abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70095643
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:37 schreef Sorbootje het volgende:
Miss-Sly, ik vind jouw combinatie van ongeduld en ongeloof echt zo lief!

Ik liep net te bedenken dat ik al in de zesde maand zit. En dat een 6 ondersteboven eigenlijk een 9 is en dat ik dus bijna ga bevallen en toen bedacht ik dat we nog zo veel moeten doen in huis.... nou ja... en toen dus lichte paniek.
heeeeey dat klinkt als mijn logica!!

Hier komt het besef ook steeds meer dat het echt echt bijna zover is over twee maandjes zo leuk
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70095779
Ja hè.. 't is ook allemaal zo verrekte spannend! Ik wil zo graag ons kindje kunnen ruiken en knuffelen.

Maar stiekem vind ik het ook wel fijn dat ze nu nog helemaal privé in MIJN buik zit.

woensdag 17 juni 2009 @ 14:20:19 #253
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70095857
@Duschexx hier voel ik mezelf nog steeds niet helemaal top, nog steeds een licht gevoel in m'n hoofd, en warme handen, en gewoon niet lekker in me vel zittend.
Als ik er morgen nog steeds last van heb dan maar de vk bellen, ook vanwege zo nu en dan wat buikpijn.
Heel eerlijk denk ik dat ik wat moeite heb met de warmte hier.

Lilly van harte met de zwangerschap
Tan en vrouwtje theelepel wat fijn al die goede echo's

en alle anderen die ik vergeten ben
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70096116
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:18 schreef Sorbootje het volgende:
Ja hè.. 't is ook allemaal zo verrekte spannend! Ik wil zo graag ons kindje kunnen ruiken en knuffelen.

Maar stiekem vind ik het ook wel fijn dat ze nu nog helemaal privé in MIJN buik zit.

Ik wil ook zo graag. En dat duurd nog zo lang, gemiddeld 8 maanden
pi_70096190
De vk belde net eindelijk (hoezo ongeduldig )... ze gaat zo een gyn bellen om te overleggen en belt dan later vandaag terug. Ben benieuwd.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70096279
Patrick, gefeliciteerd met je dochter
Lilly welkom hier, en lekker genieten van het zwanger zijn! (toffe foto trouwens)
Tan en vrouwtje theelepel mooie echo's.

Ben vanochtend ook weer bij de vlos geweest en beiden goedgekeurd. Zelfs het hartje voor de eerste keer gehoord. Volgens de vlos mooi regelmatig en snel. Frummel zit helemaal prima!
pi_70096309
Hier ook benieuwd wat ze te zeggen hebben dan, Tessie.
pi_70096341
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:30 schreef Lijnloos het volgende:
Patrick, gefeliciteerd met je dochter
Lilly welkom hier, en lekker genieten van het zwanger zijn! (toffe foto trouwens)
Tan en vrouwtje theelepel mooie echo's.

Ben vanochtend ook weer bij de vlos geweest en beiden goedgekeurd. Zelfs het hartje voor de eerste keer gehoord. Volgens de vlos mooi regelmatig en snel. Frummel zit helemaal prima!
Fijn dat alles goed was.

Vanaf welke leeftijd kun je het hartje ongeveer horen. Ik ben volgende week 6,5 en moet dan naar de verloskundige.
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:35:37 #259
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70096446
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:26 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik wil ook zo graag. En dat duurd nog zo lang, gemiddeld 8 maanden
Ik wil nog niet hoor

Ik wil eerst eens genieten, genieten, genieten van het zwanger zijn

Patrick, van harte!

Lilly, welkom en wat een mooie echo!!

Tan, jouw echo mag er ook wezen hoor!!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:44:13 #260
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70096709
Nou tessie, ben benieuwd of ze iets voor je kunnen betekenen...

En lijnloos ook weer goedgekeurd!

Hier kijk ik vooral uit naar de echo's. Dat je zeker weet dat er wat zit
pi_70096807
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 20:58 schreef ymme het volgende:
Hier een beurs gevoel in onderbuik, net of ik ongesteld moet worden..
Kan dit vermoeidheid zijn? Of groei van de baarmoeder.
Oh bij elk gevoel in mijn baar moeder, ben ik weer bang.

De steekjes niet, dat voelt als goed. Maar dit voelde ik toen ook. Toen het mis ging, maar dat hoeft toch niet te betekenen dat het nu ook weer mis gaat?
Ymme, ik heb af en toe ook zo'n raar gevoel in mijn onderbuik. Niet constant, maar gewoon af en toe zo'n ongemakkelijk gevoel. Al heb ik wel het idee dat het ietsje anders voelt als bij ongesteldheid. En ook steekjes af en toe. Maarja, bij mij zit 'ie er ook nog steeds in hoor. Denk niet dat je je te veel zorgen hoeft te maken.
pi_70096894
Lijnloos, fijn dat alles goed was!
Tessie, ben benieuwd wat er besloten wordt...
Ymme, met 6,5week gaat dat nog niet lukken... ik dacht 11 weken ofzo, dat het dan wel kon? Weet het niet zeker.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:50:41 #263
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_70096922
Breek even in Lily zwanger wat leuk!! Nog zo'n mooi kindje op komst van harte!
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:50:47 #264
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70096927
Ymme idd pas rond de 11 @ 12 weken en zelfs dat geeft geloof ik ook nog geen garantie.
pi_70097149
Hm vaag, ik moet nu naar het ziekenhuis ´om te kijken hoe of wat´... misschien gaan ze een echo maken ofzo, dat wist de vk ook niet precies... ben (weer) benieuwd
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70097177
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:32 schreef ymme het volgende:

[..]

Fijn dat alles goed was.

Vanaf welke leeftijd kun je het hartje ongeveer horen. Ik ben volgende week 6,5 en moet dan naar de verloskundige.
Mijn VK deed pas echt een poging bij 14 weken, omdat voor die tijd het misschien mogelijk was dat ze het niet kon horen.

Tan en Lily wat een mooie duidelijke echo's zeg.
En een vers beebje smelt Proficiat Patrick.

Het komt eigenlijk best vaak voor dat bloedverlies in het begin van de zwangerschap. Zelf niet gehad maar lijkt me o zo onzeker zeg. Ik zal duimen voor jullie draaien dames.

Tessie ik hoop voor je dat beebje zich snel laat zien.
En aan alle andere laatste loodjes dames ook Het benauwde weer nu werkt ook niet echt mee. Voel me doodmoe en opgeblazen, benauwd.

Gisteren heeft kraamzorg gebeld en ik krijg 49 uur. Eeerste 2 dagen 8 en opvolgende dagen 5 uur, mits er voldoende personeel was, want dat schijnt nu in deze periode wel erg lastig te zijn.
Tel gesprek werd een beetje heel snel afgeraffeld en er werd verzocht om mijn 2 katten in te sluiten voor het geval de hulp er bang voor was. Nou dan komt ze maar niet
Niet echt een wat geruststellend gevoel gekregen bij het gesprek maar ach misschien valt het wel mee en krijgen we wel een schat van een kraam. Bovendien kom ik steeds meer in een soort waas van "Het zal allemaal wel" "Laat me met rust" en "Ik heb er genoeg van laat beebje maar gewoon komen over 3 weken"
Ik ben de afgelopen 2 dagen niet echt een leuk gezelschap.
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:58:27 #267
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70097182
spannend Tessie
pi_70097293
Tessie wat spannend! Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70097331
Succes Tessie spannend idd
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:04:29 #270
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70097385
Tessie, ben benieuwd!

Bar, is het dan zo warm bij jullie?
Dat valt hier wel mee, maar ik heb wel lekker de ramen en balkondeuren openstaan. Ik snap je wel, heb het zelf bedenk ik me nu ook sneller benauwd en warm tegenwoordig.
.... met gevoel voor drama....
pi_70097410
Tessie je houdt het wel spannend! Succes maar weer!
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:07:58 #272
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70097486
Tessie! Ik duim voor goed nieuws
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70097504
gefeliciteerd, Patrick, met je prachtige dochter

Ik heb afgelopen maandag het hartje voor het eerst gehoord (via het echo-apparaat). Ik kom wel janken want ik was bloednerveus. Bij mijn vorige zwangerschappen was ik veel rustiger en zekerder.

Ik ben met 9 weken "proefkonijn" geweest bij de academie voor verloskunde. De echo-opleiding zocht zwangeren tussen de 7 en 14 weken en ik had me opgegeven.
Ik heb 1,5 uur op die tafel gelegen en 9 verloskundigen die de opleiding volgde hebben om de beurt uitgebreid mijn baby kunnen bekijken en vragen kunnen stellen aan de docente.
Was erg leuk maar na 1,5 uur had ik het wel gehad

succes Tessie
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:10:29 #274
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70097570
Het is hier binnen al 24 graden, en buiten is het er 30 op het moment.
Zon staat hier echt de hele dag, eerst aan de voorkant heel even en dan draaid hij naar de achtertuin, en daar blijft hij staan tot de zon weer ondergaat, en uit de wind dus dat is 1 broeikas.

En in de woonkamer kan ik niks openzetten, 2 grote raampartijen bestaande uit 1 stuk, kan alleen de luchtsluis openzetten maar dat geeft geen verkoeling.
de keuken aangrenzend aan de woonkamer is ook voorzien van een groot raampartij die niet open kan,
de deur naar buiten staat wel open, maar die krijgt de hele woonkamer niet gekoeld.
wat dat betrefd is het een rothuis omdat je hier beneden niks open kan zetten op de deur na.

heb nu wel de waaier beneden gezet om toch wat frisselucht te ontwikkelen.
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:18:46 #275
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70097856
Pfff lily, kom je nu mee!
Knap dat je pas zo laat uit de kast komt!
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')