]

DAT vind ik nou vies bier

Als je wat zoeter bier wil, is Kriek wel een aanrader
De Wieckse versie is heeeel erg zoet, de versie van Hoegaarden een stuk minder.
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:09:32 #181
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_70105918
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:08 schreef neen het volgende:

[..]

De Wieckse versie is heeeel erg zoet, de versie van Hoegaarden een stuk minder.
Heb je 't nu over Kriek of over rosébier? Ik heb dat laatste in meerdere versies geproefd, en ik vond ze allemaal niet lekker. (Al denk ik dat het wel meehielp dat ik daarvoor al aardig wat gewone biertjes had weggewerkt)
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:10:29 #182
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70105946
*burp*! Zelfgemaakte hamburgers zijn op!
Iemand enig idee hoe lang je schoongemaakte, gekookte bietjes kan bewaren? We hadden er maar 1 nodig ofzo, maar ze gingen per 4, en ik dacht 'dat eten we dan wel los op!' maar na 2 hamburgers met bolletje + paprika + ui + sla + 2 plakjes biet per broodje zaten we allebei propvol

Kwakje! I second all the peptalks! Gij mooikopjemettofhaarenliefheid!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:11:49 #183
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70106000
opruimen: check
stofzuigen: check
traantjes gedroogd: check
cracker met een plakje leverworst (evil maar: NOM2): check

tuin water geven: to do
boodschappen doen: to do
eten koken: to do
op de bank met een boekje en de computer uit: to do

woensdag 17 juni 2009 @ 19:12:12 #184
236335 neen
schone schijn
pi_70106012
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:09 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Heb je 't nu over Kriek of over rosébier? Ik heb dat laatste in meerdere versies geproefd, en ik vond ze allemaal niet lekker. (Al denk ik dat het wel meehielp dat ik daarvoor al aardig wat gewone biertjes had weggewerkt)
Echt mannenbier, oftewel rose bier. Kriek ben ik geen fan van, maar het is toch meestal kwantiteit voor kwaliteit bij mij
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:13:00 #185
148689 Muis006
pi_70106043
Ik eet morgen pizza
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:13:35 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70106066
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:13 schreef Muis006 het volgende:
Ik eet morgen pizza
Tss!
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:16:40 #187
148689 Muis006
pi_70106178
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tss!
Trutje!
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:16:58 #188
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70106190
ik heb dit weekend voor het eerst van mn leven pizza gegeten trouwens! in het kader van dingen niet lusten had ik nog nooit pizza op! nu moest ik wel, en ik heb een pizza peperoni zonder kaas gehad en dat was best te doen. vooral de randjes zijn lekker. t midden (met veel tomatenprut enzo) vond ik minder. ook een beetje nog de tomatenprut eraf geschoven...

maar ik vond t eigenlijk wel een overwinning... scheelt weer een stresspunt als mensen een pizzeria voorstellen als eetlocatie
pi_70106193
Pizza
Ja doei.
pi_70106222
Hey ladies .

Hebben jullie misschien nog ideetjes voor een slanke maaltijd voor 1 persoon? Ik heb voor morgen pizza in huis gehaald maar dat is eigenlijk toch niet zo'n goed idee. .

Liefst iets wat binnen 3 sec klaar is uiteraard .
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:18:26 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70106252
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:16 schreef kwakveense het volgende:
vooral de randjes zijn lekker.
.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:21:36 #192
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70106362
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:17 schreef karoltje het volgende:
Hey ladies .

Hebben jullie misschien nog ideetjes voor een slanke maaltijd voor 1 persoon? Ik heb voor morgen pizza in huis gehaald maar dat is eigenlijk toch niet zo'n goed idee. .

Kipfilet kopen, in blokjes snijden, lekker marineren en dan roerbakken met een zak wokgroente! Evt rijst erbij als je die dag nog niet veel op hebt / erg actief bent.

Soepje: tomatengroentesoep ofzo! Of spinaziesoep

Broodjes home-made hamburger zijn ook lekker makkelijk, gewoon allerhande veggies erop gooien Heb ik net op met ui, paprika, sla en bietjes.

Zoiets?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_70106408
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:17 schreef karoltje het volgende:
Hey ladies .

Couscoussalade:

snij in stukjes:
cherrytomaatjes
feta
bosui

grill even in een pan:
courgette met wat citroensap en peper

Couscous maken (even gekookt water eroverheen, laten wellen, zeef, afspoelen met koud water

Daarna wat citroensap, peper en citroensap erdoorheen, groentes en feta erdoorheen en genieten maar
Ja doei.
pi_70106599
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Couscoussalade:

snij in stukjes:
cherrytomaatjes
feta
bosui

grill even in een pan:
courgette met wat citroensap en peper

Couscous maken (even gekookt water eroverheen, laten wellen, zeef, afspoelen met koud water

Daarna wat citroensap, peper en citroensap erdoorheen, groentes en feta erdoorheen en genieten maar
OMG dat klinkt echt . Dat wordt 'm . (Moet er trouwens echt 2x citroensap doorheen? )

Maria ook bedankt voor het meedenken .
pi_70106618
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:46 schreef Viking84 het volgende:
Nou dit experiment is dus mislukt . En dat is de schuld van XM! .

Ik ga ook een grillpan kopen en dan probeer ik het nog wel eens.
Heeft iemand tips voor de aanschaf? Waar kopen? Welk materiaal? Etc.
Ik heb die van Tefal, fijn ding en nog totaal niet beschadigd na een jaar!
pi_70106680
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:27 schreef karoltje het volgende:

[..]

OMG dat klinkt echt . Dat wordt 'm . (Moet er trouwens echt 2x citroensap doorheen? )

Maria ook bedankt voor het meedenken .

nou, ik heb altijd een hele verse citroen, en dan gaat één halve door de couscous zelf, en toen had ik vorige keren een halve 'over', dus toen heb ik die ter experiment-shizzle over de courgette (en aubergine) gegooid..

Wat ik wel even doe, is wat zout over de courgette/aubergine en even laten staan en dan droogdeppen zodat het water er wat uit komt en de smaak wat puurder is
Ja doei.
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:30:06 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70106699
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:28 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Kostte die? .

En hoe moet je zo'n ding gebruiken?
Niet meer actief op Fok!
pi_70106701
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:28 schreef Goodbye het volgende:

[..]

ik heb die van de HEMA, ook een fijn ding gaat ook heel makkelijk schoon enzo? ?
Ja doei.
pi_70106721
Overwinning voor kwak

Karoltje, ik eet morgen ook alleen. Kom je eten?
pi_70106738
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kostte die? .

En hoe moet je zo'n ding gebruiken?
Geen idee, uitgezocht met zo'n puntenkerstpakket. Volgensmij was hij één punt (Dus ongeveer 25/30 euro?)

En idd Moblo, het maakt heel makkelijk schoon! Al het vet enzo blijft ook in die 'gootjes' liggen ipv in je eten te gaan broeien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')