In requiem for a dream wordt idd met een tv gesleept. Althans zoon steelt een paar keer de tv van zijn moeder om te verpatsen voor drugs. Ik vond RFAD juist heel erg deprimerend omdat aan het eind van de films alle hoofdpersonen in de film totaal geen uitzicht meer hebben op iets wat door zou kunnen gaan als een gezond leven. Tuurlijk, ze maken het er zelf naar maar het is best wel deprimerend om dat te zien.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:38 schreef Isegrim het volgende:
Ja hoor.Ik vind American Beauty een hele hoopvolle film. Ik bedoel, het einde is wel jammer, maar toch ook eigenlijk niet, want hij is gelukkig als het einde komt. Het is goed zo, zeg maar. En verder is het qua ideeën over schoonheid en het leven gewoon een hele hoopvolle film. Kathartisch, laat ik het zo zeggen. Je krijgt er zin van om meer uit het leven te halen.
En van Requiem for a Dream werd ik persoonlijk gewoon niet gedeprimeerd. Ik vond veel stukjes juist erg grappig, zoals dat continue gesleep met die TV enzo. Of verwar ik 'm nou met Trainspotting?
Het raakt mij totaal niet in die film. Ik kan het ook niet helpen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:56 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
In requiem for a dream wordt idd met een tv gesleept. Althans zoon steelt een paar keer de tv van zijn moeder om te verpatsen voor drugs. Ik vond RFAD juist heel erg deprimerend omdat aan het eind van de films alle hoofdpersonen in de film totaal geen uitzicht meer hebben op iets wat door zou kunnen gaan als een gezond leven. Tuurlijk, ze maken het er zelf naar maar het is best wel deprimerend om dat te zien.
Bijvoorbeeld de scene aan het eind van de film: Jennifer Connolly heeft net de meest bizarre handelingen moeten om aan haar fix te komen. Haar vriend ligt in het ziekenhuis en (volgens mij) moet zijn arm geamputeerd worden. Vriendje lief heeft al dagen niet gebeld en na de smerige daad ligt Jennifer op de bank terwijl de telefoon overgaat. Ze hebben op dat moment een gesprek. Een gesprek zonder ziel, zonder lust en zonder enig hoop. Terwijl Jared Leto zijn vriendin nog probeert te overtuigen dat alles goedkomt hoor je aan het hele gesprek dat alles maar dan ook alles in hun leven kapot is. Ik vind dat best wel deprimerend
Gezien alle ratings, meningen en cults om de film heen denk ik dat dat eerder aan jou ligt dan aan de filmquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het raakt mij totaal niet in die film. Ik kan het ook niet helpen.
Dat zei ik zelf meteen al, dus je moet niet zeiken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Gezien alle ratings, meningen en cults om de film heen denk ik dat dat eerder aan jou ligt dan aan de filmniet dat dat erg is. Iedereen zijn meuk, right?
Maar jij bent stommerderquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zei ik zelf meteen al, dus je moet niet zeiken.
Dat is niet waar. Heiden6 zegt altijd dat ik lief ben en zoals iedereen weet, heeft heiden6 altijd gelijk.quote:
Mjah maar we kennen ook de politieke standpunten van heiden en ook die zijn niet veel soepsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Heiden6 zegt altijd dat ik lief ben en zoals iedereen weet, heeft heiden6 altijd gelijk.
Welles!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mjah maar we kennen ook de politieke standpunten van heiden en ook die zijn niet veel soeps
Ze zijn bang dat LR en PVV met hun aanhang die mafkees wegjaagtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:31 schreef Isegrim het volgende:
Wat een ophef over de publicatie van dat adres van Aboutaleb. In Leeuwarden was het algemeen bekend waar de burgemeester woonde en dat is toch ook normaal?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
Daarnaast zijn er meer mensen die kunnen lezen in Rotterdam dan in Leeuwarden, kan ik je verklappen
Daar staat Rotterdam helaas bekend omquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:15 schreef Marlies1981 het volgende:
en nogal wat rechts-radicale zielepieten...
Dat komt doordat ik verhuisd ben.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
Daarnaast zijn er meer gekken in Rotterdam dan in Leeuwarden, kan ik je verklappen
Huh?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:19 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Toen jij verhuisde zakte het gemiddeld IQ in beide plaatsen...
slimmerd!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Huh?Dus ik ben slimmer dan de meeste Friezen en dommer dan de meeste Rotterdammers?
Is het weleens geen tijd voor bierquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:47 schreef Marlies1981 het volgende:
Oh sorry...ie het al bijna tijd voor een biertje trouwens?
Ik vond Requiem for a Dream fantastisch. Heel mooi hoe een zekere deprimerende uizichtloosheid zich steeds verder manifesteert. Hij deed me ook erg aan Trainspotting denken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:40 schreef Isegrim het volgende:
Requiem for a dream vind ik een vreselijke film. Ik snap wel waarom 'ie als geniaal wordt beschouwd en de muziek erin vind ik geweldig, maar ik zou de film niet nog eens kijken. Erg deprimerend vond ik 'm overigens niet, maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik denk dat hij zich meer zorgen maakt om wat fanatieke moslimrakkertjes. Hij blijft een afvallige natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat LR en PVV met hun aanhang die mafkees wegjaagt
Vang ze!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:31 schreef Isegrim het volgende:
Ik moet morgen ook naar een bruiloft.
Gister wel toevallig, maar dat was een grap.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heeft Heiden je eindelijk gevraagd
Wat LHO zegtquote:
Ben net weer thuis en moet morgen vroeg weg... morgenavond wellicht, na de Slag bij Waterlooquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Iemand nog zin om zo ergens wat te gaan drinken?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ben net weer thuis en moet morgen vroeg weg... morgenavond wellicht, na de Slag bij Waterloo
Wij zijn al ergens wat aan het drinken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Iemand nog zin om zo ergens wat te gaan drinken?
Is hij toch mee naar je bruiloft?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wij zijn al ergens wat aan het drinken.
Ligt het aan mij of gaat de politie staats vaker schieten als waarschuwing? Beseffen ze wel dat zo'n ding ook ergens terecht komt? Zoals met de bevrijdingsdag opstootjes, dat ze in de lucht staan te schieten, dan ben ik toch blij dat ik geen woning in Hoge Heren heb....quote:Politie lost schot bij verkeerscontrole
Uitgegeven: 19 juni 2009 22:26
Laatst gewijzigd: 19 juni 2009 22:14
ROTTERDAM - De politie heeft vrijdagmiddag bij een verkeerscontrole in de Rotterdamse wijk Beverwaard een waarschuwingsschot gelost, nadat een agent door twee jongens werd belaagd. Dat heeft de politie bekendgemaakt.
Een 15-jarige jongen werd tijdens de controle gevraagd zijn scooter op een rollerband te zetten. Hij weigerde en zijn 18-jarige broer die in de buurt was, begon zich met de zaak te bemoeien.
Daarbij viel de agent van zijn motor, waarna hij een waarschuwingsschot loste.
De twee werden uiteindelijk ingerekend na een achtervolging. Ze hadden zich verstopt in een flat. Omdat de twee zich verzetten, gebruikte de politie pepperspray.
Als je loodrecht omhoog schiet, hoe lang blijft de kogel dan naar boven toe gaan en op welke hoogte is het dode punt?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of gaat de politie staats vaker schieten als waarschuwing? Beseffen ze wel dat zo'n ding ook ergens terecht komt? Zoals met de bevrijdingsdag opstootjes, dat ze in de lucht staan te schieten, dan ben ik toch blij dat ik geen woning in Hoge Heren heb....
Heiden is een beetje ziek, zwak en misselijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ah die is morgen pas. Heiden6 vroeg vorige week of we dit weekend wat te doen hadden, maar dat gaat dus over 2 weken worden?
De theoretische remsnelheid is toch gelijk aan de theoretische valversnelling, dus 9,8 meter per seconde per seconde?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je loodrecht omhoog schiet, hoe lang blijft de kogel dan naar boven toe gaan en op welke hoogte is het dode punt?
Ja, natuurkundig gezien komt dat ding 6,6 kilometer en een beetje hoog. Vanaf de punt van de loop gezienquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:38 schreef Isegrim het volgende:
We doen net of het een vacuüm is.Dat was bij natuurkunde ook altijd zo.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:35 schreef FJD het volgende:
Heb gisterennacht de hamstertjes gehaald, ze slapen nu lekker knus tegen elkaar aan in de kooi
Volgens de vorige eigenaar Russische dwerghamster maar goed dat was ook geen echte kenner (ik ook niet overigens). Dus welke variant het dan net weer is, ik heb echt geen flauw ideequote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Roborovski's ? (spelfouten voorbehouden
).
"In theorie kan de Russische dwerghamster samen gehouden worden met soortgenoten, maar dat gaat zeer zelden goed. Het is ook niet zielig om een Russische dwerghamster solitair te houden. Als je toch meerdere Russische dwerghamsters bij elkaar wilt houden kan dit alleen met broertjes/zusjes uit hetzelfde nest die hun hele leven bij elkaar gezeten hebben. Je moet dan wel een reservekooi achter de hand te houden voor het geval het fout gaat.."quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:30 schreef Isegrim het volgende:
Zijn het solitaire dieren?
Of lesbische seks hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:32 schreef FJD het volgende:
[..]
"In theorie kan de Russische dwerghamster samen gehouden worden met soortgenoten, maar dat gaat zeer zelden goed. Het is ook niet zielig om een Russische dwerghamster solitair te houden. Als je toch meerdere Russische dwerghamsters bij elkaar wilt houden kan dit alleen met broertjes/zusjes uit hetzelfde nest die hun hele leven bij elkaar gezeten hebben. Je moet dan wel een reservekooi achter de hand te houden voor het geval het fout gaat.."Het zijn wel vrouwtjes dus ik verwacht dat ze eerst over elkaar gaan roddelen en dan pas de nagels gaan gebruiken
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:39 schreef Isegrim het volgende:
Dan mag je één van de kamers in het nieuwe huis wel inrichten voor de eekhoorn.
Ik mis je nu al.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:13 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb niet echt zin in dat trouwfeestje. Ik zou liever lekker thuisblijven bij mijn liefje.
Da's toch juist een reden om het op een zuipen te zetten?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:58 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb helemaal nergens zin in behalve thuis blijven hangen, heb echt een kutdag.
Water, water en af en toe koffie.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:01 schreef Metatron het volgende:
[..]
Da's toch juist een reden om het op een zuipen te zetten?
Bier is 95% water. Met de normaal gehanteerde afrondingen kun je best stellen dat1 bier = 1 waterquote:
Een biertje is toch twee bruine boterhammen met kaas?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:09 schreef Metatron het volgende:
[..]
Bier is 95% water. Met de normaal gehanteerde afrondingen kun je best stellen dat1 bier = 1 water.
Boterhammen met kaas zijn inderdaad niet te zuipen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een biertje is toch twee bruine boterhammen met kaas?
Ik vind het overigens niet te zuipen.
eerst in de blender doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:15 schreef Metatron het volgende:
[..]
Boterhammen met kaas zijn inderdaad niet te zuipen.
Ik heb hier bier met 5% alcohol dus eigenlijk ist dan water met alcohol?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:09 schreef Metatron het volgende:
Bier is 95% water. Met de normaal gehanteerde afrondingen kun je best stellen dat1 bier = 1 water.
Ben weer terug na in totaal 12 uur in de trein te hebben gezeten vandaagquote:
denk dat LHO dat niet trekt morgenquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
denk dat LHO dat niet trekt morgendies met zn vrienden tot morgenochtend naar een of ander iets in watt
haha jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
LHO naar Rave Extended![]()
Nou ja, dan bij jij 'm tenminste even kwijt en kun je verder leren.![]()
Succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |