Vlindur, al twaalf weken! Je gaat als een trein! Heerlijk gevoel hè, als die eerste 12 weken voorbij zijn?
Huup, ik heb echt respect voor je! Knap hoor, petje af! En heel veel succes natuurlijk! Helemaal nu je ook nog van de cola af moet blijven. Hou je taai!
Ymme, wij kunnen hier allemaal nog zo rationeel reageren, het is echt aan jou om te proberen te genieten. Maar kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Toch kun je niets anders doen dan genieten van elk moment en positief blijven denken! Sterkte meis!
Fijn In, morgen gewoon je laatste dagje! Alles af kunnen ronden?
Tessie wat spannend! Nu mag het échte aftellen beginnen. Met als bonus straks een heuse baby!
Wat lief DuchessX, lijkt me heerlijk om dat te voelen! De VK voelde bij mij vandaag ook duidelijk een voetje, maar ik kon er zelf niets van maken. Ook heeft ze het hoofdje vastgehad. Heb het waar zij bij was zelf ook geprobeerd, maar voelde echt helemaal niks…
Sterkte Poppedeintje. Wanneer krijg je de uitslag?
Miss, jij ook al verlof? Wat lekker! Geniet ervan!
Happy, fijn om je weer te zien!
Ik ben vandaag weer bij de VK geweest. Zo'n aardig mens! Ze was zo oprecht enthousiast, alsof ze voor het eerst een zwangere zag. Ik had zo'n mooie buik, was zo prachtig zwanger en o, een meisje, wat enig! Ik ging helemaal verliefd weg. Bij het maken van een nieuwe afspraak vroeg de assistente: "Heb je nog voorkeur voor een..." Ja! Mattie graag!" riep ik meteen. Waarop de assistente zei: "Ik wilde eigenlijk vragen of je nog voorkeur had voor een bepaalde tijd, maar een verloskundige mag ook hoor!"
Maar ben dus helemaal goedgekeurd. Hoef zelfs over een maand pas weer terug te komen, terwijl ik al op 26 weken zit.
Zag trouwens bij de VK een geboortekaartje hangen waarop stond:
Ooievaar?
Niets ooievaar!
Papa en mama hebben lekker gestoeid
en uit die liefde ben jij in mama's buik gegroeid.Nou hoef je over de bloemetjes en bijtjes wmb echt niet geheimzinnig te doen, maar om het nou zo expliciet op een geboortekaartje te zetten... Niet echt mijn kopje thee iig...
Aanstaand weekend lekker een weekendje naar Barcelona met m'n moeder. Heb er zin in!
[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 17-06-2009 19:26:27 ]