quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:49 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ymme,
Wij zitten in een zelfde soort situatie nuWij hadden alleen een miskraam zonder enige bloedverlies of dergelijke. Sterker nog wij dachten dat alles in orde was want zo leek het ook tot na de echo.
Mijn vriendin is ook best bang laat staan ik als man zijnde die niks kan voelen of merken![]()
![]()
Hopelijk is het snel dinsdag en is alles goed op de echo
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:49 schreef bixister het volgende:
lily, wat een supernieuws!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd!![]()
![]()
(ben er helemaal ontroerd van!)
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:50 schreef Chell het volgende:
Ik verbaas me er ook over, wat vk's af en toe voor uitspraken doen. Die vk van tessie was in het begin zo stellig over 'inleiden bij 38 weken' en 'kind is veeeel te groot'. Zo ga je toch niet ontspannen de bevalling in?
Ze is inmiddels in het ziekenhuis. En de verpleegster ging uitvinden waar ze eigenlijk voor kwam, want dat wisten ze niet
Help! Vol! Zit op werk en kan geen nieuwe maken nu en OP fixen enzo...
Getsie, ik kan me goed voorstellen dat je behoorlijk bent geschrokken van dat besefquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:30 schreef Poppedein het volgende:
Blegh... ik ben hier sinds vannacht ineens een beetje hypochonder onzeker... Ik ben sinds t weekend wat verkouden/grieperig, benauwd, hoesten, steeds warm en koud, hoofdpijn, je kent t wel... Niks aan t handje so far... Tot ik me vannacht in bed ineens realiseerde dat ik in de afgelopen 6 weken een zwangere van onze met een bewezen parvoinfect 2x op het spreekuur heb gezien en dus ook lichamelijk contact met haar heb gehad (uitwendig onderzoek gedaan). Parvo kan zich bij een volwassene uiten als een griepje en ineens liet t me niet meer los... Ik ben gelukkig de meest spannende trimesters wat parvo (5e ziekte) betreft al voorbij, maar toch, een kindje kan er zeer ernstige bloedarmoede van krijgen... En nu dan? Kop in t zand of toch maar laten testen met kans op een hele medische molen als gevolg.. Toch op aanraden van mijn collega;s maar gekozen om wel te laten testen dus nu zit ik hier met 2 lekgeprikte armpjes... afwachten maar... kans is niet groot, maar wel aanwezig en het houdt me veel meer bezig dan ik zou willen. Dat zijn nou precies de moment dat ik liever gewoon onwetend was wat betreft ziektebeelden en gevolgen...
buhhhhhhhhhhh
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:04 schreef huuphuup het volgende:
muh, ik had een hele reply en toen was het topic dicht
Poppedeinski no worriesvervelend dat het zo gelopen is enzo en rot dat je je toch wel zorgen maakt nu. Hopelijk heb je de uitslag snel en is er gewoon niets aan de hand.
Hier steeds meer en meer moe en dan ook echt moe. En das best rot want ik moet volgende week nog een hertentamen maken en op het moment zie ik even niet hoe ik dat ooit nog moet gaan lerenHet voelt echt alsof de energie door mn vingers heen glipt ofzo, zo rot.
Als mn ijzer bij komend vk bezoek nog steeds zo laag is dan toch maar eens staalpillen overwegen
ik slik al floradixquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:12 schreef Urla het volgende:
M'n schoonzus heeft wel gewoon envelopjes gevraagd als kraamkado, maar hier en daar hoorde ik dat sommigen dat jammer vonden, omdat ze dan niet zelf iets snoezigs konden shoppen.
Ik vond het zelf niet zo'n probleem en ach je hebt natuurlijk ook altijd andersdenkende mensen met een portie commentaar.
Hey lijkt mij dat je aan de borstkolf idd veel meer hebt. Dat is toch ook belangrijk?![]()
Huup das balen van de vermoeidheid en nog een tentamen moeten doen. Misschien floradix of roosvicee een oplossing ook?
Als je "pech" hebt krijg je ze zelfs in maat 50. En dan heb je net een kind gebaard van 53 cm en 4100 gramquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:13 schreef WupWup het volgende:
Kersjes, misschien is het een idee om een (web)winkel uit te zoeken waar je hem wilt aanschaffen en daar dan cadeaubonnen voor te vragen? Alhoewel ik een kolf een veul beter cadeau vindt dan 20 duizend rompers in maat 56
Sommigen moeten altijd iets te zeuren hebben. Nah ja anders vinden ze wel wat anders om over te mekkeren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik slik al floradix![]()
dus mja. En ik eet me een ongeluk aan heul donker brood met appelstroopachja, het hoort erbij denk ik.
Oh en haha die mensen heb je vast altijd wel maar ik snap dat nooit zo. Wat houdt je tegen om en een poepig rompertje te kopen en een tientje in een vlopje te proppen?
@Chan ja klopt. Als ik deze niet haal dan ook niet afstuderen dit jaar. Dus stiekem stress ik em ook de pan uithoewel ik wel weet dat ik aanspraak kan maken op een extra hertentamen voor uitzonderings-situaties enzo, maar toch, liever niet.
Hahaha dat deed ik altijd. Ik was echt een zwerver rond tentamenperiodes. Dan rolde ik na een paar uur slaap mn bed uit, ging leren, dronk flink cola/red bull en at af en toe wat handjes chips. Rond etenstijd aankleden en naar de supermarkt voor van die smerige kartonnen hamburgers uit de magnetron en dan weer verder leren. Maar het werkte welquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:27 schreef Chan het volgende:
Huup als je nou niet zwanger was zou ik als ik jou was tot het tentamen voorbij was op energiedrankjes gaan leven, maar sja, als je niet zwanger was, was je ook niet zo moe waarschijnlijk dus aan mij heb je helemaal niks![]()
Veel succes met het tentamen in elk geval!
Gefeliciteerd met je 12 weken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:19 schreef Vlindur het volgende:
Kersjes, ik vind het op zich niet raar, als je de mensen een goed argument geeft kunnen ze er niet echt problemen mee hebben toch?
* DING DONG *
MIJLPAAL!!! 12 WEKEN!!![]()
![]()
![]()
/einde egopost
Yep ook slijmerig.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:29 schreef ymme het volgende:
Kan het gelige, bruin worden?
Ik word echt gek, en loop steeds na de wc.
Ik heb vandaag twee wasmanden gekocht bij de Timco (zelfde als action), meer van dat siicone spul, wat flexibel isquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:50 schreef Ca.ra het volgende:
Wie was het nou met benauwd hebben? Bar?
In ieder geval: koud voetenbadje! heerlijk!
Ik heb een soort van grote-emmer-met-twee-oren (3,50 ofzo bij de action) die ik vaak als wasmand gebruik, maar die is ook ideaal als voetenvadje.
oh geen koffie producten als in, geen cafeine?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:46 schreef Poppedein het volgende:
Thnx voor t quoten nog WupWup!![]()
Vlinder....jeujjjjjj!! ook al is die mijlpaal nog maar zo relatief met alle echo's van tegenwoordig, toch is ie wel heel héél fijn hè!![]()
Huupske.. wat rot joh dat je zo moe bent.. ik moet ook echt eerlijk zeggen dat ik diep respect heb voor mensen die belangrijke examens nog goed kunnen afronden aan t eind van hun zwangerschap, want man man, ik zie t mezelf echt niet kunnen nu! Heb je toevallig nog foliumzuur in huis? Dat zorgt soms ook voor een net wat betere ijzeropname.. dus wie weet helpt dat icm de floradix! En denk erom dat je geen melk en koffie producten inneemt even voor of na de inname van Floradix of andere ijzerrijke producten. Dit remt de opname namelijk! De combinatie met vit.C vergemakkelijkt de opname juist!
Je kunt t ook altijd tussendoor ff bij je HA laten controleren hè!
wat zij zegt jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:57 schreef Chan het volgende:
Ymme volgens mij hoort rare afscheiding in allerlei kleuren er gewoon bij. Als je denkt dat je blaasontsteking zou kunnen hebben, moet je even urine inleveren bij de huisarts, dan kunnen ze je dat heel snel vertellen (bij mijn huisarts kun je zelfs even op de uitslag wachten). En mocht je het dan hebben krijg je een kuurtje speciaal voor zwanger vrouwen
ik vind jouw posts zo schattig zoquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:03 schreef Chell het volgende:
Jeeej. Ik word 'tante' dit weekend!We hebben net gewoon een afspraak gemaakt voor foto's zondag!
Hoe bizar!
Volgens mij ben ik bijna net zo hyper als tessie zelf![]()
Mijn baby is een reuzenbabyquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:04 schreef TheFrankey het volgende:
tessie: spannend. Misschien heb ik wat gemist hoor maar waarom nu al?
oke duidelijk verhaal.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:15 schreef tessie het volgende:
[..]
Mijn baby is een reuzenbabyHijj loopt nogal voor op de groei, en mijn bloeddruk is nu ook steeds heel hoog (net was de onderdruk 103). Toen die verpleegster ging voelen waar ze die hartmeetdingen op mijn buik moest doen, zei ze ook gelijk: ooohh, hij is wel heel groot he! Kan je nog wel eten? En slapen? En heb je niet de hele tijd last van maagzuur?? Nou, je bent wel klaar om te bevallen hoor!´
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |