abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70099280
Vorig deel: Zwangerschap en geboorte deel 505

13 juni 2009: TheFrankey (papa)
21 juni 2009: tessie (jongen)
03 juli 2009: MeNicole
11 juli 2009: Jeetjejom
14 juli 2009: Flower-Ti-Amo
25 juli 2009: Innepin
28 juli 2009: McLaura (jongen)
30 juli 2009: Urla (meisje)
*** 31 juli 2009: miss_sly en het_fokschaap *** (meisje)
31 juli 2009: Nijna
09 augustus 2009: _Bar_
16 augustus 2009: Chan (jongen)
18 augustus 2009: huuphuup (meisje)
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie *** (jongen)
21 augustus 2009: Kersjes (jongen)
24 augustus 2009: Poppedein (meisje)
*** 25 augustus 2009: DuchessX en Juup© *** (meisje)
25 augustus 2009: SilkTie (papa, )
25 augustus 2009: hi_flyer & bromfly_er
30 augustus 2009: Murp (papa)
17 september 2009: Stiemie
17 september 2009: Linda2205 meisje
17 september 2009: mefke79
17 september 2009: Ca.ra
20 september 2009: Ssserpente (meisje)
22 september 2009: XXXKarinXXX
25 september 2009: Rekkie (papa)
28 september 2009: Takkembah (meisje)
03 oktober 2009: RockabeIIa (rocker )
07 oktober 2009: Xenia (meisje)
09 oktober 2009: Sorbootje (meisje)
10 oktober 2009: het-is-mij
11 oktober 2009: Martine1984 (jongen)
13 oktober 2009: Rubey (meisje)
16 oktober 2009: Sproet-je
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert
03 november 2009: Twinkly (jongen)
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup
29 november 2009: Poppejans
04 december 2009: Incantrix
05 december 2009: Guuzewuus
06 december 2009: Meimeltje
08 december 2009: Bucko
13 december 2009: Amaranta (was Bumbaloe)
22 december 2009: Lijnloos
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur
30 december 2009: DaviniaHR en PhysicsRules

2010

01 januari 2010: Beessie-Jen
07 januari 2010: Tan
10 januari 2010: Faja-lobi
10 januari 2010: CalamityJane
28 januari 2010: twentemeisje
30 januari 2010: vrouwtje-theelepel
10 februari 2010: sindell
14 februari 2010: judes
15 februari 2010: Ymme
16 februari 2010: Asyniur
*** 17 februari 2010: flugeltje en Martijn_AR ***

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen

De laatste posts:
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:49 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Ymme,

Wij zitten in een zelfde soort situatie nu Wij hadden alleen een miskraam zonder enige bloedverlies of dergelijke. Sterker nog wij dachten dat alles in orde was want zo leek het ook tot na de echo.

Mijn vriendin is ook best bang laat staan ik als man zijnde die niks kan voelen of merken

Hopelijk is het snel dinsdag en is alles goed op de echo
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:49 schreef bixister het volgende:
lily, wat een supernieuws!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd! (ben er helemaal ontroerd van!)
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:50 schreef Chell het volgende:
Ik verbaas me er ook over, wat vk's af en toe voor uitspraken doen. Die vk van tessie was in het begin zo stellig over 'inleiden bij 38 weken' en 'kind is veeeel te groot'. Zo ga je toch niet ontspannen de bevalling in?

Ze is inmiddels in het ziekenhuis. En de verpleegster ging uitvinden waar ze eigenlijk voor kwam, want dat wisten ze niet

Help! Vol! Zit op werk en kan geen nieuwe maken nu en OP fixen enzo...

[ Bericht 9% gewijzigd door BE op 18-06-2009 19:41:15 ]
pi_70099372
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:30 schreef Poppedein het volgende:

Blegh... ik ben hier sinds vannacht ineens een beetje hypochonder onzeker... Ik ben sinds t weekend wat verkouden/grieperig, benauwd, hoesten, steeds warm en koud, hoofdpijn, je kent t wel... Niks aan t handje so far... Tot ik me vannacht in bed ineens realiseerde dat ik in de afgelopen 6 weken een zwangere van onze met een bewezen parvoinfect 2x op het spreekuur heb gezien en dus ook lichamelijk contact met haar heb gehad (uitwendig onderzoek gedaan). Parvo kan zich bij een volwassene uiten als een griepje en ineens liet t me niet meer los... Ik ben gelukkig de meest spannende trimesters wat parvo (5e ziekte) betreft al voorbij, maar toch, een kindje kan er zeer ernstige bloedarmoede van krijgen... En nu dan? Kop in t zand of toch maar laten testen met kans op een hele medische molen als gevolg.. Toch op aanraden van mijn collega;s maar gekozen om wel te laten testen dus nu zit ik hier met 2 lekgeprikte armpjes... afwachten maar... kans is niet groot, maar wel aanwezig en het houdt me veel meer bezig dan ik zou willen. Dat zijn nou precies de moment dat ik liever gewoon onwetend was wat betreft ziektebeelden en gevolgen...

buhhhhhhhhhhh
Getsie, ik kan me goed voorstellen dat je behoorlijk bent geschrokken van dat besef Goed dat je je toch hebt laten testen en laten we asjeblieft uitgaan van een simpele verkoudheid of griep
pi_70099387
Mijn laatste post:

Ik meende net na het plassen, bij het afvegen, iets geliger afscheiding te ontdekken.
En ja hoor, stressssssss. Meteen weer gedachten ooh nee, toch niet klein beetje bloed, wat meer gaat worden. Oh nee, toch niet weer een miskraam.... Ben gewoon zo onzeker.
Ik moet ook meer drinken, heb ook beetje blaasontsteking gevoel, na het plassen.

Word echt gek van de gezeur van mij. Laat staan hoe jullie hier denken.
(oh een reactie van ymme, wat zal het zijn? Gezeur!!!!)
pi_70099459
En toen was ik het topic ineens kwijt!
Maar wat ik probeerde te posten:

Mefke fijn dat je een laptop hebt is echt ideaal vind ik.

Beessie wat vervelend die vermoeidheid. Veel plezier vrijdag bij beebje kijken

Lily van harte gefeliciteerd!

Spannend twentemeisje, hopelijk zit er donderdag nog gewoon een kloppend hartje

Tan wat bijzonder zo’n ieniminie 3d kindje! Wauw zeg!

Vrouwtje Theelepel ook al zo spannend daar, maar wel al een hele geruststelling dat je beebje netjes in de baarmoeder zit

Duchess was de uitslag gewoon goed?

Patrick van harte gefeliciteerd met jullie dochter

Asyniur heel veel beterschap, hopelijk ben je snel weer helemaal fit!

Kersjes Wat schattig van Devin

Fijn dat alles goed gaat met de beebs van Mikoxx Maar zoveel bloed verloren Jeetje zeg..

Lijnloos weer helemaal goedgekeurd Leuk he, dat hartje voor het eerst horen

Poppedein hopelijk is het gewoon een verkoudheidje. Ik kan me best goed voorstellen dat je soms liever niet weet wat alle mogelijke ziektes zijn die van invloed op je baby kunnen zijn…

Ymme

Tessie spannend! Hebben ze nu eindelijk iets concreets gezegd in het ziekenhuis?

TheFranky succes nog met afwachten!
pi_70099474
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:19 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik meende net na het plassen, bij het afvegen, iets geliger afscheiding te ontdekken.
En ja hoor, stressssssss. Meteen weer gedachten ooh nee, toch niet klein beetje bloed, wat meer gaat worden. Oh nee, toch niet weer een miskraam.... Ben gewoon zo onzeker.
Ik moet ook meer drinken, heb ook beetje blaasontsteking gevoel, na het plassen.

Word echt gek van de gezeur van mij. Laat staan hoe jullie hier denken.
(oh een reactie van ymme, wat zal het zijn? Gezeur!!!!)
Ymme,

Wij zitten in een zelfde soort situatie nu Wij hadden alleen een miskraam zonder enige bloedverlies of dergelijke. Sterker nog wij dachten dat alles in orde was want zo leek het ook tot na de echo.

Mijn vriendin is ook best bang laat staan ik als man zijnde die niks kan voelen of merken

Hopelijk is het snel dinsdag en is alles goed op de echo
pi_70099517
*gnorf* er waren twee topics

Goed, mn post uit het andere topic dan kan die op slot.
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:04 schreef huuphuup het volgende:
muh, ik had een hele reply en toen was het topic dicht

Poppedeinski no worries vervelend dat het zo gelopen is enzo en rot dat je je toch wel zorgen maakt nu. Hopelijk heb je de uitslag snel en is er gewoon niets aan de hand.

Hier steeds meer en meer moe en dan ook echt moe. En das best rot want ik moet volgende week nog een hertentamen maken en op het moment zie ik even niet hoe ik dat ooit nog moet gaan leren Het voelt echt alsof de energie door mn vingers heen glipt ofzo, zo rot.
Als mn ijzer bij komend vk bezoek nog steeds zo laag is dan toch maar eens staalpillen overwegen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:05:58 #7
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70099528
Vraagje: is het stom om geld te vragen als kraamkado?

Zit me een beetje in te lezen over elektrische borstkolven en degene die ik op het oog heb is behoorlijk aan de prijs (kleine 300 euro) Bij Devin heb ik het altijd gedaan met een handkolf, het kopen van een elektrische kwam er nooit van, maar nu wil ik eigenlijk heel graag de medela Pump in Style hebben...
Voor de baby hebben we zo goed als alles al, kleertjes en speelgoed in overvloed, maar die kolf is iets wat ik goed kan gebruiken en zelf niet zo 1-2-3 het geld voor heb klaarliggen.
Voor de visite misschien minder leuk, maar als ik nou gewoon een spaarpot neerzet ofzo en dat iedereen daar zijn bijdrage kan indoen? Uiteraard met de mededeling erbij dat het voor de kolf is. Of is dat hele idee van geld i.p.v. snoezig ingepakte kadootjes vragen niet gepast?
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:09:05 #8
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_70099673
Patrick! Dat kan niet anders dan een leuke meid worden.

Gefeliciteerd.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_70099697
Hmm goede vraag Kersjes. Wij zijn ook al rijkelijk voorzien in alles. Bij Linde heb ik op een gegeven moment aan mensen luiers gevraagd omdat we al zoveel gekregen hadden en ik echt niet meer wist waar ik alles anders moet laten. Er waren natuurlijk mensen die al iets gekocht hadden, nou ja dat was ook heel erg leuk en lief. Maar voor de mensen die zelf niets wisten, was dit een mooie oplossing. Oh ja wel vantevoren even bedenken waar je zo'n 10 pakken luiers op kunt slaan
pi_70099771
Kersjes persoonlijk vind ik dat prima kunnen, zeker als je het er zo duidelijk bij zegt wat het doel van het geld is zullen mensen dat toch wel snappen?
pi_70099827
M'n schoonzus heeft wel gewoon envelopjes gevraagd als kraamkado, maar hier en daar hoorde ik dat sommigen dat jammer vonden, omdat ze dan niet zelf iets snoezigs konden shoppen.
Ik vond het zelf niet zo'n probleem en ach je hebt natuurlijk ook altijd andersdenkende mensen met een portie commentaar.
Hey lijkt mij dat je aan de borstkolf idd veel meer hebt. Dat is toch ook belangrijk?

Huup das balen van de vermoeidheid en nog een tentamen moeten doen. Misschien floradix of roosvicee een oplossing ook?
pi_70099834
Kersjes, misschien is het een idee om een (web)winkel uit te zoeken waar je hem wilt aanschaffen en daar dan cadeaubonnen voor te vragen? Alhoewel ik een kolf een veul beter cadeau vindt dan 20 duizend rompers in maat 56
pi_70099920
Kersjes, kun je het ding bij de Prenatal kopen? Anders zou ik om prenatal-kadobonnen vragen denk ik.

Maar zo niet, ja waarom niet? Zet gewoon duidelijk neer dat je dat ding wilt kopen en dat je heel graag een bijdrage daarvoor zou hebben. ik zou als ik op kraamvisite zou gaan daar niet raar over doen ofzo, of het raar vinden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70099949
Huup dat is wel een heel beroerde combinatie nu. Het is je allerlaatste tentamen toch?
pi_70100018
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:12 schreef Urla het volgende:
M'n schoonzus heeft wel gewoon envelopjes gevraagd als kraamkado, maar hier en daar hoorde ik dat sommigen dat jammer vonden, omdat ze dan niet zelf iets snoezigs konden shoppen.
Ik vond het zelf niet zo'n probleem en ach je hebt natuurlijk ook altijd andersdenkende mensen met een portie commentaar.
Hey lijkt mij dat je aan de borstkolf idd veel meer hebt. Dat is toch ook belangrijk?

Huup das balen van de vermoeidheid en nog een tentamen moeten doen. Misschien floradix of roosvicee een oplossing ook?
ik slik al floradix
dus mja. En ik eet me een ongeluk aan heul donker brood met appelstroop achja, het hoort erbij denk ik.

Oh en haha die mensen heb je vast altijd wel maar ik snap dat nooit zo. Wat houdt je tegen om en een poepig rompertje te kopen en een tientje in een vlopje te proppen?

@Chan ja klopt. Als ik deze niet haal dan ook niet afstuderen dit jaar. Dus stiekem stress ik em ook de pan uit hoewel ik wel weet dat ik aanspraak kan maken op een extra hertentamen voor uitzonderings-situaties enzo, maar toch, liever niet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:18:05 #16
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70100023
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:13 schreef WupWup het volgende:
Kersjes, misschien is het een idee om een (web)winkel uit te zoeken waar je hem wilt aanschaffen en daar dan cadeaubonnen voor te vragen? Alhoewel ik een kolf een veul beter cadeau vindt dan 20 duizend rompers in maat 56
Als je "pech" hebt krijg je ze zelfs in maat 50. En dan heb je net een kind gebaard van 53 cm en 4100 gram
Hmm, dan denk ik dat ik inderdaad gewoon voor de spaarpot-optie ga. Mensen die zeuren hou je toch altijd wel.
pi_70100073
Kersjes, ik vind het op zich niet raar, als je de mensen een goed argument geeft kunnen ze er niet echt problemen mee hebben toch?

* DING DONG *

MIJLPAAL!!! 12 WEKEN!!

/einde egopost
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_70100116
Jeuh Vlindur!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70100259
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:17 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik slik al floradix
dus mja. En ik eet me een ongeluk aan heul donker brood met appelstroop achja, het hoort erbij denk ik.

Oh en haha die mensen heb je vast altijd wel maar ik snap dat nooit zo. Wat houdt je tegen om en een poepig rompertje te kopen en een tientje in een vlopje te proppen?

@Chan ja klopt. Als ik deze niet haal dan ook niet afstuderen dit jaar. Dus stiekem stress ik em ook de pan uit hoewel ik wel weet dat ik aanspraak kan maken op een extra hertentamen voor uitzonderings-situaties enzo, maar toch, liever niet.
Sommigen moeten altijd iets te zeuren hebben. Nah ja anders vinden ze wel wat anders om over te mekkeren.
Ik kan me trouwens voorstellen dat je op een extra tentamen al helemaal niet zit te wachten.
Probeer niet te stressen, kost allemaal extra energie. Makkelijk gezegd natuurlijk. Kom op je gaat hem gewoon halen.
pi_70100282
Gefeliciteerd met je mijlpaal Vlindur!
pi_70100439
Huup als je nou niet zwanger was zou ik als ik jou was tot het tentamen voorbij was op energiedrankjes gaan leven, maar sja, als je niet zwanger was, was je ook niet zo moe waarschijnlijk dus aan mij heb je helemaal niks

Veel succes met het tentamen in elk geval!
pi_70100541
Kan het gelige, bruin worden?
Ik word echt gek, en loop steeds na de wc.
pi_70100569
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:27 schreef Chan het volgende:
Huup als je nou niet zwanger was zou ik als ik jou was tot het tentamen voorbij was op energiedrankjes gaan leven, maar sja, als je niet zwanger was, was je ook niet zo moe waarschijnlijk dus aan mij heb je helemaal niks

Veel succes met het tentamen in elk geval!
Hahaha dat deed ik altijd. Ik was echt een zwerver rond tentamenperiodes. Dan rolde ik na een paar uur slaap mn bed uit, ging leren, dronk flink cola/red bull en at af en toe wat handjes chips. Rond etenstijd aankleden en naar de supermarkt voor van die smerige kartonnen hamburgers uit de magnetron en dan weer verder leren. Maar het werkte wel
Maar dat zit er nu echt niet in.

Nouja we zien wel waar het eindigt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70100751
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:19 schreef Vlindur het volgende:
Kersjes, ik vind het op zich niet raar, als je de mensen een goed argument geeft kunnen ze er niet echt problemen mee hebben toch?

* DING DONG *

MIJLPAAL!!! 12 WEKEN!!

/einde egopost
Gefeliciteerd met je 12 weken.
pi_70100804
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:29 schreef ymme het volgende:
Kan het gelige, bruin worden?
Ik word echt gek, en loop steeds na de wc.
Yep ook slijmerig.
Liefie niet zo stressen is ook niet goed voor beebje en voor jezelf.
Probeer iets te gaan doen zodat je het een beetje los kan laten of doe een inlegkruisje in en spreek met jezelf af dat je pas weer na geruime tijd mag kijken.
Verwen jezelf gewoon even.
pi_70101335
Thnx voor t quoten nog WupWup!

Vlinder....jeujjjjjj!! ook al is die mijlpaal nog maar zo relatief met alle echo's van tegenwoordig, toch is ie wel heel héél fijn hè!

Huupske.. wat rot joh dat je zo moe bent.. ik moet ook echt eerlijk zeggen dat ik diep respect heb voor mensen die belangrijke examens nog goed kunnen afronden aan t eind van hun zwangerschap, want man man, ik zie t mezelf echt niet kunnen nu! Heb je toevallig nog foliumzuur in huis? Dat zorgt soms ook voor een net wat betere ijzeropname.. dus wie weet helpt dat icm de floradix! En denk erom dat je geen melk en koffie producten inneemt even voor of na de inname van Floradix of andere ijzerrijke producten. Dit remt de opname namelijk! De combinatie met vit.C vergemakkelijkt de opname juist!
Je kunt t ook altijd tussendoor ff bij je HA laten controleren hè!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_70101344
En blaasontsteking?
pi_70101412
Vlindur mijlpaal!
Knuffel voor huupske Moe zijn is zwaar klote... en studeren en zwanger zijn is in de praktijk écht wel zwaar

Ymme, wat blaasontsteking?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:48:50 #29
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_70101424
Lily, wat geweldig ... een derde kindje. Ik meen te weten dat je graag een jongensgezin wilt, maar de echo doet me zeer meisje aan. Gefeliciteerd!

Oh, en ik ben helegaar niet jaloers, hoor.
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:50:21 #30
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70101472
Wie was het nou met benauwd hebben? Bar?
In ieder geval: koud voetenbadje! heerlijk!

Ik heb een soort van grote-emmer-met-twee-oren (3,50 ofzo bij de action) die ik vaak als wasmand gebruik, maar die is ook ideaal als voetenvadje.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_70101508
Kan dat rare afscheiding geven?
Ik heb namelijk het vermoeden, dat dat het is.
Begint een blaasontsteking te worden denk ik.
Ben al veel water en sinasappelsap aan 't drinken.
pi_70101563
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:50 schreef Ca.ra het volgende:
Wie was het nou met benauwd hebben? Bar?
In ieder geval: koud voetenbadje! heerlijk!

Ik heb een soort van grote-emmer-met-twee-oren (3,50 ofzo bij de action) die ik vaak als wasmand gebruik, maar die is ook ideaal als voetenvadje.
Ik heb vandaag twee wasmanden gekocht bij de Timco (zelfde als action), meer van dat siicone spul, wat flexibel is Goede tip mocht ik zin hebben in een voetenbadje.
pi_70101661
Mijn één-na-laatste werkdag zit er op WOohoooo!
pi_70101715
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:46 schreef Poppedein het volgende:
Thnx voor t quoten nog WupWup!

Vlinder....jeujjjjjj!! ook al is die mijlpaal nog maar zo relatief met alle echo's van tegenwoordig, toch is ie wel heel héél fijn hè!

Huupske.. wat rot joh dat je zo moe bent.. ik moet ook echt eerlijk zeggen dat ik diep respect heb voor mensen die belangrijke examens nog goed kunnen afronden aan t eind van hun zwangerschap, want man man, ik zie t mezelf echt niet kunnen nu! Heb je toevallig nog foliumzuur in huis? Dat zorgt soms ook voor een net wat betere ijzeropname.. dus wie weet helpt dat icm de floradix! En denk erom dat je geen melk en koffie producten inneemt even voor of na de inname van Floradix of andere ijzerrijke producten. Dit remt de opname namelijk! De combinatie met vit.C vergemakkelijkt de opname juist!
Je kunt t ook altijd tussendoor ff bij je HA laten controleren hè!
oh geen koffie producten als in, geen cafeine? dan zijn die liters cola die ik inmiddels wegsla om nog wat op de been te blijven dus heul niet handig
Thanks voor de tip ik heb een gewone zwangerschapsvitamine die ik inneem van Centrum daar zit al extra foliumzuur in, zal eens kijken of ik mn losse potje foliumzuur nog heb staan.

En extra controleren mja ik had met de vk afgesproken om het even aan te kijken. Mn ijzer was 6.nogwat. 6.7 geloof ik laatste keer. Maar aangezien ik me steeds beroerder ga voelen heb ik het idee dat het zakt ik moet vrijdag in het ziekenhuis zijn voor een nacontrole, zal eens kijken of ze me daar even extra kunnen vingerprikken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70101744
Ymme volgens mij hoort rare afscheiding in allerlei kleuren er gewoon bij. Als je denkt dat je blaasontsteking zou kunnen hebben, moet je even urine inleveren bij de huisarts, dan kunnen ze je dat heel snel vertellen (bij mijn huisarts kun je zelfs even op de uitslag wachten). En mocht je het dan hebben krijg je een kuurtje speciaal voor zwanger vrouwen
pi_70101847
Innepin woehoeeee!!
wat een heerlijk gevoel moet dat zijn
morgen je laatste?
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:57 schreef Chan het volgende:
Ymme volgens mij hoort rare afscheiding in allerlei kleuren er gewoon bij. Als je denkt dat je blaasontsteking zou kunnen hebben, moet je even urine inleveren bij de huisarts, dan kunnen ze je dat heel snel vertellen (bij mijn huisarts kun je zelfs even op de uitslag wachten). En mocht je het dan hebben krijg je een kuurtje speciaal voor zwanger vrouwen
wat zij zegt ja
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70101906
Ik ben er weer! En ik ben helemaal
Morgenochtend moet ik weer naar het ziekenhuis, en dan gaan ze primen, en dan vrijdag inleiden!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70102000
Vlindur, gefeliciteerd met je mijlpaal...

En Ymme, doe rustig aan meis, maak je niet te druk (makkelijk zeggen van de zijkant natuurlijk, maar wel een advies)!

Oh en Tessie, eind van de week dus duidelijkheid?!!! Spannend!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 17 juni 2009 @ 17:03:50 #39
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70102002
Jeeej. Ik word 'tante' dit weekend! We hebben net gewoon een afspraak gemaakt voor foto's zondag! Hoe bizar!

Volgens mij ben ik bijna net zo hyper als tessie zelf
pi_70102003
Heerlijk Innepin en dan lekker freutelen in de babykamer Geniet ervan.

Tessie Dat is goed nieuws Het eind is in zicht.
pi_70102031
tessie: spannend. Misschien heb ik wat gemist hoor maar waarom nu al?
pi_70102061
Oooh Tessie wat fijn dat er iets gedaan wordt! Wat spannend! na het weekend ben je mama!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70102070
Tessie Dat is goed nieuws! Wat fijn dat ze gewoon wat gaan DOEN En niet zomaar wat, het gaat gewoon niet lang meer duren en dan heb je je beeb in je armen in plaats van in je buik
pi_70102103
Ymme, in sinaasappels zit tegenwoordig nog maar weinig vitamine C, omdat de sinaasappels al groen worden geplukt. Tegen een blaasontsteking kun je beter cranberrypillen of -sap of zelfs appels gebruiken. Maar wat je sowieso even zou kunnen doen is, wat Chan zei, urine inleveren bij de huisarts. Een blaasontsteking moet namelijk wel behandeld worden tijdens de zwangerschap.
Op zich herken ik gele of bruine afscheiding niet van een blaasontsteking. Het zou wel nog een restje van de innesteling van je baby kunnen zijn. Geen paniek dus!
pi_70102131
Tessie wat spannend! Eindelijk komt het échte einde in zicht en krijg je gewoon een heuse baby

En nog welkom alle nieuwe zwangeren!
pi_70102133
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:03 schreef Chell het volgende:
Jeeej. Ik word 'tante' dit weekend! We hebben net gewoon een afspraak gemaakt voor foto's zondag! Hoe bizar!

Volgens mij ben ik bijna net zo hyper als tessie zelf
ik vind jouw posts zo schattig zo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70102341
Tessie, spannend hoor.
Maar nu weet je tenminsten, dat het niet lang meer kan duren
Dit weekend ben je mama.

Succes meid
pi_70102369
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:04 schreef TheFrankey het volgende:
tessie: spannend. Misschien heb ik wat gemist hoor maar waarom nu al?
Mijn baby is een reuzenbaby Hijj loopt nogal voor op de groei, en mijn bloeddruk is nu ook steeds heel hoog (net was de onderdruk 103). Toen die verpleegster ging voelen waar ze die hartmeetdingen op mijn buik moest doen, zei ze ook gelijk: ooohh, hij is wel heel groot he! Kan je nog wel eten? En slapen? En heb je niet de hele tijd last van maagzuur?? Nou, je bent wel klaar om te bevallen hoor!´
pi_70102412
Ik zie nu pas flugeltje in de lijst staan
Volgens mij loop ik achter! Jeej!

Chell, gefeliciteerd met je bijna-tante-schap En Tessie, spannend hoor! Bijna mama!
pi_70102664
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:15 schreef tessie het volgende:

[..]

Mijn baby is een reuzenbaby Hijj loopt nogal voor op de groei, en mijn bloeddruk is nu ook steeds heel hoog (net was de onderdruk 103). Toen die verpleegster ging voelen waar ze die hartmeetdingen op mijn buik moest doen, zei ze ook gelijk: ooohh, hij is wel heel groot he! Kan je nog wel eten? En slapen? En heb je niet de hele tijd last van maagzuur?? Nou, je bent wel klaar om te bevallen hoor!´
oke duidelijk verhaal.

Onze uk word geschat op 7,5 pond nu, maagzuur is aan de orde van de dag en de onderdruk is 95, al een week of 3 ...Haar buik is echt huuuuge vergeleken met sommige zwangeren. Morgen weer naar de vlos. Dan gaan ze dus strippen. Ik ben benieuwd. Laat komen is aan mijn kant van de familie erg normaal maar de buik zit wel flink in de weg nu. Het is gewoon klaar nu vind mijn vriendin.

Overigens leest mijn vriendin al weken mee! En dat zegt ze ineens: "Vicky dit of Tessie dat..."haha en dat snap ik dan ook nog haha

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2009 17:25:55 ]
pi_70102755
Tessie!! Ohhh wat heerlijk dat je duidelijkheid hebt nu! jeetje joh! Van t weekend ben je gewoon mama, mag je eeeeeeeindelijk je kleine man ontmoeten!

Ennuh Huups... uhmz..het spijt me heel heeeeeeeel erg, maar inderdaad is cola ook 1 van de boosdoeners... Heb t ff nagezocht voor je en t kan de opname zelfs tot 62% verminderen... daar slik/eet je dus als je floradix zo trouw voor
pi_70102830
*zwaait naar de vriendin van TheFrankey*
Maar wat raar dat ze geen actie ondernemen als haar bloeddruk ook steeds zo hoog is... bij mij als ie boven de 90 was moest ik naar het zh... gister was ie 90 dus hoefde ik net niet... maar vandaag wassie 103...
pi_70102947
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:27 schreef Poppedein het volgende:
Tessie!! Ohhh wat heerlijk dat je duidelijkheid hebt nu! jeetje joh! Van t weekend ben je gewoon mama, mag je eeeeeeeindelijk je kleine man ontmoeten!

Ennuh Huups... uhmz..het spijt me heel heeeeeeeel erg, maar inderdaad is cola ook 1 van de boosdoeners... Heb t ff nagezocht voor je en t kan de opname zelfs tot 62% verminderen... daar slik/eet je dus als je floradix zo trouw voor
ja eh *gnorf* enzo
das wel even bout. Ik vind het prima om geen cola te drinken, dit is nieuwe info voor me overigens maar ik ben bang dat ik me dan eerst een paar daagjes meer vermoeid voel en dat het daarna pas beter gaat. En die paar daagjes kan ik nu net even niet missen.
Goed om te weten wel, thanks
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 17 juni 2009 @ 17:35:20 #54
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70103012
Tessie wat fijn spannend nu het einde echt in zicht is
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70103092
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:33 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja eh *gnorf* enzo
das wel even bout. Ik vind het prima om geen cola te drinken, dit is nieuwe info voor me overigens maar ik ben bang dat ik me dan eerst een paar daagjes meer vermoeid voel en dat het daarna pas beter gaat. En die paar daagjes kan ik nu net even niet missen.
Goed om te weten wel, thanks
Kan ik me goed voorstellen hoor Eerst maar ff door komende week heen.. wie weet hoe groot dan al de last is die van je schouders valt!
pi_70103261
spannend, tessie
vrijdag inleiden

wat is primen eigenlijk?
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:48 schreef Smirre het volgende:
Lily, wat geweldig ... een derde kindje. Ik meen te weten dat je graag een jongensgezin wilt, maar de echo doet me zeer meisje aan.
dat klopt ja
we hebben het gewoon ook steeds over een jongetje nu
pi_70103353
Nog even één vraagje.

De vorige keer voor de zwangerschap, had ik een 'ik moet ongesteld worden' gevoel.
Dit hoeft niet te beteken dat dat gevoel, een miskraam betekend toch?
Of wel, omdat ik het nu weer zo voel. Net of ik ongesteld moet worden, maar dan heel iets anders, maar echt goed te vergelijken.

Natuurlijk is dit gevoel 'eng' omdat ik de vorige keer een miskraam heb gehad, en daar dus dit gevoel mee vergelijk.

Hebben meer van jullie hier, gehad tijdens het begin van je zwangerschap. ?
pi_70103482
Je bedoelt een beetje menstruatie-achtige krampjes?
pi_70103562
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:46 schreef ymme het volgende:
Nog even één vraagje.

De vorige keer voor de zwangerschap, had ik een 'ik moet ongesteld worden' gevoel.
Dit hoeft niet te beteken dat dat gevoel, een miskraam betekend toch?
Of wel, omdat ik het nu weer zo voel. Net of ik ongesteld moet worden, maar dan heel iets anders, maar echt goed te vergelijken.

Natuurlijk is dit gevoel 'eng' omdat ik de vorige keer een miskraam heb gehad, en daar dus dit gevoel mee vergelijk.

Hebben meer van jullie hier, gehad tijdens het begin van je zwangerschap. ?
Ja ik. En ik ben nu ruim 18 weken Wat ik probeer te zeggen is dat het niet gelijk op een miskraam hoeft te wijzen. Je kunt het niet voorspellen en je kunt er niks tegen doen. Met hoeveel weken is het de vorige keer misgegaan bij je?
pi_70103591
Ymme, dat gevoel heb ik ook gehad en die ligt nu met haar koppie de rekbaarheid van mn ribboog te testen

Pijntjes, steekjes, krampjes een beurs gevoel, veel of weinig afscheiding, wel of niet misselijk. Het is echt heel vervelend maar het zegt allemaal heel weinig.
Het enige geval waarin je echt een hele duidelijk aanwijzing hebt van een miskraam is helderrood fors bloedverlies gecombineerd met flinke krampen. Alle andere dingen die je kunt voelen kunnen vaak gewoon bij een zwangerschap horen en zeggen weinig tot niets. En heel veel dingen voel je normaal ook maar omdat je dan niet zwanger bent denk je er niets van.

Het is echt heel vervelend die onzekerheid maar je kunt nu zelf helemaal niets doen behalve normaal gezond leven en afwachten. Probeer een beetje te ontspannen, ga even naar buiten ofzo. Echt, het komt goed
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70103629
lily, primen is dat ze een of andere gel inbrengen, die ervoor moet zorgen dat je baarmoedermond verweekt en een beetje open gaat staan enzo, zodat ze daarna dus kunnen gaan inleiden. Sommige mensen krijgen daar zelfs al weeen van.

Ymme, ongesteldheidsachtig gevoel hoort er helemaal bij hoor!
pi_70103710
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:56 schreef tessie het volgende:
lily, primen is dat ze een of andere gel inbrengen, die ervoor moet zorgen dat je baarmoedermond verweekt en een beetje open gaat staan enzo, zodat ze daarna dus kunnen gaan inleiden. Sommige mensen krijgen daar zelfs al weeen van.
ah ok

(heb ik dus ook gehad in 2001 maar ik wist niet dat het zo heette )
pi_70103843
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:55 schreef huuphuup het volgende:
Ymme, dat gevoel heb ik ook gehad en die ligt nu met haar koppie de rekbaarheid van mn ribboog te testen

Pijntjes, steekjes, krampjes een beurs gevoel, veel of weinig afscheiding, wel of niet misselijk. Het is echt heel vervelend maar het zegt allemaal heel weinig.
Het enige geval waarin je echt een hele duidelijk aanwijzing hebt van een miskraam is helderrood fors bloedverlies gecombineerd met flinke krampen. Alle andere dingen die je kunt voelen kunnen vaak gewoon bij een zwangerschap horen en zeggen weinig tot niets. En heel veel dingen voel je normaal ook maar omdat je dan niet zwanger bent denk je er niets van.

Het is echt heel vervelend die onzekerheid maar je kunt nu zelf helemaal niets doen behalve normaal gezond leven en afwachten. Probeer een beetje te ontspannen, ga even naar buiten ofzo. Echt, het komt goed
Ik weet het , ik weet het.
En toch doe ik het niet

Ik moet er gewoon van genieten!!!! En het komt goed.
Het komt gewoon goed, dat moet.
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:06:32 #64
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70103910
Heej Tessie, wat mooi dat het nu eindelijk staat te gebeuren! Spannend Alvast veel succes, ik ben wel erg benieuwd naar je reuzenbaby nu En wat ráár dat jouw fysio daar dan weer iets heel anders van maakte! Ik was net zo blij met de tipjes die ik kreeg, maar dan weet ik nu dus eigenlijk nog niet veel.. Nouja, dat mijn pijntjes uit mijn rug zouden komen had ik al wel verwacht, dus dat hou ik maar wel aan.

Ymma, bah, ik snap je onzekerheid. Zonder mk vraag je je soms al af of het allemaal wel goed is, laat staan met een mk vers in het geheugen. Als je ongesteldheidskrampen bedoelt: ja, die voelde ik in het begin, en nu nog steeds bij tijd en wijle. Mijn borsten werden ook pas heel laat gevoelig/pijnlijk (echt met 8/9 weken pas ofzo), dus dat verontrustte me in het begin ook. Ohja, en die afscheiding: is het doorzichtig? Ik heb vanaf het begin al bruinige afscheiding, maar dan wel een beetje doorzichtig-achtig.. Ik hoop voor je dat hetgeen je nu voelt gewoon goed is en dat je snel van deze onzekerheid afbent

Huuphuup, argh, vermoeidheid is echt zo irritant! Zéker nu zeg, hopelijk kun je wat met de tipjes die je hebt gekregen en kunnen ze je in het ziekenhuis meteen prikken. En anders studeren met hele harde metal op, zodat je niet in slaap zult vallen ofzo?

@ TheFrankey-girl, haha!

Nou, ik ben geslaagd voor een cadeau'tje ondertussen (en heb ook dik geslapen jongens, compleet met dromen en kwijl ) maar echt van harte ging het niet. Waarom was het perfecte cadeau dat we bedacht hadden nou nergens in de winkels te vinden? Wat ik nu heb gekocht is ook wel leuk, maar ik wilde gewoon diehiehieeeee
3!
pi_70103955
Oh Tessie wat fijn eindelijk

Hier kwam de buurvrouw net thuis met baby zoooo klein (2600 gram, 48 cm) Stonden we bijna samen te huilen op te stoep, stomme hormonen.

Huup vervelend die moeheid, zeker zo voor een laatste tentamen
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:10:46 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70104035
Tessie, jullie kindje komt eraan!
pi_70104059
Oeh wat gaan jullie hard!

Even snel, want druk:
Geen diabetes Wel over 2,5 week weer een echo om te kijken of Ukje nog steeds zo hard groeit.
Ijzertekort was er nog steeds bij de laatste keer prikken, ondanks de ferrograd (waar ik dezelfde dag mee moest stoppen, dus was een goed meetmoment om te zien of de ferrograd wat gedaan had, nee dus).
Ik heb nu een ander medicijn, begint ook met 'ferro'.
Omdat ik zo snel en zoveel harde buiken heb die af en toe pijnlijk zijn moet ik rust houden Maar ja eik merk ik zelf ook wel dat ik niet veel kan. Opstaan vanuit een stoel geeft al harde buiken...

Verder heb ik een armpje of beentje van mijn Ukje gevoeld! Onder het lopen hou ik mijn onderbuik vast ivm de harde buiken en toen voelde ik gewoon een armpje of beentje!!! Ik was er helemaal van mijn stuk van Zooo lief!

Poppedein, brrrr ieh wat akelig joh, en dat moeten wachten!

Tess in het ziekenhuis? Jeetje nou ben benieuwd hoe of wat!

Allemaal een dikke

Ik probeer nog even te lezen voor ik naar de pufclub ga.

Dag dames!

Edit: Oh ja ik moet ook rustig aan doen ivm bekkenklachten en in de gaten houden of het niet erger wordt.
#geen
  Moderator woensdag 17 juni 2009 @ 18:40:07 #68
5428 crew  miss_sly
pi_70104921
Poppedein, wat naar van de parvo. Hopelijk niets aan de hand.

ymme, je MOET niet genieten, maar je zou, vooral voor jzelf, wel kunnen proberen een beetje te ontspannen. Is voor jezelf en je kindje veel fijner! En wat de rest al zegt: die pijntjes kunnen er heel zeker wel bijhoren en juist iets goeds betekenen als een groeiende baarmoeder. En verder is je hele lichaam natuurlijk in een staat van verandering, dat allerlei dingen met zich mee kan brengen, en wat bij veel mensen anders is. Het is vast allemaal helemaal goed

tessie, eindelijk dan Erwtje komt er nu echt, heel erg echt aan wat spannend en wat fijn voor je
En voor tante Chell natuurlijk '

innepin ook morgen laatste dag ik ook, morgen van 9-16 uur en dan heb ik verlof. Heel echt zwangerschapsverlof Ik vind het woord nog steeds zo niet bij mij passen, maar het is toch heel er echt waar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:42:42 #69
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70104999
Hier weer even een update van mij. Gaat eigenlijk heel goed. Sinds zondag geen bloed meer gezien en flink misselijk vooral 's nachts, moet 's ochtends echt met een crackertje beginnen. Behoorlijk soort van spierpijn links en rechts in mijn buik en het gevoel dat mijn baarmoeder groeit en vandaag begint ook de vermoeidheid toe te slaan. En ik plas mezelf een ongeluk. Onmiskenbaar zwanger dus, alleen blijft de angst hoe het daarbinnen zit natuurlijk. Toch ben ik er erg rustig onder, al wil ik mezelf behoeden voor teveel hyperen (soort gevoel van de goden verzoeken ofzo) dus hou me tot het weekend rustig. Als de situatie zo blijft dat maandag de gyn bellen om een echo-afspraak te maken.

Ik volg alles hier hoor maar wacht nog even met los gaan in dit topic

Tessie en TheFrankey, succes met de laatste loodjes!

Vlinder !! WOW mooie mijlpaal!

Lijnloos, mooie echo meis! En wat laat, maar ook Tan en Lily, super gefeliciteerd met die goede echo.

En verder ben ik vast veel vergeten, maar bij deze sorry

Trouwens, iemand wel eens gehoord van het bakerpraatje dat als je 2 lepels in je eten stopt je een jongetje krijgt? Ik was vandaag nogal knullig bezig en zette mijn eigen lepel en die van haar in mijn bak met yoghurt en mijn vriendin/collega'tje ook zwanger zei 'Oh, dat wordt een jongetje'
pi_70105087
Whahahhaha.... ik ken m niet happy... maar moet zeggen dat t ook even extra raar las doordat ik Tepels las Ik dacht al..vie verzint dát nou
pi_70105375
Ik ben blij dat je er nog bent Happy Goed nieuws dus!
  Moderator woensdag 17 juni 2009 @ 18:54:18 #72
5428 crew  miss_sly
pi_70105382
Ik las dat ook poppedein
En nee, ik kende het bakerpraatje ook niet.

Fijn dat het goed gaat happy. ik hoop dat je snel een goede echo hebt en hier ongelofelijk kunt komen hieperen!

Vlindur, ik weet gewoon niet meer of ik je mijlpaal ha bejubeld, maar 12 weken is echt zooo fijn
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:55:58 #73
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70105440
Twee tepels in de yoghurt

Tessie, fijn dat je in ieder geval dit weekend je kindje in je armen zult hebben

Poppedein, hopelijk valt het wel mee allemaal. Komt vast goed

Happy, fijn weer van je te horen. Hou moed en blijf positief!

Ymme, relax!!
Ja, ik kijk er effe streng bij, maar je zit jezelf compleet gek te maken momenteel. Van mijn tweede miskraam heb ik zegge en schrijve NIETS gemerkt. (we ontdekten het bij de echo) Je voelt het niet aankomen, je ziet het niet aankomen. Als het gebeurt dan gebeurt het toch, je kunt niets doen of laten om het te voorkomen. Ik snap dat je voorzichtig bent, hell zelf hou ik ook tig slagen om de arm. Maar ik weiger écht om de eerste maanden van deze zwangerschap te laten leiden door angst. Dan misgun je jezelf zo veel voorpret. Als, let wel ik zeg ALS het misgaat ben je sowieso verdrietig.. Of je jezelf er nu wel of niet druk om hebt gemaakt, of je nu wel of niet voorzichtig bent geweest en of je er nu wel of niet van hebt genoten... Dus alsjeblieft, voor jezelf en voor je kindje... Relax!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_70105470
Tessie Wat fijn meis Ben je over een paar dagen gewoon mama

@ TheFrankey-vrouw Kom meeposten!!! Gezellig!
#geen
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:57:27 #75
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70105490
O Vlindur, 12 weken
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:57:30 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70105491
Happy, wat fijn dat je je zo zwanger voelt joh! Had je nou nog al wel een testje gedaan?
Oh joh, ik ben zo aan het hopen dat deze gewoon lekker blijft zitten!
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:59:11 #77
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70105553
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:57 schreef Brighteyes het volgende:
Happy, wat fijn dat je je zo zwanger voelt joh! Had je nou nog al wel een testje gedaan?
Deze blijft ook zitten

Happy en ik hebben een afspraak over een datumdrieling
pi_70105964
Miss sly en Innepin allebei nog maar 1 dag werken

Happy wat fijn dat je wel een zwangergevoel hebt

Mijn baby is eigenwijs.. Ik probeer te filmen hoe hij bezig is met een uitbouw aan mn buik bouwen, maar elke keer zodra ik begin met filmen houdt ie op.. En als ik het dan opgeef dan gaat ie weer uit alle macht verder uitbouwen..
pi_70105966
Happy, dat klinkt heel positief! Ik duim voor je dat alles goed zit!
Duchess, geen suiker
En Vlindur 12 weken mijlaal
Miss Sly en Innepin bijna verlof, woei! Lekker!!
Poppedein, wat naar zeg. Hoop dat je snel goede uitslagen van het onderzoek krijgt.

Volgens mij vergeet ik de helft, maar mijn hoofd is op dit moment nogal vol geloof ik, ben echt hyper, ik vind het zó spannend! We gaan morgenochtend gewoon met een lege maxicosi het ziekenhuis in, en als we er weer uitgaan, dan zit daar gewoon een beebje in, mijn zoon
pi_70106025
Tessie, wat fijn dat er iets gaat gebeuren!
Ymme, ik sluit mij aan bij flugeltje
Happy, je bent hartstikke zwanger Zo gaaf

Miss sly, morgen aan 't eind van de middag gaan we samen vieren hè online dan Ik vind het ook een bizar idee, maar zóóóó heerlijk
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:13:43 #81
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70106072
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:57 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, nog niet weer getest, doe ik van het weekend nog een keertje. Heel stom maar ik heb 'n soort testfobie, maar hoe ik me voel kan ik er echt niet omheen (en ondanks dat ben ik nog bang dat hij negatief is )
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:59 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Deze blijft ook zitten

Happy en ik hebben een afspraak over een datumdrieling
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:14:12 #82
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70106086
oeps dubbel
pi_70106098
Chan, dat had ik ook altijd! Het is echt niet een keer gelukt om dat te filmen. Uiteindelijk heb ik een filmje gemaakt van toen ie de hik had, dat kan je ook heel leuk zien, en dan weet je ook zeker dat het gewoon even duurt Wel iets minder spectaculair, maar ook heel lief om te zien
pi_70106243
Vlindur, al twaalf weken! Je gaat als een trein! Heerlijk gevoel hè, als die eerste 12 weken voorbij zijn?

Huup, ik heb echt respect voor je! Knap hoor, petje af! En heel veel succes natuurlijk! Helemaal nu je ook nog van de cola af moet blijven. Hou je taai!

Ymme, wij kunnen hier allemaal nog zo rationeel reageren, het is echt aan jou om te proberen te genieten. Maar kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Toch kun je niets anders doen dan genieten van elk moment en positief blijven denken! Sterkte meis!

Fijn In, morgen gewoon je laatste dagje! Alles af kunnen ronden?

Tessie wat spannend! Nu mag het échte aftellen beginnen. Met als bonus straks een heuse baby!

Wat lief DuchessX, lijkt me heerlijk om dat te voelen! De VK voelde bij mij vandaag ook duidelijk een voetje, maar ik kon er zelf niets van maken. Ook heeft ze het hoofdje vastgehad. Heb het waar zij bij was zelf ook geprobeerd, maar voelde echt helemaal niks…

Sterkte Poppedeintje. Wanneer krijg je de uitslag?

Miss, jij ook al verlof? Wat lekker! Geniet ervan!

Happy, fijn om je weer te zien!

Ik ben vandaag weer bij de VK geweest. Zo'n aardig mens! Ze was zo oprecht enthousiast, alsof ze voor het eerst een zwangere zag. Ik had zo'n mooie buik, was zo prachtig zwanger en o, een meisje, wat enig! Ik ging helemaal verliefd weg. Bij het maken van een nieuwe afspraak vroeg de assistente: "Heb je nog voorkeur voor een..." Ja! Mattie graag!" riep ik meteen. Waarop de assistente zei: "Ik wilde eigenlijk vragen of je nog voorkeur had voor een bepaalde tijd, maar een verloskundige mag ook hoor!"

Maar ben dus helemaal goedgekeurd. Hoef zelfs over een maand pas weer terug te komen, terwijl ik al op 26 weken zit.

Zag trouwens bij de VK een geboortekaartje hangen waarop stond:

Ooievaar?
Niets ooievaar!

Papa en mama hebben lekker gestoeid
en uit die liefde ben jij in mama's buik gegroeid.

Nou hoef je over de bloemetjes en bijtjes wmb echt niet geheimzinnig te doen, maar om het nou zo expliciet op een geboortekaartje te zetten... Niet echt mijn kopje thee iig...

Aanstaand weekend lekker een weekendje naar Barcelona met m'n moeder. Heb er zin in!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 17-06-2009 19:26:27 ]
pi_70106404
Hihi Ssserpente, dat gedichtje heb ik ook een keer gepost in het geboortekaartjestopic. Verschrikkelijk
Barcelona heb ik ook gedaan, met 13wk zwangerschap En het was geweldig
En ik hoef niks af te ronden op werk, ben uitzendkracht. Dus morgen nog effe werken en dan ajuuuus!
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:23:33 #86
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70106432
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:18 schreef Ssserpente het volgende:
Zag trouwens bij de VK een geboortekaartje hangen waarop stond:

Ooievaar?
Niets ooievaar!

Papa en mama hebben lekker gestoeid
en uit die liefde ben jij in mama's buik gegroeid.

Nou hoef je over de bloemetjes en bijtjes wmb echt niet geheimzinnig te doen, maar om het nou zo expliciet op een geboortekaartje te zetten... Niet echt mijn kopje thee iig...

Aanstaand weekend lekker een weekje naar Barcelona met m'n moeder. Heb er zin in!
Sssserpente, moet je eens in het geboortekaartjestopic kijken welke aanvulling BE heeft bedacht op die 'mooie tekst'!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_70106513
Oh ik vergat Huup helemaal. Wat naar dat je zo moe bent, dat is echt rot Vind het wel heel knap dat je gewoon doorgaat met studeren enzo, hoop dat je je tentamen haalt!

Ssserpente, lekker joh een weekje Barcelona! Geniet ervan!
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:27:29 #88
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70106593
Hoi allemaal,

Ik zie al aan de posts voor mij dat ik veel gemist heb. Sorry , ik weet ook even niet zo goed waar ik nu allemaal op moet reageren nog.

Tessie wordt ingeleid . Waarom eigenlijk?

Ik heb vandaag mijn kleine babietje gevoeld . En ik denk ook al een keer eerder, maar toen was ik niet 100% zeker. Nu wel . Zo bizar, dat maakt het weer zo echt ineens .
pi_70106761
ff quoten voor Guus
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:15 schreef tessie het volgende:

[..]

En omdat je je beeb nu echt hebt gevoeld
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:34:13 #90
223453 Guuzewuus
pi_70106841
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:32 schreef tessie het volgende:
ff quoten voor Guus
[..]

Oh echt joh . Een reuzenbaby . Wat heerlijk tessie dat je al zo snel je lieve kleine babietje mag vasthouden (want reken maar dat het toch echt gewoon een babietje is hoor )
pi_70107604
Jeej! Tessie's reuze-erwt komt eindelijk buiten spelen En ook voor Tante Chell!
Lotte!
Noah!
pi_70107746
Tessie, je bent bijna mama!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70107810
Tessie yeeeey het is bijna zover..
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:01:50 #94
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70107870
ymme, hier ook voortdurend het gevoel dat ik ongesteld moet worden tel daarbij op dat ik het idee heb dat ik het garnaaltje er al 30x uitgehoest heb . De test echter gaf net nog een dikke streep...

tessie wordt mama dit weekend!

Vlindur heeft een mijlpaal

En happy is nog steeds in de race
en ik wil ook meedoen aan datummeerling allemaal op de 14e feb?
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:03:16 #95
100412 mefke79
komt goed!
pi_70107917
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:55 schreef flugeltje het volgende:
Ymme, relax!!
Ja, ik kijk er effe streng bij, maar je zit jezelf compleet gek te maken momenteel. (..)Van mijn tweede miskraam heb ik zegge en schrijve NIETS gemerkt. (we ontdekten het bij de echo) Dus alsjeblieft, voor jezelf en voor je kindje... Relax!
Ymme, ik kan het niet beter zeggen dan flugel hiervoor...ook ik merkte lichamelijk helemaal niets van mijn missed abortion, alle verschijnselen gingen gewoon door etc. Kop op, ik herken je gevoel, maar je schiet er niets mee op en je vergeet te genieten! Spreek inderdaad met jezelf deadlines af als ' maar 1 keer per 3 uur naar het toilet om te kijken'. Tis makkelijk gezegd zo'n 22 weken nadat ik zelf zo zenuwachtig was, maar komt goed!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70108002
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:18 schreef Ssserpente het volgende:
*knip*

Ik ben vandaag weer bij de VK geweest. Zo'n aardig mens! Ze was zo oprecht enthousiast, alsof ze voor het eerst een zwangere zag. Ik had zo'n mooie buik, was zo prachtig zwanger en o, een meisje, wat enig! Ik ging helemaal verliefd weg. Bij het maken van een nieuwe afspraak vroeg de assistente: "Heb je nog voorkeur voor een..." Ja! Mattie graag!" riep ik meteen. Waarop de assistente zei: "Ik wilde eigenlijk vragen of je nog voorkeur had voor een bepaalde tijd, maar een verloskundige mag ook hoor!"

Maar ben dus helemaal goedgekeurd. Hoef zelfs over een maand pas weer terug te komen, terwijl ik al op 26 weken zit.

*knip*

wat ben je toch een lekker ding jij! hahahhaa briljante actie

En dat geboortekaartje mja hij is wel eens vaker voorbij gekomen en verschillende vormen. Laat ik het erop houden dat ik het niets vind. Maar goed, het is gelukkig maar goed dat ik zelf mag beslissen over ons geboortekaartjegedichtje, vast ook mensen zat die dat niets vinden
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:11:05 #97
100412 mefke79
komt goed!
pi_70108211
zooo nou effe de rest gelezen:
Tessie veel succes morgen en de dagen erna, nog even en je bent mama!
Huup, radicaal de cola overboord dan maar. Geloof me, het went en als je dan af en toe zondigt is ie heel lekker
Duchess: geen diabetes!
Miss en Innepin, nog maar 1 dagje werken, dat lijkt me fijn zeg...
Poppedein, hopelijk valt het mee...vast wel, ik duim voor je.
Happy...ik jompel vast voorzichtig...
En wie had er nou een eigenwijsje in haar buik? Die is vast in de leer geweest bij onze Driekus. Die vertikt het ook om gefilmd te worden. Ook hier worden complete uitbouwen gezet, maar zodra er een camera in de buurt is...
Morgen al weer 27 weken, pff gaat hard zeg.Ik moet maandag weer naar de vk, ben benieuwd hoeveel ik dan aangekomen ben, als het nou weer 4 kilo is, dan kan ik er dus echt niets aan doen. Heb alles wat maar lijkt op extra eten of suikers geschrapt. Is ook niet zo moeilijk omdat Driekus in mijn maag schoppen ook al gezellig vind...
pi_70109196
Tessie, wat spannend! Is het bijna zover, bijna mama!

voor alle andere zwangeren en aanstaande papa's!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:35:35 #99
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70109322
Innepin en Miss_sly bijna verlof
pi_70109728
Oh Tessie! Wat spannend!!! Maar geweldig nieuws voor jullie!
Heel heel heel veel succes!

Huup wat k dat je je zo voelt, en nu ook al geen cola meer......het is niet eerlijk, o nee!
Ymme, ff chillen.....komt goed. En if not, dan kun je er nu ook niks aan doen.

Poppedein, dat is balen dat je nog zo lang op de uitslag moet wachten! Parvo/5e ziekte is dat hetzelfde dan? Ik had al wel voor mezelf bedacht dat als er kinderen bij mij op het werk de 5e ziekte hebben ik er vandoor ga.
Sterkte nog met wachten! Hoe lang moet je nog werken?

Jeetje de zwangerschapsdementie is mijn huis niet voorbij gegaan.
Ik ben nu al 2 keer in 1 week vergeten om Meike vast te zetten in de gordels van de autostoel.
Zijn we net onderweg roept ze: " mama, deze moet nog!"
Oeps..... dat soort dingen moet je gewoon niet vergeten, zwanger of niet....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_70111441
Karin, oeps Wel handig dat Meike het zelf aangeeft

Ik ben net afgestraft door mijn cliché-zwangere-gedrag Ik moest en zou een augurk (nee echt ) maar de pot zat nog dicht, en flink ook, en ik kreeg 'm niet open maar ging toch eigenwijs door met proberen want die augurk moest en zou er dus komen . Mja, en dan schiet dus de pot open. Lekker zuur sap over je hele outfit, decolleté, etcetera. Álles zit onder het augurkensap of hoe dat ook mag heten. Ieeeeuww.
maar hij smaakte wel
pi_70111573
Oooh innepin dat gedrag ken ik ook nog wel.. Ik had dat met hele zoute Mcdonalds frietjes..
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:32:28 #103
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70111652
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:19 schreef Vlindur het volgende:

* DING DONG *

MIJLPAAL!!! 12 WEKEN!!

/einde egopost
Ik ook! ik ook!

ymme, de dames hebben alles boven me al gezegd!

duchess, fijn dat het geen suiker is!

tessie, het einde is echt in zicht nu! spannenndddddd!
ook voor chell, uiteraard

Huup, balen van je vermoeidheid! hopen dat het minderen met cola wonderen voor je doet!

innepin, veel plezier zometeen met je verlof!

happy! helemaal fijn dat je er nog bent!

guus, leuk, he? die minischopjes!

zo, helemaal bijgelezen!

morgen gesprek met de gyn. ben benieuwd...
hopen dat we stiekem toch een echo krijgen, denk het niet. naja, we zien wel
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70111665
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:30 schreef MamsX het volgende:
Oooh innepin dat gedrag ken ik ook nog wel.. Ik had dat met hele zoute Mcdonalds frietjes..
Heb je die ook over je hele voorkant laten stromen?

Davinia ook 12 weken, feli!
pi_70111737
JA!!! niet stromen maar af en toe zat ik helemaal onder de zout en vetvlekken
pi_70111827
Tessie, wat fijn je wordt mama van t weekend

Happy klinkt goed die test moet gewoon positief zijn van t weekend

Ymmy, maak jezelf niet gek... het komt vast helemaal goed

Poppedein, Ik hoop dat de uitslag meevalt en dat je gewoon een griepje hebt opgelopen.

Ssperente (als ik het goed schrijf), veel plezier in Barcelona. Wij zijn er in Januari geweest is echt een super leuke stad! Onze puk is er namelijk gemaakt

Guus, voor t eerst de kleine gevoeld , echt een fantastisch gevoel, zo bijzonder

Ik heb zoveel gelezen, dat ik een aantal dames vergeten ben, sorry
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:55:22 #107
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70112696
hihi innepinne met der augurkie
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator woensdag 17 juni 2009 @ 21:57:51 #108
5428 crew  miss_sly
pi_70112795
innepin, doo rjouw augurk verhaal heb ik nu ook zin in augurk

en ja, morgen gaan we het online vieren: het begin van ons verlof
pi_70113260
Tessie vast veel succes morgen...ik kan bijna niet wachten op het bericht dat jullie Erwt geboren is

Ssserpente, geniet van Barcelona met je moeder! Barcelona is geweldig
En Martine, wat een bijzondere verwek-plek

Ben net naar de pufclub geweest maar vond het vandaag niet zo fijn. Heb overal pijn en kon niet ontspannen, zo jammer, normaal lukt dat wel. Meehupsen mag ik nu niet meer maar we krijgen de komende keer alleen maar theorie en daarna is de partner-avond al. Wat gaat het allemaal snel zeg. En ik zie die buikies gewoon groeien bij die andere dames, echt gaaf

Ik heb vandaag trouwens nog een lekkere zwangerschaps-joggingbroek gekocht, ik dacht als ik toch moet rusten doe ik dat wel in een lekker makkelijke broek en als je d'r maar 1 van hebt gaat dat zo lastig enzo.

Trouwens, Innepin, strakke aktie van je met die augurk

Miss en *naam kwijt* Innepin! , hoera morgen verlof! (Was het niet Chan?)
Thanks Chan

[ Bericht 6% gewijzigd door DuchessX op 18-06-2009 00:42:05 ]
#geen
pi_70113387
Lekker bezig Innepin met je augurken

Nee ik moet nog 5 keer werken. Innepin heeft morgen dr laatste dag

En Mefke ook al zo'n leuk eigenwijs kindje dat niet op de film wil (dat was ik dus wel, met die mede eigenwijze baby )
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:13:39 #111
190853 RockabeIIa
pi_70113456
Woei verlof! Ik ben jaloers! Ik moet nog 26 keer werken
pi_70113721
Karin, wel handig zo'n bijdehand kind die je helpt onthouden .

Ik hou het ff hierbij, moet eigenlijk naar bed, maar wilde het nieuwe topic toch nog even kunnen terugvinden . Trusten dames.
Fake it till you make it...
pi_70113883
Lekker hoor, Innepin en Miss Sly, maak er maar een feestje van morgen.
De laatste keer werken nu je kindje nog niet geboren is....!

Doen jullie eigenlijk nog aan trakteren ofzo op je voorlopig laatste werkdag?
Ik moet met morgen erbij nog 13 keer werken....!!!!
Juni en juli nog, en dan ben ik klaar voor 2009!
Wat voelt dat fijn zeg! Heel handig al die opgebouwde vakantiedagen!!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:29:35 #114
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70114175
Whaaaaah Tessie, je baby komt er bijna aan
Heel veel succes en kracht toegewenst!!!

Davinia en Vlindur, gefeli met jullie mijlpaal!

Oops Karin, da's best erg

Serpente, fijn dat je het zo goed kan vinden met die vk. Nu maar hopen dat ze dienst heeft als je aan het bevallen bent!

Innepin, augurken
Nu heb ik zin gekregen in zo'n enorm dikke zure bom, maar heb alleen van die kleine cornichons in huis

Happy, ik hoop dat je nog een maand of 8 ook lekker happy kan blijven als zwangere dame
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:30:54 #115
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_70114223
Ik kan met mijn oor op de buik van mijn vrouw het hartje horen, erg lief
pi_70114245
Innepin hahaha
maar goed dat ie gesmaakt heeft dan anders is het helemaal zo stom haha doe je zoveel moeite en dan is het niet eens lekker
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:37:31 #117
15869 gr8w8
Better by design.
pi_70114488
Nog zes weken...
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_70114698
Ymme het komt vast goed bij je... bij mijn miskraam voelde ik ook helemaal niks, dingen die je voelt zijn echt niet altijd teken van dat het misgaat... lekker nachtje slapen meisje...

Happy, ik hoop en duim zo met je mee meid! Komend weekend heb je meer zekerheid (als je dan durft te testen dan...)
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:57:08 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70115232
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:37 schreef gr8w8 het volgende:
Nog zes weken...
Grappig wel. Volgens mij liep ik bij Roos en Sasha ook niet zo heel veel achter op jullie en nu dus weer maar een week of 4 ofzo.

Spannend hoor!
pi_70115241
Innepin en anderen die al kunnen aftellen naar hun verlof: heeeerlijk zeg!

Lily, wat gaaf dat je proefkonijn geweest bent voor echos, zou mij ook wel wat lijken, lekker lang kunnen kijken enzo. Ben erg benieuwd naar de reacties van je jongens

Vlindur 12 weken joehoeee, mijlpaal!

Oh Ymme, ik kan me echt levendig indenken hoe die onzekerheid is, ik heb het zelf moet ik zeggen toch ook wel erg.. zit nog steeds wcpapier te controleren na afvegen en maak me zorgen bij alles wat ik voel rondom mn buik.
Die ongesteldheidspijn hoort er echt bij! Dat is het oprekken van je baarmoeder. Heb ik nu, bij 16 weken trouwens ook weer soms last van. Oja en afscheiding, ook gelig heb ik ook, al gedurende de week dat ik positief teste. Moet echt inlegkruisjes gebruiken, zo veel
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 17 juni 2009 @ 23:13:21 #121
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70115812
Lily is zwanger Wat tof! Nog zo`n leuk knulletje erbij Gefeliciteerd
Tessie veel succes de komende dagen! Hoop voor je dat alles vlot en soepel gaat
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_70118276
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:37 schreef gr8w8 het volgende:
Nog zes weken...
Jaaaaah!!!! Gaat alles (nog) goed?
#geen
pi_70119742
Hihihi ik kom me voor de laatste keer melden hier
Ben echt wel zenuwachtig nu!
  donderdag 18 juni 2009 @ 07:05:27 #124
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_70119764
Lily!! Wat leuk!! Gefeliciteerd

Tessie, ik heb niet teruggelezen maar begrijp dat je wordt ingeleid? Succes!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 18 juni 2009 @ 07:19:43 #125
15869 gr8w8
Better by design.
pi_70119807
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Grappig wel. Volgens mij liep ik bij Roos en Sasha ook niet zo heel veel achter op jullie en nu dus weer maar een week of 4 ofzo.

Spannend hoor!
Konijn!

Zeiden sommige dat bij jullie ook, wat snel na de vorige? Vind het wel meevallen!
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_70119843
Lily van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Weten je knullen het al? Ik heb het hier na de eerste echo maar gelijk aan onze dochter verteld. Die vroeg steeds waarom ik zo ziek was en waarom mijn buik zo dik wordt.

Miss Sly lekker genieten van je verlof!! Nog even een paar weekjes niks doen voor je jullie kleine wonder kunnen vast houden.

Tessie heel veel succes en sterkte en het duurt nu niet lang meer voor jullie de kleine kunnen bewonderen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 07:32:37 #127
190853 RockabeIIa
pi_70119853
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 06:58 schreef tessie het volgende:
Hihihi ik kom me voor de laatste keer melden hier
Ben echt wel zenuwachtig nu!
ja
heeeeeeel veel succes!
pi_70119857
Innepin en Miss_sly vandaag laatste werkdag jeuh!

Tessie heel heel heel veel succes. Geniet van de laatste momenten met je buikbaby. Straks mag je je zoon vasthouden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70119879
Alle nieuwe zwangeren, van harte gefeliciteerd

Innepin en Miss-Sly, wat lekker zeg, jullie laatste werkdag, daarna lekker kneuteren in huis

Tessie, heel veel sterkte en suc6 morgen
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  Moderator donderdag 18 juni 2009 @ 08:03:24 #130
5428 crew  miss_sly
pi_70120049
tessie sterkte en succes en ik hoop zo dat het een beetje snel gaat, maar niet te snel natuurlijk. En dat we snel het goede nieuws horen dat jullie Erwtje er echt, heel echt is

ja, laatste dag. Zo onwerkelijk, heb jij dat ook innepin? Ben nog steeds bang dat ze straks zeggen dat ik toch echt nog een aantal weken moet blijven En tegelijkertijd verheug ik me op het kneuteren in huis, de laatste weken alleen/met z'n tweeen tot we straks met drieeen zijn

Ow ja, iemand vroeg naar trakteren: dat heb ik vorige week gedaan. Twee collega's zijn op vakantie deze week, dus heb ik vorige week toen zij er nog waren een apple crumble gebakken en die meegenomen
  donderdag 18 juni 2009 @ 08:07:07 #131
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70120091
Veel plezier op jullie laatste werkdag Miss_Sly en Innepin!
Raar idee: de eerstvolgende keer dat jullie weer aan het werk gaan zijn jullike mama
Life will never be the same!

Tessie, ik denk aan je
  donderdag 18 juni 2009 @ 08:23:31 #132
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70120242
Heerlijk voor de dames die met verlof gaan! Geniet ervan!

Hier vandaag 5w2d. Geen zwangerschapskwaaltjes, alleen soms wat buikkrampjes.
Maar schor dat ik nog steeds ben.
en ik ben een halve kilo afgevallen in 1 week
pi_70120365
Tessie héél veel succes!
pi_70120457
Tessie heeeeeeeel veel succes

Innepin en MissSly geniet van dat het de laatste dag is

Asyniur ik ben in het begin 1,5 kilo afgevallen, maar ik kon ook amper eten en moest ook wel wat overgeven.. Bij de vk vonden ze het helemaal niet erg ondanks dat ik al veel te licht was voordat ik afviel.. het komt er immers snel genoeg weer bij straks
pi_70120509
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:03 schreef miss_sly het volgende:
tessie sterkte en succes en ik hoop zo dat het een beetje snel gaat, maar niet te snel natuurlijk. En dat we snel het goede nieuws horen dat jullie Erwtje er echt, heel echt is

ja, laatste dag. Zo onwerkelijk, heb jij dat ook innepin? Ben nog steeds bang dat ze straks zeggen dat ik toch echt nog een aantal weken moet blijven En tegelijkertijd verheug ik me op het kneuteren in huis, de laatste weken alleen/met z'n tweeen tot we straks met drieeen zijn

Ow ja, iemand vroeg naar trakteren: dat heb ik vorige week gedaan. Twee collega's zijn op vakantie deze week, dus heb ik vorige week toen zij er nog waren een apple crumble gebakken en die meegenomen
Ik ben vooral blij dat die laatste werkdag er eindelijk is Maar ik werk hier ook pas een week of twintig hè, het is niet dat ik al een tijd lang een baan heb, er nu tussenuit ga en weer terugkom. 't is gewoon uitzendwerk en het zou sowieso nu voorbij zijn, met of zonder zwangerschap.
Gaan we samen aftellen! hoewel jij een uurtje eerder klaar bent dan ik

Traktatie: Ik heb vlaai ingeslagen. Die ik dus zelf niet mag eten
Maar dat is ook omdat het dus een definitief afscheid is

Tessieeee succes vandaag!

[ Bericht 3% gewijzigd door innepin op 18-06-2009 08:57:39 ]
  donderdag 18 juni 2009 @ 08:48:47 #136
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70120560
Okay, ff een beetje geruststelling nodig hier...

Steken in heup/lies linksonder met uitstraling naar het bovenbeen... Bandenpijn?

Ik moet ook eens stoppen met googlen met alle pijntjes en steekjes die ik voel eindigde natuurlijk op een pagina over buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Had vorige zwangerschap ook wel last van bandenpijn, maar deze is flink heviger en vroeger ook. Misschien dan toch die tweeling
pi_70120669
Flugel, sorry, ik herken het niet, pijn in bovenbeen... Maar dat betekent natuurlijk helemaal niks.
pi_70120726
Heerlijk dames laatste dag werken. Heel veel plezier.

Tessie veel succes in het ziekenhuis. Eindelijk kennismaken met je zoon.

Innepin Lol dat augurkverhaal. Hier heb ik na een vreselijke zin in cocosnootdrank in blik echt de hele stad afgereden met Hubbie. Overal was het toen vanwege het seizoen uitverkocht. Bij de laatste toko hadden ze eindelijk die blikjes en toen meteen de hele koeling leeggekocht.
Ik moest en zou het hebben.

DuchessX vast een hele opluchting dat de uitslag goed was van de diabetes. Super
Hier voel ik regelmatig het kontje van m'n meisje. Ze ligt daarmee omhog aan de linkerzij, wanneer ik zelf op m'n rechterzij ga liggen en m'n hand op m'n buik leg voel ik dat ze zich afzet en met d'r kont in de lucht tegen mijn of Hubbies hand aandrukt. Je kan het dan gewoon vastpakken.

Poppedein, Ik hoop dat er niks aan de hand is met de Parvo. Naar om zo in onzekerheid te zitten.

DaviniaHR succes bij de gyn. Een mooie echo is nooit weg.

Proficiat 12 weken dames. Vond ik zelf 1 van de meest geweldige mijlpalen om te bereiken.

Hier vandaag 34 weken mijlpaal.
Over 3 weekjes zou het misschien gewoon zo kunnen zijn dat ze er is.
Op babybytes stond dat ze misschien zelfs niet eens in de couveuse hoeft als ze nu geboren zou worden.

"Alles werkt al voldoende. De nieren kunnen het op eigen kracht redden, en ook de longetjes zijn zo goed als klaar. De levensvatbaarheid buiten de baarmoeder is erg goed. Zo'n 99% van de baby's die in deze week geboren worden, overleven zonder veel problemen buiten de baarmoeder. Het hangt onder andere van het gewicht af of hij nog eventjes de couveuse in moet om aan te sterken."

Verder eigenlijk een keer lekker geslapen met ook een sensuele droom waarbij ik met de nodige kwijl en glimlach op m'n gezicht ben wakkergeworden.

Ow jah Gisteren een echt déjà vu gevoel. Volgens mij had ik indalingsweeen ofzoiets. Krampen kwamen opzetten zwakte af en waren ook goed voelbaar in m'n bovenbenen.
Bij de bevalling van m'n zoon had ik ook die beenweeen.
Nu behalve harde buiken geen last er meer van.
Ik dacht eigenlijk dat bij de tweede het indalen pas heel laat gebeurde.
Mjah is natuurlijk ook al weer 13 jaar geleden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Urla op 18-06-2009 09:04:41 ]
  donderdag 18 juni 2009 @ 08:58:46 #139
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70120741
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:40 schreef Chan het volgende:
Asyniur ik ben in het begin 1,5 kilo afgevallen, maar ik kon ook amper eten en moest ook wel wat overgeven.. Bij de vk vonden ze het helemaal niet erg ondanks dat ik al veel te licht was voordat ik afviel.. het komt er immers snel genoeg weer bij straks
Maar dat is het nou juist: ik eet niet minder en ik heb ook nog niet overgegeven
ik maak me ook geen zorgen hoor, was meer een momentje...
pi_70120749
Tessie heel veel succes in het ziekenhuis, nog even en dan heb je je zoon in je armen!!!

Innepin en Miss_sly jullie laatste werkdag is aangebroken
pi_70120759
Ik heb ook geen idee Flugel

zijn het kleine steekjes die je voelt maar die niet storend zijn zeg maar of echt pijnscheuten? Als je echt forse pijn hebt dan even de vk bellen en je vraag voorleggen (of de HA, wat je fijner vindt.)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70120773
Tessie succes

Laatste werkdag dames, succes met die laatste dag!
pi_70120824
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:48 schreef flugeltje het volgende:

Steken in heup/lies linksonder met uitstraling naar het bovenbeen... Bandenpijn?

Ik moet ook eens stoppen met googlen met alle pijntjes en steekjes die ik voel eindigde natuurlijk op een pagina over buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Had vorige zwangerschap ook wel last van bandenpijn, maar deze is flink heviger en vroeger ook. Misschien dan toch die tweeling
Ik denk idd bandenpijn. Hier had ik vanaf het begin ook die steken richting benen. Nu nog steeds trouwens al leek het gisterenavond meer weeenachtig.
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:05:22 #144
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70120870
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:48 schreef flugeltje het volgende:

Steken vanuit de lies naar bovenbeen zegt me niks.
Maar als die 'pijn' doortrekt naar je onderbeen dan zou het weleens zwangerschapsischias kunnen zijn.
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:06:05 #145
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70120883
Innepin en MissSly, geniet van de laatste werkdag. En doe het rustig aan he.... morgen hoef je niks meer
pi_70120890
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:58 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Maar dat is het nou juist: ik eet niet minder en ik heb ook nog niet overgegeven
ik maak me ook geen zorgen hoor, was meer een momentje...
Ik at aan een stuk door en viel toch twee kilo af
misschien door het weglaten van de alcohol
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:06:41 #147
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70120899
Het zakt alweer een beetje af hier, dank voor de reacties...

Het is eigenlijk ook te ver naar mijn heup toe om een eventuele bbz te zijn bedacht ik mezelf....

Als het nu al begint staat me nog wat te wachten vrees ik.
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:06:41 #148
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70120900
Tessie, succes in het ziekenhuis! Je volgende post is met baby??
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:07:49 #149
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70120921
goedemorgen dames

Vlindur, de 12 weken mijpaal al bereikt!!! wat goed! gefelliciteerd hoor

Ymme, ik zal niet alles herhalen wat mijn voorgangers al hebben gezegd, maar ik hoop zo, dat je kan leren om te gaan genieten en een beetje te ontspannen.. stress is echt niet goed voor je.

Innepin en Miss_s laatste dagje werken! wat heerlijk! en dat houdt ook in dat het aftellen ook steeds serieuser gaat worden al bijna LLM's

Tessie, wat fijn dat je bijna je beebje gaat ontmoeten!!! wat zal je daar zin in hebben.... ik wens je een goede bevalling en ben onwijs benieuwd naar het resultaat!

DuchessX, wat fijn om je kindje zo herkenbaar te voelen, lijkt me echt heel bijzonder....

Sterkte Poppedein, kan me voorstellen dat je toch ff zenuwachtig wordt als je stil staat bij zo'n besmettelijk iets... Ik heb dat op mijn werk ook wel een beetje. Heb ook regelmatig te maken, met allerlei 'beestjes' hier,. en normaal maak ik me daar niet druk om, maar nu vind ik dat allemaal net wat spannender...
(heb gister zelfs op internet opgezocht of erysipelas niet gevaarlijk is voor zwangere vrouwen )

hoop dat ik nu niemand ben vergeten, maar zo na een late dienst, kan ik niet alles volgen en bijlezen en onthouden

ben nog wel moe, maar ook nog niet zo lang geslapen, ga straks lekker nog ff de ogen weer dicht doen, want vandaag nog een late dienst (en daarna lekker 3 dagen weekend)
en morgen echo heb er zin in!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70121018
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemorgen dames
Innepin en Miss_s laatste dagje werken! wat heerlijk! en dat houdt ook in dat het aftellen ook steeds serieuser gaat worden al bijna LLM's
AAAAHH WAT ZEG JE NU?! STRESS! IEEEEH!
pi_70121039
Tessie heel veel succes vandaag! Ennuh, morgen gaat het toch al een mooie dag worden, dus waarom niet met Beeb?!
pi_70121178
Hier een super goede nacht gehad.
Weer helemaal gerustgesteld. Mede dankzij de reacties hier hoor
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:19:20 #153
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70121183
En bloed

Verdomme, daar gaan we weer....

De steken zitten te ver naar m'n heup toe om echt als miskraamkramp bestempeld te worden, maar wat het dan wel is weet ik niet. Ga de verloskundige maar even bellen. Ze kunnen niets zien denk ik, maar ik moet toch iets...
pi_70121191
Oh Tessie, succes meid
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:21:22 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70121235
Tessie, heel veel succes vandaag!
pi_70121245
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:19 schreef flugeltje het volgende:
En bloed

Verdomme, daar gaan we weer....

De steken zitten te ver naar m'n heup toe om echt als miskraamkramp bestempeld te worden, maar wat het dan wel is weet ik niet. Ga de verloskundige maar even bellen. Ze kunnen niets zien denk ik, maar ik moet toch iets...

Bruin bloed? Helder bloed.
En bloed, hoeft niet meteen een miskraam te betekenen he.

Sterkte en hopelijk is het niets.
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:21:49 #157
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70121246
Getsie Flugeltje... Hopelijk is het onschuldig
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:24:34 #158
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70121304
helder bloed trouwens...

Ik heb er (op die steken na dan, die al aan het verminderen zijn) verder geen krampen bij nog. Ik ga zo maar bellen, weet dat er 3001 oorzaken kunnen zijn voor bloedverlies, maar leuk is anders. Zou het zo sneu vinden als het weer mis zou gaan.

Maar goed, zolang er geen zekerheid is maar uitgaan van het positieve... Wat nu wel heel erg lastig is...
  Moderator donderdag 18 juni 2009 @ 09:25:46 #159
5428 crew  miss_sly
pi_70121339
flugeltje
pi_70121366
Veel bloed, of alleen met het afvegen?
Het kan natuurlijk ook zijn, dat er een adertjes gesprongen is, na het niezen/hoesten/grote boodschap @ wc.

D'r zijn inderdaad zoveel redenen. Maar ik begrijp heel goed dat het nu lastig is, om positief te blijven.
Maar probeer het toch. Probeer te relaxen, iets te gaan doen wat je leuk vinden. (dat helpt bij mij altijd).
pi_70121432
Goedemorgen allemaal

Tessie: Wat vreselijk leuk en spannend! Straks ben je echt echt echt echt echt MOEDER! Je bent dan gewoon echt de moeder van je kind! Moeder...wat klinkt dat toch bijzonder hè?!

Duchess: wat irritant dat je zo rustig aan moet doen en dat je nog steeds zo moe bent. Als ik je zo inschat is dat niks voor jou..

Miss_Sly en Innepin, wat heerlijk, de laatste werkdag en daarna lekker in je eigen nestje rommelen. Lijkt me een fijn idee!

Ymme, meid wat vervelend dat je zo gespannen bent.

En ik moest net heel hard lachen om dat augurkenverhaal.. wie was dat ook alweer? Dat sap heet trouwens gewoon azijn volgens mij

En voor de rest: en succes maar weer vandaag!
pi_70121448
Ach nee flugeltje
Ik hoop dat het niets is.
pi_70121467
Flugeltje! Shit zeg, ik hoop dat het meevalt!
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:37:37 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70121629
Flugeltje, geen krampen is op zich bemoedigend, maar ik kan me voorstellen dat je schrikt.
pi_70121700
Wat BE zegt.
We gaan gewoon hard duimen draaien voor je.
Die onzekerheid ook in het begin.
pi_70121790
Flugeltje, jammer zeg. Eigenlijk zou zoveel onzekerheid verboden moeten worden
pi_70121922
Flugel, ik duim voor je
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:51:53 #168
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70121959
Flugel,
Hopelijk is het niks!

tessie! succes en puf ze!

miss geniet van je verlof zometeen!

Nog ruim 1,5 uur, en dan zitten we bij de gyn! *geen geschikte smiley weet* Ergens tussen (actie) en (zkh, doktoren, eng)

Enneh, ik was gister ook 12 wk, he?
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:52:28 #169
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70121981
Flugel * Asyniur duimt heel hard

En Poppedein, jij ook heel veel sterkte komende weken met afwachten! was ik nog vergeten te zeggen

Davinia, 12 weken mijlpaal!!
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:02:48 #170
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70122226
Nou verloskundige gebeld, we zijn samen tot de conclusie gekomen dat we eigenlijk niet veel kunnen doen behalve afwachten... Ik heb een afspraak voor echo over twee weken staan en ze bellen maandag terug om te kijken hoe het gaat. Voor nu is het weer afwachten dus...

Ik weet dat het allemaal nog niets zegt, sommige mensen hebben drie drupjes en een miskraam en anderen hebben sloten bloed en krijgen een gezond kindje... Ik ben nu eerder boos dan verdrietig, dit gaat me verdomme niet weer een keer gebeuren! Ik weiger gewoon
pi_70122511
Indeed Kan me goed voorstellen dat het je pissig maakt.
Iedereen zou ook gewoon standaard een mobiele echo apparaat moeten hebben met extra uitvergroting ofzo net zoals je de angelsounds kan kopen.

Ik wil wel allerlei dingen zeggen om je gerust te stellen zoals bij Tan die ook veel bloed verloor in het begin geloof ik, maar beebje is gewoon eigenwijs.
Ik weet niet.
Gewoon ontzettend balen dat afwachten.
pi_70122675
Thnx voor al jullie lieve berichtjes! Ik heb t alweer een beetje naast me neer gelegd nu...stel dat t toch parvo is dan kan ik er nu toch niets aan doen, dus dat zien we dan wel weer... ik ben weer hypochonder-af

Flugel...potverdikkie zeg.. het zou zo fijn zijn als je je es ff heerlijk nergens zorgen om zou hoeven maken! Die onzekerheid is zóóó naar! Ik hoop voor je dat t bloedverlies gauw afneemt en je er weer t volste vertrouwen in hebt... wat deze frummel MOET gewoon blijven!

Tessie, oeh wat is t spannend voor jou! Je allerlaatste keer gemeld hier! Dat je straks maar verschrikkelijk trotse foto's hier mag posten! Zet m op!! You can do it!!

Miss_sly en Innepin...jaaaaaaaaa jullie laatste werkdag, wat goed, en wat lijkt t toch ineens snel gegaan te zijn! Jeetje, ik las hier gister dat iemand schreef dat je nu nooit meer aan t werk zou gaan zonder dat je moeder zou zijn... dat besef daalde ineens wel ff heel hard neer, want zo had ik t verlof nog niet bekeken! Geniet er enorm van alvast!

En Davinia, heel veel succes en ook plezier strakkies, spannend! Nog even een extra dikke jompel voor jouw 12+1 wkn vandaag!!
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:23:57 #173
100412 mefke79
komt goed!
pi_70122713
Flugel Ik was aan het bijlezen en zag je 'pijn in heup naar bovenbeen' en wilde je net gaan geruststellen...ik ken dat juist heel erg goed van het begin van mijn zwangerschap, had met mijn bekken en banden van doen, trok scheef (volgens de fysio) en dat voel ik nu nog weleens, echt richting bovenbeen. Was voor mij altijd een geruststelling zo van 'oo, het doet ook pijn in mijn been, dus het zijn banden". En je hebt gelijk, dit mag gewoon niet nog een keer. Dus het gebeurt ook niet, daar duimen we voor

Ymme, fijn dat je wat aan ons hebt, dat is de bedoeling.
Karin, ik vond die actie van Meike met de douchekop echt zo gaaf...
Vlindur en Davina, fijn he, die 12 weken grens!
En verlofdames...leuk! Ik hoef nog maar 25 dagen en dan heel 2009 niet meer. Fijn ja, al die vakantiedagen. En dan neem ik ook nog tussendoor een week vrij.
Tessie, succes vandaag!
Hier vandaag echt goed last van mijn banden, ergens onderaan bij mijn schaambeen (en dat trekt dus weer naar het bovenbeen, die spier wil gewoon niet meer). Vooral traplopen en de eerste minuten na het zitten in de auto
En hoezo dement? We gingen gisteren boodschappen doen en ik gooi de deur dicht, terwijl de sleutels nog binnen lagen. Was er gewoon vanuit gegaan dat mijn man die had, niet dus. Gelukkig hebben we de buren ooit een sleutel gegeven.

Tot slot: voor iedereen die het even nodig heeft
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:28:29 #174
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70122839
Flugeltje ik heb in de eerste weken ook bloedverlies gehad, maar zonder kramp. De verloskundige zei toen ook dat we alleen konden afwachten, maar dat het een goed teken was dat er geen kramp was. Sterkte met afwachten!

Davinia veel succes straks in het ziekenhuis. Kan me het dubbele goevoel heel goed voorstellen
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:32:12 #175
190853 RockabeIIa
pi_70122940
flugeltje, kop op meid! Frumpie moet echt blijven plakken!!!
pi_70123267
* innepin duimt voor Flugeltje...
wat verschrikkelijk moet dat afwachten zijn...
  Moderator donderdag 18 juni 2009 @ 10:50:43 #177
5428 crew  miss_sly
pi_70123453
flugeltje, de vk heeft natuurlijk gelijk, maar het is zooo lastig om alleen maar af te kunnen wachten.
Ik duim ook voor je
pi_70123759
Ach Flugel, het zal toch niet waar zijn?
Ik duim heel hard voor je..

BJ Morgen echo Zo leuk om je kindje te kunnen zien

Mefke met de autosleutels

Poppedein goed dat je het naast je neer probeert te leggen! Maar idd, je kunt er niets aan doen en heel veel stress is ook niet goed voor de baby.

Idd Sorbo, ik ben de hele zwangerschap al ontzettend moe, kan niet veel doen en dat blijft dus zo Terwijl ik anderzijds heel veel energie en plannen heb en dingen wil doen! Maar tis niet anders, nog maar hooguit 12 weken volhouden

Overigens: *MIJLPAALTIJD* : Vandaag precies 7 maanden zwanger!
#geen
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 18 juni 2009 @ 11:00:12 #179
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70123778
flugeltje, ik duim voor je!

Bij tessie begint het allemaal wat minder goed Hadden ze haar gister beloofd dat ze gewoon in de kraamsuite kon en dat haar man kon blijven slapen, vandaag bleek dat ze gewoon in een normale kamer moet zolang er nog niet echt sprake is van inleiden en weeën etc, omdat ze zo'n kraamsuite niet zolang bezet kunnen houden en er te weinig beschikbaar hebben. Ze ligt dus nu samen met een ander meisje en haar man mag niet blijven slapen. Sneu vind ik!

Hopelijk krijgt Erwt haast en kan ze alsnog snel verhuizen. Ze hebben de eerste keer gel al gedaan.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:03:43 #180
190853 RockabeIIa
pi_70123895
He bah, wat een tegenvaller voor haar, Chell...
Voelt ze al wat? Hopelijk is blijven slapen niet eens nodig!
pi_70123907
Hier vanmiddag weer controle bij de vlos. Meneer ligt nog steeds niet goed dus vanmiddag gaan ze kijken wat ze eraan gaan doen. Word er een beetje flauw van steeds. Dan ligt ie met zijn koppie na beneden dan weer omhoog. Dus ik hoop dat ie straks of helemaal vast ligt of gewoon helemaal in stuit zodat we verdere afspraken kunnen maken
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:05:47 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70123977
Oh, dat is wel heel sneu idd voor Tessie.
Wel weer dat dat dan wel 'beloofd' wordt en dat het dus weer niet kan.

[ Bericht 48% gewijzigd door BE op 18-06-2009 11:12:40 ]
pi_70124137
Wat vervelend voor Tessie
pi_70124303
Flugeltje, houd moed, echt! Al is er niet eens een goede reden voor je bloedverlies, dan nog hoeft het niet persé het einde te zijn! En laat je ook niet gek maken door wat je leest als je googlet. Op internet lees je meestal alleen de negatieve verhalen.

Hier een positieve tegenhanger, ik hoop dat het je steunt: Ik verlies al bloed sinds 8 mei, dus 1,5 maand bijna. Ik heb zelfs een bloeding gehad die zo heftig was dat het langs mijn benen naar beneden stroomde op 19/5. Toen was ik ervan overtuigd een miskraam gehad te hebben. Op de nacontrole 2 weken later was toch alles nog aanwezig, inclusief kloppend hartje. Morgen ga ik voor de laatste keer naar de gyn om waarschijnlijk en hopelijk nogmaals een kloppend hartje te zien. Maar toch verlies ik nog altijd bloed. Inmiddels ben ik wel bijna 11 weken zwanger.

Ik weet wel dat mijn verhaal niet representatief is, maar het enige dat ik wil zeggen is:

It ain't over 'til it's over!
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_70124360
Inderdaad, heel vervelend voor Tessie.
Beloven ze een hoop, maar komen ze het niet na. Heel vervelend.
pi_70124445
Ach Tes!

MeNicole

* DuchessX Stuurt positive vibes naar Flugelbeeb, zodat hij/zij lekker blijft zitten

ik ben doodmoe, ga terug naar bed en baal daar als een stekker van
#geen
pi_70124500
Sinds ik zwanger ben, lijk ik wel meer last van hooikoorts te hebben, dan ooit tevoren.
Of verkouden zou ook kunnen. Maar nies me eigen een ongeluk. Om de 5 min wel een paar keer, inclusief tranende ogen etc....

Gisteren trouwens een beetje rot gedaan tegen de vader van mijn kind
We lagen op bed, en hij zeurde: 'hou je mond nou eens en ga slapen, ik ben moe", waarop ik flink uitviel tegen hem. Wat nou moe, moet je zwanger zijn, dan ben je pas moe. En jullie hebben aleen de lusten, en wij als vrouwen zijnde de lasten blablabla. Was toch een beetje boos En waarom Hormonen !!!
pi_70124546
balen voor Tessie!! Hoop dat de kleine vent zich snel aandient..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:25:26 #189
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70124733
Flugeltje, hou moed inderdaad.

Balen voor Tess zeg...

Ymme hahah hormonaaltje! Kick ass!

MeNIcole. Je hebt gelijk, hopelijk kiest hij één richting, dan weet je waar je aan toe bent. Ik ben zelf overigens tegen draaipogingen. Ik ben van mening dat een baby niet voor niks op een bepaalde manier gaat liggen. Aan mijn lijf dan ook geen polonaise.
pi_70124738
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:19 schreef ymme het volgende:
Sinds ik zwanger ben, lijk ik wel meer last van hooikoorts te hebben, dan ooit tevoren.
Of verkouden zou ook kunnen. Maar nies me eigen een ongeluk. Om de 5 min wel een paar keer, inclusief tranende ogen etc....

Gisteren trouwens een beetje rot gedaan tegen de vader van mijn kind
We lagen op bed, en hij zeurde: 'hou je mond nou eens en ga slapen, ik ben moe", waarop ik flink uitviel tegen hem. Wat nou moe, moet je zwanger zijn, dan ben je pas moe. En jullie hebben aleen de lusten, en wij als vrouwen zijnde de lasten blablabla. Was toch een beetje boos En waarom Hormonen !!!
Lol Herkenbaar. Soms lijk ik echt een drama queeen. belachelijk gewoon.
Ik voel me er best wel eens schuldig over, komt wel weer goed als ik niet meer zo hormonaal ben en m'n emoties beter onder controle heb.
pi_70124754
6 weken hier vandaag. Vanmiddag komt MvM, gratis testje

Opstaan vind ik lastig, ben dan zooo moe. Merk wel dat het patroon aangepast moet worden. Verder speelt bij mij ook onzekerheid, maar dat zal wel normaal zijn

Sterkte aan iedereen die het nodig heeft.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:27:22 #192
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70124799
Dank allemaal. Ik probeer positief te blijven, het hoeft inderdaad niets te zeggen...

Misschien heb ik wel gewoon nog te veel bloed, heb ik daarom twee weken geleden ook al zoveel verloren... Ik weet het niet, niemand weet het...

Ik knijp 'm stiekum behoorlijk en de boosheid wordt ook niet echt minder. Bah.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:31:47 #193
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70124933
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:02 schreef flugeltje het volgende:
Nou verloskundige gebeld, we zijn samen tot de conclusie gekomen dat we eigenlijk niet veel kunnen doen behalve afwachten... Ik heb een afspraak voor echo over twee weken staan en ze bellen maandag terug om te kijken hoe het gaat. Voor nu is het weer afwachten dus...

Ik weet dat het allemaal nog niets zegt, sommige mensen hebben drie drupjes en een miskraam en anderen hebben sloten bloed en krijgen een gezond kindje... Ik ben nu eerder boos dan verdrietig, dit gaat me verdomme niet weer een keer gebeuren! Ik weiger gewoon
Ah nee... en we hebben een afspraak dus je lichaam heeft geen keus . Ik hoop echt zo dat het snel stopt en niets te bekenen heeft. Zoals je zelf al zegt, hoeft het niets te betekenen, dus daar gaan we gewoon voor.

Asy, hier ook ruim een halve kilo kwijt afgelopen week. Vergeet niet dat er veel gebeurd in je lichaam en dat vreet energie. Het is normaal dat je in het begin wat afvalt al is het wel
pi_70124985
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:25 schreef amaranta het volgende:

MeNIcole. Je hebt gelijk, hopelijk kiest hij één richting, dan weet je waar je aan toe bent. Ik ben zelf overigens tegen draaipogingen. Ik ben van mening dat een baby niet voor niks op een bepaalde manier gaat liggen. Aan mijn lijf dan ook geen polonaise.
Draaien doen ze toch al niet meer. Ben al 38 weken. Hij gaat gewoon elke kaar dat ik bij de vlos ben anders liggen. Met 36 weken lag ie netjes genoeg om hem te laten liggen. Niet ingedaald maar wel koppie richting uitgang. Vorige week had ik het idee dat ie weer draaide dus extra controle en ja hoor koppie weer omhoog. En zoals ik nu voel ligt ie ook nog steeds zo.
Liefde
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 18 juni 2009 @ 11:39:56 #195
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70125173
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:03 schreef RockabeIIa het volgende:
He bah, wat een tegenvaller voor haar, Chell...
Voelt ze al wat? Hopelijk is blijven slapen niet eens nodig!
Nope ze voelt nog niks. Is ook niet de verwachting dat ze echt al weeën gaat krijgen van de gel, omdat de boel echt nog wel dicht zat.

En nu blijkt dat ze misschien zelfs morgen ook gewoon nog met de gel verder gaan en dat de vk van gister, niet had mogen zeggen dat ze vrijdag echt gaan inleiden

Waarom wordt er altijd zoveel beloofd en vervolgens teruggedraaid????
pi_70125190
he bah.. vervelend al die loze beloftes!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70125307
Wat herkenbaar al die beloftes die een ander dan weer terugdraait.. Bah, helpt ook niet echt voor een 'rustig ontspannen' gevoel... Maar goed. Ik hoop dat er gewoon vanzelf activiteit komt!
pi_70125494
Bahh! wat naar, hopen dat het allemaal zo goed aanslaat en ze vrijdag haar kleine in haar armen heeft.
* MamsX duimt voor Tessie
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:52:23 #199
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70125588
Flugeltje ook hier word voor je geduimd dat het allemaal goed blijft gaan
MeNicole ik hoop dat jou eigenwijsje toch snel zijn plek goed uitzoekt

Tessie, wat vervelend op zo'n mannier. hopelijk is blijven slapen toch niet meer nodig vandaag....
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:59:36 #200
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70125876
Jeetje, wat balen voor Tessie dat het allemaal niet verloopt zoals gepland. Hopelijk laat Erwtje niet al te lang meer op zich wachten!

Davinia, succes bij de echo!

MeNicole, hou je al rekening met een eventuele keizersnede? Niet dat ik zeg dat het nodig is (immers: wie ben ik??) maar dan ben je daar iig op voorbereid als het zo ver zal komen.

En nu ik het er toch over heb: McLaura, heb je al een datum? En blijft die nog altijd geheim??

Blegh, heb vandaag zo'n last van mijn maag. Per 24 uur mag ik 1 Omeprazol en ik heb gister om 18:00 uur zo'n ding genomen, dus nu doe ik het verder met Rennies. Maar ik blijf maagzuur opboeren, echt smerig
pi_70126019
Flugeltje, nee toch?!!! Ik doe met je mee, het is gewoon niet waar en er is niks aan de hand! Dat moet gewoon!!
Tessie balen dat het zo moet zeg, stom ziekenhuis!

Oh en Ymme, dat niesen, dat heb ik ook. Ik nies me echt een ongeluk... probeerde vriendlief net al te overtuigen dat ik allergisch ben voor opruimen en schoonmaken, maar dat vond hij niet, jammer
pi_70126126
Ah nee wat een rotnieuws voor Tessie. Wat verschrikkelijk irritant, al die beloftes die steeds worden teruggedraaid.

Flugeltje Ik denk aan je en ik duim voor je, hopelijk is er niets aan de hand. Heel veel sterkte met afwachten meid.

Davinia, zo'n smiley? Succes in het ziekenhuis straks en voor je 12+1 vandaag

MeNicole get wat rot dat het zo onduidelijk blijft. Hopelijk snel uitsluitsel.

Amaranta ik denk eigk hetzelfde over draaipogingen het voelde altijd al niet goed, ik heb me toen es ingelezen erover, onder andere over slagingspercentage enzo en voor mij weegt het niet op tegen elkaar.

Ymme, hou je er rekening mee dat je niet zomaar je hooikoorts medicijnen mag gebruiken tijdens de zwangerschap?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70126140
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:59 schreef Kersjes het volgende:

MeNicole, hou je al rekening met een eventuele keizersnede? Niet dat ik zeg dat het nodig is (immers: wie ben ik??) maar dan ben je daar iig op voorbereid als het zo ver zal komen.
Ja ergens achterin mijn hoofd hou ik er wel rekening mee. Maar ook weer niet teveel. Want ik zie onze menner ervoor aan om op het laatste moment toch goed te gaan liggen en dat er dan alsnog niks gaat gebeuren zeg maar. Daarom wil ik vandaag gewoon duidelijkheid.
Liefde
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:17:14 #204
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70126527
Flugeltje wat een nare spanning zo. Bloedverlies is altijd schrikken. Heb het tot drie keer toe gehad deze zwangerschap, en het was iedere keer grote schrik. Ik hoop dat het bij jou bij schrik blijft.
pi_70126592
Hormonaal en nesteldrang.... Janken en poetsen..... Wat een lol Ik lach maar om mezelf, want ergens is het wel grappig, al dat gesnotter

Ik ben een beetje inactief hier, en hoop dat het goed gaat met iedereen!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_70127965
Hee Lau, je bent er nog! Jammer dat je wat inactiever bent Geniet van je nesteldrang

Kersjes, vervelend dat je last van je maag hebt Ik had je erg graag een wat zorgelozere zwangerschap gewenst.

lalalala nog maar vier uurtjes werken lalalalaaa
pi_70128117
Flugel, hopelijk is er niks aan de hand sterkte ik duim voor je.

Tessie verveeld dat de beloftes niet nagekomen worden Sterkte

Voor iedereen die het nodig heeft
pi_70128141
Flugeltje ik hoop dat alles gewoon goed zit!

Wat een gedoe weer voor Tessie, ik hoop dat het allemaal toch wat sneller gaat!

Ik ben net terug van de Vk en ziekenhuis. Omdat ik de baby gister helemaal niet gevoeld heb moest ik door voor CTG. Alles was wel in orde, ook nog een echo gehad voor het vruchtwater maar ook dat was gelukkig goed.
Baby is al helemaal ingedaald en Nederlands gemiddeld
pi_70128384
Fijn om te lezen dat alles goed is FTA
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:15:13 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70128418
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:39 schreef Chell het volgende:

[..]

Nope ze voelt nog niks. Is ook niet de verwachting dat ze echt al weeën gaat krijgen van de gel, omdat de boel echt nog wel dicht zat.

En nu blijkt dat ze misschien zelfs morgen ook gewoon nog met de gel verder gaan en dat de vk van gister, niet had mogen zeggen dat ze vrijdag echt gaan inleiden

Waarom wordt er altijd zoveel beloofd en vervolgens teruggedraaid????
Heel eerlijk gezegd snapte ik dat dus ook al niet zo heel goed. Was het niet bij Memmel (en ook AE) zo dat ze echt wel aangaven dat dat verstrijken niet altijd meteen de eerste keer lukt en dat daar ook een goeie dag of 2 overheen kan gaan?
Bij een vriendinnetje van mij was dat wel gezegd. Die kwam op vrijdagochtend binnen om te pillen of gellen idd om de boel week te maken en daar hadden ze tegen gezegd dat ze best van zondagavond uit kon gaan want dat het niet zomaar gebeurd was.

Stom gedoe zeg...
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:17:02 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70128468
Oh, en draaipogingen zou ik ook niet willen. Idd ben ik ook van mening dat een kind niet voor niets zo ligt en ik zou heel bang zijn voor enge dingen met placenta's en navelstrengen... Ligt hij verkeerd... jammer dan.
pi_70128653
Amen to that.

Bovendien, tel daar een waardeloze slagingskans en een weinig prettige behandeling (naar het schijnt) bij op en ik kies ook gewoon voor een keizersnee.
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_70128686
Ik wil mocht ik ooit een stuitkindje krijgen ook absoluut niet draaien. Vind ik veel te eng.
En ik wil een stuitbevalling als dat mogelijk is. Keizersnede vind ik echt een naar idee.
pi_70128972
Tessie, het zit niet zo mee. Hopelijk besluit die kleine om iedereen versteld te laten staan en gewoon vlot te komen. Hou je taai!
pi_70129018
Flugel, sterkte met het afwachten, ook ik hoop dat je kindje gewoon vrolijk aan het doorgroeien is

Tessie, kop op! Binnen een paar dagen ben je mama, hou vol meid!

Davina, veel plezier nu hoop ik! Hoop dat alles goed is en dat we nu samen lekker kunnen genieten van de weken die we nog moeten!

En al die anderen die ik vergeet

Ik ben zonet met vriendlief voor het eerst naar de verloskundige geweest Intakegesprek gehad en ze heeft ook nog even naar het hartje gezocht, en gevonden! Zo gaaf! Die hadden we nog niet gehoord, alleen maar gezien. Alles gaat goed dus.

Toen door naar het ziekenhuis voor bloedprikken, 4 buisjes bloed lichter.

Daarna zijn we naar het gemeente huis gegaan en J. is nu officieel de vader van .
De naam Mulder staat ook al vast. Hij/zij krijgt dus J's achternaam. Ergens dit jaar willen we nog trouwen of registreren, maar dat komt vanzelf wel.

En toen door naar de visboer. 1 haring, 1 makreel salade en 2 lekkerbekjes
Voor het eerst in mijn leven heb ik haring met uitjes aan de staart gegeten, het is niet eens zo vies ik ben er niet wild van, dus ik zal me dit echt niet 2 keer in de week zien eten. Maar 1 keer in de zoveel weken is misschien niet verkeerd. De makreel salade ligt in de koelkast, die kon ik echt niet meer op.

En nu ga ik lekker niks doen en genieten van het zonnetje denk ik
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:34:56 #216
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70129137
En ineens ben ik weer even helemaal in de -stemming!
Waarom? Lijkt me logisch, over 9 tot 11 weekjes mag ik namelijk eindelijk mijn 2e kindje vasthouden
Heb er zo'n zin in!!!!!!!!!!
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:37:04 #217
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70129229
Vlindur, wat gaaf dat je het hartje gehoord hebt!
pi_70129403
Tessie

McLaura, ik heb vannacht over je gedroomd! We gingen samen zoveel mogelijk ijsjes eten bij Min12. Past niet echt in je dieet denk ik hè?

Van de week heb ik me voor de zoveelste keer over het gedrag van bepaalde dorpsgenoten van mij verbaasd. Het regende en op ons enorme station heb je één overdekte wachtruimte. Gewoon een soort bushokje, maar dan voor de trein zeg maar. Sta je daar overduidelijk zwanger te zijn, steekt zo'n mafkees dus gewoon een sigaret op! Als ik niet zwanger ben vind ik het al asociaal, maar nu helemaal. Dat doe je toch niet?

Maar het meest irritante vind ik nog wel dat ik op zo'n moment niet assertief genoeg ben om er wat van te zeggen en ik ga dus in de regen staan. Heb mezelf moeten beloven dat ik er volgende keer écht wat van zeg.
pi_70129435
kersjes fijn he, zo'n jubelstemming
pi_70129517
Kersjes, wat gaat die tijd dan ineens snel he!

Sorbo, ik zou er ook geen rekening mee houden hoor, sorry.
En dan ben ik zelf nu wel gestopt, maar ik zou het ook geen ramp vinden. Mijn vrienden en familie roken ook gewoon waar ik bij ben. Het kind word er heus niet minder van hoor..
pi_70129605
Meen je dat nou? Ik vind het eerlijk gezegd al zonder dat ik zwanger ben al asociaal, omdat je iemand die er last van heeft dwingt om in de regen te gaan staan. En 't is gewoon slecht voor 't kind. Misschien niet dramatisch, maar slecht is het.
pi_70129689
:$ ik kon zo boos worden als mensen in mijn buurt gingen roken toen ik zwanger was.
Ik vind dat echt not done, iemand anders er mee opzadelen..
Ik had rokersaanslag op mijn placenta terwijl ik nooit rookte. Maar soms ontkom je niet aan andermans rook
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:51:17 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70129744
Het is idd wat asociaal, maar ik vind ook niet dat iemand anders daar nog even extra speciaal rekening mee moet houden omdat jij zwanger bent.
Fervent ex-rookster hier, ik vind het onnoemelijk goor, zou zelf ook in de regen gaan staan, maar buiten is en blijft buiten, ook onder een afdakje...
pi_70129795
Maar je mag toch niet roken op het station? Dat vind ik toch wel extreem lullig.
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:55:40 #225
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70129881
Pff, nou ik ben terug van de gyn. Pffff....

Korte samenvatting:
- Geen echo, was geen plek nu.
- Nekplooimeting had nooit mogen gebeuren, omdat de termijn daar veel te vroeg voor was
- Maandag nieuwe meting
- De gyn noemde alleenmaar op wat er allemaal mis kon zijn, maar noemde niet dat het allemaal weleens mee zou kunnen vallen... erg naar.
- Het was kosmisch onmogelijk dat ik mijn kind nu al voel. wat voel ik dan? darmborrels die verdacht lijken op baby? ik voelde eli ook al met 15 wk. is ook supervroeg.

ff een paar quotes:
- "voor hetzelfde geld betekent de dikke nekplooi dat het kind zich niet goed voelt en houdt het er vanzelf mee op"
- "een verdikte nekplooi is altijd een kans van 1 op 5 dat er sprake is van Down" (volgens de andere mw hadden we wegens de kleine verdikking slechts kans van 1 op 10. details... )
- "tsja, en als het kind nu al verdikte nekplooi heeft.... naja, laten we maar niet speculeren, want op deze echo kunnen we niet afgaan."

Echt, hoe maak je een mens onzeker?

Nee, ben er niet vrolijker van geworden.
pi_70129911
Oh op dit station mag het nog wel hoor

En het is een afdakje met glazen wanden er omheen. Dus het blijft vreselijk hangen.

Hihi misschien is het wel vreselijk hormonaal van mij om ervan uit te gaan dat iedereen maar rekening houdt met mijn zwangerschap, maar ik weet dat ik het wel zou doen (als ik zou roken en er een zwangere vrouw naast me stond)
pi_70129979
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:55 schreef DaviniaHR het volgende:

Korte samenvatting:
- Nekplooimeting had nooit mogen gebeuren, omdat de termijn daar veel te vroeg voor was
- Maandag nieuwe meting
- De gyn noemde alleenmaar op wat er allemaal mis kon zijn, maar noemde niet dat het allemaal weleens mee zou kunnen vallen... erg naar.
- Het was kosmisch onmogelijk dat ik mijn kind nu al voel. wat voel ik dan? darmborrels die verdacht lijken op baby? ik voelde eli ook al met 15 wk. is ook supervroeg.

ff een paar quotes:
- "voor hetzelfde geld betekent de dikke nekplooi dat het kind zich niet goed voelt en houdt het er vanzelf mee op"
- "een verdikte nekplooi is altijd een kans van 1 op 5 dat er sprake is van Down" (volgens de andere mw hadden we wegens de kleine verdikking slechts kans van 1 op 10. details... )
- "tsja, en als het kind nu al verdikte nekplooi heeft.... naja, laten we maar niet speculeren, want op deze echo kunnen we niet afgaan."

allemachtig wat een inlevingsvermogen. Arme jij!
pi_70130008
Tessie wat een gedoe zeg.. Hopelijk gaat het primen snel helpen...

Ik vind roken sowieso al echt niet kunnen als je in de buurt van iemand anders staat die (voor zover je weet) zelf niet rookt. Als het dan ook nog een zwangere vrouw of een kind is waarbij ze in de buurt staan, snap ik echt niet hoe mensen het in hun hoofd halen dat te doen..
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:00:01 #229
190853 RockabeIIa
pi_70130044
jeetje davinia...
Niks wijzer dus en alleen maar gebazel aan moeten horen wat eigenlijk ook nog eens nergens op gebasseerd mag worden?
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:00:56 #230
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70130076
quote:

Korte samenvatting:
- Maandag nieuwe meting

ff een paar quotes:

he bah Davinia wat een naar bezoek aan de gyn....
kan me voorstellen dat je nu helemaal niet meer weet wat je moet denken...
ik hoop zo voor je/ jullie dat het meevalt allemaal en je straks (na de echo) weer wat meer kan genieten...

wanneer mag je trouwens voor die 2e echo?
pi_70130089
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:17 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en draaipogingen zou ik ook niet willen. Idd ben ik ook van mening dat een kind niet voor niets zo ligt en ik zou heel bang zijn voor enge dingen met placenta's en navelstrengen... Ligt hij verkeerd... jammer dan.
het was voor mij in het begin vooral de angst voor enge dingen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk weet ik wel dat dat al bijna 10 jaar geleden is en dat er nu echo's worden gemaakt van van alles en nog wat maar het gevoel blijft.
Daarnaast is slechts zo'n 40% van de behandelingen succesvol, en bij een eerste zwangerschap is dat zelfs maar 25%. Mja laat dan maar zitten.

Over roken waar ik bij ben hmm. Het hangt van de situatie af. Iemand bij het bushokje hoeft van mij geen rekening met mij te houden. Het zou lief zijn als diegene het deed maar och, zo blijf je bezig. Je kunt wel aan mij zien dat ik zwanger ben maar niet aan diegene naast mij dat hij/zij zware astma heeft bijvoorbeeld.
Wat ik wel onnodig vind zijn directe familieleden die per se in dat uurtje dat ik bij hen thuis ben een peuk op willen steken. Natuurlijk is het hun eigen huis maar hm, kun je die sigaret niet een uur later opsteken als k weer weg ben?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70130115
Davina
pi_70130216
quote:

Korte samenvatting:
- Maandag nieuwe meting

ff een paar quotes:

Wat een idioot!? Die heeft zn inlevingsvermogen ook bij een kuipje margarine gekregen zeg

Lieve Davinia blijf vooral vasthouden aan je eigen initiele positieve gevoel hoor!
Hopelijk biedt een tweede echo wel beter nieuws. Wanneer mag je? ik lees al maandag. Dan duim ik maandag voor je!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:07:10 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70130308
Jemig Davinia... daar ben je dan ook mooi klaar mee... Wat lomp zeg!
pi_70130320
Davina
Ik mag toch hopen dat dat niet je vaste gyn is? Ik zou wel even aangeven dat het heel vervelend was de volgende keer, misschien kan ze er dan rekening mee houden bij andere ouders.
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:07:50 #236
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70130331
Thx meiden
kzit echt half te janken hier op mn werk

maandag 4u en daarna gesprek (met dezelfde kerel.)
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:07:56 #237
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70130336
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:31 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben zonet met vriendlief voor het eerst naar de verloskundige geweest Intakegesprek gehad en ze heeft ook nog even naar het hartje gezocht, en gevonden! Zo gaaf! Die hadden we nog niet gehoord, alleen maar gezien. Alles gaat goed dus.
Ooh, je bent al geweest! Wat gaaf dat je het hartje al gehoord hebt!
nou wil ik oohook...
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:09:32 #238
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70130387
Fijn zo'n gynaecoloog Davinia
Dikke
pi_70130396
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:07 schreef DaviniaHR het volgende:
Thx meiden

bah meid ik heb echt met je te doen.
Wil je anders niet liever gewoon naar huis toe nu? Je kleine mannetje knuffelen en even bijkomen op de bank?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:09:51 #240
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70130400
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:07 schreef DaviniaHR het volgende:
Thx meiden

kan je niet een andere gyn krijgen? klinkt als een nare man die Gyn...
en ik ga maandag hard voor je duimen hoor......
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:10:01 #241
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_70130408
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:22 schreef MamsX het volgende:
Ik wil mocht ik ooit een stuitkindje krijgen ook absoluut niet draaien. Vind ik veel te eng.
En ik wil een stuitbevalling als dat mogelijk is. Keizersnede vind ik echt een naar idee.
heeft een kennisje van me gedaan tegen haar zin in overigens maar de gyn wilde liever geen ks uitvoeren zou jammer zijn bij de eerste zwangerschap... hebben ze zo hard aan de beentjes van het kindje getrokken bij de bevalling omdat het niet wilde vlotten, dat hij nu nooit meer zal kunnen lopen. Alle zenuwen kapot getrokken en de wervels uit elkaar..... daarom wilde ik perse een keizersnede.
Mama van Isa en Ties
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:14:15 #242
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_70130576
Davina ik weet hoe je je voelt maar laat de moed niet zakken meid!
Echt geef het nog niet op, kijk eens naar foto's van Ties... zou van alles mis mee zijn volgens de echo's en mijn bloedwaardes en moet je nu eens zien, een gezonde knul met darmkrampjes heeft me de hele nacht wakker gehouden... het kan dus allemaal nog!

ooh en mocht je willen mijn gyn is opgeleid tot geneticus in de erfelijke zaken mocht je liever naar een ander ziekenhuis gaan (hij is ook aangesloten bij het AZ Maastricht maar zit in Veldhoven) dan kan ik je zijn naam wel geven erg fijne man en geen doemdenker maar wel realist.
Mama van Isa en Ties
pi_70130694
Davinia, jemig zeg Ik hoop echt dat je de mogelijkheid hebt om naar een andere gynaecoloog te gaan even er vanuitgaand dat deze gyn je zou gaan begeleiden in de zwangerschap. Wat een naar mens zeg

En Duchess, ik zag ineens op de vorige pagina dat ik helemaal over je mijlpaal heengelezen heb. 7 maanden zwanger Woohooo!
pi_70130847
Oh Davina! Wat erg! Wat onwijs lomp dit zeg Ik hoop dat je maandag beter nieuws krijgt.
Blijf je wel bij deze gyn? Of ben je nu zo geschrokken van dr zijn gedrag dat je een andere gaat zoeken?

"Het komt wel goed schatje"

En idd, net zoals Huup zegt, dan ga je toch 'lekker' naar huis..
  Moderator donderdag 18 juni 2009 @ 14:22:07 #245
5428 crew  miss_sly
pi_70130899
Davinia, wat een lomperik. Ik hoop dat het maandag beter gaat en de echo goed blijkt.
En zou je nu niet liever naa rhuis gaan? Zo op je werk zitten is ook niets
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:22:49 #246
100412 mefke79
komt goed!
pi_70130935
Davina Zo'n man zou wat mij betreft gewoon geen gyn mogen zijn. Wordt dan chirurg, die hoeven minder te praten, alleen maar te snijden. Pfff. Ik word gewoon kwaad als ik het lees. Hou vast aan je eigen gevoel he!
Over dat roken..ehm, je mag toch nergens op een station meer roken alleen bij rookpalen? En dus ook nergens binnen. Zwanger of niet, ik zou er een opmerking over gemaakt hebben, juist omdat ik dus heel slecht tegen rook kan. Juist dus omdat het verboden is op die plaats. Maar goed...ik ben daarin ook heel stellig.
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:23:33 #247
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70130968
Ik heb nu wel aangegeven bij mijn leidinggevenden dat ik niet weet of ik bij een volgend gesprek nog terug ga naar mn werk diezelfde dag.

wat wel aardig is, hij gaat ons nog wel zien na het spreekuur, omdat de echo pas om 4uur is.
dus dat is wel positief.

naja, eerst maandag maar weer afwachten.

vlindur, gefeliciteerd dat je het hartje hebt gehoord!
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:24:27 #248
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_70131010
Ooh ja nog ff over stuitligging, Ties was mijn tweede stuitzwangerschap en bij Isa had ik een ks dan mag er dus niet bij een 2de gedraaid worden ivm met de wond op de baarmoeder.... en die wond kan dus ook scheuren door weeën weten we nu uit ervaring
en ik ben het met BE eens een kind ligt niet zomaar zo, kan ook door de vorm van je baarmoeder komen enz als je het mij vraagt lekker laten liggen en om een ks vragen.
En nee ik heb niet gevoel dat ik gefaald heb of iets gemist heb door 2x een kind op de wereld te zetten met behulp van een ks, ze zijn beiden gezond dus missie geslaagd ik raakte namelijk niet zwanger om te kunnen bevallen maar voor het eindresultaat en dat is een kind.
Mama van Isa en Ties
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:25:47 #249
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70131063
Och Davinia, wat een nare opmerkingen zeg... Zo ga je toch niet om met pril zwangere en dus superonzekere vrouwen?? Nog meer onzekerheid, daar ben je dan weer mooi klaar mee. Sterkte voor nu
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:29:19 #250
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70131210
Davina wat een lomp gebeuren zo zeg.

Sorboo, tja het is een openbare plek, dus ergens snap ik wel dat mensen daar gewoon willen roken als ze daar behoefte aan hebben. het is tenslotte buiten.... hoe rot ook voor jou

Hier rookt ook gewoon, en ga ook gewoon mee naar kroegen ed, krijg ook genoeg rook binnen, maar kan nu echt nog niet verlangen dat buiten gaat staan (daarbij zijn we al vrij veel buiten) straks als de kleine er is gaat hij toch wel al buiten roken.
pi_70131237
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:24 schreef marlieske het volgende:
Ooh ja nog ff over stuitligging, Ties was mijn tweede stuitzwangerschap en bij Isa had ik een ks dan mag er dus niet bij een 2de gedraaid worden ivm met de wond op de baarmoeder.... en die wond kan dus ook scheuren door weeën weten we nu uit ervaring
en ik ben het met BE eens een kind ligt niet zomaar zo, kan ook door de vorm van je baarmoeder komen enz als je het mij vraagt lekker laten liggen en om een ks vragen.
En nee ik heb niet gevoel dat ik gefaald heb of iets gemist heb door 2x een kind op de wereld te zetten met behulp van een ks, ze zijn beiden gezond dus missie geslaagd ik raakte namelijk niet zwanger om te kunnen bevallen maar voor het eindresultaat en dat is een kind.
Dat dus. Ik kan me best voorstellen dat er vrouwen zijn die zich helemaal ingesteld hadden op een vaginale bevalling enzo hoor en dat het dan best even slikken is. Maar ik zou dat zelf niet zo als falen ervaren. Ik wil zelf heel graag op de meest veilige manier bevallen. En als het een stuitligging betreft dan is de bewezen meest veilige manier voor baby gewoon een keizersnede.
Knappe gyn die mij zover zou krijgen het niet te doen want dat is zonde bij een eerste ofzo... Dat een ks zwaar is en vooral het herstel naar en vervelend dat weet ik maar dat weegt me mijlenver op tegen eventuele complicaties bij mn kind.
dat gezegd hebbend hoop ik natuurlijk gewoon dat t kind straks netjes head first ligt en er een vlotte normale vaginale bevalling volgt zonder kunstgrepen maar dat lijkt me logisch
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70131807
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:29 schreef _Bar_ het volgende:
Davina wat een lomp gebeuren zo zeg.

Sorboo, tja het is een openbare plek, dus ergens snap ik wel dat mensen daar gewoon willen roken als ze daar behoefte aan hebben. het is tenslotte buiten.... hoe rot ook voor jou

Hier rookt ook gewoon, en ga ook gewoon mee naar kroegen ed, krijg ook genoeg rook binnen, maar kan nu echt nog niet verlangen dat buiten gaat staan (daarbij zijn we al vrij veel buiten) straks als de kleine er is gaat hij toch wel al buiten roken.
waarom niet?
  Moderator donderdag 18 juni 2009 @ 14:47:30 #253
5428 crew  miss_sly
pi_70131990
Vlindur, hartje gehoord geweldig

Over roken: ik ben gestopt, speciaal omdat ik zwanger ben. In mijn directe omgeving (schaap, collega's) verwacht ik wel degelijk dat ze met hun sigaret uit de buurt blijven en buiten gaan staan. Doet schaap ook zonder morren trouwens. Ook als we op een terras zitten, zal hij zo gaan zitten dat ik er geen last van heb.

Van anderen, en zeker buiten, kan ik toch niet verwachten dat ze rekening met me houden? Als ik er last van heb, ga ik dan wel zelf weg, want ik weet wel dat die rook echt slecht is voor je kindje.
pi_70132068
Eens met miss-sly, al vind ik het op het station een ander varhaal. In die hokjes mág je niet roken, dus dat is wel behoorlijk lomp.
  Moderator donderdag 18 juni 2009 @ 14:53:08 #255
5428 crew  miss_sly
pi_70132205
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:49 schreef freecell het volgende:
Eens met miss-sly, al vind ik het op het station een ander varhaal. In die hokjes mág je niet roken, dus dat is wel behoorlijk lomp.
Van de andere kant zegt Sorbootje dat het op dit station wel mag. Weet niet waarom of hoe of wat, maar kennelijk is het daar legaal...dus tja, dan heb je weinig te eisen, lijkt me.

Nog een dik uur en dan heb ik verloooooooof
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:53:56 #256
100412 mefke79
komt goed!
pi_70132237
ik begon helemaal te twijfelen naar aanleiding van jullie opmerkingen, maar zie hier het antwoord van de NS: je mag er gewoon niet roken!
Alle treinen en stations zijn vanaf 1 januari 2004 rookvrij. Op de stations geldt een rookverbod in stationshallen, (rol)trappen, liften, tunnels, wachtruimtes en overkapte perrons. Roken is wel toegestaan in de speciale rookzones op de overkapte perrons en in de buitenlucht, zoals op perrons zonder overkapping. Dit alles is vastgesteld in de Tabakswet.

En voor de rest maak ik me gewoon nog boos om de gyn van davina. Pfff. Lompe hark! En lekker tegenstrijdig...eerst zeggen dat die nekplooi niet gemeten had mogen worden en dan er wel allerlei consequenties aan hangen...
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:55:22 #257
100412 mefke79
komt goed!
pi_70132305
oja, en als het geen station van de ns was (bestaan die? Hebben Ariva enz stations?) dan nog geldt daar de Tabakswet...
  Moderator donderdag 18 juni 2009 @ 14:59:26 #258
5428 crew  miss_sly
pi_70132450
Een perron dus zonder overkapping, anders zou ze ook niet in de regen staan als ze niet onder het afdakje zou gaan staan.

Opgelost.
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:00:07 #259
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70132473
Jeetje Davinia, dat gesprek van vandaag had je dus beter gewoon helemaal niet kunnen hebben Hoe kan iemand je nou zo het weekend insturen? Wat een hork!

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 18-06-2009 15:52:53 ]
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 18 juni 2009 @ 15:00:32 #260
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70132489
Net weer even met tessie gesmst. Ze krijgt nu nog een keer gel, maar een derde keer vandaag gaat niet meer lukken, omdat het al zo laat is....
Het apparaat registreert wel wat harde buiken, zelf voelt ze ze niet.

Zoals het er nu uitziet morgen dus toch weer alleen de gel. Ze is het zat, verveelt zich en het bed ligt niet lekker. Ze mag maar heel weinig lopen en uit bed,omdat ze steeds aan dat apparaat ligt.
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:00:37 #261
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70132493
Bij ons in de flat mag je in de lift logischerwijs ook niet roken. En ondanks dat er zowel aan de binnen- als buitenkant een verbodsticker hangt stinkt het er toch regelmatig naar rook en soms hangen de rookwolken er zelf nog in. Ronduit asociaal vind ik het, je kan toch wel even 1 minuutje wachten tot je buiten bent voordat je hem opsteekt? Een paar maanden terug regelmatig mezelf 4 trappen op of af moeten slepen omdat ik bang was die stinklift onder te kotsen

Manlief rookt trouwens al sinds het begin van de vorige zwangerschap buiten. En toen Devin nog klein was en hij alleen met hem ging wandelen in de wagen rookte hij ook niet op die momenten, de baby was dan veel te dichtbij. Soms zie je dat weleens, mensen die al rook uitblazend over hun baby heen een "frisse" neus halen. Met als dramatisch dieptepunt zo'n kindje in de babybjorn en mama met een sigaret in d'r mond
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:03:05 #262
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70132594
Wat een domper voor Tessie
Wens d'r sterkte van ons!
pi_70132796
Wat een mysterie he, dat station van ons

Het is een Arriva station, waar geen verbodsbordjes hangen en geen rookpalen staan. Het hokje waar ik het over heb ik een glazen hokje, met aan alle kanten wanden, met in het midden een opening. Dus een soort kamer waarvan de deur altijd open staat. Niet écht buiten dus.

En normaal gesproken maak ik er ook geen punt van als men daar rookt... dan ga ik er gewoon niet staan. Maar als het regent verplicht je iedereen die last heeft van de rook dus om in de regen te gaan staan. Da's mijn punt.

En ik vind overigens wel degelijk dat je je buiten kunt laten roken. Het gaat om je KIND... dan doe je dat toch gewoon? Natuurlijk moet iedereen daar zijn of haar eigen keuze in maken, maar dat wil niet zeggen dat ik het begrijp
pi_70132829
wij zijn net doorgestuurd naar het ziekenhuis. Hoge onderdruk plus 5 dagen overtijd. Geen idee wat ons te wachten staat
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:09:39 #265
223453 Guuzewuus
pi_70132873
Jeetje Davinia wat een eikel . Daar zou ik ook flink van moeten janken hoor .

Tessie kom op meid.
pi_70132880
Ik denk een kindje The Frankey!

Maar wel vervelend van die hoge onderdruk.
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:32:07 #267
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70133800
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:53 schreef mefke79 het volgende:
...
En voor de rest maak ik me gewoon nog boos om de gyn van davina. Pfff. Lompe hark! En lekker tegenstrijdig...eerst zeggen dat die nekplooi niet gemeten had mogen worden en dan er wel allerlei consequenties aan hangen...

vink wel lief dat je je er zo over kunt opwinden.

tessie, hopelijk komt het stiekem toch helemaal goed op gang vannacht of zo.

hier gelukkig geen rokende mensen in de omgeving. de enige die rookte is mijn moeder, en zoals jullie weten, rookt zij al een tijdje niet meer (oeh, eufemismes!)
pi_70134163
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:32 schreef DaviniaHR het volgende:

de enige die rookte is mijn moeder, en zoals jullie weten, rookt zij al een tijdje niet meer (oeh, eufemismes!)
pi_70135399
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:07 schreef Sorbootje het volgende:
En ik vind overigens wel degelijk dat je je buiten kunt laten roken. Het gaat om je KIND... dan doe je dat toch gewoon? Natuurlijk moet iedereen daar zijn of haar eigen keuze in maken, maar dat wil niet zeggen dat ik het begrijp
Vind ik ook hoor. Mijn vriend hoeft het van mij nu nog niet, hoewel hij wel veel rekening met mij houdt (gaat niet zomaar naast mij zitten roken, raam open, veel minder roken sowieso, etcetera). Als de baby er eenmaal is vindt ie zelf ook dat ie naar buiten moet, als de stoppogingen mislukken
Overigens heeft mijn vader altijd wel gewoon doorgerookt, binnenshuis, ook toen mijn broer meerdere keren bronchitis en longontsteking kreeg, én astma had. 'tis sad...
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:11:59 #270
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70135684
Jemig Davinia, wat een botte hork zeg! Ik maak me ook plaatsvervangend boos.

Vlindur een hartje
pi_70135864
Nou we zijn er weer!! Kleine man ligt wel goed maar heeft zijn rechterarm over zijn hoofd geslagen Precies als zijn grote broer toen die tijd had gedaan De vlos ging er van uit dat ie dat armpje wel weg ging halen en dan de bekken wel indook. Heel stiekum ging ze ervan uit dat als ie zijn arm weghaalt en indaalt dat de bevalling ook niet lang op zou laten wachten omdat er dan ineens zoveel druk op komt dat het nog wel eens kon helpen.
Ze heeft ook nog even gekeken of ze kon zien of het echt een jochie was maar dat kon ze niet. Ze zei: Zie niks wat duidt op een jongen maar ook niks dat duidt op een meisje Haha. Hij was lekker aan het drinken en het linkerhandje had ie steeds bij zijn mond. Hij ziet er zo schattig uit Hij heeft volgens mij papa zijn neus En nu kan ik helemaal niet meer wachten tot ie komt
Liefde
pi_70136558
Davina, wat een l.. (vul in) van een vent zeg.

MeNicole, fijn dat alles goed is.

Hier vandaag bijna mijn eerste overgeef ervaring, door zwangschap gehad.
Was op de terug weg van mijn laatste client, werd me daar toch een partij misselijk.
En 5 min later was het weer. En nu is het weer terug. Echt vlagen dus.. Maar de vlagen zijn dan heel goed aanwezig. De contstante lichte misselijkheid, wat ik tot nu toe heb gehad, is beter uit te houden.

Maar het is wel een duidelijk gevoel, van ooh ik ben echt zwanger!!!!!!!!!!!!!!

Oh en ik hou nu al vocht vast.
Tips.?Veel water drinken doe ik dus al, kook niet al te zout (zonder zout vind ik het niet te eten).
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:33:15 #273
100412 mefke79
komt goed!
pi_70136616
Menicole...valt voorlopig weer mee dan...klinkt wel grappig, zo'n armpje. En Tessie, succes!

Over dat roken...mefke mompelt nog niets van Tabakswet is toch overal geldig etc..tja sorry, ik kan me altijd heel erg opwinden over dingen die gewoon niet mogen en die mensen dan toch doen, heeft niet eens iets met hormonen te maken, erg he
pi_70136644
Ah MeNicole dat is wel fijn nieuws dan! En het zou wel lekker zijn als het hele bevallen enzo gelijk in gang gezet wordt als je menneke dat armpje weghaalt
je klinkt verliefd

Ymme vervelend haha maar wel fijn dat je het positieve ervan kunt inzien.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70136723
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:33 schreef huuphuup het volgende:
Ah MeNicole dat is wel fijn nieuws dan! En het zou wel lekker zijn als het hele bevallen enzo gelijk in gang gezet wordt als je menneke dat armpje weghaalt
je klinkt verliefd

Ymme vervelend haha maar wel fijn dat je het positieve ervan kunt inzien.
Ja, ik wil een baby. Dus moet dan ook maar de lasten erbij nemen.
Daar doe ik niet zo moeilijk over hoor. Vind sommige klachten, soms fijn. Gewoon beetje zekerheid dat je echt zwanger bent en het hcg dus gestegen is, gezien de mate waarin de klachten nu zijn.
pi_70137002
Davinia, wat een botte hork zeg... .

MeNicole, hij ligt er lekker bij dus, heeft helemaal een lekker plekkie zo gevonden .
pi_70137583
Goed nieuws, menicole!

Ik heb verlooooooofff *feestje bouwt*
pi_70137652
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:57 schreef innepin het volgende:
Goed nieuws, menicole!

jeuh!!!

En voor alle mama's die hun baby proberen te filmen. Mij lukt het ook nog niet hoor hele uitbouwen inderdaad maar als ik het wil filmen ho maar
Ik kwam dit filmpje tegen op youtube en mn lief schrok er gewoon van hahaha

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70137701
Davinia! Wat een kl#T$@!%$#^&$#R!!!! Ongelooflijk gewoon
Dikke voor jou!

Menicole, spannend zeg. Wat een lieve beschrijving van hoe je mannetje eruit ziet en ligt

Vlindur wat gaaf het hartje gehoord Dat is een bijzondere ervaring hé?

TheFrankey oeh mss ben je heel snel papa nu! Sterkte voor je vrouw

Tessie wat een teleurstelling op teleurstelling, ongelooflijk zeg Ik denk aan je hoor

Over dat roken...gister reed ik op een drukke doorgaande weg in Eindhoven, steekt er ineens een jonge vrouw met kinderwagen over (terwijl 50m verderop zebrapad ligt), sigaret in de mond en boven de kinderwagen... Sjongejonge ik weet echt niet wat ik van zo'n moedertje moet denken...
Net als ouders die hun kind áchter hen laten fietsen, ze zien toch helemaal niet wat er met hun kind(je) gebeurd?! En soms steken ze ook nog gewoon over en kijken niet eens om naar hun fietsende kroost...dat snap ik allemaal niet hoor. Je laat je kind toch altijd naast of voor je rijden zodat je het in de gaten kunt houden en oversteken doe je toch veilig samen?
Nou ja anyway enzo, ik verbaas me nog al eens als ik buiten kom

Ik heb trouwens al opvang geregeld voor onze ongeboren dochter als we in september cursus gaan volgen Zo gek want ze ie er heul nog niet Mijn moeder blij natuurlijk...:P

Vanaaf naar de vlos. Ben benieuwd hoe mijn meisje ligt, ik voel haar overal en nergens
#geen
pi_70137770
Oh Huup, ik krijg een foutmelding bij het filmpje
#geen
pi_70137802
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:57 schreef innepin het volgende:
Goed nieuws, menicole!

* DuchessX meefeest
#geen
pi_70137883
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:03 schreef DuchessX het volgende:
Oh Huup, ik krijg een foutmelding bij het filmpje
ja krijg ik ook altijd, gewoon even op het blauwe linkje onder het plaatje klikken, niet op het plaatje zelf dan word je doorgestuurd

Wat grappig van je opvang-regel lijkt me inderdaad gek.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70138203
Hier krijg ik ook een foutmelding Huup. Gezien! Wat cool, zulke filmpjes

TheFrankey, bijna papa man! Zet em op!

MeNicole, wat gaaf, zo'n ervaring weer. Kan me helemaal voorstellen dat je hem *nu* wilt zien

Ik ga me verder niet met die rook discussie bemoeien, ik ben heel soepel merk ik

Innepin en miss, JULLIE HOEVEN NIET MEER TE WERKEN!!!!! Super!!

Heb net 2 uur liggen slapen en ben nu nog steeds brak..
  Moderator donderdag 18 juni 2009 @ 17:20:22 #284
5428 crew  miss_sly
pi_70138399
innepin, verloooof

en ik ook

Zo onwerkelijk maar zooooo fijn
Ik begin nu echt te geloven dat ik zwanger ben en misschien wel ga bevallen van een baby over een week of 6
  Moderator donderdag 18 juni 2009 @ 17:22:51 #285
5428 crew  miss_sly
pi_70138480
En vanaf vandaag ga ik proberen weer beter bij te zijn en te reageren. Ik merkte de laatste tijd dat het wat te veel was, ik veel niet kon onthouden en ook bijlezen lukte lang niet altijd. Nu heb ik tijd genoeg

tessie, wat vervelend dat je allemaal wisselende beloftes krijgt en het telkens toch anders blijkt. Ik hoop dat het gellen gewoon lekker goed werkt en je er snel weer weg kan, MET Erwtje

MeNicole, nog effies en dan is je mannetje er!

ymme, naar dat misselijk zijn, maar ook een geruststellend gevoel. Heel goed!

flugeltje, hoe is het met je?

Duchess, al oppas aan het regelen raar he, maar wel erg leuk
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:40:08 #286
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70139048
Tessie, wat klote van die onduidelijkheid allemaal. Maar denk aan het resultaat, over een paar dagen heb je je beeb in handen

Spannend TheFrankey, ook jij binnen een paar dagen papa!

Davinia, wat een enorme eikel zeg. Ik vind dat je het recht wel hebt om hem dat in z'n gezicht te zeggen. (als je durft dan )

Innepin en Miss_Sly verlof, hopelijk krijgen jullie nog wel even lekker de kans om ervan te genieten.

Ymme, fijn dat je misselijk bent

En hier, tja.... Ik weet het gewoon niet. Het bloeden lijkt vooralsnog (even) gestopt te zijn, maar de rest van de tekenen zijn onduidelijk. Krampen heb ik niet gehad alleen zijn die vervelende steekjes van vanochten in heup/lies met uitstraling bovenbeen verplaatst naar nét links van het midden in de onderbuik. Het is lichtjes pijnlijk, niet kramperig ofzo. Eigenlijk zoals ik vorige keer m'n 'bandenpijn' had. Dit bloedverlies zónder steekjes en ik had mezelf geen zorgen gemaakt, deze steekjes zónder bloed en ik had me niet druk gemaakt. Het is de combinatie waar ik bezorgd over ben...

En toen was het afwachten, het positieve nieuws is dat ik zéker nog geen vruchtje verloren ben. Geen slijm, geen stolsels, alleen wat (verdund) bloed. Hoe moeilijk het ook is, ik probeer positief te blijven. Ik wil gewoon mama worden deze keer... Bovendien heb ik nu eenmaal een afspraak over een datumdrieling in februari....
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:50:05 #287
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70139352
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:40 schreef flugeltje het volgende:
En toen was het afwachten, het positieve nieuws is dat ik zéker nog geen vruchtje verloren ben. Geen slijm, geen stolsels, alleen wat (verdund) bloed. Hoe moeilijk het ook is, ik probeer positief te blijven. Ik wil gewoon mama worden deze keer... Bovendien heb ik nu eenmaal een afspraak over een datumdrieling in februari....
gelukkig is het nu gestopt. Je kunt inderdaad alleen afwachten maar ik zal je in ieder geval wat positiviteit terugstralen wat ik van jou gekregen heb. Het moet gewoon goed komen

Miss_sly en Innepin.... verlooofffff geniet ervan meiden!
  donderdag 18 juni 2009 @ 18:08:11 #288
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70139883
Miss_sly en Innepin ik dacht eerst dat jullie verloofd waren Maar nu zag ik echt verlof staan. Fijn zeg! Ben stiekem best een beetje jaloers!
pi_70141134
waaaaaaaaaahhhhhhhhh dit topic gaat veel te hard! Kan het echt niet bijhouden zo...

Kan iemand mijn datum naar 14 feb verzetten (plus ticker ook aub )
Dat is de datum die ik van de vlos kreeg toen ik belde gisteren, vandaar.
  donderdag 18 juni 2009 @ 18:56:49 #290
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70141347
innepin en miss sly verloofd! ik bedoel, met verlof
geniet ervan, meiden!

* DaviniaHR pakt alvast popcorn voor de naderende nesteldrang taferelen

ik had nog ff de vlos gebeld, en zij zei dat ik beeb al wel echt kon voelen. pfff, ging daardoor toch ook meteen twijfelen aan mn hele instinct en goede gevoel en zo.
en terwijl ik dit typ, wordt er weer gedanst in buik

@flugel, ik ga ook met manlief van het weekend bespreken wat we gaan zeggen hierover, want dit lijkt me niet de bedoeling. en hij is nog in opleiding, dus nog niet volledig vastgeroest. er is nog hoop. zeg maar

verder, flugel, ik hoop echt van ganser harte dat je beeb(s) lekker blijven zitten en dat het een gewone vaginale neusbloeding is geweest. de beoel is toch goed doorbloed vanonder. een keer goed niesen of te hard op de wc en daar gaat het al...

dikke iig
pi_70141388
Die ticker is leuk. Hoe kom ik daar aan
pi_70141691
Nou we zij nweer terug. Weer een middagje ziekenhuis. Alles is met Uk in orde, bloedruk blijft wat hoog en daarom gaan ze ook inleiden. Zaterdagochten 7u aanwezig in het ziekenhuis in Hoorn!

Spannend zeg.....
pi_70141992
Spannend Frankey!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 18 juni 2009 @ 19:24:31 #294
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70142300
Spannend Frankey! Dit weekend papa dus...

Ik ben m'n eigen regels aan het verbreken en zit hier achter m'n PC met een enorme kapsalon shoarma... Martijn is er niet en ik vond dat het wel mocht omdat ik even minder happy ben

Als toet dan nog een griekse yoghurt met honing en dan maar met een goed boek in bad en op tijd naar bed. Ik heb vandaag weer heel wat gebeden opgezegd, hopelijk worden ze verhoord.

* diep inzichzelf graaft en aloude positivisme opduikelt
  Moderator donderdag 18 juni 2009 @ 19:25:36 #295
5428 crew  miss_sly
pi_70142341
Spannend TheFrankey!

Wij gaan vanavond naar borstvoedingscursus. Ben benieuwd hoe en wat. Vind het wel een beetje spannend en maakt het toch wel weer echter.

Vraagje nog trouwens: wanneer ben je nou hoogzwanger?
pi_70142400
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 18:08 schreef Stiemie het volgende:
Miss_sly en Innepin ik dacht eerst dat jullie verloofd waren Maar nu zag ik echt verlof staan. Fijn zeg! Ben stiekem best een beetje jaloers!
Ik ben óók verloofd, hoor

The Frankey, spannend! En woon jij in Hoorn
pi_70142719
Spannend The Frankey, nog even en jullie kunnen jullie uk live zien .
  donderdag 18 juni 2009 @ 19:42:13 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70142838
Judes, ik heb het aangepast. Scheelt weer een week!

TheFrankey, spannend joh! Er komt actie aan!
  donderdag 18 juni 2009 @ 19:42:33 #299
190853 RockabeIIa
pi_70142845
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 19:25 schreef miss_sly het volgende:

Vraagje nog trouwens: wanneer ben je nou hoogzwanger?
als je met verlof bent, vind ik
(vanaf halverwege laatste trimester ong.)
  donderdag 18 juni 2009 @ 19:47:02 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_70142975
Ik had gisteren zoveel lucht in mijn darmen dat mijn hele buik strak stond

Menn, doe mij maar harde buiken, dat stinkt tenminste niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 18 juni 2009 @ 19:49:22 #301
190853 RockabeIIa