Lijnloos en Twinkly, mooi zeg

Heel erg gaaf!
Tessie, jammer dat het niet echt gelukt is met het strippen. En je had je sexy pakje nog wel aangetrokken

Ehm, ik ging nog meer zeggen, maar ik ben echt zó heel erg moe dat ik het allemaal niet meer weet.. Ohja, DUH.. Happy, ik hoop zó hard dat je er binnenkort dus weer bent met déze zwangerschap! Ik duim!

En er waren allemaal mooie testjes ook..
Pff, half vijf wakker en niet meer slapen vóór je moet werken is echt geen feestje. Ik ben helemaal gesloopt. Lief was vanochtend zo boos op katlief dat hij 'm morgen onder de douche gaat stoppen als hij nog eens zo vroeg begint. Ik weet niet waar ik benieuwder naar ben: hoe de kat er nadien aan toe is of hoe mijn líef er nadien aan toe is
Ohja, en ik denk trouwens wel dat ik weet wat ik met mijn zwangerschapsverlof ga doen (6 weken tevoren en 2 weken vakantie erachteraan) en dat geeft op de één of andere manier veel rust, ookal is het nog wel ver weg.. Ik denk dat ik even ga liggen voor ik ga knikkebollen, misschien kan lief dan koken. Ohja, Ca.ra, mooi dat die buurman nu eindelijk lik op stuk heeft gekregen, haha! Hij kan verscheuren wat 'ie wil, de acceptgiro valt toch wel op de mat

-> edit: Asyniur, ik zou me er toch ook héél lichtjes wel druk om maken hoor, is niets beschamends aan!
En dan ga ik alvast in de duimstand voor geen Q-koorts..