en geen hamsterkooiquote:
iets met poep of pies... dwangmatig in je broek schijten ofzo geloof ikquote:
Oh ja, dat doe ik ook altijd.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
iets met poep of pies... dwangmatig in je broek schijten ofzo geloof ik
gefeliciteerdquote:
LHO kwam er om half 6 ofzo bijgekropen geloof ik. Maar als ie nou niet zon beetje wakker word kan ie vanaaf weer niet slapenquote:Op zondag 21 juni 2009 13:25 schreef Isegrim het volgende:
Succes, en neem een emmer koud water mee.
Ik laat h6 nog maar even liggen want die ging pas om half negen ofzo naar bed.
En Dunequote:Op zondag 21 juni 2009 00:09 schreef FJD het volgende:
Ziet er goed uitLive optreden van Critical Mass
I know.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
LHO kwam er om half 6 ofzo bijgekropen geloof ik. Maar als ie nou niet zon beetje wakker word kan ie vanaaf weer niet slapenen dan verneukt ie zn werk etc Voel me af en toe net zn moeder
Maarreh, zo'n huis zonder voordeur, bevalt dat nou een beetje?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:08 schreef FJD het volgende:
[..]
en geen hamsterkooiDe versie in 2D laat weer dingen zien die in 3D niet uitkomen. Zo staan er in 2D eigenlijk twee laptops op de witte bureaus.
Je kunt via het balkon naar binnen.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:27 schreef Metatron het volgende:
[..]
Maarreh, zo'n huis zonder voordeur, bevalt dat nou een beetje?.
Die zit twee verdiepingen lager bij de trap op de "beneden"verdiepingquote:Op zondag 21 juni 2009 15:27 schreef Metatron het volgende:
Maarreh, zo'n huis zonder voordeur, bevalt dat nou een beetje?.
Waar kom je jouw appartement dan binnen, want dat is me niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Die zit twee verdiepingen lager bij de trap op de "beneden"verdiepingLeek me niet echt heel nuttig om in te richten
Dat gele vlak links op de verdieping met t balkon. De helft van dat vlak is de trap naar beneden.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:55 schreef Metatron het volgende:
Waar kom je jouw appartement dan binnen, want dat is me niet helemaal duidelijk.
Anyway. Ik ben er nu weg van.
van 10 dagen met mijn kapotte kop? Nee dank je...quote:Op zondag 21 juni 2009 15:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het leuke van zo'n topic is dat je dat kunt nalezen.
Nou zeg.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
van 10 dagen met mijn kapotte kop? Nee dank je...
beetje schoonspringen voor gevorderden ofzo? Twas ook niet echt druk ofwel?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:56 schreef junkiexp het volgende:
Gisteren het cliff diven van het balkon kunnen mee maken.
De eerste paar duiken waren wel grappig, maar echt spectaculair vond ik het ook weer niet, daarna dus weer vrolijk weer verder gegaan met klussen.
Ja idd, wel knap hoor, maar niet echt heel boeiend.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
beetje schoonspringen voor gevorderden ofzo? Twas ook niet echt druk ofwel?
Dat waren dus die vele ambulances en erg gehaast politiebusje die voorbij kwamen gezoeft..quote:16:45:10 21-06-09 17 POLI 111 Aanr + letsel 1 PRETORIALAAN ROTTERDAM (RT) / 2 kinderen aangereden.
1430020 Politie Rotterdam-Rijnmond ( Persinformatie Politie )
Dus daar ging de brandweer heenquote:Op zondag 21 juni 2009 18:34 schreef Isegrim het volgende:
Het temperatuur-indicatorlampje van mijn oven is stuk.
Hij had een verkapte F1 wagen onder z'n reetquote:Op zondag 21 juni 2009 23:08 schreef DutchTrain het volgende:
Reed wel mooi 7 seconden sneller dan de andere Stigs...
Je kunt alle kanten op speculeren iddquote:Op zondag 21 juni 2009 23:12 schreef junkiexp het volgende:
Ik vraag het me af.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |