quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:Kwak.
Waarom zet je niet even een lekker muziekje op en ga je al dansend stofzuigen?
Dansen is ook bewegen, je wordt er lekker moe van en als je de goede muziek op zet ook nog vrolijk.
Werkt bij mij altijd prima om op te vrolijken en tegelijkertijd allerhande klusjes te doen.
gefeliciteerd uniekhoorn!!
ik heb radio 3 keihard aangezet en ben al klaar met opruimen. nu nog even stofzuigen. en dan mn ws binnenhalen en ophangen. en dan eten. en dan vanavond nog even naar de albert heijn (die is tot 22 uur open) ik ga wel wandelen, dat is dan weer wat extra beweging. had mezelf bijna naar de sportschool gesleept maar dat lukt nu écht even niet...
besef me net dat dit misschien wel de fallout is van op één dag heel gezellig doen met meneer 1 op wie ik erg verliefd ben geweest maar hij niet op mij op msn, en toen gezellig kletsen emt mcex en die meneer op wie k in januari zo verliefd was o.a. over de liefdestroubles van die laatste... ik baal er van dat ik goed genoeg ben om grapjes mee te maken (mcEx) te flirten (mcEx) je liefdessores bij neer te leggen (meneer 1 en meneer 3) en je dagelijkse probleempjes (meneer 3) maar blijkbaar nooit goed genoeg ben om verliefd op te zijn...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.