quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:11 schreef Greys het volgende:
tvp
Dammit, lees ik nog net even snel "Turkse pizza" hierboven![]()
![]()
Heb je mijn pm gehad?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:11 schreef Greys het volgende:
tvp
Dammit, lees ik nog net even snel "Turkse pizza" hierboven![]()
![]()
Dankequote:Op woensdag 17 juni 2009 01:07 schreef Phaidra het volgende:
WB Totziens!Ben je inmiddels alweer terug uit Istanbul, of zit je er nog? Ik dacht dat je vooral niet meer postte omdat je het daar te druk had!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: 1 boterham met Heinz Daily Spread komkommer (fiiiiieessss!!!)
T: volkoren eierkoek
L: 2 boterhammen; 1x kip 1x kaas
T: appel
S: RPM?
D: vegetarische lasagne met ricotta.
T: ?
Interessant?quote:
dat dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Interessant?Wat studeer je? *Aagje*
![]()
XM: die lasagne klinkt lekkerrrr
Zo'n nichtje heb ik ookquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:05 schreef Chicolate het volgende:
Zulke nichtjes heb ik ook, uiteindelijk maar geblokkeerd, en toen bleek dat ze mij al verwijderd hadden omdat ik er nooit was. Ik heb het niet zo op mensen die me, als ik gezegd heb dat ik druk bezig ben, 5 min later weer aanspreken met bewegende letters en 10 buzzers om te laten merken dat ze me echt moeten spreken
.
Ik studeer communicatie, niet zo heel boeiend verder maar ik moest een paper schrijven over een internationale tv-zender en CNN is zo afgezaagdquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Interessant?Wat studeer je? *Aagje*
![]()
XM: die lasagne klinkt lekkerrrr
Nee klopt, fietsen is bij mij echt een rampquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo'n nichtje heb ik ook. Ze is een schatje hoor, maar die bewegende letters zijn vet irritant. Daarmee maak je een heel gesprek onleesbaar. Vaak moet ik wat zij zegt in notepad copypasten om te weten wat ze gezegd heeft
. En mensen die me constant aanspreken heb ik niet in mijn MSN. Die worden nml al snel weer verwijderd
.
Hey Muis, over je evenwichtsstoornis. Wat merk je daarvan in de praktijk? Ik merk dat ik tijdens het lopen vaak tegen degene die naast me loopt aan bots, vooral als ik opzij kijk om te kunnen zien wat ze zeggen. Op de fiets maak ik ook nog wel eens een rare move, maar jij fietst niet, toch?
O CF, wat gaaf, dat kanoën in de Ardennen! Op de Ourthe? Daar heb ik 13 jaar geleden ook gekanood met school (en een slaaphut gebouwd van zeil en takken en geabseild en gebergbeklommen ()
Ik doe nie mee met de brakdag. Eindelijk weer eens goed geslapen en lekker lang ook. Zit nu pas aan het ontbijt. En ik ga straks lekker lezen in het zonnetje
.
Gefeliciteerd Daph_!.
Ik ben weer bijgelezen en bijgereageerd, geloof ik. Hopelijk heb ik niemand overgeslagen.
Als ik op de fiets zit heb ik bijna altijd m'n iPod op. Ik ben me helemaal niet bewust van het verkeer om me heen. Doe alles met m'n ogen dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee klopt, fietsen is bij mij echt een rampik voel me ook totaal niet zeker. Het is namelijk óf me inspannen om recht te fietsen, óf me inspannen om het verkeer te horen
beiden goed doen gaat niet. Met lopen merk ik het ook best goed ja,en dat tegen iemand op botsen is echt herkenbaar
Fair enough!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:42 schreef Totziens het volgende:
[..]
Ik studeer communicatie, niet zo heel boeiend verder maar ik moest een paper schrijven over een internationale tv-zender en CNN is zo afgezaagd
iemand die er een dagtaak aan heeft om, als lurker, deze slank-reeks bij te houdenquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:38 schreef kwakveense het volgende:
wie ben je dan vulcanJnu ben ik nieuwsgierig!
Jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:49 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
iemand die er een dagtaak aan heeft om, als lurker, deze slank-reeks bij te houdenop zn werk
![]()
oeps, dit moest een fatsoenlijke voorstel-post worden he?
Ja, dus spill!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:49 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
iemand die er een dagtaak aan heeft om, als lurker, deze slank-reeks bij te houdenop zn werk
![]()
oeps, dit moest een fatsoenlijke voorstel-post worden he?
Heeft 'iequote:Op woensdag 17 juni 2009 11:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heeft je oven een grillfunctie? Dan zou je die repen ook daar even onder kunnen leggen.
Heb het al eerder gemaakt ja, had ik ook al gepostquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft 'ie.
Had ik zelf ook al bedacht. Thanks!. Heb je het al eerder gegeten? En kloppen de hoeveelheden ook? Zo nee: graag even zeggen waarvan ik meer of juist minder moet hebben
.
I know, neem jullie ook absoluut niks kwalijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:48 schreef Phaidra het volgende:
@Totziens: dat werd hoogstwaarschijnlijk niet bewust gedaan idd, je bent net zo welkom als ieder ander!![]()
Istanbul vond ik een mooie stad, lijkt me gaaf om daar langere tijd te wonen! En dan heb ik het nog niet eens over het heerlijke eten voor weinig geld... al moet je wel je best doen om voldoende groente binnen te krijgen volgens mij!
*kuch* momenteel niet zoveel behalve de schade enigzins beperkt te houden, het is hier wel een uitdaging om gezond en vooral afwisselend te eten. Sportschool is onbetaalbaar en joggen of iets dergelijks WIL je hier niet eens want je bent al een attractie an sich, maar ik loop wel heul veul.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Fair enough!![]()
Over een andere boeg: wat doe jij trouwens om übergezond ende totaal awesome te worden?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:00 schreef laziness het volgende:
Welkom newbies of verloren dochters![]()
Ik heb tot nu toe pas twee crackers met eiersalade en een glas yomild op. Beetje een fail geloof ik
Duidelijk! Anders krijg je van die "Eeh, meisje! Heb je haast?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:02 schreef Totziens het volgende:
[..]
*kuch* momenteel niet zoveel behalve de schade enigzins beperkt te houden, het is hier wel een uitdaging om gezond en vooral afwisselend te eten. Sportschool is onbetaalbaar en joggen of iets dergelijks WIL je hier niet eens want je bent al een attractie an sich, maar ik loop wel heul veul.![]()
Maar over een maandje ben ik terug in die Niederlande en dan
Ja, of, "zeg meisje, ken ik jou niet van "onderweg naar mijn hotel"?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Duidelijk! Anders krijg je van die "Eeh, meisje! Heb je haast?" -taferelen zeker
En veel lopen is goed! Stevig doorstappen schijnt ongeveer even goed te zijn als hardlopen!
Haha zo ongeveer maar commentaar krijg je an sich altijd, hardlopend of niet. Er zijn ook echter weinig plekken om fatsoenlijk hard te lopen (of het is een uur met de bus.....)quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Duidelijk! Anders krijg je van die "Eeh, meisje! Heb je haast?" -taferelen zeker
En veel lopen is goed! Stevig doorstappen schijnt ongeveer even goed te zijn als hardlopen!
Goed lijstje XM! Nu ook echt eraan houden hè!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje
O: 1 boterham met Heinz Daily Spread komkommer (fiiiiieessss!!!)
T: volkoren eierkoek
L: 2 boterhammen; 1x kip 1x kaas
T: appel
S: RPM?
D: vegetarische lasagne met ricotta.
T: ?
heb je een feestje en een weekje wegquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:02 schreef Totziens het volgende:
Maar over een maandje ben ik terug in die Niederlande en dan
Ik ga me er zéker aan houden, want alles zit al in mn tas / is al in huisquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
Goed lijstje XM! Nu ook echt eraan houden hè!
En Heinz komkommerspread lijkt me ook behoorlijk fies ja. Gewoon schijfjes komkommer met yogonaise oid, peper en zout op brood doen is vast wat minder fies. Wat doen jullie trouwens voor groenten in een vegetarische lasagne? Ik zie altijd alleen maar die spinazievariant op menu's.
?quote:
Fijn dat jij het vraagtquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:14 schreef laziness het volgende:
Bedankt voor het weer eens duidelijk maken hoeveel mensen zich kostelijk vermaken met de soaps waarin wij de hoofdrol spelen![]()
![]()
Hamvraag is voor de single ladies onder ons. Ben je single? Zo ja doe dan meteen even een foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |