Of als je te laat remt voor Alexandrium Woonmall.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat sowieso. In Gouda kom je alleen omdat ze de trein er perongeluk laten stoppen
In Nederland te veel voor de belabberde kwaliteit er van.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zoals ik aangaf, enig idee wat medische zorg kost?![]()
Dat zeg ik, veel te veel in verhouding met de kwaliteit die geleverd wordt.quote:Personeel dat 24/7 aanwezig is, medicatie, apparatuur, wegwerp middelen, sterilisatie, bed opzich, ...
Mijn zusje kostte op de kinder IC toen ze net geboren was en een bekkenniertje had, ca. 350.000 per maand. Puur om op de IC te liggen. Operaties en medicatie komen daar nog bij.
Wat doen ze 'beter' dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:18 schreef Isegrim het volgende:
In Duitsland doen ze het beter voor heel veel minder geld en dat is nog naast de deur.
Ja, ik dacht ik doe een derde subtiele poging het onderwerp te veranderen. Maar de conservatieve extremisten hierquote:
Sowieso, wat wil je liberaal hebben? Persoonlijke vrijheden (Oa. SP, GL, D66) of economische vrijheden (D66, tot een bepaalde hoogte GL, en op hun eigen manier de VVD).quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
Er zijn maar weinig echte liberalen over. Misschien omdat het allemaal toch niet lijkt te worden als in de boekjes...
Beide. Ik neig om die reden op dit moment vooral naar D66 maar ja in de vorige periode hebben die zich nou niet echt van hun sterkste kant laten zienquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Sowieso, wat wil je liberaal hebben? Persoonlijke vrijheden (Oa. SP, GL, D66) of economische vrijheden (D66, tot een bepaalde hoogte GL, en op hun eigen manier de VVD).
en nog een tipquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:34 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
Ik stem SP. Kom maar op met die vooroordelen.![]()
Tip voor zaterdag : http://www.slagbijwaterloo.nl/
leuk (gratis) festival in Kralingen.
niemand die het verschil merktquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:26 schreef Isegrim het volgende:
Ja hoor, stuur maar langs. Ik moet ook nog naar een bruiloft, kan 'ie net doen of 'ie heiden6 is want die wil niet mee.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:26 schreef Isegrim het volgende:
Ja hoor, stuur maar langs. Ik moet ook nog naar een bruiloft, kan 'ie net doen of 'ie heiden6 is want die wil niet mee.
Daar niet, want niemand kent hem daar.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niemand die het verschil merkt
Wie was het?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:47 schreef Isegrim het volgende:
Mensen die bellen als je net de deur uit wilt gaan en die je vervolgens een half uur telefonisch gijzelen met een onzinverhaal.
Hij mag zondag mee naar Feijenoord!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en nog een tipredbull cliffdiven is ook komende zaterdag
http://www.redbull.nl/nl/(...)mlArticlePage.action
kan iemand lho adopteren komend weekend? Ik heb een mega pshychiatrie tentamen op maandagmorgen en moet bijna alles nog leren
Met die Pacemakert van je?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hij mag zondag mee naar Feijenoord!
Trouwens ik ga ook springen zaterdag
Een eigenaar die nogal boos was omdat zijn VvE geactiveerd was terwijl hij het daar niet mee eens was. En omdat hij het er niet mee eens was, was hij niet op de vergadering waar het activeren van de VvE ter besluitvorming was geagendeerd.quote:
Ik kreeg net telefonisch een straatje aangeboden van de Staatsloterij, maar moest ook weg. Heb gevraagd of ze me terug konden bellenquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:47 schreef Isegrim het volgende:
Mensen die bellen als je net de deur uit wilt gaan en die je vervolgens een half uur telefonisch gijzelen met een onzinverhaal.
Dan kun je gewoon ophangen. Dit was een klant.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik kreeg net telefonisch een straatje aangeboden van de Staatsloterij, maar moest ook weg. Heb gevraagd of ze me terug konden bellen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:32 schreef Marlies1981 het volgende:
Daarom heb ik vaste lijn, dan kun je je gesprek gewoon meenemen.
Totaal niet verkapte ik-ben-sjiek-want-ik-golf-post.quote:Vandaag op de golfbaan werd ik natuurlijk wel ook steeds gebeld, dat is best wel onhandig, maar ja, ik wilde toch wel graag bereikbaar blijven. Dus was het af en toe: wacht ff, ik leg je neer want ik moet afslaan...
Die is wel wat leukerquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:43 schreef Metatron het volgende:
Bedoel je deze?
Nee, dat valt niet in de uebergeil categorie.
Ik heb een EOS 50D gehaald.
Ja, zekers! En t.o.v. m'n oude Minolta Dimage 5 nog meer knopjes, menuutjes en tweakjesquote:
Kans bestaat dat het nog wel wat verder gaat dalen jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:57 schreef Metatron het volgende:
Oh ja. Een huis. Dat moest ik ook nog kopen. Maar ze zeggen dat die dingen wat goedkoper gaan worden, dus ik wacht nog even.
Heel vervelend, dat soort lui. Als je te beroerd bent om naar een vergadering te komen, moet je niet zeuren over de besluiten die worden genomen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een eigenaar die nogal boos was omdat zijn VvE geactiveerd was terwijl hij het daar niet mee eens was. En omdat hij het er niet mee eens was, was hij niet op de vergadering waar het activeren van de VvE ter besluitvorming was geagendeerd.
ik bedoelde GEEN vaste lijnquote:
ik golf niet, ik had een dagje uit van de MIVD, en daarbij hadden we ook een golfclinic. Het best wel aardig.quote:[..]
Totaal niet verkapte ik-ben-sjiek-want-ik-golf-post.
Had je die nog nooit gezien?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:29 schreef FJD het volgende:
Net American Beauty gezienWat een geweldig bizarre film zeg
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heel vervelend, dat soort lui. Als je te beroerd bent om naar een vergadering te komen, moet je niet zeuren over de besluiten die worden genomen.
Een keertje poging gedaan met een groep maar dat werd geen succes dus gisteren maar efkes gekekenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:27 schreef Isegrim het volgende:
Had je die nog nooit gezien?Eén van mijn all time favorites.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |