Nouja, ben je er erg rouwig om? Je had het toch al niet echt leuk daar toch?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nope.
"Ik wilde je even meegeven dat je contract niet verlengd wordt", zei de supervisor met een valse grijns
de grootouders van mn dochter?quote:
working on it babyquote:wil je afvallen?
He's all yours!quote:hoe denk je over de tarzan deluxe?
god-like!quote:en kapsalonnetjes?
quote:hou je van lekker eten? en koken? en gebak?
de kleindochter van mijn schoongrootmoeder wel: deleukstetaartenforumquote:bak je zelf ook taarten?
* start zoek-functie in laatste 3 topicsquote:ken je little red riddling hood?
quote:For starters![]()
Ja, mijn leven is verschrikkelijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
heb je een feestje en een weekje weg![]()
Ghehehe
Dat zou een mooie haiku zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nope.
"Ik wilde je even meegeven dat je contract niet verlengd wordt", zei de supervisor met een valse grijns
Neuh maar gewoon de manier waarop. Hij hoeft het niet met een grijns te vertellen toch? Of met een soort vage ondertoon?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, ben je er erg rouwig om? Je had het toch al niet echt leuk daar toch?
Slank approved! *zet stempel*quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:27 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
de grootouders van mn dochter?![]()
[..]
working on it baby![]()
[..]
He's all yours!
[..]
god-like!
lekker om een keer te proberen, gaan we dus ook zeker een keer doen![]()
[..]
![]()
[..]
de kleindochter van mijn schoongrootmoeder wel: deleukstetaartenforum![]()
[..]
* start zoek-functie in laatste 3 topics
[..]
![]()
/quote oorlog
Klojo.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nope.
Maar je had toch iets nieuws? Of had ik dat verkeerd onthouden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nope.
Noh wat een stomme supervisorquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nope.
Ik geloof echt dat ik de laatste weken heel vervelend zou zijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Neuh maar gewoon de manier waarop. Hij hoeft het niet met een grijns te vertellen toch? Of met een soort vage ondertoon?
Zo heb ik ook gereageerd hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
Klojo.
Je hebt toch hopelijk wel zo gereageerd van: *schouderophaal* Dat had ik wel gedacht en dan heel hard (KNEUZENORGANISATIE uitstralen)
Maar tis toch stom
Welk hoge woord?quote:
Staat beter als een bezette dame het vraagt. Dan wordt jij als single niet meteen als desperate gezienquote:
Oh my.... dat zal een leuke wordenquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vulcan, volgens mij kun jij hele karakterschetsen over ons maken intussen..
I knowquote:En ik zit ook op het leukstetaartenforum..
Oehhhhhhhh geef eens een karakterschets van mij?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:40 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Oh my.... dat zal een leuke worden![]()
[..]
I know![]()
![]()
nu eerst die eerdergenoemde, eveneens god-like, broodjes consumeren!
Do me, do me!quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oehhhhhhhh geef eens een karakterschets van mij?
Hij had het toch over de kleindochter van z'n schoongrootmoeder? Dat is z'n vriendin (denk ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:42 schreef laziness het volgende:
VulcanJ is een held indeed. Zich als man in het hol van de leeuw wagen. Al ons geneuzel lezen en toe durven geven dat ie het leuk vindt. En dan ook nog de mousey vragenlijst beantwoorden.
Ik mis alleen nog het antwoord op de single vraag plus bijbehorende foto
Ja ik las het ook al, maar sshh wie weet doet ie toch een foto. Kan sowieso geen kwaad namelijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij had het toch over de kleindochter van z'n schoongrootmoeder? Dat is z'n vriendin (denk ik).
DINGDINGDINGquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:44 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja ik las het ook al, maar sshh wie weet doet ie toch een foto. Kan sowieso geen kwaad namelijk
Nee, er posten zo veel mensen lijstjes.. Ik hou niet bij wie wel/niet post..quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje (is het niemand opgevallen dat ik dat een hele poos niet heb gedaan, en daar gister weer mee begonnen ben?):
Ik had dat laatst met nogal wat bombarie geroepen, naar mijn idee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee, er posten zo veel mensen lijstjes.. Ik hou niet bij wie wel/niet post..
En ik kijk eigenlijk nooit echt meer naar lijstjes aangezien ik zelf nooit echt commentaar er op krijg vind ik ze niet meer zo interessant.
Dat dus.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee, er posten zo veel mensen lijstjes.. Ik hou niet bij wie wel/niet post..
En ik kijk eigenlijk nooit echt meer naar lijstjes aangezien ik zelf nooit echt commentaar er op krijg vind ik ze niet meer zo interessant.
Af en toe post ik wel iets waarbij ik denk "als mijn kamergenoten dit zouden lezen moeten ze wel weten dat het over mij gaat". Bijvoorbeeld dat ik opschrijf dat ik een pistoletje met tonijnsalade ga eten terwijl ik dat hier zit te smeren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:49 schreef laziness het volgende:
Is vegapaté nou lekker? Ik durfde het nooit aan in mijn vega-tijd. Het leek me goor.
En volgens mij lurken er barstens veel mensen meeEn toch vertel je toch gewoon dingen weer al neem je je voor om het niet te doen.
Waarvoor moet je naar de dokter dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb net twee boterhammen op met een omelet/scambled egg (2 stuks) met wat kaas, peper, melk, en bieslook op
anti-katervoer..jammer dat we geen spek hadden
Over 3 uur moet ik naar de dokter....en ik durf niet
Is een recept van Ainsley uit Snel en Slank. We eten het vaker, en het vult goed.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik had het ook niet gezien DaD, er komen zoveel lijstjes voorbij dat ik echt niet bijhou of iedereen er elke dag eentje post. Maar je lijstje ziet er goed uit, lekker afwisselend! Je D lijkt alleen wat weinig, maar ik weet natuurlijk niet wat je allemaal in/bij de salade doet.
Stoer! Ik durf nog niet, maar ik moet er dan ook zeker 6.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
vetbult op hoofd weg laten snijden![]()
Oh, dat klinkt ook niet zo fijn nee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
vetbult op hoofd weg laten snijden![]()
Waarom moest dat?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:56 schreef Totziens het volgende:
laat ik ook eens een lijstje doen (en hopen dat niemand 'm leest hehe)
O: Droog brood genaamd simit
L: toast met scrambled eggs en bacon
T: 4 kleine koekjes/gebakjes (dat moest)
T: bakje aardbeien
D: Aubergine kebab (aubergine, tomaat en stukjes vlees en brood, geen saus)
Geweldig
Dat is toch gar nicht schlecht? Ik krijg er trouwens trek van, dat lijstjequote:Op woensdag 17 juni 2009 12:56 schreef Totziens het volgende:
laat ik ook eens een lijstje doen (en hopen dat niemand 'm leest hehe)
O: Droog brood genaamd simit
L: toast met scrambled eggs en bacon
T: 4 kleine koekjes/gebakjes (dat moest)
T: bakje aardbeien
D: Aubergine kebab (aubergine, tomaat en stukjes vlees en brood, geen saus)
Geweldig
Zusje van wie?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:57 schreef P.F het volgende:
1. Ik heb TotZiens wel eens voorbij zien komen
2. Welkom
3. Ik dacht dat je inderdaad even langs kwam als "het zusje van"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |