quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:32 schreef ymme het volgende:[..]
Fijn dat alles goed was.
Vanaf welke leeftijd kun je het hartje ongeveer horen. Ik ben volgende week 6,5 en moet dan naar de verloskundige.
Mijn VK deed pas echt een poging bij 14 weken, omdat voor die tijd het misschien mogelijk was dat ze het niet kon horen.
Tan en Lily wat een mooie duidelijke echo's zeg.
En een vers beebje smelt

Proficiat Patrick.
Het komt eigenlijk best vaak voor dat bloedverlies in het begin van de zwangerschap. Zelf niet gehad maar lijkt me o zo onzeker zeg. Ik zal duimen voor jullie draaien dames.
Tessie ik hoop voor je dat beebje zich snel laat zien.
En aan alle andere laatste loodjes dames ook

Het benauwde weer nu werkt ook niet echt mee. Voel me doodmoe en opgeblazen, benauwd.
Gisteren heeft kraamzorg gebeld en ik krijg 49 uur. Eeerste 2 dagen 8 en opvolgende dagen 5 uur, mits er voldoende personeel was, want dat schijnt nu in deze periode wel erg lastig te zijn.
Tel gesprek werd een beetje heel snel afgeraffeld en er werd verzocht om mijn 2 katten in te sluiten voor het geval de hulp er bang voor was. Nou dan komt ze maar niet
Niet echt een wat geruststellend gevoel gekregen bij het gesprek maar ach misschien valt het wel mee en krijgen we wel een schat van een kraam. Bovendien kom ik steeds meer in een soort waas van "Het zal allemaal wel" "Laat me met rust" en "Ik heb er genoeg van laat beebje maar gewoon komen over 3 weken"
Ik ben de afgelopen 2 dagen niet echt een leuk gezelschap.