Zouden ze je haar ook weg gaan scheren?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet alleen, René wilde geen vrij nemen/eerder weg gaan
Jammer... heb je gezegd dat je je wel druk maakt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet alleen, René wilde geen vrij nemen/eerder weg gaan
Oh, heb je die gister al gekregen? Dat heb ik even gemist geloof ik.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jammer... heb je gezegd dat je je wel druk maakt?
Ik was gisteren (spiraaltje) toch wel blij dat vriendje erbij was, hij heeft zelfs m'n hand vastgehouden.Heel kinderachtig eigenlijk maar het was toch wel fijn.
Aan de andere kant, da's ook het minste dat hij kan doen want wij vrouwen zijn toch al altijd de pineut met anticonceptie.
Ze trekken er drie haartjes uit of zoquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zouden ze je haar ook weg gaan scheren?. Want dat wil ik niet hoor!
volgens mij niet nee...quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zouden ze je haar ook weg gaan scheren?. Want dat wil ik niet hoor!
jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jammer... heb je gezegd dat je je wel druk maakt?
Ik was gisteren (spiraaltje) toch wel blij dat vriendje erbij was, hij heeft zelfs m'n hand vastgehouden.Heel kinderachtig eigenlijk maar het was toch wel fijn.
Aan de andere kant, da's ook het minste dat hij kan doen want wij vrouwen zijn toch al altijd de pineut met anticonceptie.
Toen ik stickers op mijn hoofd moest voor een hersenscan ging het gewoon met een scheermesjequote:Op woensdag 17 juni 2009 13:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Ze trekken er drie haartjes uit of zoZo minimaal mogelijk bij je hoofdhaar! (Nou ja, bij mij, ik was er ook bang voor!)
Niet dat ik bulten had hoor!
Oeh lekkerquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:07 schreef Totziens het volgende:
Vertaal Totziens eens in het Engels Mini(edit: sloooooooooooooooooooooome reactie van moi)
Ben trouwens haar oude en wijze zus en niet zusje
Het gebak moest omdat een professor dat speciaal voor ons had gehaald omdat het de laatste keer was dat we daar waren en het is zwaar onbeleefd om niks te nemen natuurlijkHet waren trouwens wel mini gebakjes hoor, hapslikweg zeg maar.
Simit is best lekker alhoewel ik er liever ook wat kaas/tomaat op heb. De simit die ik altijd eet is zout van smaak Muis alleen je hebt ze ook wel in zoete variant volgens mij.
Ga op vakantie naar Istanbul en je kunt ze op elke straathoek kopen voor omgerekend 30 eurocentquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oeh lekkerik vind brezel echt goddelijk dus ik wil dit ook een keer proberen
En zo is hetquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Zie je tag, tevens: gepassioneerd(je intro-lijstje), vrolijk ( hoe je doet, gezien je lichamelijke ongemakken, weet ik niet maarquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:41 schreef Muis006 het volgende:
Oehhhhhhhh geef eens een karakterschets van mij?
Nou we hebben toevallig ook net een felle discussie achter de rug over wat als ik nu zwanger zou wordenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:09 schreef progje het volgende:
Alleen condoom, dat zou ik echt niet durven... veel te bang dat ik dan toch per ongeluk zwanger word.. je moet dan de hele tijd zo opletten...
hihi, QFTquote:
Even in een spoiler voor wie het vies vindt en vanwege persoonlijk verhaal:quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, heb je die gister al gekregen? Dat heb ik even gemist geloof ik.. Deed 't pijn? Wat voor spiraaltje heb je nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:50 schreef kwakveense het volgende:
oh even voor de greys volgers, een dingetje over de finaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
eeuh, that would be my vrouw, gezien de "de grootouders van mn dochter"quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hij had het toch over de kleindochter van z'n schoongrootmoeder? Dat is z'n vriendin (denk ik).
Je hoeft toch niet getrouwd te zijn om een dochter te hebben?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:54 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
eeuh, that would be my vrouw, gezien de "de grootouders van mn dochter"![]()
maar ik snap de verwarring.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:51 schreef laziness het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:44 schreef Muis006 het volgende:
DINGDINGDING
Attensjun! De vleesmarkt gaat beginnen!
Dat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet getrouwd te zijn om een dochter te hebben?
Bedoel je het spiraaltje? Ik moest het ophalen bij de apotheek. Kreeg volgens mij een recept mee van de huisarts. Je krijgt een Mirena, toch?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat..
En 'lekker' als karaktereigenschap?. Ik zal het onthouden voor een eventueel toekomstig sollicitatiegesprek of zo.
.
Mooi dat het meeviel, Mini! Ik weet trouwens nog helemaal niet of ik dat ding zelf op moet halen bij de apotheek of niet.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:56 schreef kwakveense het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
Nee, een Gynefix. Maar ik weet ook eigenlijk niet of de afspraak die ik bij de gyn heb al is om het te plaatsen. Maar eens even over bellen morgen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoel je het spiraaltje? Ik moest het ophalen bij de apotheek. Kreeg volgens mij een recept mee van de huisarts. Je krijgt een Mirena, toch?
Ik moest hem zelf gaan halen met een recept van de huisarts, maar jij gaat in het ziekenhuis toch? Misschien is het daar wel anders.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat..
En 'lekker' als karaktereigenschap?. Ik zal het onthouden voor een eventueel toekomstig sollicitatiegesprek of zo.
.
Mooi dat het meeviel, Mini! Ik weet trouwens nog helemaal niet of ik dat ding zelf op moet halen bij de apotheek of niet.
Choices for the win, kies iets leuks uit waar je ook nog goed betaald wordtquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:04 schreef Ewelina het volgende:
OMFG. Eerst word ik overal afgewezen, nu willen ze me ineens hebben
Heb ook Mirena en ook als ik geen vriend zou hebben, vind ik het niet meer ongesteld worden wel HEEL erg prettigquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik moest hem zelf gaan halen met een recept van de huisarts, maar jij gaat in het ziekenhuis toch? Misschien is het daar wel anders.
Viking, een rare vraag, je hoeft niet te antwoorden, maar waarom heb jij eigenlijk een spiraaltje? Als ik geen vriend zou (willen) hebben zou ik er echt niet aan beginnen.
Voor twee studies? Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil mijn omschrijving niet horen denk ik
net lekker gedouched en uitvogelen hoe Studielink werkt. Ik snap er werkelijk geen fuck van. Heb ook geen wachtwoord enzo gehad, dus heb al naar de informatiebalie gemailed enzo, dus dan eens uitdokteren hoe ik me voor 2 studies inschrijf en zulks..
Dat gaat toch niet voor iedereen op dat je niet meer ongesteld wordt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb ook Mirena en ook als ik geen vriend zou hebben, vind ik het niet meer ongesteld worden wel HEEL erg prettig.
Maar dat heeft niet iedereen, toch? Ik had begrepen dat je daar geluk mee moet hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb ook Mirena en ook als ik geen vriend zou hebben, vind ik het niet meer ongesteld worden wel HEEL erg prettig.
1. Dankquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:56 schreef P.F het volgende:
1. Welkom VulcanJ!
2. Eigenlijk wel creepy, zo lang lurken, niets posten.
3. Doe mij! Doe mij!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:06 schreef laziness het volgende:
[..]
Voor twee studies? Wat heb ik gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in het kort
Ja doei.
Niet iedereen nee, maar volgens mij is de kans wel redelijk groot hoor!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar dat heeft niet iedereen, toch? Ik had begrepen dat je daar geluk mee moet hebben.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Ah I see. Engels isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in het kort, leuk! Maar voorlopig dus nog geen uitzicht op afstuderen bij jou
Ik heb je lief mijn hele leven
Ah, dat is dan wel weer een voordeel ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet iedereen nee, maar volgens mij is de kans wel redelijk groot hoor!
afstuderen is voor mietjesquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:13 schreef laziness het volgende:
[..]
Ah I see. Engels is, leuk! Maar voorlopig dus nog geen uitzicht op afstuderen bij jou
Ik hoor bij die 75%quote:Je menstruatie Met Mirena zal je menstruatiepatroon zeker veranderen; het bloedverlies vermindert en je menstruatie duurt korter. Een jaar na het plaatsen van Mirena heeft ongeveer 75% van de vrouwen licht bloedverlies gedurende twee dagen per maand, terwijl 25% van de vrouwen helemaal geen bloedverlies meer heeft.
Omdat ik het idee had dat de hormonen een negatief effect hadden op mijn stemming en libido. Daarom was ik een tijd geleden al overgestapt van de pil naar de Nuvaring (waarvan later bleek dat hij eigenlijk evenveel hormonen in je bloed brengt, maar dat wisten ze toen nog niet) maar toen kreeg ik weer migraine die ik eerst niet had, dus nu ga ik maar helemaal stoppen met hormonen en kijken of dat helpt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:14 schreef laziness het volgende:
Waarom heb je gekozen voor koper dan mini?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |