abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70080547
Dat komt vast vannacht Tessie! Als je lekker rustig slaapt en er niet meer zo op zit te wachten! "Voel ik al iets?" "Begint het al?"
Lotte!
Noah!
  woensdag 17 juni 2009 @ 06:18:50 #157
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70083705
En Tessie is het vannacht begonnen?

Pff gisterennacht slecht geslapen en nu is Linde al vanaf 5 uur wakker Ik had zo graag nog even verder willen slapen, maar dat ging dus niet. Geen idee waarom ze wakker is.Normaal slaapt ze juist altijd zo lekker uit
  woensdag 17 juni 2009 @ 07:21:08 #158
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70083874
Geen baby's bijgekomen dus?

Maar ik heb wél goed nieuws. Gisterenavond een echo gehad. Alles zag er goed uit. Ik weet alleen nog steeds niet wanneer ik precies uitgerekend ben Op de echo staat 11 weken 3 dagen (vandaag dus 4 dagen), volgens de vorige echo zou ik nu 11 weken en 1 dag zijn. Ik zelf dacht 10 weken en 6 dagen en de VK had het bij deze echo over een verschil van twee dagen met wat zijzelf had berekend (en dat is volgens mij 2 januari). Ik hou dan nu maar 4 januari aan.

Wil iemand dat in de OP aanpassen?

Foto's komen later vandaag, ik heb een nogal drukke dag voor de boeg.
  woensdag 17 juni 2009 @ 07:28:59 #159
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_70083906
Tan, wat een opluchting weer.. Ik hoop voor je dat de zwangerschap voorbij vliegt, de enige echte opluchting zal vast zijn wanneer jullie kindje veilig in je armen ligt. Maar hij of zij is gewoon hartstikke onderweg!!!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 17 juni 2009 @ 07:33:21 #160
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_70083927
quote:
Hier alles lekker! Meike was vanavond weer mijn buik aan het insmeren. Ondertussen samen liedjes zingend voor de baby. Zachtjes zat ze te tikken op mijn buik, en baby tikte terug! Lief! Meike merkte het zelf niet, maar ik wel.....en smolt natuurlijk!
Vandaag op het werk veel reacties op mijn buik gehad, dattie hard groeit momenteel!

Ahhhh wat schattig!! Dan smelt je inderdaad weg!
pi_70083975
Nog geen vers babynieuws? Of is het toch begonnen vannacht Tessie? En TheFranky bij jullie misschien ook?

Tan fijn dat je een goede echo had
pi_70084045
*meldt*

Tan, wat fijn dat je weer een goede echo had! Altijd zo´n opluchting he?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Moderator woensdag 17 juni 2009 @ 07:55:07 #163
5428 crew  miss_sly
pi_70084059
Tan, fijn dat de echo goed was!

tessie, in de ontspannen toestand van de nacht niet toch begonnen?
TheFrankey, hoe is het met jouw dame?

Vanochtend nog eens gewogen, en ik zit nog steeds op +12,5, geen plotseling snelle gewichtstoename, dus, en dat is toch een teken van zw.diabetes?

Nog 2 dagen werken, vandaag en morgen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 17 juni 2009 @ 07:56:02 #164
5428 crew  miss_sly
pi_70084067
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 07:53 schreef tessie het volgende:
*meldt*

Tan, wat fijn dat je weer een goede echo had! Altijd zo´n opluchting he?
he tessie wat jammer
ook geen voorwerk, steekjes, krampjes?

Nog even, meid
pi_70084088
Nee helemaal niks. Mn hele lichaam doet zo onderhand zeer, maar niet mn buik Nahja, heel lang kan het toch niet meer duren. Als ze helemaal geen actie ondernemen (wat ik niet hoop) dan is het nog max. 2.5 week.

Lekker dat je niet meer bent aangekomen! En idd is snel aankomen een teken van zw. diabetes, goed teken dus lijkt me.
En nog maar 2 daagjes werken
pi_70084165
niet schrikken, niets aan de hand
  woensdag 17 juni 2009 @ 08:12:33 #167
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70084198
Tan, fijn dat de echo goed was

Balen tessie, bestaat er geen braziliaanse baringsdans ofzo waarmee je de bevalling op kunt wekken?

miss_sly, het klinkt mij niet verkeerd in de oren hoor. Misschien blijkt het straks allemaal wel mee te vallen

Hier krijg ik vandaag al bezoek van Moeders voor Moeders Had gisteren verloskundige gebeld voor afspaak (waar ze me eerst pas bij 8/9 weken wilden laten komen, nu mag ik bij gods gratie op 2 juli als ik 7 weken ben ) Maar goed, verloskundigenpraktijk geeft dat door aan Moeders voor Moeders, die belde gisteren en vandaag kwam het beste uit. Nu ben ik uiteraard al weer lichtelijk in paniek, want wát als ik bij haar geen twee strepen pies?

En ik had trouwens een beetje mot met de assistente bij de verloskundigenpraktijk Ik bedoel, leuk dat je jezelf steeds aan zo'n gemiddelde cyclus vasthoudt, maar mijn cyclus is nu eenmaal korter. Ik heb m'n ei gezien dús klopt mijn zwangerschapsduur nu beter dan die van jou met je lijstje Als het straks anders blijkt te zijn op een echo zien we het dan wel weer, maar voor nu hou ik mijn ei aan en niet zo'n gemiddelden lijstje... Het beloofd al wat voor de komende maanden als ik nu al zo strijdvaardig ben
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Moderator woensdag 17 juni 2009 @ 08:13:25 #168
5428 crew  miss_sly
pi_70084210
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 08:09 schreef TheFrankey het volgende:
niet schrikken, niets aan de hand
  Moderator woensdag 17 juni 2009 @ 08:14:59 #169
5428 crew  miss_sly
pi_70084226
flugeltje, je wordt alleen maar strijdvaardiger (leuke term trouwens )
  woensdag 17 juni 2009 @ 08:23:45 #170
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70084304
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 08:14 schreef miss_sly het volgende:
flugeltje, je wordt alleen maar strijdvaardiger (leuke term trouwens )
Strijdvaardig is goed Vorige keer werd ik echter een enorm kreng, dat hoop ik dit keer niet te worden. Het mag een wonder heten dat Martijn het nóg een keer wilde proberen, want die heeft het behoorlijk zwaar gehad toen...

Ik snap zo'n assistente/verloskundigepraktijk ook echt niet. In deze tijd van internet en zelfhulpboeken weten zo veel vrouwen zelf al heel veel over ovulatie, menstruatie en zwangerschapsverloop. Zeker de theorie is voor een hoop dames al parate kennis. Waarom dan nog op zo'n oude en betuttelende manier behandelen? Dat vond ik rond m'n miskraam al zo vernederend. ("nee hoor, zo'n pil bestaat niet" en na aandringen: "o ja, maar die geven ze niet, want is niet goed" De gynaecoloog was ook niet 'pro-pil' maar wilde in ieder geval naar me luisteren waarna ik het toch op pillen heb gedaan)

Wat dat betreft ben ik dus wel blij dat ik straks gewoon weer naar de gyn kan, lang leve m'n overgewicht

edit: Bovenstaande kan verkeerd begrepen worden, dus nog even een extra uitleg... Ieder z'n vak en ik erken absoluut dat ik niet alwetend ben en de verloskundige vaak meer weet dan ik zelf. Wat mij echter wel stoort is dat bij mijn praktijk gehandeld wordt alsof je helemaal níets weet en zij alles. Behandel me gewoon als een volwaardige gesprekspartner en niet als een kind wat van toeten noch blazen weet.

Damn, ik raak op stoom.
pi_70084366
Ik snap ook best wel dat het voor die mensen ook wel vervelend kan zijn. Er zijn natuurlijk ook genoeg mensen die dingen op internet lezen die niet kloppen en daar vervolgens van overtuigt zijn (mensen die denken dat je ook jezelf kan strippen door gewoon maar even zelf in je doos te wroeten bijvoorbeeld ), maar om dan maar alles af te doen als: oh dat heeft ze van internet, dat klopt heus niet, dat is echt irritant.

Ennuh, een beetje krengerig worden hoort erbij volgens mij hoor Ik vind mezelf vaak ook echt wel een kreng nu, soms zo erg dat ik er gelijk al heel hard om moet lachen
  woensdag 17 juni 2009 @ 08:43:14 #172
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70084499
Zelf strippen? Dat zou ik dus niet durven hè... Stel dat je iets stuk maakt daarbinnen. Functionele sex heb ik dan weer niets op tegen overigens

Ik snap het wel hoor dat artsen tegenwoordig vaak op moeten boksen tegen wikipedia en dat dit niet altijd prettig is. Feit is wel dat de mens steeds mondiger wordt, daar moet je mee om leren gaan. Het is namelijk, wat jij al zegt, echt niet alléén maar onzin. Ga het gesprek aan ipv als een god te verdelen en heersen lijkt mij dan...
  woensdag 17 juni 2009 @ 08:54:29 #173
100412 mefke79
komt goed!
pi_70084713
Tessie: ik hoop dat het snel gaat beginnen nu
Miss: nog maar twee dagen

En Flugel, je treft gewoon de foute verloskundigepraktijk vrees ik. Ik had ook een kortere cyclus en daar deed de fertiliteitsarts nog moeilijk over (want, verschil was minder dan een week bij 8 weken echo, dus werd er niet bijgesteld) maar de vk absoluut niet. Die was het met me eens en heeft de datum aangepast, 4 dagen naar voren toe. En bij alle latere echo's klopte die datum steeds goed. En er is niets mis met strijdvaardig!

Tan, fijn dat de echo helemaal in orde was!

Zelf heb ik echt bijster weinig te melden. Alles gaat z'n gangetje, das ook fijn. En sinds gisteren in het bezit van een echte laptop, dus ik kan straks tijdens mijn verlof heerlijk vanuit de tuin meekletsen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 17 juni 2009 @ 08:58:03 #174
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70084799
Tan en Lijnloos en Twinky gefeliciteerd met de goede echo's!

Judes gefeliciteerd! en welkom

Happy, ik blijf voor jou duimen hoor.... PUPO!

Alle mijlpaalmoeders weer gefeliciteerd!

Tessie wat vervelend dat het stippen niet gelukt is! En wel lastig dat je nu weer moet gaan afwachten, terwijl je zooooo graag dat kleintje wilt gaan ontmoeten....

Ik was gister na het werken echt helemaal gesloopt. uurtje geslapen en toen nog op verjaardag (had ik echt geen zin meer in..). Gelukkig was het wel gezellig, maar wat een raar gevoel als je zo in en in moe bent... (ik ken dat echt niet van mezelf....).
Nu al een poosje wakker, maar denk dat ik straks mooi nog een keer mijn ogen dicht doe, want heb late dienst vandaag... (en moet dus van 15 tot 23;30 aan de bak).
En o ja, vrijdag mag ik ook weer naar het beebje kijken! en hopen we eindelijk de termijn goed te kunnen bepalen
*leuk vooruitzicht*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70084830
Woosh, flugeltje, je bent lekker op dreef
Tan, wat fijn dat je echo goed was!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70084894
Heb ik net alles bijgelezen....maar even snel het grootste deel weer vergeten. Sorry!!

Maar goed, ik doe een poging:

Tessie 't schiet ook niet op he?

TheFrankey, zie hierboven

Huup, je zoekt een excuus om te shoppen? Dat excuus zit in je buik. Je bent ontoerekeningsvatbaar. Uitbuiten die hap en shoppen maar!

Voor iedereen die ik nu vergeet: Sorry, ik heb net wel aan jullie gedacht... da's toch in elk geval iets?
pi_70084900
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:25 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker druk hier! Hoop nieuwe aanwas, hoop verse babietjes ook net gehad. Leuk!
* Brighteyes heeft ook nog wel een paar vermoedens over andere dames...
Ik zal er wel weer faliekant naast zitten, maar vooruit.

Nou, streep mij dan maar alvast weg op je lijstje

Ik ben nu 12 weken en 3 dagen. Uitgerekende datum 27 december. Spannend!!

woensdag 17 juni 2009 @ 09:09:49 #178
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_70085051
Na me vorige week te hebben aangemeld weer even stil gebleven, ik heb namelijk al een week of 2/3 last van wat roze en soms bruine afscheiding. Daarvoor hebben we vorige week een inwendige echo gehad en gelukkig was er een kloppend hartje te zien! Morgen ben ik precies 8 weken zwanger.

De opluchting was dus groot, totdat ik zaterdagavond echt helder rood bloed verloor. Niet heel erg veel (paar keer vegen en het was weg) en geen krampen, maar toch paniek moet ik bekennen. Heb de verloskundige gebeld en moest het even aankijken om te zien of het door zou zetten. Gelukkig was het zondag alleen nog wat oud bloed (bruin) en sinds zondagavond is het weer helemaal rustig.

Gisteravond afspraak bij de vk gehad en donderdag krijgen we weer een echo om te zien of alles nog goed is so far. Spannend! Ik weet dat veel vrouwen bloed verliezen en vervolgens wel de zwangerschap uitdragen, maar het gaat natuurlijk ook meer dan eens wel mis. Ik ben dus nog steeds wel lichtelijk nerveus hierover. Maar probeer positief te blijven.

Omdat ik MS heb en overgewicht gaat ze wel overleggen met de gynaecoloog of ik gewoon bij de vk onder controle mag blijven. Hope so! Heb er geen ervaring mee, maar lijkt me een wat persoonlijker benadering. Ik ga in ieder geval poliklinisch bevallen, maar dat wilde ik zelf sowieso al.

Ik hoop dat ik na die echo morgen wat meer kan relaxen .

@ alle uitgerekende dames: ik hoop dat jullie baby-tje het daglicht snel op komt zoeken: zet 'm op!
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:10:35 #179
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70085065
Lily, wat geweldig!! Gefeliciteerd. En wat een mooie duidelijke echo, dat neusje

Hier mijn echo van gisteravond Hij/zij zwaaide zelfs!! (die kleine foto is een 3Dversie van miniTan)

pi_70085107
Lily, gefeliciteerd! Mooie echo zeg, echt heel gaaf!

TM, wat een spanning zo.. hoop dat je morgen een superecho krijgt. Met kloppend hartje en alles

Tan, minitan Mooooi...! En wat leuk dat je er 3d bij kreeg
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:14:48 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70085180
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 09:03 schreef lily het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lily! Whaaaaaaa, wat gaaf! Gefeliciteerd!
En jij stond ook al niet op mijn lijstje. Ik hoorde van nog een zwangere die ik er ook niet op had. Damn... dat 'water' van mij is toch blijkbaar niet zo scherp als ik dacht.
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:17:09 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70085245
En ik wilde nog zeggen dat ik het zo fijn vind dat je echo goed was Tan!

En Tessie

Flugeltje, ik moet heel eerlijk zeggen dat het mij op de zwangerschapsgym echt verbaast dat sommige meiden echt heel weinig tot niks weten.
Ik denk dat wij mss een vertekend beeld hebben door alle meiden die hier wel alle ins en outs weten, maar er zijn er dus ook nog legio die helemaal niet alles opzoeken op internet zeg maar.
  Jubileum moderator woensdag 17 juni 2009 @ 09:17:12 #183
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70085249
Whaaa Lily wat onzettend leuk!! Gefeliciteerd Heel erg leuk!

Tan wat fijn dat de echo goed was Pak van je hart zeker?

Tessie wat vervelend dat er nou niets is doorgezet. Zwaar zo die laatste dagen, sterkte!
Enne zelf strippen Myn god..... daar moet je toch ook niet aan denken....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_70085306
Lily, wat gaaf! Gefeliciteerd! En mooie echo!

Tan ook prachtige plaatjes. Al écht een mensje!
  Moderator woensdag 17 juni 2009 @ 09:23:39 #185
5428 crew  miss_sly
pi_70085418
lily, wat goed!! Gefeliciteerd Wat een verrassing

BE, ik denk wel dat je gelijk hebt, over die kennis van zaken. Ik sta er ook vaak versteld van hoe weinig men weet over de werking van het eigen lichaam en zwanger worden/zijn.
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:23:39 #186
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_70085420
Ik ben gister op een vroege echo geweest, het kindje zit gelukkig gewoon in mijn baarmoeder dus de zorgen voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn weg. Het hartje was helaas nog niet te horen dus ik mag volgende week vrijdag weer terug komen. Het was een uitwendige echo en ik ben 7 weken zwanger. Nog even 9 dagen zorgen maken en dan hopelijk een hartje!
Ik heb vandaag een beetje een ongesteldheidsgevoel en net bij het vegen een piep klein beetje bloed.
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:25:52 #187
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70085484
moooooie plaatjes Tan

en die 3d is echt helemaal leuk!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70085487
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:29:10 #189
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_70085563
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 09:23 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ben gister op een vroege echo geweest, het kindje zit gelukkig gewoon in mijn baarmoeder dus de zorgen voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn weg. Het hartje was helaas nog niet te horen dus ik mag volgende week vrijdag weer terug komen. Het was een uitwendige echo en ik ben 7 weken zwanger. Nog even 9 dagen zorgen maken en dan hopelijk een hartje!
Ik heb vandaag een beetje een ongesteldheidsgevoel en net bij het vegen een piep klein beetje bloed.
I know the feeling, bloedverlies maakt zo onzeker. Ik duim ook voor een superecho voor jou!

Overigens had ik vorige week op precies 7 weken een duidelijk hartje bij de inwendige echo. Kunnen ze die bij jou ook niet doen?
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:32:53 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70085674
Fijn dat het babietje keurig op de juiste plek zit vrouwtje-theelepel!
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:35:39 #191
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70085766
lily wat leuk! Gefeliciteerd!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:38:27 #192
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70085856
Yeah lily! Van harte! Welkom!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70085871
Dankjulliewel
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:39:15 #194
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_70085872
Ik was voor mijn echo gewoon bij de huisarts. Ik ga dit keer niet naar een verloskundige omdat dat vorige keer slecht bevallen. De huisarts bood aan zelf mijn zwangerschap te begeleiden, dit doet hij nog regelmatig. Hij heeft mij ook op de wereld geholpen. Hij had geen inwendig echo apparaat. Even afwachten tot volgende week vrijdag dus. Als je zwanger bent is inderdaad wat maar op bloedverlies lijkt eng. Ik heb bij Mika ook bij ongeveer 8 weken bloedverlies gehad maar dat was gelukkig niets.

@ Lily gefeliciteerd met je zwangerschap!
pi_70085900
Tan oh wat een mooie echo zo tof die 3d miniTan erbij!

Lily gefeliciteeeerd! weer zo'n knapperd en ook een mooie echo.

Sorbo hihi mja ik ben al lichtelijk doorgeslagen met shoppen enzo even rustig aan maar nu...

Jezelf strippen welja waarom niet. Die verhalen heb ik ook wel es gelezen maar huuu je mist toch wel een paar hersencellen als je dat ook daadwerkelijk doet hoor. En BE ik denk inderdaad dat ons beeld vertekend is. Ik merk het wel aan enkele gevallen om me heen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:44:10 #196
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70086000
Twentemeisje, wat spannend zeg. Ik hoop dat alles straks gewoon in orde blijkt.

Tan, mooie foto's!

En Lily ook, en gefeliciteerd met je zwangerschap
Nu hoef je niet alleen meer te lurken in het draagdoektopic, maar kun je actief meeposten en vast op zoek naar een draagdoek voor je kleintje

BE, je hebt gelijk, ik sta ook weleens te klapperen met mijn oren als ik hoor hoe onwetend sommige (a.s.) mama's kunnen zijn over zwanger zijn, baby´s verzorgen, opvoeden.... Laatst nog een mama die haar 2e zoontje van 5 maanden onder het mom van `lekker makkelijk` met de pot liet mee-eten. Spaghetti bolognaise was hij dol op, net als aardbeien, nasi, osseworst en noem maar op
Nee, dan is de kennis die de meesten hier in OUD hebben zeker niet representatief voor de rest hoor!

Tessie, geduld opbrengen is niet altijd even makkelijk zo op het eind he

Duchess, met mij gaat het best okay. Geen buikpijn meer, de ab slaat aan, maar ik ben de hele dag door wel misselijk ervan. Ik ben deze week niet aan het werk maar heb bijvoorbeeld gister wel 1 1/2 uur vanuit huis het een en ander gedaan voor mijn werk (deadline die gehaald moest worden).
Vrijdag een extra groeiecho, ben benieuwd wat mijn reusje nu weer zal wegen met al dat rusten dat ik doe
.... met gevoel voor drama....
pi_70086018
Lily, wat leuk en spannend
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_70086312
Lily gefeliciteerd

Tan, mooie echofoto's

Tessie

TheFrankey...

Kersjes, toch knap dat je thuis hebt weten te werken ondanks die misselijkheid...

Aan alle anderen een , ik ben heel erg vergeetachtig vandaag
Vanmiddag trouwens naar de gyn voor de uitslagen van de Glucose-dagcurve. Ben benieuwd, verwacht eik geen gekke dingen hoor.
#geen
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:04:02 #199
190853 RockabeIIa
pi_70086590
Effe gescrolled

Mooie echo's! Die van lily, met dat piepkleine neusje *smelt*

En het 3D-mensje-in-wording van Tan! Gaaf dat je het al zo hebt mogen en kunnen zien! (en fijn dat alles goed is)

Twentemeisje, morgen zien we vast een heel fijne echo van jou hier Kijk er nu al naar uit!
pi_70086641
Gefeliciteerd Lily!

Tan, wat een prachtige foto's!!!

En een knuffel voor Tessie en TheFrankey
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:12:30 #201
35189 Troel
scherp en bot
pi_70086812
lily! wat leuk!

Tan ook mooie echo

Twentemeisje, hopelijk snel meer uitsluitsel en er was nog iemand die in de spanning zat, hopelijk daarvoor ook goed nieuws
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:13:40 #202
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_70086848
Bedankt meiden! En Lily: gefeliciteerd!
pi_70086950
Lily!!! Wow, wat goed! En al heerlijk over de 12 weken heen ook, ontzettend gefeliciteerd!

En wat heerlijk al die goeie echo's! Tan, wat fijn na toch wel elke keer die onzekerheid, ook al was t voor jezelf steeds te verklaren, dit moet toch wel een hele fijne bevestiging zijn.. En vtrouwtje Theelepel.. wat heerlijk dat uk op t goeie plekkie zit, ik hoop dat je je niet júist zorgen gaat maken nu omdat je nog geen hartactie hebt gezien...écht niet nodig hoor! Twente-Meisje! voor jou dezelfde onzekerheid achter de rug, bah, hopelijk heeft dit een hoop goeds voor je gedaan en kun je langzaam aan echt wat gaan genieten!

Karin.. ohhh ik lees t pasin de quote, maar ik *smolt* van je verhaaltje.. lieve grote zorgzame zus!

Tessie Jammer dat t niets gedaan heeft... hou moed, hopelijk weet je gauw meer over t plan van aanpak en kun je je daarin vinden!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_70087016
Lily wat leuk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:38:19 #205
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70087666
Lily, wat ontzettend leuk!!!! Echt heel! Gefeliciteerd!

En Tan, ook ik ben heel blij voor jullie met die goede echo! Fijn!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_70087800
Jullie zijn allemaal zo lief, thanx!
Ik heb vandaag weer eens niet zo´n goede dag. En dan te bedenken dat ik nog niet eens op mijn uitgerekende datum ben, heb wel het gevoel dat ik me aanstel.. Maar ik had me echt wel voorbereid op dat hij eerder geboren zou worden, ook omdat die vk´s dat zo stellig zeiden... Maar word er gewoon ook een beetje verdrietig van, ik slaap echt heel veel, maar zo slecht en dan doet alles pijn, het is gewoon echt niet leuk vind ik op deze manier.... maar ja.. ik hoop dat de vk snel belt en wat nuttigs te vertellen heeft...

Lily, gefeliciteerd!
Ik zag ook wat mooie echo´s voorbij komen en voor de meiden die nog in onzekerheid zitten vanwege bloedverlies (sorry, ik weet ff de namen niet meer, mijn geheugen werkt ff niet mee)

Duchess, ik hoop dat de uitslag van je glucose onderzoek gewoon goed is. En voor Miss Sly natuurlijk ook.
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:44:13 #207
190853 RockabeIIa
pi_70087892
tessie, hoe k** het ook klinkt, mar het hoort er echt bij. De laatste weken zijn geen rozengeur en manenschijn, voor veel vrouwen niet althans... Kop op meid! Als je je kleine frummel vast hebt schuift het gevoel dat je nu hebt naar de achtergrond en wil je misschien zo wel weer!
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:45:48 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_70087953
Wat ik me trouwens afvraag he (maar eigenlijk altijd vergeet te vragen aan de gynaecoloog). Er wordt pas echt actie ondernomen als je een bepaalde hoeveelheid eiwit in je urine hebt, maar als je de hele zwangerschap door kleine hoeveelheden eiwit hebt (ondanks dat je de urine schoon opvangt zeg maar ) dan kan dat toch ook niet helemaal gezond zijn?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:47:23 #209
24188 Belana
kloon van belana
pi_70088012
Lily wat leuk!! van harte gefeliciteerd!!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:52:30 #210
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_70088213
Voor al de nieuwe zwangere welkom en proficiat...

heb ook mooie echo's zien voorbij komen

en voor al de dames met een echo in het vooruitzicht.. hopelijk allemaal een mooi kloppend hartje met een pracht beebje

Tessie, Thefrankey en andere LLM véél succes en dat het vlug mag doorzetten
  Moderator woensdag 17 juni 2009 @ 10:53:30 #211
5428 crew  miss_sly
pi_70088246
Ik zat net te bedenken hoe leuk het is dat er weer zoveel nieuwe zwangeren zijn, en hoe spannend het is enzo...en ineens bedacht ik me dat als de nieuwe zwangeren van nu bijna gaan bevallen, ik gewoon al een kindje heb als alles goed gaat Dan ben ik mama, en kan ik in het nieuwe moeders topic of het kleine babietjes topic posten. Niet te geloven zeg...
pi_70088399
Ja daar heb je ook gelijk in Rocka. En ik had me ook altijd voorgenomen om niet zo zeikerig en ongeduldig te zijn die laatste weken, maar het valt me gewoon echt zwaar. Het is al maanden zo dat ik echt geen energie heb en me zo´n kasplantje voel, en nu al die pijntjes er ook nog bij en dat wachten. Ik trek het gewoon niet zo goed. Maar ongetwijfeld dat ik het straks allemaal vergeten ben hoor. En ik zou zelfs nu al zeggen dat ik het nog een keer zou doen. Ah soms helpt het gewoon om ff lekker te zeuren denk ik.

Troel, ik heb geen idee. Hoe bedoel je precies dat schoon opvangen? Want ik hoorde juist dat het ook gewoon wat afscheiding kon zijn, wat je meeplast. Weet niet of er een trucje is om dat te voorkomen? En voor zover ik het begreep, zou er dus pas wat aan de hand zijn als dat eiwit in een bepaalde hoeveelheid aanwezig is, maar waar dat kleine beetje dan steeds vandaan komt als het geen afscheiding is, geen idee...
pi_70088506
bedankt voor alle felicitaties
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik zat net te bedenken hoe leuk het is dat er weer zoveel nieuwe zwangeren zijn, en hoe spannend het is enzo...en ineens bedacht ik me dat als de nieuwe zwangeren van nu bijna gaan bevallen, ik gewoon al een kindje heb als alles goed gaat Dan ben ik mama, en kan ik in het nieuwe moeders topic of het kleine babietjes topic posten. Niet te geloven zeg...
Maf heh! Onwerkelijk gevoel is dat

Ondanks dat ik al twee kinderen heb vind ik het ook nog moeilijk te bevatten dat ik straks (hopenlijk) weer een baby heb..
pi_70088535
edit dubbel
pi_70088871
Lilly gefeliciteerd met je zwangerschap!

Tan mooie echo!!

Tessie, ik kan me jou gevoel goed voorstellen! Ik denk dat het ook gewoon een beetje fout is geweest van je Vk om zo stellig te zeggen dat je echt wel voor die 40 weken zou bevallen. Jij hebt je daar helemaal op ingesteld en ik denk dat dat het extra zwaar maakt! Nog even volhouden

Huup, ik ga het inderdaad morgen even met de vk bespreken, maar tot die tijd gebruik ik deze als noodoplossing, al zitten deze ook gewoon goed hoor, ze zijn makkelijk te verstellen.
Ik moet zeggen dat het vannacht wel redelijk geholpen heeft, tenminste geen tintelingen, de pijn is er wel maar dan heb ik liever wat pijn dan continue die tintelingen.

Ik ben net even wezen shoppen voor ons nieuwe buurmeisje Ik vermoed dat ze vandaag thuis komen.
pi_70089742
Tan wat een mooie duidelijke echo's!

Gefeliciteerd Lily en wauw ook al zo'n superduidelijke echo!

Ik blijf het zeggen, wat veel zwangeren hier
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:36:33 #217
11682 Moonah
Jolie femme
pi_70089800
Oooooeeh Lily!!
Wat leuk!!! van harte gefeliciteerd!

En Tan.... Heel, heel erg fijn dat je miniTan er op de echo zo goed uitziet.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:36:48 #218
35189 Troel
scherp en bot
pi_70089816
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:57 schreef tessie het volgende:
Ja daar heb je ook gelijk in Rocka. En ik had me ook altijd voorgenomen om niet zo zeikerig en ongeduldig te zijn die laatste weken, maar het valt me gewoon echt zwaar. Het is al maanden zo dat ik echt geen energie heb en me zo´n kasplantje voel, en nu al die pijntjes er ook nog bij en dat wachten. Ik trek het gewoon niet zo goed. Maar ongetwijfeld dat ik het straks allemaal vergeten ben hoor. En ik zou zelfs nu al zeggen dat ik het nog een keer zou doen. Ah soms helpt het gewoon om ff lekker te zeuren denk ik.

Troel, ik heb geen idee. Hoe bedoel je precies dat schoon opvangen? Want ik hoorde juist dat het ook gewoon wat afscheiding kon zijn, wat je meeplast. Weet niet of er een trucje is om dat te voorkomen? En voor zover ik het begreep, zou er dus pas wat aan de hand zijn als dat eiwit in een bepaalde hoeveelheid aanwezig is, maar waar dat kleine beetje dan steeds vandaan komt als het geen afscheiding is, geen idee...
Als ik urine moet inleveren, dan moet ik eerst plassen, dan wassen (liefst een watje gebruiken zodat er echt geen afscheiding bijkomt), dan opvangen, potje dichtdoen, het eventuele watje wegdoen en dan verder plassen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70090161
Phoe, er is weer een hoop bij te lezen hier

Vanavond komt er iemand van MVM langs Zelfs dat vind ik spannend.
Voor de rest, nog steeds zwanger hier.
pi_70090268
Na een tijdje weg te zijn geweest van Fok! dan nu toch maar weer eens een berichtje... Het eerste in OUD, dus ik weet ook niet of ik hem goed geplaatst heb, maar anders mag BE, streng als ze is, het verplaatsen naar het juiste topic...

"Mama wilde niet 4 weken stil zitten tijdens haar zwangerschapsverlof, daar heb ik snel een eind aan gemaakt. En aangezien mama graag een zondagskindje wilde, en ik nu al heel goed naar mama luister, ben ik op zondag om 20:32 uur geboren. Ik weeg 2705 gram. Hieronder zie je foto's die papa gemaakt heeft. Papa maakt veels te veel foto's, en dan gaat er zo'n vervelend oranje lichtje branden... Nog erger is die enorme witte flits... Dan krijg ik weer het gevoel alsof ik uit het geboortekanaal kom... Heel vervelend die papa van mij."
Aranka Veronique Eva, geboren 14-6-2009 20:32 (3 weken en 3 dagen te vroeg).

I need a job where my immense ego seems normal.
- Dogbert
pi_70090368
Lily, van harte
Fake it till you make it...
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:53:01 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_70090491
Patrick, gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:56:01 #223
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70090636
Welkom op de wereld, Aranka!
Gefeliciteerd -PatrickO- en vrouw!

[ Bericht 0% gewijzigd door Sugar op 17-06-2009 12:04:40 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_70090701
Patrick en vrouw gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70090712
Patrick, van harte. Mooie baby
pi_70090801
Gefeliciteerd PatrickO, wat een lieve foto´s
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:01:05 #227
190853 RockabeIIa
pi_70090845
Van harte met jullie mooie baby, Patrick!
pi_70090980
Ik denk ook dat ik een nieuw favoriet onderwerp gekregen heb om te fotograferen...

En dan te bedenken dat ik altijd te boek stond als een vervent kinderhater... Zelfs toen m'n vrouw zwanger was, was ik nog redelijk sceptisch... Ook alle verhalen van vrienden ten spijt, dat je smelt als je je eigen hummeltje mag vasthouden... Vooralsnog ben ik om... Zolang ze de vriendjes even uit haar hoofd zet, totdat ze 25 is, dan heb ik er geen problemen mee...
- Dogbert
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 17 juni 2009 @ 12:08:17 #229
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70091144
Lilly wat leuk! Gefeliciteerd!
pi_70091174
Als je zo tegen was? Waarom dan toch eraan begonnen?

Wel geweldig dat je zo om bent! Gefeliciteerd met je knappe meid!
pi_70091258
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:04 schreef -PatrickO- het volgende:
Ik denk ook dat ik een nieuw favoriet onderwerp gekregen heb om te fotograferen...

En dan te bedenken dat ik altijd te boek stond als een vervent kinderhater... Zelfs toen m'n vrouw zwanger was, was ik nog redelijk sceptisch... Ook alle verhalen van vrienden ten spijt, dat je smelt als je je eigen hummeltje mag vasthouden... Vooralsnog ben ik om... Zolang ze de vriendjes even uit haar hoofd zet, totdat ze 25 is, dan heb ik er geen problemen mee...
Geen vriendjes tot haar 25ste
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:14:27 #232
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70091340
Lily, wat leuk! Gefeliciteerd!!
Ik voel een (Zuid-)Limburg meet aankomen
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:15:52 #233
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70091390
Patrick, gefeliciteerd! Mijn ventje was ook 3 weken en 3 dagen te vroeg! (woog 2050 gram en nu al 3200!!)
Wat een knap grietje, geniet er van!

Tessie, wat naar zeg, dat je je zo voelt. Het stomme is, ik baal er juist weer van dat ik die laatste paar weken niet heb mogen mee maken. Het ging voor mij juist ineens zo snel.. op de 3e dag van mijn verlof en hhup, dan ben je mama. Klinkt misschien stom, maar probeer nog even te genieten van dat mensje in je.
Niet mieten! Door gieten!
pi_70091457
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:09 schreef Sorbootje het volgende:
Als je zo tegen was? Waarom dan toch eraan begonnen?
Omdat ik in mijn omgeving ook kinderen zag die WEL leuk zijn... Niet veel, de meeste blijven verschrikkelijke ettertjes, manipulatieve wezentjes en enorme huilebalken, maar blijkbaar, als je de opvoeding wel goed doet, dan komt het wel goed...
En dus, zonder enige overschatting van mijn capaciteiten als papa had ik toen wel zoiets van: "Voor uit lieverd, om jou een plezier te doen... We gaan voor 1 kindje..."

Daarnaast heb ik het een lange tijd af gehouden puur vanwege financiele redenen... En nu ik het laatst nog een keer berekende had ik echt weer zoiets van: "waar ben ik in &%#$@naam aan begonnen?" Het blijft toch een duur grapje, kinderen... Niet zozeer de kosten van het kind zelf, alswel het salaris dat je inlevert om beide 1 dag in de week minder te werken...
- Dogbert
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:18:26 #235
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70091468
Even zonder verder bij te lezen (dat ga ik zo doen): ben terug van de huisarts. Zit nu weer ziek thuis ivm schorre hese stem die ik niet meer mag belasten. Volgende week moet het over zijn.
Over de Q-koorts kon hij verder niks zeggen. Normaal gaat dat vanzelf over. Bij langdurige ziekte wordt antibiotica voorgeschreven, echter dat is antibiotica die zwangere dames niet mogen hebben.
Q-koorts kan gevolgen hebben voor de embryo (miskraam), maar daar kan hij als arts niets aan doen. Gewoon afwachten dus en hopen dat ik volgende week ben opgeknapt...
pi_70091532
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:18 schreef Asyniur het volgende:
Even zonder verder bij te lezen (dat ga ik zo doen): ben terug van de huisarts. Zit nu weer ziek thuis ivm schorre hese stem die ik niet meer mag belasten. Volgende week moet het over zijn.
Over de Q-koorts kon hij verder niks zeggen. Normaal gaat dat vanzelf over. Bij langdurige ziekte wordt antibiotica voorgeschreven, echter dat is antibiotica die zwangere dames niet mogen hebben.
Q-koorts kan gevolgen hebben voor de embryo (miskraam), maar daar kan hij als arts niets aan doen. Gewoon afwachten dus en hopen dat ik volgende week ben opgeknapt...
Sterkte!
- Dogbert
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:29:58 #237
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70091824
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:20 schreef -PatrickO- het volgende:

[..]

Sterkte!
Dank je! het klinkt overigens erger dan het is hoor. Ben alleen nog maar schor en hoest wat maar verder heb ik helemaal nergens last van

Jij gefeliciteerd met je dochter! Succes als kersverse papa om er iets 'fatsoenlijks' van te maken
pi_70091852
Patrick, gefeliciteerd!

Asyniur, beterschap. Wat stom dat ie niks kon zeggen over de Qkoorts? Kan hij niet aantonen of je dat wel of niet hebt, ipv zo'n laffe "ik kan d'r ook niks an doen"?
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:31:10 #239
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70091867
voor Tessie en TheFrankey zeg, wat een gewacht zo..

BJ, veel plezier met je vooruitzicht van vrijdag, jeej! Ik ben benieuwd!

Lilly, welkom hier en gefeliciteerd!!

Patrick, wat een súperliefje zeg Aranka Gefeliciteerd ook, ik vind haar prachtig!

Ondertussen ben ik nog steeds knetterend moe en ik móet echt de stad in nu. Morgen hebben we een bruiloft, maar het geweldig mooie cadeau dat we besteld hadden gaat niet komen (ik kwam er gisteravond ineens achter dat ze de bestelling zomaar hebben geannuleerd! Heb er niet eens een berichtje over gekregen, grmbl.. Opnieuw bestellen is een beetje laat, dus nu maar als een speer het centrum in voor iets anders moois en dan daarna maar mijn tukje

Vandaag bij de fysio hebben we het er trouwens uitgebreid over gehad dat ik nu steeds vaker pijn in mijn rug krijg en last heb van mijn stuitje weer (ooit op gevallen) en ze gaf me een tip hoe je kunt herkennen of je klachten aan een instabiel bekken liggen: ga op je rug liggen en til eerst je ene been op terwijl je het recht houdt (rechte knie bedoel ik). Doe dit vervolgens met je andere been. Als elk been anders voelt óf als dit zeer doet in je schaambeen heb je bekkenklachten, anders kunnen je klachten (zoals bij mij) uit bijv. je rug komen. Misschien iets waar anderen hier ook iets aan hebben?

Nouja, ik ga shoppen, dagdag!

[edit]Asyniur, bah, ik vind het altijd zo naar als ze zeggen dat je maar gewoon af moet wachten.. Beterschap, ik hoop dat het snel over is en gewoon een griepje was! [/edit]
3!
pi_70092168
Seilram, ik kan me voorstellen dat dat idd ook niet fijn is, zo snel... Het is wel echt het andere uiterste. Ik ben inmiddels al bijna 8 weken thuis (ik had 2 weken vakantie opgenomen voor mijn verlof omdat het werken toch ook niet meer ging).

Asyniur, sterkte. Lijkt me vervelend om maar af te moeten wachten. Ik hoop dat het allemaal meevalt.

Incantrix, das ook apart, volgens die theorie van jou fysio zou ik dan bekkenklachten hebben, terwijl het volgens mijn fysio gewoon kwam omdat ik verkeerd opstond...
pi_70092379
PatrickO gefeliciteerd!

Asyniur bah wat vervelend, ik had gehoopt voor je dat je uitsluitsel zou krijgen
hopelijk hoef je niet te lang af te wachten en voel je je snel beter

Incantrix wa stom van dat geannuleerde kado veel plezier in de stad!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:01:59 #242
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70092880
Patrick, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter

Asyniur, we gaan er gewoon van uit dat het een onschuldige verkoudheid is en geen Q-koorts!

Vanmorgen heb ik Devin's flesje nog staan afwassen. Groot was dan ook mijn verbazing toen ik 2 uur later de afwasborstel nergens kon vinden. Ik heb overal gezocht, ook in de kastjes en de koelkast, maar dat ding was nergens te bekennen! Hoe dement kan je zijn, ik moest er bijna om huilen
Tot ik hem ineens terugvond. In de wc-pot, er heeft een peutertje goed opgelet toen hij me gister de wc zag schoonmaken Phfewwww, wat een opluchting zeg, ik dacht echt dat ik gek aan het worden was!
pi_70093148
Asyniur. Sterkte en hopelijk ben je snel weer beter
pi_70093155
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:01 schreef Kersjes het volgende:
Vanmorgen heb ik Devin's flesje nog staan afwassen. Groot was dan ook mijn verbazing toen ik 2 uur later de afwasborstel nergens kon vinden. Ik heb overal gezocht, ook in de kastjes en de koelkast, maar dat ding was nergens te bekennen! Hoe dement kan je zijn, ik moest er bijna om huilen
Tot ik hem ineens terugvond. In de wc-pot, er heeft een peutertje goed opgelet toen hij me gister de wc zag schoonmaken Phfewwww, wat een opluchting zeg, ik dacht echt dat ik gek aan het worden was!
kinderen... En om de 1 of andere manier hoop ik dat die van ons iets minder mama gaat nadoen... Dan liever papa nadoen...
- Dogbert
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:10:32 #245
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70093187
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:30 schreef innepin het volgende:
Asyniur, beterschap. Wat stom dat ie niks kon zeggen over de Qkoorts? Kan hij niet aantonen of je dat wel of niet hebt, ipv zo'n laffe "ik kan d'r ook niks an doen"?
Bij het RIVM stond aangegeven dat de diagnostiek nog experimenteel was... (dus er is nog niet echt een manier om het goed te diagnosticeren).
De incubatietijd is 2-3 weken en bij mij zou er dan een week tussen hebben gezeten. Echt heel nuchter bezien is de kans maar piepklein dat ik besmet zou zijn met Q-koorts...heb ook tegen de huisarts gezegd dat ik normaal niet zo'n zeur ben met dit soort dingen maar alles wordt anders als je een beebje in je buik hebt...
Ik ga er ook gewoon van uit dat ik gewoon ziek ben en dat het wat langer dan normaal duurt voordat ik hersteld ben...

Maar ik had een slechtere week kunnen uitzoeken om ziek te worden!! hier schijnt de zon volop
  Moderator woensdag 17 juni 2009 @ 13:16:28 #246
5428 crew  miss_sly
pi_70093400
Patrick, gefeliciteerd!

Asy, sterkte met afwaachten. Hoop dat je snel opknapt en er niets is!

haha, Kersjes, oplettende peuter

Net was een van de directeuren even hier op zijn papadag met zijn dochter van 4,5 maand ooh, ik kan bijna niet wachten tot de mijne er is, terwijl ik me tegelijkertijd niet kan voorstellen dat ze er over een aantal weken ook echt is
pi_70094188
Miss-Sly, ik vind jouw combinatie van ongeduld en ongeloof echt zo lief!

Ik liep net te bedenken dat ik al in de zesde maand zit. En dat een 6 ondersteboven eigenlijk een 9 is en dat ik dus bijna ga bevallen en toen bedacht ik dat we nog zo veel moeten doen in huis.... nou ja... en toen dus lichte paniek.
  † In Memoriam † woensdag 17 juni 2009 @ 13:51:19 #248
43556 miss_dynastie
pi_70094698
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 09:03 schreef lily het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lily, wat gaaf
Heel hartelijk gefeliciteerd
pi_70095170
Lily wat leuk! Van harte gefeliciteerd!
En Tan, mooie echofoto's!!! heel heel fijn!

Ik heb vanmo nog even naar Mikoxx gebeld, en kreeg de kraamhulp eraan, ze was aan het voeden. Volgens mij hebben ze het maar wat druk met die twee.
Max was vanochtend maar 10 gram afgevallen, dus dat gaat hartstikke goed. Tygo sliep nog, en was nog niet gewogen, maar die deed het ook prima. Met Mikoxx zelf gaat het ook goed, ze brengt de dagen nog wel in bed door, wat me niet onverstandig lijkt. Ze had na de bevalling veel bloed verloren, een onderdruk van 30 had ze nog. Ze heeft 3 zakken bloed gekregen in het ziekenhuis.
Ik hoop dat ze hier binnenkort wat foto's komt posten.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_70095362
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:37 schreef Sorbootje het volgende:
Ik liep net te bedenken dat ik al in de zesde maand zit. En dat een 6 ondersteboven eigenlijk een 9 is en dat ik dus bijna ga bevallen en toen bedacht ik dat we nog zo veel moeten doen in huis.... nou ja... en toen dus lichte paniek.
Wat een geweldige logica!
pi_70095643
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:37 schreef Sorbootje het volgende:
Miss-Sly, ik vind jouw combinatie van ongeduld en ongeloof echt zo lief!

heeeeey dat klinkt als mijn logica!!

Hier komt het besef ook steeds meer dat het echt echt bijna zover is over twee maandjes zo leuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70095779
Ja hè.. 't is ook allemaal zo verrekte spannend! Ik wil zo graag ons kindje kunnen ruiken en knuffelen.

Maar stiekem vind ik het ook wel fijn dat ze nu nog helemaal privé in MIJN buik zit.

woensdag 17 juni 2009 @ 14:20:19 #253
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70095857
@Duschexx hier voel ik mezelf nog steeds niet helemaal top, nog steeds een licht gevoel in m'n hoofd, en warme handen, en gewoon niet lekker in me vel zittend.
Als ik er morgen nog steeds last van heb dan maar de vk bellen, ook vanwege zo nu en dan wat buikpijn.
Heel eerlijk denk ik dat ik wat moeite heb met de warmte hier.

Lilly van harte met de zwangerschap
Tan en vrouwtje theelepel wat fijn al die goede echo's

en alle anderen die ik vergeten ben
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70096116
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:18 schreef Sorbootje het volgende:
Ja hè.. 't is ook allemaal zo verrekte spannend! Ik wil zo graag ons kindje kunnen ruiken en knuffelen.

Maar stiekem vind ik het ook wel fijn dat ze nu nog helemaal privé in MIJN buik zit.

Ik wil ook zo graag. En dat duurd nog zo lang, gemiddeld 8 maanden
pi_70096190
De vk belde net eindelijk (hoezo ongeduldig )... ze gaat zo een gyn bellen om te overleggen en belt dan later vandaag terug. Ben benieuwd.
pi_70096279
Patrick, gefeliciteerd met je dochter
Lilly welkom hier, en lekker genieten van het zwanger zijn! (toffe foto trouwens)
Tan en vrouwtje theelepel mooie echo's.

Ben vanochtend ook weer bij de vlos geweest en beiden goedgekeurd. Zelfs het hartje voor de eerste keer gehoord. Volgens de vlos mooi regelmatig en snel. Frummel zit helemaal prima!
pi_70096309
Hier ook benieuwd wat ze te zeggen hebben dan, Tessie.
pi_70096341
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:30 schreef Lijnloos het volgende:
Patrick, gefeliciteerd met je dochter
Lilly welkom hier, en lekker genieten van het zwanger zijn! (toffe foto trouwens)
Tan en vrouwtje theelepel mooie echo's.

Ben vanochtend ook weer bij de vlos geweest en beiden goedgekeurd. Zelfs het hartje voor de eerste keer gehoord. Volgens de vlos mooi regelmatig en snel. Frummel zit helemaal prima!
Fijn dat alles goed was.

Vanaf welke leeftijd kun je het hartje ongeveer horen. Ik ben volgende week 6,5 en moet dan naar de verloskundige.
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:35:37 #259
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70096446
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:26 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik wil ook zo graag. En dat duurd nog zo lang, gemiddeld 8 maanden
Ik wil nog niet hoor

Ik wil eerst eens genieten, genieten, genieten van het zwanger zijn

Patrick, van harte!

Lilly, welkom en wat een mooie echo!!

Tan, jouw echo mag er ook wezen hoor!!
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:44:13 #260
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70096709
Nou tessie, ben benieuwd of ze iets voor je kunnen betekenen...

En lijnloos ook weer goedgekeurd!

Hier kijk ik vooral uit naar de echo's. Dat je zeker weet dat er wat zit
pi_70096807
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 20:58 schreef ymme het volgende:
Hier een beurs gevoel in onderbuik, net of ik ongesteld moet worden..
Kan dit vermoeidheid zijn? Of groei van de baarmoeder.
Oh bij elk gevoel in mijn baar moeder, ben ik weer bang.

De steekjes niet, dat voelt als goed. Maar dit voelde ik toen ook. Toen het mis ging, maar dat hoeft toch niet te betekenen dat het nu ook weer mis gaat?
Ymme, ik heb af en toe ook zo'n raar gevoel in mijn onderbuik. Niet constant, maar gewoon af en toe zo'n ongemakkelijk gevoel. Al heb ik wel het idee dat het ietsje anders voelt als bij ongesteldheid. En ook steekjes af en toe. Maarja, bij mij zit 'ie er ook nog steeds in hoor. Denk niet dat je je te veel zorgen hoeft te maken.
pi_70096894
Lijnloos, fijn dat alles goed was!
Tessie, ben benieuwd wat er besloten wordt...
Ymme, met 6,5week gaat dat nog niet lukken... ik dacht 11 weken ofzo, dat het dan wel kon? Weet het niet zeker.
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:50:41 #263
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_70096922
Breek even in Lily zwanger wat leuk!! Nog zo'n mooi kindje op komst van harte!
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:50:47 #264
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70096927
Ymme idd pas rond de 11 @ 12 weken en zelfs dat geeft geloof ik ook nog geen garantie.
pi_70097149
Hm vaag, ik moet nu naar het ziekenhuis ´om te kijken hoe of wat´... misschien gaan ze een echo maken ofzo, dat wist de vk ook niet precies... ben (weer) benieuwd
pi_70097177
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:32 schreef ymme het volgende:

[..]

Fijn dat alles goed was.

Vanaf welke leeftijd kun je het hartje ongeveer horen. Ik ben volgende week 6,5 en moet dan naar de verloskundige.
Mijn VK deed pas echt een poging bij 14 weken, omdat voor die tijd het misschien mogelijk was dat ze het niet kon horen.

Tan en Lily wat een mooie duidelijke echo's zeg.
En een vers beebje smelt Proficiat Patrick.

Het komt eigenlijk best vaak voor dat bloedverlies in het begin van de zwangerschap. Zelf niet gehad maar lijkt me o zo onzeker zeg. Ik zal duimen voor jullie draaien dames.

Tessie ik hoop voor je dat beebje zich snel laat zien.
En aan alle andere laatste loodjes dames ook Het benauwde weer nu werkt ook niet echt mee. Voel me doodmoe en opgeblazen, benauwd.

Gisteren heeft kraamzorg gebeld en ik krijg 49 uur. Eeerste 2 dagen 8 en opvolgende dagen 5 uur, mits er voldoende personeel was, want dat schijnt nu in deze periode wel erg lastig te zijn.
Tel gesprek werd een beetje heel snel afgeraffeld en er werd verzocht om mijn 2 katten in te sluiten voor het geval de hulp er bang voor was. Nou dan komt ze maar niet
Niet echt een wat geruststellend gevoel gekregen bij het gesprek maar ach misschien valt het wel mee en krijgen we wel een schat van een kraam. Bovendien kom ik steeds meer in een soort waas van "Het zal allemaal wel" "Laat me met rust" en "Ik heb er genoeg van laat beebje maar gewoon komen over 3 weken"
Ik ben de afgelopen 2 dagen niet echt een leuk gezelschap.
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:58:27 #267
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70097182
spannend Tessie
pi_70097293
Tessie wat spannend! Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70097331
Succes Tessie spannend idd
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:04:29 #270
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70097385
Tessie, ben benieuwd!

Bar, is het dan zo warm bij jullie?
Dat valt hier wel mee, maar ik heb wel lekker de ramen en balkondeuren openstaan. Ik snap je wel, heb het zelf bedenk ik me nu ook sneller benauwd en warm tegenwoordig.
pi_70097410
Tessie je houdt het wel spannend! Succes maar weer!
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:07:58 #272
190853 RockabeIIa
pi_70097486
Tessie! Ik duim voor goed nieuws
pi_70097504
gefeliciteerd, Patrick, met je prachtige dochter

Ik heb afgelopen maandag het hartje voor het eerst gehoord (via het echo-apparaat). Ik kom wel janken want ik was bloednerveus. Bij mijn vorige zwangerschappen was ik veel rustiger en zekerder.

Ik ben met 9 weken "proefkonijn" geweest bij de academie voor verloskunde. De echo-opleiding zocht zwangeren tussen de 7 en 14 weken en ik had me opgegeven.
Ik heb 1,5 uur op die tafel gelegen en 9 verloskundigen die de opleiding volgde hebben om de beurt uitgebreid mijn baby kunnen bekijken en vragen kunnen stellen aan de docente.
Was erg leuk maar na 1,5 uur had ik het wel gehad

succes Tessie
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:10:29 #274
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70097570
Het is hier binnen al 24 graden, en buiten is het er 30 op het moment.
Zon staat hier echt de hele dag, eerst aan de voorkant heel even en dan draaid hij naar de achtertuin, en daar blijft hij staan tot de zon weer ondergaat, en uit de wind dus dat is 1 broeikas.

En in de woonkamer kan ik niks openzetten, 2 grote raampartijen bestaande uit 1 stuk, kan alleen de luchtsluis openzetten maar dat geeft geen verkoeling.
de keuken aangrenzend aan de woonkamer is ook voorzien van een groot raampartij die niet open kan,
de deur naar buiten staat wel open, maar die krijgt de hele woonkamer niet gekoeld.
wat dat betrefd is het een rothuis omdat je hier beneden niks open kan zetten op de deur na.

heb nu wel de waaier beneden gezet om toch wat frisselucht te ontwikkelen.
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:18:46 #275
190853 RockabeIIa
pi_70097856
Pfff lily, kom je nu mee!
Knap dat je pas zo laat uit de kast komt!
pi_70097872
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:47 schreef judes het volgende:

[..]

Ymme, ik heb af en toe ook zo'n raar gevoel in mijn onderbuik. Niet constant, maar gewoon af en toe zo'n ongemakkelijk gevoel. Al heb ik wel het idee dat het ietsje anders voelt als bij ongesteldheid. En ook steekjes af en toe. Maarja, bij mij zit 'ie er ook nog steeds in hoor. Denk niet dat je je te veel zorgen hoeft te maken.
Ik meende net na het plassen, bij het afvegen, iets geliger afscheiding te ontdekken.
En ja hoor, stressssssss. Meteen weer gedachten ooh nee, toch niet klein beetje bloed, wat meer gaat worden. Oh nee, toch niet weer een miskraam.... Ben gewoon zo onzeker.
Ik moet ook meer drinken, heb ook beetje blaasontsteking gevoel, na het plassen.

Word echt gek van de gezeur van mij. Laat staan hoe jullie hier denken.
(oh een reactie van ymme, wat zal het zijn? Gezeur!!!!)
pi_70097902
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:10 schreef _Bar_ het volgende:
Het is hier binnen al 24 graden, en buiten is het er 30 op het moment.
Zon staat hier echt de hele dag, eerst aan de voorkant heel even en dan draaid hij naar de achtertuin, en daar blijft hij staan tot de zon weer ondergaat, en uit de wind dus dat is 1 broeikas.

En in de woonkamer kan ik niks openzetten, 2 grote raampartijen bestaande uit 1 stuk, kan alleen de luchtsluis openzetten maar dat geeft geen verkoeling.
de keuken aangrenzend aan de woonkamer is ook voorzien van een groot raampartij die niet open kan,
de deur naar buiten staat wel open, maar die krijgt de hele woonkamer niet gekoeld.
wat dat betrefd is het een rothuis omdat je hier beneden niks open kan zetten op de deur na.

heb nu wel de waaier beneden gezet om toch wat frisselucht te ontwikkelen.
heb je een warmteterugwin unit of zoiets?
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:22:31 #278
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70097957
een wat??? The Franky
pi_70098007
Bar hier ook een woning waar alleen onder de deur open gaat. Zelfs niet een raampje van de keuken behalve dat ventilatiesysteem.
We hebben trouwens zo'n ecologische woning met zonnepanelen op het dak.
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:27:08 #280
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70098087
hier dan wel weer geen ecologische woning.

Ach wat ik al eerder zei ik denk zelf dat het toch echt de warmte is waardoor ik me zo anders voel,
pi_70098101
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Pfff lily, kom je nu mee!
Knap dat je pas zo laat uit de kast komt!
ja, nou, ja
hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt lijkt het wel..

Ik vertel het mijn ouders volgende week pas (na hun vakantie) en dan ook meteen de jongens (want die weten het ook nog niet, hoewel David steeds opmerkingen maakt hoe leuk het zou zijn als mama een baby in de buik zou hebben, vreemd genoeg)
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:28:48 #282
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70098147
Lily! gefeliciteerd! Nog een voorpieper op de lijst

Patrick, wat een prachtig meisje! Geniet ervan!

Verder niet bijgelezen, komt vanavond of morgen wel weer
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70098190
Tessie.. ik duim voor je dat je gauw wat meer weet! Ik verbaas me er altijd zo verschrikkelijk over te lezen of te horen dat VK's zo stellig zijn dat een kindje eerder zal komen... dat is echt zó compleet nergens op gebasseerd en er wordt volgens mij vaak niet half gerealiseerd wat voor impact zo'n uitspraak op iemand kan hebben...!

Patrick, ontzettend gefeliciteerd met je dochter!

Ymme...voel je geen zeur hoor, wees blij dat je zo een beetje een uitlaatklep hebt.. Als jij de mogelijkheid had om compleet ombezorgd zwanger te zijn koos je direct voor die optie! Maar een miskraam hakt er in, niet alleen op dat moment, maar ook ten tijde van een nieuwe zwangerschap, het maakt je zó onzeker, hoe graag je die knop ook om zou willen zetten en gewoon zou willen genieten... Alleen de tijd kan je daardoor heen helpen

Blegh... ik ben hier sinds vannacht ineens een beetje hypochonder onzeker... Ik ben sinds t weekend wat verkouden/grieperig, benauwd, hoesten, steeds warm en koud, hoofdpijn, je kent t wel... Niks aan t handje so far... Tot ik me vannacht in bed ineens realiseerde dat ik in de afgelopen 6 weken een zwangere van onze met een bewezen parvoinfect 2x op het spreekuur heb gezien en dus ook lichamelijk contact met haar heb gehad (uitwendig onderzoek gedaan). Parvo kan zich bij een volwassene uiten als een griepje en ineens liet t me niet meer los... Ik ben gelukkig de meest spannende trimesters wat parvo (5e ziekte) betreft al voorbij, maar toch, een kindje kan er zeer ernstige bloedarmoede van krijgen... En nu dan? Kop in t zand of toch maar laten testen met kans op een hele medische molen als gevolg.. Toch op aanraden van mijn collega;s maar gekozen om wel te laten testen dus nu zit ik hier met 2 lekgeprikte armpjes... afwachten maar... kans is niet groot, maar wel aanwezig en het houdt me veel meer bezig dan ik zou willen. Dat zijn nou precies de moment dat ik liever gewoon onwetend was wat betreft ziektebeelden en gevolgen...

buhhhhhhhhhhh

[ Bericht 6% gewijzigd door Poppedein op 17-06-2009 15:37:50 ]
pi_70098232
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:30 schreef Poppedein het volgende:
Tessie.. ik duim voor je dat je gauw wat meer weet! Ik verbaas me er altijd zo verschrikkelijk over te lezen of te horen dat VK's zo stellig zijn dat een kindje eerder zal komen... dat is echt zó compleet nergens op gebasseerd en er wordt volgens mij vaak niet half gerealiseerd wat voor impact zo'n uitspraak op iemand kan hebben...!
Dat vind ik dus ook.
Hoe kunnen ze zoiets nu zeggen?
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:32:43 #285
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70098265
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:19 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik meende net na het plassen, bij het afvegen, iets geliger afscheiding te ontdekken.
En ja hoor, stressssssss. Meteen weer gedachten ooh nee, toch niet klein beetje bloed, wat meer gaat worden. Oh nee, toch niet weer een miskraam.... Ben gewoon zo onzeker.
Ik moet ook meer drinken, heb ook beetje blaasontsteking gevoel, na het plassen.

Gelig is niet rood
komt wel goed schatje...
pi_70098293
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:27 schreef _Bar_ het volgende:
hier dan wel weer geen ecologische woning.

Ach wat ik al eerder zei ik denk zelf dat het toch echt de warmte is waardoor ik me zo anders voel,
Als een gebakken eitje waarbij het eiwit langzaam opstold. Flauw en het ergste is nu heb ik zin in ei. , wordt het nog benauwder in huis.

Ymme komt wel goed. Het is ook allemaal zo erg onzeker in het begin.
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:34:09 #287
100412 mefke79
komt goed!
pi_70098303
Ymme, je bent geen zeur! Je bent onzeker, das wat anders. Effe een paar dingen:
- gelige afscheiding, je wilt niet weten hoeveel en hoe vaak ik die zag. In het begin, maar nu ook. Niets om je zorgen over te maken.
- blaasontstekingsgevoel: snel een grote hoeveelheid water naar binnen dan. Dat wil de boel wel eens goed spoelen en hopelijk voorkom je erger
- raar gevoel in buik: klopt, was ook voor mij zenuwslopend, maar hoort erbij, kan geen kwaad
- hartje horen: horen kun je het pas later, zien des te eerder. Ik had met ongeveer 7 weken een echo en daarop klopte toch echt een heel klein hartje. Dat is gewoon te zien, niet te horen. En je kan het nazoeken, maar ergens rond die tijd moet het beginnen. Wel bedenken: de echo moet dan bijna wel inwendig gemaakt worden, want anders is het lastiger te zien.
Conclusie: komt goed! Probeer je minder druk te maken...(is lastig, ik weet het)

Bar: de warmte hier op kantoor begint ook vervelend te worden terwijl het hier niet eens zo heet is.
Tessie, succes!

En wat ik verder wilde zeggen...geen idee, vergeten
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:36:46 #288
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70098396
Ymme ik heb al vanaf het begin van de zwangerschap gelige/groenige afscheiding.... al 3 keer op getest, maar elke keer komt er niks uit.
kadootje tijdens de zwangerschap denk ik
en rond de normaal geziene eisprong ruikt het ook nog eens....

laat je niet gek maken
pi_70098446
quote:

[..]
Ik snap het wel hoor, Ymme, als het bij mij een keer mis was gegaan was ik nu ook heel gestresst. Ik vind het trouwens sowieso heel spannend! Dat is misschien ook weer het nadeel van goed geinformeerd zijn!

Ik heb trouwens net een afspraak bij de vlos gemaakt, ong. 10e week. Ze berekende dat ik op 14 feb uitgerekend ben, zelfs met inachtneming van mijn langere cyclus... Dus dat volg ik niet helemaal, maarja, ze zullen het wel weten daar. (al was mijn eisprong toch echt op 31 mei, dus dat kan dan toch helemaal niet...:? )

Maarja, ik ga er maar gewoon even vanuit, anders heb ik straks overal verschillende data staan... Mag ik in de op even aangepast worden naar 14 feb 2010 aub?
pi_70098485
Wat is het toch fijn, dat dit topic er is
Hier kan ik tenminsten terecht met al mijn gevoelens.

En ik hoop echt dat het onzekere snel afneemt.
pi_70098514
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:39 schreef ymme het volgende:
Wat is het toch fijn, dat dit topic er is
Hier kan ik tenminsten terecht met al mijn gevoelens.

En ik hoop echt dat het onzekere snel afneemt.
dat gaat dus nooit meer weg
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:41:03 #292
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_70098544
Lily!! Gefeliciteerd! Wat fijn, nog zo'n mooie erbij.....!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_70098562
Nee dat snap ik.
De vorige zwangerschap was ik een stuk minder onzeker. Maar door die stomme miskraam, is het zo moeilijk om te genieten nu.
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:43:21 #294
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70098613
Yikes Poppedein, dan was je inderdaad liever onwetend geweest... Hopelijk is het niks en ben je niet besmet geraakt

Bar, misschien is een ventilator een idee? Het gaat waarschijnlijk nog een stuk warmer en benauwder worden voordat je kleintje geboren wordt.
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:45:14 #295
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70098685
die staat al lekker te draaien Kersjes
pi_70098731
Poppedein, ik las over een stuk van je post heen.
Bah, dat is inderdaad niks.
Wanneer krijg je de uitslag?
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:41 schreef Lishe het volgende:
Lily!! Gefeliciteerd! Wat fijn, nog zo'n mooie erbij.....!
dankjewel Lishe, laten we het hopen
pi_70098835
Ik hoop over een weekje, maar t kan tot 3 weken duren helaas...
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:49:19 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70098852
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:47 schreef -PatrickO- het volgende:
Na een tijdje weg te zijn geweest van Fok! dan nu toch maar weer eens een berichtje... Het eerste in OUD, dus ik weet ook niet of ik hem goed geplaatst heb, maar anders mag BE, streng als ze is, het verplaatsen naar het juiste topic...

"Mama wilde niet 4 weken stil zitten tijdens haar zwangerschapsverlof, daar heb ik snel een eind aan gemaakt. En aangezien mama graag een zondagskindje wilde, en ik nu al heel goed naar mama luister, ben ik op zondag om 20:32 uur geboren. Ik weeg 2705 gram. Hieronder zie je foto's die papa gemaakt heeft. Papa maakt veels te veel foto's, en dan gaat er zo'n vervelend oranje lichtje branden... Nog erger is die enorme witte flits... Dan krijg ik weer het gevoel alsof ik uit het geboortekanaal kom... Heel vervelend die papa van mij."
Aranka Veronique Eva, geboren 14-6-2009 20:32 (3 weken en 3 dagen te vroeg).

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Patrick! Wat doe je! En die naam!
Gefeliciteerd!
pi_70098863
quote:

[..]

Ymme,

Wij zitten in een zelfde soort situatie nu Wij hadden alleen een miskraam zonder enige bloedverlies of dergelijke. Sterker nog wij dachten dat alles in orde was want zo leek het ook tot na de echo.

Mijn vriendin is ook best bang laat staan ik als man zijnde die niks kan voelen of merken

Hopelijk is het snel dinsdag en is alles goed op de echo
pi_70098873
lily, wat een supernieuws!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd! (ben er helemaal ontroerd van!)
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 17 juni 2009 @ 15:50:46 #301
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70098914
Ik verbaas me er ook over, wat vk's af en toe voor uitspraken doen. Die vk van tessie was in het begin zo stellig over 'inleiden bij 38 weken' en 'kind is veeeel te groot'. Zo ga je toch niet ontspannen de bevalling in?

Ze is inmiddels in het ziekenhuis. En de verpleegster ging uitvinden waar ze eigenlijk voor kwam, want dat wisten ze niet

Help! Vol! Zit op werk en kan geen nieuwe maken nu en OP fixen enzo...
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:59:03 #302
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70099265
Poppedein Wat schrikken zeg... Hopelijk valt het uiteindelijk allemaal mee.

Tessie hopelijk voor jou zometeen een actieplan in het ziekenhuis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')