quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:11 schreef Greys het volgende:
tvp
Dammit, lees ik nog net even snel "Turkse pizza" hierboven![]()
![]()
Heb je mijn pm gehad?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:11 schreef Greys het volgende:
tvp
Dammit, lees ik nog net even snel "Turkse pizza" hierboven![]()
![]()
Dankequote:Op woensdag 17 juni 2009 01:07 schreef Phaidra het volgende:
WB Totziens!Ben je inmiddels alweer terug uit Istanbul, of zit je er nog? Ik dacht dat je vooral niet meer postte omdat je het daar te druk had!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: 1 boterham met Heinz Daily Spread komkommer (fiiiiieessss!!!)
T: volkoren eierkoek
L: 2 boterhammen; 1x kip 1x kaas
T: appel
S: RPM?
D: vegetarische lasagne met ricotta.
T: ?
Interessant?quote:
dat dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Interessant?Wat studeer je? *Aagje*
![]()
XM: die lasagne klinkt lekkerrrr
Zo'n nichtje heb ik ookquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:05 schreef Chicolate het volgende:
Zulke nichtjes heb ik ook, uiteindelijk maar geblokkeerd, en toen bleek dat ze mij al verwijderd hadden omdat ik er nooit was. Ik heb het niet zo op mensen die me, als ik gezegd heb dat ik druk bezig ben, 5 min later weer aanspreken met bewegende letters en 10 buzzers om te laten merken dat ze me echt moeten spreken
.
Ik studeer communicatie, niet zo heel boeiend verder maar ik moest een paper schrijven over een internationale tv-zender en CNN is zo afgezaagdquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Interessant?Wat studeer je? *Aagje*
![]()
XM: die lasagne klinkt lekkerrrr
Nee klopt, fietsen is bij mij echt een rampquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo'n nichtje heb ik ook. Ze is een schatje hoor, maar die bewegende letters zijn vet irritant. Daarmee maak je een heel gesprek onleesbaar. Vaak moet ik wat zij zegt in notepad copypasten om te weten wat ze gezegd heeft
. En mensen die me constant aanspreken heb ik niet in mijn MSN. Die worden nml al snel weer verwijderd
.
Hey Muis, over je evenwichtsstoornis. Wat merk je daarvan in de praktijk? Ik merk dat ik tijdens het lopen vaak tegen degene die naast me loopt aan bots, vooral als ik opzij kijk om te kunnen zien wat ze zeggen. Op de fiets maak ik ook nog wel eens een rare move, maar jij fietst niet, toch?
O CF, wat gaaf, dat kanoën in de Ardennen! Op de Ourthe? Daar heb ik 13 jaar geleden ook gekanood met school (en een slaaphut gebouwd van zeil en takken en geabseild en gebergbeklommen ()
Ik doe nie mee met de brakdag. Eindelijk weer eens goed geslapen en lekker lang ook. Zit nu pas aan het ontbijt. En ik ga straks lekker lezen in het zonnetje
.
Gefeliciteerd Daph_!.
Ik ben weer bijgelezen en bijgereageerd, geloof ik. Hopelijk heb ik niemand overgeslagen.
Als ik op de fiets zit heb ik bijna altijd m'n iPod op. Ik ben me helemaal niet bewust van het verkeer om me heen. Doe alles met m'n ogen dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee klopt, fietsen is bij mij echt een rampik voel me ook totaal niet zeker. Het is namelijk óf me inspannen om recht te fietsen, óf me inspannen om het verkeer te horen
beiden goed doen gaat niet. Met lopen merk ik het ook best goed ja,en dat tegen iemand op botsen is echt herkenbaar
Fair enough!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:42 schreef Totziens het volgende:
[..]
Ik studeer communicatie, niet zo heel boeiend verder maar ik moest een paper schrijven over een internationale tv-zender en CNN is zo afgezaagd
iemand die er een dagtaak aan heeft om, als lurker, deze slank-reeks bij te houdenquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:38 schreef kwakveense het volgende:
wie ben je dan vulcanJnu ben ik nieuwsgierig!
Jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:49 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
iemand die er een dagtaak aan heeft om, als lurker, deze slank-reeks bij te houdenop zn werk
![]()
oeps, dit moest een fatsoenlijke voorstel-post worden he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |