Denk dat ik je wel snap, ja. Ik had net op de sites zitten kijken van die praktijk hier vlakbij, en op die van een praktijk op iets van 4 km. afstand. Bij die tweede was de toon van de site al heel anders, een beetje amicaal enzo, en bijv. een foto waar 5 medewerkers de zesde optillen (verticaal voor de rest, zeg maar).quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:54 schreef flugeltje het volgende:
Judes, met zijzacht bedoelde ik té meelevend/meevoelend. Allemaal iets te kusje/kroel voor mensen die ik eigenlijk nog niet ken.
Zolang je er geen glazen water overheen gooitquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:42 schreef martine1984 het volgende:
Dames, bedankt voor de geruststellende antwoorden op mn lekvraag. Ik ben nu in ieder geval iets geruster op t feit dat ik niet zomaar met een nat shirt op mn werk zit
Ik heb dat al een paar dagen, maar nu net wat erger, maar nu is het alweer wegquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:37 schreef Troel het volgende:
tessie, ongesteldsheidsgevoel is iets wat best wel eens meer zou kunnen worden
Ja, wij waren ook al helemaal verbaasd, echt heel dom allebei "Zijn dat nou echt handjes/armpjes/vingertjes en zo?" maar dat was het echt volgens de echoscopiste!!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:52 schreef Chan het volgende:
Lijnloos wauw wat een mooie echo zeg, dat armpje met zelfs de vingertjes al helemaal goed te zien op de 2e foto
Oh lief wat een strees!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:09 schreef Asyniur het volgende:
Hmm, maak me nu toch wel een beetje zorgen om mijn klachten...
Kom er zojuist achter dat er Q-koorts heerst in een dorpje in de buurt en ik ben daar 2 weken geleden nog geweest (1 week voordat ik ziek werd) ivm werk. De klachten van Q-koorts komen overeen met de mijne![]()
Normaal zou ik hier dus om moeten 'lachen' maar aangezien ik zwanger ben en de bacterie bij geiten en schapen zorgt voor abortus![]()
Morgen heb ik een afspraak bij de huisarts (dat was al voordat ik dit wist). Toch maar even navragen dus..
Ja helemaal mee eenchquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:09 schreef Asyniur het volgende:
Hmm, maak me nu toch wel een beetje zorgen om mijn klachten...
Kom er zojuist achter dat er Q-koorts heerst in een dorpje in de buurt en ik ben daar 2 weken geleden nog geweest (1 week voordat ik ziek werd) ivm werk. De klachten van Q-koorts komen overeen met de mijne![]()
Normaal zou ik hier dus om moeten 'lachen' maar aangezien ik zwanger ben en de bacterie bij geiten en schapen zorgt voor abortus![]()
Morgen heb ik een afspraak bij de huisarts (dat was al voordat ik dit wist). Toch maar even navragen dus..
Verdacht rustig ..... Ukker zit nog prima denken wequote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:29 schreef DuchessX het volgende:
Tessie en TheFrankey, hoe is het bij en met jullie?
elke keer als jij post denk ik: JA DAAR ZAL IE KOMEN!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:35 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Verdacht rustig ..... Ukker zit nog prima denken we
ik snap wat je bedoeld. Maar ik kan niet voorzichtig posten :-)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
elke keer als jij post denk ik: JA DAAR ZAL IE KOMEN!
sterkte met nog effe wachtenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:43 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoeld. Maar ik kan niet voorzichtig posten :-)
quote:Hier alles lekker! Meike was vanavond weer mijn buik aan het insmeren. Ondertussen samen liedjes zingend voor de baby. Zachtjes zat ze te tikken op mijn buik, en baby tikte terug! Lief! Meike merkte het zelf niet, maar ik wel.....en smolt natuurlijk!
Vandaag op het werk veel reacties op mijn buik gehad, dattie hard groeit momenteel!
he tessie wat jammerquote:Op woensdag 17 juni 2009 07:53 schreef tessie het volgende:
*meldt*
Tan, wat fijn dat je weer een goede echo had! Altijd zo´n opluchting he?
quote:
Strijdvaardig is goedquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:14 schreef miss_sly het volgende:
flugeltje, je wordt alleen maar strijdvaardiger(leuke term trouwens
)
Nou, streep mij dan maar alvast weg op je lijstjequote:Op donderdag 11 juni 2009 13:25 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker druk hier! Hoop nieuwe aanwas, hoop verse babietjes ook net gehad. Leuk!![]()
* Brighteyes heeft ook nog wel een paar vermoedens over andere dames...![]()
![]()
Ik zal er wel weer faliekant naast zitten, maar vooruit.
Lily! Whaaaaaaa, wat gaaf!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:03 schreef lily het volgende:
[..]
Nou, streep mij dan maar alvast weg op je lijstje
Ik ben nu 12 weken en 3 dagen. Uitgerekende datum 27 december. Spannend!!
[ afbeelding ]
I know the feeling, bloedverlies maakt zo onzeker. Ik duim ook voor een superecho voor jou!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:23 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ben gister op een vroege echo geweest, het kindje zit gelukkig gewoon in mijn baarmoeder dus de zorgen voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn weg. Het hartje was helaas nog niet te horen dus ik mag volgende week vrijdag weer terug komen. Het was een uitwendige echo en ik ben 7 weken zwanger. Nog even 9 dagen zorgen maken en dan hopelijk een hartje!
Ik heb vandaag een beetje een ongesteldheidsgevoel en net bij het vegen een piep klein beetje bloed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |