Zouden ze je haar ook weg gaan scheren?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet alleen, René wilde geen vrij nemen/eerder weg gaan
Jammer... heb je gezegd dat je je wel druk maakt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet alleen, René wilde geen vrij nemen/eerder weg gaan
Oh, heb je die gister al gekregen? Dat heb ik even gemist geloof ik.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jammer... heb je gezegd dat je je wel druk maakt?
Ik was gisteren (spiraaltje) toch wel blij dat vriendje erbij was, hij heeft zelfs m'n hand vastgehouden.Heel kinderachtig eigenlijk maar het was toch wel fijn.
Aan de andere kant, da's ook het minste dat hij kan doen want wij vrouwen zijn toch al altijd de pineut met anticonceptie.
Ze trekken er drie haartjes uit of zoquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zouden ze je haar ook weg gaan scheren?. Want dat wil ik niet hoor!
volgens mij niet nee...quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zouden ze je haar ook weg gaan scheren?. Want dat wil ik niet hoor!
jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jammer... heb je gezegd dat je je wel druk maakt?
Ik was gisteren (spiraaltje) toch wel blij dat vriendje erbij was, hij heeft zelfs m'n hand vastgehouden.Heel kinderachtig eigenlijk maar het was toch wel fijn.
Aan de andere kant, da's ook het minste dat hij kan doen want wij vrouwen zijn toch al altijd de pineut met anticonceptie.
Toen ik stickers op mijn hoofd moest voor een hersenscan ging het gewoon met een scheermesjequote:Op woensdag 17 juni 2009 13:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Ze trekken er drie haartjes uit of zoZo minimaal mogelijk bij je hoofdhaar! (Nou ja, bij mij, ik was er ook bang voor!)
Niet dat ik bulten had hoor!
Oeh lekkerquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:07 schreef Totziens het volgende:
Vertaal Totziens eens in het Engels Mini(edit: sloooooooooooooooooooooome reactie van moi)
Ben trouwens haar oude en wijze zus en niet zusje
Het gebak moest omdat een professor dat speciaal voor ons had gehaald omdat het de laatste keer was dat we daar waren en het is zwaar onbeleefd om niks te nemen natuurlijkHet waren trouwens wel mini gebakjes hoor, hapslikweg zeg maar.
Simit is best lekker alhoewel ik er liever ook wat kaas/tomaat op heb. De simit die ik altijd eet is zout van smaak Muis alleen je hebt ze ook wel in zoete variant volgens mij.
Ga op vakantie naar Istanbul en je kunt ze op elke straathoek kopen voor omgerekend 30 eurocentquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oeh lekkerik vind brezel echt goddelijk dus ik wil dit ook een keer proberen
En zo is hetquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Zie je tag, tevens: gepassioneerd(je intro-lijstje), vrolijk ( hoe je doet, gezien je lichamelijke ongemakken, weet ik niet maarquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:41 schreef Muis006 het volgende:
Oehhhhhhhh geef eens een karakterschets van mij?
Nou we hebben toevallig ook net een felle discussie achter de rug over wat als ik nu zwanger zou wordenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:09 schreef progje het volgende:
Alleen condoom, dat zou ik echt niet durven... veel te bang dat ik dan toch per ongeluk zwanger word.. je moet dan de hele tijd zo opletten...
hihi, QFTquote:
Even in een spoiler voor wie het vies vindt en vanwege persoonlijk verhaal:quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, heb je die gister al gekregen? Dat heb ik even gemist geloof ik.. Deed 't pijn? Wat voor spiraaltje heb je nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:50 schreef kwakveense het volgende:
oh even voor de greys volgers, een dingetje over de finaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |