abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70102755
Tessie!! Ohhh wat heerlijk dat je duidelijkheid hebt nu! jeetje joh! Van t weekend ben je gewoon mama, mag je eeeeeeeindelijk je kleine man ontmoeten!

Ennuh Huups... uhmz..het spijt me heel heeeeeeeel erg, maar inderdaad is cola ook 1 van de boosdoeners... Heb t ff nagezocht voor je en t kan de opname zelfs tot 62% verminderen... daar slik/eet je dus als je floradix zo trouw voor
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_70102830
*zwaait naar de vriendin van TheFrankey*
Maar wat raar dat ze geen actie ondernemen als haar bloeddruk ook steeds zo hoog is... bij mij als ie boven de 90 was moest ik naar het zh... gister was ie 90 dus hoefde ik net niet... maar vandaag wassie 103...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70102947
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:27 schreef Poppedein het volgende:
Tessie!! Ohhh wat heerlijk dat je duidelijkheid hebt nu! jeetje joh! Van t weekend ben je gewoon mama, mag je eeeeeeeindelijk je kleine man ontmoeten!

Ennuh Huups... uhmz..het spijt me heel heeeeeeeel erg, maar inderdaad is cola ook 1 van de boosdoeners... Heb t ff nagezocht voor je en t kan de opname zelfs tot 62% verminderen... daar slik/eet je dus als je floradix zo trouw voor
ja eh *gnorf* enzo
das wel even bout. Ik vind het prima om geen cola te drinken, dit is nieuwe info voor me overigens maar ik ben bang dat ik me dan eerst een paar daagjes meer vermoeid voel en dat het daarna pas beter gaat. En die paar daagjes kan ik nu net even niet missen.
Goed om te weten wel, thanks
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 17 juni 2009 @ 17:35:20 #54
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70103012
Tessie wat fijn spannend nu het einde echt in zicht is
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70103092
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:33 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja eh *gnorf* enzo
das wel even bout. Ik vind het prima om geen cola te drinken, dit is nieuwe info voor me overigens maar ik ben bang dat ik me dan eerst een paar daagjes meer vermoeid voel en dat het daarna pas beter gaat. En die paar daagjes kan ik nu net even niet missen.
Goed om te weten wel, thanks
Kan ik me goed voorstellen hoor Eerst maar ff door komende week heen.. wie weet hoe groot dan al de last is die van je schouders valt!
pi_70103261
spannend, tessie
vrijdag inleiden

wat is primen eigenlijk?
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:48 schreef Smirre het volgende:
Lily, wat geweldig ... een derde kindje. Ik meen te weten dat je graag een jongensgezin wilt, maar de echo doet me zeer meisje aan.
dat klopt ja
we hebben het gewoon ook steeds over een jongetje nu
pi_70103353
Nog even één vraagje.

De vorige keer voor de zwangerschap, had ik een 'ik moet ongesteld worden' gevoel.
Dit hoeft niet te beteken dat dat gevoel, een miskraam betekend toch?
Of wel, omdat ik het nu weer zo voel. Net of ik ongesteld moet worden, maar dan heel iets anders, maar echt goed te vergelijken.

Natuurlijk is dit gevoel 'eng' omdat ik de vorige keer een miskraam heb gehad, en daar dus dit gevoel mee vergelijk.

Hebben meer van jullie hier, gehad tijdens het begin van je zwangerschap. ?
pi_70103482
Je bedoelt een beetje menstruatie-achtige krampjes?
pi_70103562
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:46 schreef ymme het volgende:
Nog even één vraagje.

De vorige keer voor de zwangerschap, had ik een 'ik moet ongesteld worden' gevoel.
Dit hoeft niet te beteken dat dat gevoel, een miskraam betekend toch?
Of wel, omdat ik het nu weer zo voel. Net of ik ongesteld moet worden, maar dan heel iets anders, maar echt goed te vergelijken.

Natuurlijk is dit gevoel 'eng' omdat ik de vorige keer een miskraam heb gehad, en daar dus dit gevoel mee vergelijk.

Hebben meer van jullie hier, gehad tijdens het begin van je zwangerschap. ?
Ja ik. En ik ben nu ruim 18 weken Wat ik probeer te zeggen is dat het niet gelijk op een miskraam hoeft te wijzen. Je kunt het niet voorspellen en je kunt er niks tegen doen. Met hoeveel weken is het de vorige keer misgegaan bij je?
pi_70103591
Ymme, dat gevoel heb ik ook gehad en die ligt nu met haar koppie de rekbaarheid van mn ribboog te testen

Pijntjes, steekjes, krampjes een beurs gevoel, veel of weinig afscheiding, wel of niet misselijk. Het is echt heel vervelend maar het zegt allemaal heel weinig.
Het enige geval waarin je echt een hele duidelijk aanwijzing hebt van een miskraam is helderrood fors bloedverlies gecombineerd met flinke krampen. Alle andere dingen die je kunt voelen kunnen vaak gewoon bij een zwangerschap horen en zeggen weinig tot niets. En heel veel dingen voel je normaal ook maar omdat je dan niet zwanger bent denk je er niets van.

Het is echt heel vervelend die onzekerheid maar je kunt nu zelf helemaal niets doen behalve normaal gezond leven en afwachten. Probeer een beetje te ontspannen, ga even naar buiten ofzo. Echt, het komt goed
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70103629
lily, primen is dat ze een of andere gel inbrengen, die ervoor moet zorgen dat je baarmoedermond verweekt en een beetje open gaat staan enzo, zodat ze daarna dus kunnen gaan inleiden. Sommige mensen krijgen daar zelfs al weeen van.

Ymme, ongesteldheidsachtig gevoel hoort er helemaal bij hoor!
pi_70103710
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:56 schreef tessie het volgende:
lily, primen is dat ze een of andere gel inbrengen, die ervoor moet zorgen dat je baarmoedermond verweekt en een beetje open gaat staan enzo, zodat ze daarna dus kunnen gaan inleiden. Sommige mensen krijgen daar zelfs al weeen van.
ah ok

(heb ik dus ook gehad in 2001 maar ik wist niet dat het zo heette )
pi_70103843
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:55 schreef huuphuup het volgende:
Ymme, dat gevoel heb ik ook gehad en die ligt nu met haar koppie de rekbaarheid van mn ribboog te testen

Pijntjes, steekjes, krampjes een beurs gevoel, veel of weinig afscheiding, wel of niet misselijk. Het is echt heel vervelend maar het zegt allemaal heel weinig.
Het enige geval waarin je echt een hele duidelijk aanwijzing hebt van een miskraam is helderrood fors bloedverlies gecombineerd met flinke krampen. Alle andere dingen die je kunt voelen kunnen vaak gewoon bij een zwangerschap horen en zeggen weinig tot niets. En heel veel dingen voel je normaal ook maar omdat je dan niet zwanger bent denk je er niets van.

Het is echt heel vervelend die onzekerheid maar je kunt nu zelf helemaal niets doen behalve normaal gezond leven en afwachten. Probeer een beetje te ontspannen, ga even naar buiten ofzo. Echt, het komt goed
Ik weet het , ik weet het.
En toch doe ik het niet

Ik moet er gewoon van genieten!!!! En het komt goed.
Het komt gewoon goed, dat moet.
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:06:32 #64
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70103910
Heej Tessie, wat mooi dat het nu eindelijk staat te gebeuren! Spannend Alvast veel succes, ik ben wel erg benieuwd naar je reuzenbaby nu En wat ráár dat jouw fysio daar dan weer iets heel anders van maakte! Ik was net zo blij met de tipjes die ik kreeg, maar dan weet ik nu dus eigenlijk nog niet veel.. Nouja, dat mijn pijntjes uit mijn rug zouden komen had ik al wel verwacht, dus dat hou ik maar wel aan.

Ymma, bah, ik snap je onzekerheid. Zonder mk vraag je je soms al af of het allemaal wel goed is, laat staan met een mk vers in het geheugen. Als je ongesteldheidskrampen bedoelt: ja, die voelde ik in het begin, en nu nog steeds bij tijd en wijle. Mijn borsten werden ook pas heel laat gevoelig/pijnlijk (echt met 8/9 weken pas ofzo), dus dat verontrustte me in het begin ook. Ohja, en die afscheiding: is het doorzichtig? Ik heb vanaf het begin al bruinige afscheiding, maar dan wel een beetje doorzichtig-achtig.. Ik hoop voor je dat hetgeen je nu voelt gewoon goed is en dat je snel van deze onzekerheid afbent

Huuphuup, argh, vermoeidheid is echt zo irritant! Zéker nu zeg, hopelijk kun je wat met de tipjes die je hebt gekregen en kunnen ze je in het ziekenhuis meteen prikken. En anders studeren met hele harde metal op, zodat je niet in slaap zult vallen ofzo?

@ TheFrankey-girl, haha!

Nou, ik ben geslaagd voor een cadeau'tje ondertussen (en heb ook dik geslapen jongens, compleet met dromen en kwijl ) maar echt van harte ging het niet. Waarom was het perfecte cadeau dat we bedacht hadden nou nergens in de winkels te vinden? Wat ik nu heb gekocht is ook wel leuk, maar ik wilde gewoon diehiehieeeee
3!
pi_70103955
Oh Tessie wat fijn eindelijk

Hier kwam de buurvrouw net thuis met baby zoooo klein (2600 gram, 48 cm) Stonden we bijna samen te huilen op te stoep, stomme hormonen.

Huup vervelend die moeheid, zeker zo voor een laatste tentamen
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:10:46 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70104035
Tessie, jullie kindje komt eraan!
pi_70104059
Oeh wat gaan jullie hard!

Even snel, want druk:
Geen diabetes Wel over 2,5 week weer een echo om te kijken of Ukje nog steeds zo hard groeit.
Ijzertekort was er nog steeds bij de laatste keer prikken, ondanks de ferrograd (waar ik dezelfde dag mee moest stoppen, dus was een goed meetmoment om te zien of de ferrograd wat gedaan had, nee dus).
Ik heb nu een ander medicijn, begint ook met 'ferro'.
Omdat ik zo snel en zoveel harde buiken heb die af en toe pijnlijk zijn moet ik rust houden Maar ja eik merk ik zelf ook wel dat ik niet veel kan. Opstaan vanuit een stoel geeft al harde buiken...

Verder heb ik een armpje of beentje van mijn Ukje gevoeld! Onder het lopen hou ik mijn onderbuik vast ivm de harde buiken en toen voelde ik gewoon een armpje of beentje!!! Ik was er helemaal van mijn stuk van Zooo lief!

Poppedein, brrrr ieh wat akelig joh, en dat moeten wachten!

Tess in het ziekenhuis? Jeetje nou ben benieuwd hoe of wat!

Allemaal een dikke

Ik probeer nog even te lezen voor ik naar de pufclub ga.

Dag dames!

Edit: Oh ja ik moet ook rustig aan doen ivm bekkenklachten en in de gaten houden of het niet erger wordt.
#geen
  Moderator woensdag 17 juni 2009 @ 18:40:07 #68
5428 crew  miss_sly
pi_70104921
Poppedein, wat naar van de parvo. Hopelijk niets aan de hand.

ymme, je MOET niet genieten, maar je zou, vooral voor jzelf, wel kunnen proberen een beetje te ontspannen. Is voor jezelf en je kindje veel fijner! En wat de rest al zegt: die pijntjes kunnen er heel zeker wel bijhoren en juist iets goeds betekenen als een groeiende baarmoeder. En verder is je hele lichaam natuurlijk in een staat van verandering, dat allerlei dingen met zich mee kan brengen, en wat bij veel mensen anders is. Het is vast allemaal helemaal goed

tessie, eindelijk dan Erwtje komt er nu echt, heel erg echt aan wat spannend en wat fijn voor je
En voor tante Chell natuurlijk '

innepin ook morgen laatste dag ik ook, morgen van 9-16 uur en dan heb ik verlof. Heel echt zwangerschapsverlof Ik vind het woord nog steeds zo niet bij mij passen, maar het is toch heel er echt waar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:42:42 #69
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70104999
Hier weer even een update van mij. Gaat eigenlijk heel goed. Sinds zondag geen bloed meer gezien en flink misselijk vooral 's nachts, moet 's ochtends echt met een crackertje beginnen. Behoorlijk soort van spierpijn links en rechts in mijn buik en het gevoel dat mijn baarmoeder groeit en vandaag begint ook de vermoeidheid toe te slaan. En ik plas mezelf een ongeluk. Onmiskenbaar zwanger dus, alleen blijft de angst hoe het daarbinnen zit natuurlijk. Toch ben ik er erg rustig onder, al wil ik mezelf behoeden voor teveel hyperen (soort gevoel van de goden verzoeken ofzo) dus hou me tot het weekend rustig. Als de situatie zo blijft dat maandag de gyn bellen om een echo-afspraak te maken.

Ik volg alles hier hoor maar wacht nog even met los gaan in dit topic

Tessie en TheFrankey, succes met de laatste loodjes!

Vlinder !! WOW mooie mijlpaal!

Lijnloos, mooie echo meis! En wat laat, maar ook Tan en Lily, super gefeliciteerd met die goede echo.

En verder ben ik vast veel vergeten, maar bij deze sorry

Trouwens, iemand wel eens gehoord van het bakerpraatje dat als je 2 lepels in je eten stopt je een jongetje krijgt? Ik was vandaag nogal knullig bezig en zette mijn eigen lepel en die van haar in mijn bak met yoghurt en mijn vriendin/collega'tje ook zwanger zei 'Oh, dat wordt een jongetje'
pi_70105087
Whahahhaha.... ik ken m niet happy... maar moet zeggen dat t ook even extra raar las doordat ik Tepels las Ik dacht al..vie verzint dát nou
pi_70105375
Ik ben blij dat je er nog bent Happy Goed nieuws dus!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator woensdag 17 juni 2009 @ 18:54:18 #72
5428 crew  miss_sly
pi_70105382
Ik las dat ook poppedein
En nee, ik kende het bakerpraatje ook niet.

Fijn dat het goed gaat happy. ik hoop dat je snel een goede echo hebt en hier ongelofelijk kunt komen hieperen!

Vlindur, ik weet gewoon niet meer of ik je mijlpaal ha bejubeld, maar 12 weken is echt zooo fijn
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:55:58 #73
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70105440
Twee tepels in de yoghurt

Tessie, fijn dat je in ieder geval dit weekend je kindje in je armen zult hebben

Poppedein, hopelijk valt het wel mee allemaal. Komt vast goed

Happy, fijn weer van je te horen. Hou moed en blijf positief!

Ymme, relax!!
Ja, ik kijk er effe streng bij, maar je zit jezelf compleet gek te maken momenteel. Van mijn tweede miskraam heb ik zegge en schrijve NIETS gemerkt. (we ontdekten het bij de echo) Je voelt het niet aankomen, je ziet het niet aankomen. Als het gebeurt dan gebeurt het toch, je kunt niets doen of laten om het te voorkomen. Ik snap dat je voorzichtig bent, hell zelf hou ik ook tig slagen om de arm. Maar ik weiger écht om de eerste maanden van deze zwangerschap te laten leiden door angst. Dan misgun je jezelf zo veel voorpret. Als, let wel ik zeg ALS het misgaat ben je sowieso verdrietig.. Of je jezelf er nu wel of niet druk om hebt gemaakt, of je nu wel of niet voorzichtig bent geweest en of je er nu wel of niet van hebt genoten... Dus alsjeblieft, voor jezelf en voor je kindje... Relax!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_70105470
Tessie Wat fijn meis Ben je over een paar dagen gewoon mama

@ TheFrankey-vrouw Kom meeposten!!! Gezellig!
#geen
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:57:27 #75
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70105490
O Vlindur, 12 weken
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:57:30 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70105491
Happy, wat fijn dat je je zo zwanger voelt joh! Had je nou nog al wel een testje gedaan?
Oh joh, ik ben zo aan het hopen dat deze gewoon lekker blijft zitten!
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:59:11 #77
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70105553
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:57 schreef Brighteyes het volgende:
Happy, wat fijn dat je je zo zwanger voelt joh! Had je nou nog al wel een testje gedaan?
Deze blijft ook zitten

Happy en ik hebben een afspraak over een datumdrieling
pi_70105964
Miss sly en Innepin allebei nog maar 1 dag werken

Happy wat fijn dat je wel een zwangergevoel hebt

Mijn baby is eigenwijs.. Ik probeer te filmen hoe hij bezig is met een uitbouw aan mn buik bouwen, maar elke keer zodra ik begin met filmen houdt ie op.. En als ik het dan opgeef dan gaat ie weer uit alle macht verder uitbouwen..
pi_70105966
Happy, dat klinkt heel positief! Ik duim voor je dat alles goed zit!
Duchess, geen suiker
En Vlindur 12 weken mijlaal
Miss Sly en Innepin bijna verlof, woei! Lekker!!
Poppedein, wat naar zeg. Hoop dat je snel goede uitslagen van het onderzoek krijgt.

Volgens mij vergeet ik de helft, maar mijn hoofd is op dit moment nogal vol geloof ik, ben echt hyper, ik vind het zó spannend! We gaan morgenochtend gewoon met een lege maxicosi het ziekenhuis in, en als we er weer uitgaan, dan zit daar gewoon een beebje in, mijn zoon
pi_70106025
Tessie, wat fijn dat er iets gaat gebeuren!
Ymme, ik sluit mij aan bij flugeltje
Happy, je bent hartstikke zwanger Zo gaaf

Miss sly, morgen aan 't eind van de middag gaan we samen vieren hè online dan Ik vind het ook een bizar idee, maar zóóóó heerlijk
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:13:43 #81
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70106072
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:57 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, nog niet weer getest, doe ik van het weekend nog een keertje. Heel stom maar ik heb 'n soort testfobie, maar hoe ik me voel kan ik er echt niet omheen (en ondanks dat ben ik nog bang dat hij negatief is )
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:59 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Deze blijft ook zitten

Happy en ik hebben een afspraak over een datumdrieling
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:14:12 #82
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70106086
oeps dubbel
pi_70106098
Chan, dat had ik ook altijd! Het is echt niet een keer gelukt om dat te filmen. Uiteindelijk heb ik een filmje gemaakt van toen ie de hik had, dat kan je ook heel leuk zien, en dan weet je ook zeker dat het gewoon even duurt Wel iets minder spectaculair, maar ook heel lief om te zien
pi_70106243
Vlindur, al twaalf weken! Je gaat als een trein! Heerlijk gevoel hè, als die eerste 12 weken voorbij zijn?

Huup, ik heb echt respect voor je! Knap hoor, petje af! En heel veel succes natuurlijk! Helemaal nu je ook nog van de cola af moet blijven. Hou je taai!

Ymme, wij kunnen hier allemaal nog zo rationeel reageren, het is echt aan jou om te proberen te genieten. Maar kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Toch kun je niets anders doen dan genieten van elk moment en positief blijven denken! Sterkte meis!

Fijn In, morgen gewoon je laatste dagje! Alles af kunnen ronden?

Tessie wat spannend! Nu mag het échte aftellen beginnen. Met als bonus straks een heuse baby!

Wat lief DuchessX, lijkt me heerlijk om dat te voelen! De VK voelde bij mij vandaag ook duidelijk een voetje, maar ik kon er zelf niets van maken. Ook heeft ze het hoofdje vastgehad. Heb het waar zij bij was zelf ook geprobeerd, maar voelde echt helemaal niks…

Sterkte Poppedeintje. Wanneer krijg je de uitslag?

Miss, jij ook al verlof? Wat lekker! Geniet ervan!

Happy, fijn om je weer te zien!

Ik ben vandaag weer bij de VK geweest. Zo'n aardig mens! Ze was zo oprecht enthousiast, alsof ze voor het eerst een zwangere zag. Ik had zo'n mooie buik, was zo prachtig zwanger en o, een meisje, wat enig! Ik ging helemaal verliefd weg. Bij het maken van een nieuwe afspraak vroeg de assistente: "Heb je nog voorkeur voor een..." Ja! Mattie graag!" riep ik meteen. Waarop de assistente zei: "Ik wilde eigenlijk vragen of je nog voorkeur had voor een bepaalde tijd, maar een verloskundige mag ook hoor!"

Maar ben dus helemaal goedgekeurd. Hoef zelfs over een maand pas weer terug te komen, terwijl ik al op 26 weken zit.

Zag trouwens bij de VK een geboortekaartje hangen waarop stond:

Ooievaar?
Niets ooievaar!

Papa en mama hebben lekker gestoeid
en uit die liefde ben jij in mama's buik gegroeid.

Nou hoef je over de bloemetjes en bijtjes wmb echt niet geheimzinnig te doen, maar om het nou zo expliciet op een geboortekaartje te zetten... Niet echt mijn kopje thee iig...

Aanstaand weekend lekker een weekendje naar Barcelona met m'n moeder. Heb er zin in!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 17-06-2009 19:26:27 ]
pi_70106404
Hihi Ssserpente, dat gedichtje heb ik ook een keer gepost in het geboortekaartjestopic. Verschrikkelijk
Barcelona heb ik ook gedaan, met 13wk zwangerschap En het was geweldig
En ik hoef niks af te ronden op werk, ben uitzendkracht. Dus morgen nog effe werken en dan ajuuuus!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:23:33 #86
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70106432
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:18 schreef Ssserpente het volgende:
Zag trouwens bij de VK een geboortekaartje hangen waarop stond:

Ooievaar?
Niets ooievaar!

Papa en mama hebben lekker gestoeid
en uit die liefde ben jij in mama's buik gegroeid.

Nou hoef je over de bloemetjes en bijtjes wmb echt niet geheimzinnig te doen, maar om het nou zo expliciet op een geboortekaartje te zetten... Niet echt mijn kopje thee iig...

Aanstaand weekend lekker een weekje naar Barcelona met m'n moeder. Heb er zin in!
Sssserpente, moet je eens in het geboortekaartjestopic kijken welke aanvulling BE heeft bedacht op die 'mooie tekst'!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_70106513
Oh ik vergat Huup helemaal. Wat naar dat je zo moe bent, dat is echt rot Vind het wel heel knap dat je gewoon doorgaat met studeren enzo, hoop dat je je tentamen haalt!

Ssserpente, lekker joh een weekje Barcelona! Geniet ervan!
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:27:29 #88
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70106593
Hoi allemaal,

Ik zie al aan de posts voor mij dat ik veel gemist heb. Sorry , ik weet ook even niet zo goed waar ik nu allemaal op moet reageren nog.

Tessie wordt ingeleid . Waarom eigenlijk?

Ik heb vandaag mijn kleine babietje gevoeld . En ik denk ook al een keer eerder, maar toen was ik niet 100% zeker. Nu wel . Zo bizar, dat maakt het weer zo echt ineens .
pi_70106761
ff quoten voor Guus
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:15 schreef tessie het volgende:

[..]

Mijn baby is een reuzenbaby Hijj loopt nogal voor op de groei, en mijn bloeddruk is nu ook steeds heel hoog (net was de onderdruk 103). Toen die verpleegster ging voelen waar ze die hartmeetdingen op mijn buik moest doen, zei ze ook gelijk: ooohh, hij is wel heel groot he! Kan je nog wel eten? En slapen? En heb je niet de hele tijd last van maagzuur?? Nou, je bent wel klaar om te bevallen hoor!´
En omdat je je beeb nu echt hebt gevoeld
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:34:13 #90
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70106841
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:32 schreef tessie het volgende:
ff quoten voor Guus
[..]

Oh echt joh . Een reuzenbaby . Wat heerlijk tessie dat je al zo snel je lieve kleine babietje mag vasthouden (want reken maar dat het toch echt gewoon een babietje is hoor )
pi_70107604
Jeej! Tessie's reuze-erwt komt eindelijk buiten spelen En ook voor Tante Chell!
Lotte!
Noah!
pi_70107746
Tessie, je bent bijna mama!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70107810
Tessie yeeeey het is bijna zover..
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:01:50 #94
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70107870
ymme, hier ook voortdurend het gevoel dat ik ongesteld moet worden tel daarbij op dat ik het idee heb dat ik het garnaaltje er al 30x uitgehoest heb . De test echter gaf net nog een dikke streep...

tessie wordt mama dit weekend!

Vlindur heeft een mijlpaal

En happy is nog steeds in de race
en ik wil ook meedoen aan datummeerling allemaal op de 14e feb?
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:03:16 #95
100412 mefke79
komt goed!
pi_70107917
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:55 schreef flugeltje het volgende:
Ymme, relax!!
Ja, ik kijk er effe streng bij, maar je zit jezelf compleet gek te maken momenteel. (..)Van mijn tweede miskraam heb ik zegge en schrijve NIETS gemerkt. (we ontdekten het bij de echo) Dus alsjeblieft, voor jezelf en voor je kindje... Relax!
Ymme, ik kan het niet beter zeggen dan flugel hiervoor...ook ik merkte lichamelijk helemaal niets van mijn missed abortion, alle verschijnselen gingen gewoon door etc. Kop op, ik herken je gevoel, maar je schiet er niets mee op en je vergeet te genieten! Spreek inderdaad met jezelf deadlines af als ' maar 1 keer per 3 uur naar het toilet om te kijken'. Tis makkelijk gezegd zo'n 22 weken nadat ik zelf zo zenuwachtig was, maar komt goed!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70108002
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:18 schreef Ssserpente het volgende:
*knip*

Ik ben vandaag weer bij de VK geweest. Zo'n aardig mens! Ze was zo oprecht enthousiast, alsof ze voor het eerst een zwangere zag. Ik had zo'n mooie buik, was zo prachtig zwanger en o, een meisje, wat enig! Ik ging helemaal verliefd weg. Bij het maken van een nieuwe afspraak vroeg de assistente: "Heb je nog voorkeur voor een..." Ja! Mattie graag!" riep ik meteen. Waarop de assistente zei: "Ik wilde eigenlijk vragen of je nog voorkeur had voor een bepaalde tijd, maar een verloskundige mag ook hoor!"

Maar ben dus helemaal goedgekeurd. Hoef zelfs over een maand pas weer terug te komen, terwijl ik al op 26 weken zit.

*knip*

wat ben je toch een lekker ding jij! hahahhaa briljante actie

En dat geboortekaartje mja hij is wel eens vaker voorbij gekomen en verschillende vormen. Laat ik het erop houden dat ik het niets vind. Maar goed, het is gelukkig maar goed dat ik zelf mag beslissen over ons geboortekaartjegedichtje, vast ook mensen zat die dat niets vinden
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:11:05 #97
100412 mefke79
komt goed!
pi_70108211
zooo nou effe de rest gelezen:
Tessie veel succes morgen en de dagen erna, nog even en je bent mama!
Huup, radicaal de cola overboord dan maar. Geloof me, het went en als je dan af en toe zondigt is ie heel lekker
Duchess: geen diabetes!
Miss en Innepin, nog maar 1 dagje werken, dat lijkt me fijn zeg...
Poppedein, hopelijk valt het mee...vast wel, ik duim voor je.
Happy...ik jompel vast voorzichtig...
En wie had er nou een eigenwijsje in haar buik? Die is vast in de leer geweest bij onze Driekus. Die vertikt het ook om gefilmd te worden. Ook hier worden complete uitbouwen gezet, maar zodra er een camera in de buurt is...
Morgen al weer 27 weken, pff gaat hard zeg.Ik moet maandag weer naar de vk, ben benieuwd hoeveel ik dan aangekomen ben, als het nou weer 4 kilo is, dan kan ik er dus echt niets aan doen. Heb alles wat maar lijkt op extra eten of suikers geschrapt. Is ook niet zo moeilijk omdat Driekus in mijn maag schoppen ook al gezellig vind...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70109196
Tessie, wat spannend! Is het bijna zover, bijna mama!

voor alle andere zwangeren en aanstaande papa's!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:35:35 #99
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70109322
Innepin en Miss_sly bijna verlof
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70109728
Oh Tessie! Wat spannend!!! Maar geweldig nieuws voor jullie!
Heel heel heel veel succes!

Huup wat k dat je je zo voelt, en nu ook al geen cola meer......het is niet eerlijk, o nee!
Ymme, ff chillen.....komt goed. En if not, dan kun je er nu ook niks aan doen.

Poppedein, dat is balen dat je nog zo lang op de uitslag moet wachten! Parvo/5e ziekte is dat hetzelfde dan? Ik had al wel voor mezelf bedacht dat als er kinderen bij mij op het werk de 5e ziekte hebben ik er vandoor ga.
Sterkte nog met wachten! Hoe lang moet je nog werken?

Jeetje de zwangerschapsdementie is mijn huis niet voorbij gegaan.
Ik ben nu al 2 keer in 1 week vergeten om Meike vast te zetten in de gordels van de autostoel.
Zijn we net onderweg roept ze: " mama, deze moet nog!"
Oeps..... dat soort dingen moet je gewoon niet vergeten, zwanger of niet....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')