abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70097872
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:47 schreef judes het volgende:

[..]

Ymme, ik heb af en toe ook zo'n raar gevoel in mijn onderbuik. Niet constant, maar gewoon af en toe zo'n ongemakkelijk gevoel. Al heb ik wel het idee dat het ietsje anders voelt als bij ongesteldheid. En ook steekjes af en toe. Maarja, bij mij zit 'ie er ook nog steeds in hoor. Denk niet dat je je te veel zorgen hoeft te maken.
Ik meende net na het plassen, bij het afvegen, iets geliger afscheiding te ontdekken.
En ja hoor, stressssssss. Meteen weer gedachten ooh nee, toch niet klein beetje bloed, wat meer gaat worden. Oh nee, toch niet weer een miskraam.... Ben gewoon zo onzeker.
Ik moet ook meer drinken, heb ook beetje blaasontsteking gevoel, na het plassen.

Word echt gek van de gezeur van mij. Laat staan hoe jullie hier denken.
(oh een reactie van ymme, wat zal het zijn? Gezeur!!!!)
pi_70097902
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:10 schreef _Bar_ het volgende:
Het is hier binnen al 24 graden, en buiten is het er 30 op het moment.
Zon staat hier echt de hele dag, eerst aan de voorkant heel even en dan draaid hij naar de achtertuin, en daar blijft hij staan tot de zon weer ondergaat, en uit de wind dus dat is 1 broeikas.

En in de woonkamer kan ik niks openzetten, 2 grote raampartijen bestaande uit 1 stuk, kan alleen de luchtsluis openzetten maar dat geeft geen verkoeling.
de keuken aangrenzend aan de woonkamer is ook voorzien van een groot raampartij die niet open kan,
de deur naar buiten staat wel open, maar die krijgt de hele woonkamer niet gekoeld.
wat dat betrefd is het een rothuis omdat je hier beneden niks open kan zetten op de deur na.

heb nu wel de waaier beneden gezet om toch wat frisselucht te ontwikkelen.
heb je een warmteterugwin unit of zoiets?
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:22:31 #278
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70097957
een wat??? The Franky
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70098007
Bar hier ook een woning waar alleen onder de deur open gaat. Zelfs niet een raampje van de keuken behalve dat ventilatiesysteem.
We hebben trouwens zo'n ecologische woning met zonnepanelen op het dak.
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:27:08 #280
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70098087
hier dan wel weer geen ecologische woning.

Ach wat ik al eerder zei ik denk zelf dat het toch echt de warmte is waardoor ik me zo anders voel,
pi_70098101
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Pfff lily, kom je nu mee!
Knap dat je pas zo laat uit de kast komt!
ja, nou, ja
hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt lijkt het wel..

Ik vertel het mijn ouders volgende week pas (na hun vakantie) en dan ook meteen de jongens (want die weten het ook nog niet, hoewel David steeds opmerkingen maakt hoe leuk het zou zijn als mama een baby in de buik zou hebben, vreemd genoeg)
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:28:48 #282
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70098147
Lily! gefeliciteerd! Nog een voorpieper op de lijst

Patrick, wat een prachtig meisje! Geniet ervan!

Verder niet bijgelezen, komt vanavond of morgen wel weer
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70098190
Tessie.. ik duim voor je dat je gauw wat meer weet! Ik verbaas me er altijd zo verschrikkelijk over te lezen of te horen dat VK's zo stellig zijn dat een kindje eerder zal komen... dat is echt zó compleet nergens op gebasseerd en er wordt volgens mij vaak niet half gerealiseerd wat voor impact zo'n uitspraak op iemand kan hebben...!

Patrick, ontzettend gefeliciteerd met je dochter!

Ymme...voel je geen zeur hoor, wees blij dat je zo een beetje een uitlaatklep hebt.. Als jij de mogelijkheid had om compleet ombezorgd zwanger te zijn koos je direct voor die optie! Maar een miskraam hakt er in, niet alleen op dat moment, maar ook ten tijde van een nieuwe zwangerschap, het maakt je zó onzeker, hoe graag je die knop ook om zou willen zetten en gewoon zou willen genieten... Alleen de tijd kan je daardoor heen helpen

Blegh... ik ben hier sinds vannacht ineens een beetje hypochonder onzeker... Ik ben sinds t weekend wat verkouden/grieperig, benauwd, hoesten, steeds warm en koud, hoofdpijn, je kent t wel... Niks aan t handje so far... Tot ik me vannacht in bed ineens realiseerde dat ik in de afgelopen 6 weken een zwangere van onze met een bewezen parvoinfect 2x op het spreekuur heb gezien en dus ook lichamelijk contact met haar heb gehad (uitwendig onderzoek gedaan). Parvo kan zich bij een volwassene uiten als een griepje en ineens liet t me niet meer los... Ik ben gelukkig de meest spannende trimesters wat parvo (5e ziekte) betreft al voorbij, maar toch, een kindje kan er zeer ernstige bloedarmoede van krijgen... En nu dan? Kop in t zand of toch maar laten testen met kans op een hele medische molen als gevolg.. Toch op aanraden van mijn collega;s maar gekozen om wel te laten testen dus nu zit ik hier met 2 lekgeprikte armpjes... afwachten maar... kans is niet groot, maar wel aanwezig en het houdt me veel meer bezig dan ik zou willen. Dat zijn nou precies de moment dat ik liever gewoon onwetend was wat betreft ziektebeelden en gevolgen...

buhhhhhhhhhhh

[ Bericht 6% gewijzigd door Poppedein op 17-06-2009 15:37:50 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_70098232
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:30 schreef Poppedein het volgende:
Tessie.. ik duim voor je dat je gauw wat meer weet! Ik verbaas me er altijd zo verschrikkelijk over te lezen of te horen dat VK's zo stellig zijn dat een kindje eerder zal komen... dat is echt zó compleet nergens op gebasseerd en er wordt volgens mij vaak niet half gerealiseerd wat voor impact zo'n uitspraak op iemand kan hebben...!
Dat vind ik dus ook.
Hoe kunnen ze zoiets nu zeggen?
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:32:43 #285
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70098265
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:19 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik meende net na het plassen, bij het afvegen, iets geliger afscheiding te ontdekken.
En ja hoor, stressssssss. Meteen weer gedachten ooh nee, toch niet klein beetje bloed, wat meer gaat worden. Oh nee, toch niet weer een miskraam.... Ben gewoon zo onzeker.
Ik moet ook meer drinken, heb ook beetje blaasontsteking gevoel, na het plassen.

Gelig is niet rood
komt wel goed schatje...
pi_70098293
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:27 schreef _Bar_ het volgende:
hier dan wel weer geen ecologische woning.

Ach wat ik al eerder zei ik denk zelf dat het toch echt de warmte is waardoor ik me zo anders voel,
Als een gebakken eitje waarbij het eiwit langzaam opstold. Flauw en het ergste is nu heb ik zin in ei. , wordt het nog benauwder in huis.

Ymme komt wel goed. Het is ook allemaal zo erg onzeker in het begin.
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:34:09 #287
100412 mefke79
komt goed!
pi_70098303
Ymme, je bent geen zeur! Je bent onzeker, das wat anders. Effe een paar dingen:
- gelige afscheiding, je wilt niet weten hoeveel en hoe vaak ik die zag. In het begin, maar nu ook. Niets om je zorgen over te maken.
- blaasontstekingsgevoel: snel een grote hoeveelheid water naar binnen dan. Dat wil de boel wel eens goed spoelen en hopelijk voorkom je erger
- raar gevoel in buik: klopt, was ook voor mij zenuwslopend, maar hoort erbij, kan geen kwaad
- hartje horen: horen kun je het pas later, zien des te eerder. Ik had met ongeveer 7 weken een echo en daarop klopte toch echt een heel klein hartje. Dat is gewoon te zien, niet te horen. En je kan het nazoeken, maar ergens rond die tijd moet het beginnen. Wel bedenken: de echo moet dan bijna wel inwendig gemaakt worden, want anders is het lastiger te zien.
Conclusie: komt goed! Probeer je minder druk te maken...(is lastig, ik weet het)

Bar: de warmte hier op kantoor begint ook vervelend te worden terwijl het hier niet eens zo heet is.
Tessie, succes!

En wat ik verder wilde zeggen...geen idee, vergeten
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:36:46 #288
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70098396
Ymme ik heb al vanaf het begin van de zwangerschap gelige/groenige afscheiding.... al 3 keer op getest, maar elke keer komt er niks uit.
kadootje tijdens de zwangerschap denk ik
en rond de normaal geziene eisprong ruikt het ook nog eens....

laat je niet gek maken
pi_70098446
quote:

[..]
Ik snap het wel hoor, Ymme, als het bij mij een keer mis was gegaan was ik nu ook heel gestresst. Ik vind het trouwens sowieso heel spannend! Dat is misschien ook weer het nadeel van goed geinformeerd zijn!

Ik heb trouwens net een afspraak bij de vlos gemaakt, ong. 10e week. Ze berekende dat ik op 14 feb uitgerekend ben, zelfs met inachtneming van mijn langere cyclus... Dus dat volg ik niet helemaal, maarja, ze zullen het wel weten daar. (al was mijn eisprong toch echt op 31 mei, dus dat kan dan toch helemaal niet...:? )

Maarja, ik ga er maar gewoon even vanuit, anders heb ik straks overal verschillende data staan... Mag ik in de op even aangepast worden naar 14 feb 2010 aub?
pi_70098485
Wat is het toch fijn, dat dit topic er is
Hier kan ik tenminsten terecht met al mijn gevoelens.

En ik hoop echt dat het onzekere snel afneemt.
pi_70098514
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:39 schreef ymme het volgende:
Wat is het toch fijn, dat dit topic er is
Hier kan ik tenminsten terecht met al mijn gevoelens.

En ik hoop echt dat het onzekere snel afneemt.
dat gaat dus nooit meer weg
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:41:03 #292
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_70098544
Lily!! Gefeliciteerd! Wat fijn, nog zo'n mooie erbij.....!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_70098562
Nee dat snap ik.
De vorige zwangerschap was ik een stuk minder onzeker. Maar door die stomme miskraam, is het zo moeilijk om te genieten nu.
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:43:21 #294
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70098613
Yikes Poppedein, dan was je inderdaad liever onwetend geweest... Hopelijk is het niks en ben je niet besmet geraakt

Bar, misschien is een ventilator een idee? Het gaat waarschijnlijk nog een stuk warmer en benauwder worden voordat je kleintje geboren wordt.
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:45:14 #295
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70098685
die staat al lekker te draaien Kersjes
pi_70098731
Poppedein, ik las over een stuk van je post heen.
Bah, dat is inderdaad niks.
Wanneer krijg je de uitslag?
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:41 schreef Lishe het volgende:
Lily!! Gefeliciteerd! Wat fijn, nog zo'n mooie erbij.....!
dankjewel Lishe, laten we het hopen
pi_70098835
Ik hoop over een weekje, maar t kan tot 3 weken duren helaas...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:49:19 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70098852
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:47 schreef -PatrickO- het volgende:
Na een tijdje weg te zijn geweest van Fok! dan nu toch maar weer eens een berichtje... Het eerste in OUD, dus ik weet ook niet of ik hem goed geplaatst heb, maar anders mag BE, streng als ze is, het verplaatsen naar het juiste topic...

"Mama wilde niet 4 weken stil zitten tijdens haar zwangerschapsverlof, daar heb ik snel een eind aan gemaakt. En aangezien mama graag een zondagskindje wilde, en ik nu al heel goed naar mama luister, ben ik op zondag om 20:32 uur geboren. Ik weeg 2705 gram. Hieronder zie je foto's die papa gemaakt heeft. Papa maakt veels te veel foto's, en dan gaat er zo'n vervelend oranje lichtje branden... Nog erger is die enorme witte flits... Dan krijg ik weer het gevoel alsof ik uit het geboortekanaal kom... Heel vervelend die papa van mij."
Aranka Veronique Eva, geboren 14-6-2009 20:32 (3 weken en 3 dagen te vroeg).

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Patrick! Wat doe je! En die naam!
Gefeliciteerd!
pi_70098863
quote:

[..]

Ymme,

Wij zitten in een zelfde soort situatie nu Wij hadden alleen een miskraam zonder enige bloedverlies of dergelijke. Sterker nog wij dachten dat alles in orde was want zo leek het ook tot na de echo.

Mijn vriendin is ook best bang laat staan ik als man zijnde die niks kan voelen of merken

Hopelijk is het snel dinsdag en is alles goed op de echo
pi_70098873
lily, wat een supernieuws!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd! (ben er helemaal ontroerd van!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')