Daar staat Rotterdam helaas bekend omquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:15 schreef Marlies1981 het volgende:
en nogal wat rechts-radicale zielepieten...
Dat komt doordat ik verhuisd ben.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
Daarnaast zijn er meer gekken in Rotterdam dan in Leeuwarden, kan ik je verklappen
Huh?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:19 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Toen jij verhuisde zakte het gemiddeld IQ in beide plaatsen...
slimmerd!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Huh?Dus ik ben slimmer dan de meeste Friezen en dommer dan de meeste Rotterdammers?
Is het weleens geen tijd voor bierquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:47 schreef Marlies1981 het volgende:
Oh sorry...ie het al bijna tijd voor een biertje trouwens?
Ik vond Requiem for a Dream fantastisch. Heel mooi hoe een zekere deprimerende uizichtloosheid zich steeds verder manifesteert. Hij deed me ook erg aan Trainspotting denken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:40 schreef Isegrim het volgende:
Requiem for a dream vind ik een vreselijke film. Ik snap wel waarom 'ie als geniaal wordt beschouwd en de muziek erin vind ik geweldig, maar ik zou de film niet nog eens kijken. Erg deprimerend vond ik 'm overigens niet, maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik denk dat hij zich meer zorgen maakt om wat fanatieke moslimrakkertjes. Hij blijft een afvallige natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat LR en PVV met hun aanhang die mafkees wegjaagt
Vang ze!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:31 schreef Isegrim het volgende:
Ik moet morgen ook naar een bruiloft.
Gister wel toevallig, maar dat was een grap.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heeft Heiden je eindelijk gevraagd
Wat LHO zegtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |