abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:12:30 #201
35189 Troel
scherp en bot
pi_70086812
lily! wat leuk!

Tan ook mooie echo

Twentemeisje, hopelijk snel meer uitsluitsel en er was nog iemand die in de spanning zat, hopelijk daarvoor ook goed nieuws
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:13:40 #202
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_70086848
Bedankt meiden! En Lily: gefeliciteerd!
pi_70086950
Lily!!! Wow, wat goed! En al heerlijk over de 12 weken heen ook, ontzettend gefeliciteerd!

En wat heerlijk al die goeie echo's! Tan, wat fijn na toch wel elke keer die onzekerheid, ook al was t voor jezelf steeds te verklaren, dit moet toch wel een hele fijne bevestiging zijn.. En vtrouwtje Theelepel.. wat heerlijk dat uk op t goeie plekkie zit, ik hoop dat je je niet júist zorgen gaat maken nu omdat je nog geen hartactie hebt gezien...écht niet nodig hoor! Twente-Meisje! voor jou dezelfde onzekerheid achter de rug, bah, hopelijk heeft dit een hoop goeds voor je gedaan en kun je langzaam aan echt wat gaan genieten!

Karin.. ohhh ik lees t pasin de quote, maar ik *smolt* van je verhaaltje.. lieve grote zorgzame zus!

Tessie Jammer dat t niets gedaan heeft... hou moed, hopelijk weet je gauw meer over t plan van aanpak en kun je je daarin vinden!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_70087016
Lily wat leuk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:38:19 #205
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70087666
Lily, wat ontzettend leuk!!!! Echt heel! Gefeliciteerd!

En Tan, ook ik ben heel blij voor jullie met die goede echo! Fijn!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_70087800
Jullie zijn allemaal zo lief, thanx!
Ik heb vandaag weer eens niet zo´n goede dag. En dan te bedenken dat ik nog niet eens op mijn uitgerekende datum ben, heb wel het gevoel dat ik me aanstel.. Maar ik had me echt wel voorbereid op dat hij eerder geboren zou worden, ook omdat die vk´s dat zo stellig zeiden... Maar word er gewoon ook een beetje verdrietig van, ik slaap echt heel veel, maar zo slecht en dan doet alles pijn, het is gewoon echt niet leuk vind ik op deze manier.... maar ja.. ik hoop dat de vk snel belt en wat nuttigs te vertellen heeft...

Lily, gefeliciteerd!
Ik zag ook wat mooie echo´s voorbij komen en voor de meiden die nog in onzekerheid zitten vanwege bloedverlies (sorry, ik weet ff de namen niet meer, mijn geheugen werkt ff niet mee)

Duchess, ik hoop dat de uitslag van je glucose onderzoek gewoon goed is. En voor Miss Sly natuurlijk ook.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:44:13 #207
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70087892
tessie, hoe k** het ook klinkt, mar het hoort er echt bij. De laatste weken zijn geen rozengeur en manenschijn, voor veel vrouwen niet althans... Kop op meid! Als je je kleine frummel vast hebt schuift het gevoel dat je nu hebt naar de achtergrond en wil je misschien zo wel weer!
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:45:48 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_70087953
Wat ik me trouwens afvraag he (maar eigenlijk altijd vergeet te vragen aan de gynaecoloog). Er wordt pas echt actie ondernomen als je een bepaalde hoeveelheid eiwit in je urine hebt, maar als je de hele zwangerschap door kleine hoeveelheden eiwit hebt (ondanks dat je de urine schoon opvangt zeg maar ) dan kan dat toch ook niet helemaal gezond zijn?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:47:23 #209
24188 Belana
kloon van belana
pi_70088012
Lily wat leuk!! van harte gefeliciteerd!!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:52:30 #210
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_70088213
Voor al de nieuwe zwangere welkom en proficiat...

heb ook mooie echo's zien voorbij komen

en voor al de dames met een echo in het vooruitzicht.. hopelijk allemaal een mooi kloppend hartje met een pracht beebje

Tessie, Thefrankey en andere LLM véél succes en dat het vlug mag doorzetten
  Moderator woensdag 17 juni 2009 @ 10:53:30 #211
5428 crew  miss_sly
pi_70088246
Ik zat net te bedenken hoe leuk het is dat er weer zoveel nieuwe zwangeren zijn, en hoe spannend het is enzo...en ineens bedacht ik me dat als de nieuwe zwangeren van nu bijna gaan bevallen, ik gewoon al een kindje heb als alles goed gaat Dan ben ik mama, en kan ik in het nieuwe moeders topic of het kleine babietjes topic posten. Niet te geloven zeg...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70088399
Ja daar heb je ook gelijk in Rocka. En ik had me ook altijd voorgenomen om niet zo zeikerig en ongeduldig te zijn die laatste weken, maar het valt me gewoon echt zwaar. Het is al maanden zo dat ik echt geen energie heb en me zo´n kasplantje voel, en nu al die pijntjes er ook nog bij en dat wachten. Ik trek het gewoon niet zo goed. Maar ongetwijfeld dat ik het straks allemaal vergeten ben hoor. En ik zou zelfs nu al zeggen dat ik het nog een keer zou doen. Ah soms helpt het gewoon om ff lekker te zeuren denk ik.

Troel, ik heb geen idee. Hoe bedoel je precies dat schoon opvangen? Want ik hoorde juist dat het ook gewoon wat afscheiding kon zijn, wat je meeplast. Weet niet of er een trucje is om dat te voorkomen? En voor zover ik het begreep, zou er dus pas wat aan de hand zijn als dat eiwit in een bepaalde hoeveelheid aanwezig is, maar waar dat kleine beetje dan steeds vandaan komt als het geen afscheiding is, geen idee...
pi_70088506
bedankt voor alle felicitaties
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik zat net te bedenken hoe leuk het is dat er weer zoveel nieuwe zwangeren zijn, en hoe spannend het is enzo...en ineens bedacht ik me dat als de nieuwe zwangeren van nu bijna gaan bevallen, ik gewoon al een kindje heb als alles goed gaat Dan ben ik mama, en kan ik in het nieuwe moeders topic of het kleine babietjes topic posten. Niet te geloven zeg...
Maf heh! Onwerkelijk gevoel is dat

Ondanks dat ik al twee kinderen heb vind ik het ook nog moeilijk te bevatten dat ik straks (hopenlijk) weer een baby heb..
pi_70088535
edit dubbel
pi_70088871
Lilly gefeliciteerd met je zwangerschap!

Tan mooie echo!!

Tessie, ik kan me jou gevoel goed voorstellen! Ik denk dat het ook gewoon een beetje fout is geweest van je Vk om zo stellig te zeggen dat je echt wel voor die 40 weken zou bevallen. Jij hebt je daar helemaal op ingesteld en ik denk dat dat het extra zwaar maakt! Nog even volhouden

Huup, ik ga het inderdaad morgen even met de vk bespreken, maar tot die tijd gebruik ik deze als noodoplossing, al zitten deze ook gewoon goed hoor, ze zijn makkelijk te verstellen.
Ik moet zeggen dat het vannacht wel redelijk geholpen heeft, tenminste geen tintelingen, de pijn is er wel maar dan heb ik liever wat pijn dan continue die tintelingen.

Ik ben net even wezen shoppen voor ons nieuwe buurmeisje Ik vermoed dat ze vandaag thuis komen.
pi_70089742
Tan wat een mooie duidelijke echo's!

Gefeliciteerd Lily en wauw ook al zo'n superduidelijke echo!

Ik blijf het zeggen, wat veel zwangeren hier
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:36:33 #217
11682 Moonah
Jolie femme
pi_70089800
Oooooeeh Lily!!
Wat leuk!!! van harte gefeliciteerd!

En Tan.... Heel, heel erg fijn dat je miniTan er op de echo zo goed uitziet.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:36:48 #218
35189 Troel
scherp en bot
pi_70089816
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:57 schreef tessie het volgende:
Ja daar heb je ook gelijk in Rocka. En ik had me ook altijd voorgenomen om niet zo zeikerig en ongeduldig te zijn die laatste weken, maar het valt me gewoon echt zwaar. Het is al maanden zo dat ik echt geen energie heb en me zo´n kasplantje voel, en nu al die pijntjes er ook nog bij en dat wachten. Ik trek het gewoon niet zo goed. Maar ongetwijfeld dat ik het straks allemaal vergeten ben hoor. En ik zou zelfs nu al zeggen dat ik het nog een keer zou doen. Ah soms helpt het gewoon om ff lekker te zeuren denk ik.

Troel, ik heb geen idee. Hoe bedoel je precies dat schoon opvangen? Want ik hoorde juist dat het ook gewoon wat afscheiding kon zijn, wat je meeplast. Weet niet of er een trucje is om dat te voorkomen? En voor zover ik het begreep, zou er dus pas wat aan de hand zijn als dat eiwit in een bepaalde hoeveelheid aanwezig is, maar waar dat kleine beetje dan steeds vandaan komt als het geen afscheiding is, geen idee...
Als ik urine moet inleveren, dan moet ik eerst plassen, dan wassen (liefst een watje gebruiken zodat er echt geen afscheiding bijkomt), dan opvangen, potje dichtdoen, het eventuele watje wegdoen en dan verder plassen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70090161
Phoe, er is weer een hoop bij te lezen hier

Vanavond komt er iemand van MVM langs Zelfs dat vind ik spannend.
Voor de rest, nog steeds zwanger hier.
pi_70090268
Na een tijdje weg te zijn geweest van Fok! dan nu toch maar weer eens een berichtje... Het eerste in OUD, dus ik weet ook niet of ik hem goed geplaatst heb, maar anders mag BE, streng als ze is, het verplaatsen naar het juiste topic...

"Mama wilde niet 4 weken stil zitten tijdens haar zwangerschapsverlof, daar heb ik snel een eind aan gemaakt. En aangezien mama graag een zondagskindje wilde, en ik nu al heel goed naar mama luister, ben ik op zondag om 20:32 uur geboren. Ik weeg 2705 gram. Hieronder zie je foto's die papa gemaakt heeft. Papa maakt veels te veel foto's, en dan gaat er zo'n vervelend oranje lichtje branden... Nog erger is die enorme witte flits... Dan krijg ik weer het gevoel alsof ik uit het geboortekanaal kom... Heel vervelend die papa van mij."
Aranka Veronique Eva, geboren 14-6-2009 20:32 (3 weken en 3 dagen te vroeg).

I need a job where my immense ego seems normal.
- Dogbert
pi_70090368
Lily, van harte
Fake it till you make it...
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:53:01 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_70090491
Patrick, gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:56:01 #223
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70090636
Welkom op de wereld, Aranka!
Gefeliciteerd -PatrickO- en vrouw!

[ Bericht 0% gewijzigd door Sugar op 17-06-2009 12:04:40 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_70090701
Patrick en vrouw gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70090712
Patrick, van harte. Mooie baby
pi_70090801
Gefeliciteerd PatrickO, wat een lieve foto´s
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:01:05 #227
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70090845
Van harte met jullie mooie baby, Patrick!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70090980
Ik denk ook dat ik een nieuw favoriet onderwerp gekregen heb om te fotograferen...

En dan te bedenken dat ik altijd te boek stond als een vervent kinderhater... Zelfs toen m'n vrouw zwanger was, was ik nog redelijk sceptisch... Ook alle verhalen van vrienden ten spijt, dat je smelt als je je eigen hummeltje mag vasthouden... Vooralsnog ben ik om... Zolang ze de vriendjes even uit haar hoofd zet, totdat ze 25 is, dan heb ik er geen problemen mee...
- Dogbert
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 17 juni 2009 @ 12:08:17 #229
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70091144
Lilly wat leuk! Gefeliciteerd!
pi_70091174
Als je zo tegen was? Waarom dan toch eraan begonnen?

Wel geweldig dat je zo om bent! Gefeliciteerd met je knappe meid!
pi_70091258
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:04 schreef -PatrickO- het volgende:
Ik denk ook dat ik een nieuw favoriet onderwerp gekregen heb om te fotograferen...

En dan te bedenken dat ik altijd te boek stond als een vervent kinderhater... Zelfs toen m'n vrouw zwanger was, was ik nog redelijk sceptisch... Ook alle verhalen van vrienden ten spijt, dat je smelt als je je eigen hummeltje mag vasthouden... Vooralsnog ben ik om... Zolang ze de vriendjes even uit haar hoofd zet, totdat ze 25 is, dan heb ik er geen problemen mee...
Geen vriendjes tot haar 25ste
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:14:27 #232
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70091340
Lily, wat leuk! Gefeliciteerd!!
Ik voel een (Zuid-)Limburg meet aankomen
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:15:52 #233
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70091390
Patrick, gefeliciteerd! Mijn ventje was ook 3 weken en 3 dagen te vroeg! (woog 2050 gram en nu al 3200!!)
Wat een knap grietje, geniet er van!

Tessie, wat naar zeg, dat je je zo voelt. Het stomme is, ik baal er juist weer van dat ik die laatste paar weken niet heb mogen mee maken. Het ging voor mij juist ineens zo snel.. op de 3e dag van mijn verlof en hhup, dan ben je mama. Klinkt misschien stom, maar probeer nog even te genieten van dat mensje in je.
Niet mieten! Door gieten!
pi_70091457
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:09 schreef Sorbootje het volgende:
Als je zo tegen was? Waarom dan toch eraan begonnen?
Omdat ik in mijn omgeving ook kinderen zag die WEL leuk zijn... Niet veel, de meeste blijven verschrikkelijke ettertjes, manipulatieve wezentjes en enorme huilebalken, maar blijkbaar, als je de opvoeding wel goed doet, dan komt het wel goed...
En dus, zonder enige overschatting van mijn capaciteiten als papa had ik toen wel zoiets van: "Voor uit lieverd, om jou een plezier te doen... We gaan voor 1 kindje..."

Daarnaast heb ik het een lange tijd af gehouden puur vanwege financiele redenen... En nu ik het laatst nog een keer berekende had ik echt weer zoiets van: "waar ben ik in &%#$@naam aan begonnen?" Het blijft toch een duur grapje, kinderen... Niet zozeer de kosten van het kind zelf, alswel het salaris dat je inlevert om beide 1 dag in de week minder te werken...
- Dogbert
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:18:26 #235
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70091468
Even zonder verder bij te lezen (dat ga ik zo doen): ben terug van de huisarts. Zit nu weer ziek thuis ivm schorre hese stem die ik niet meer mag belasten. Volgende week moet het over zijn.
Over de Q-koorts kon hij verder niks zeggen. Normaal gaat dat vanzelf over. Bij langdurige ziekte wordt antibiotica voorgeschreven, echter dat is antibiotica die zwangere dames niet mogen hebben.
Q-koorts kan gevolgen hebben voor de embryo (miskraam), maar daar kan hij als arts niets aan doen. Gewoon afwachten dus en hopen dat ik volgende week ben opgeknapt...
pi_70091532
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:18 schreef Asyniur het volgende:
Even zonder verder bij te lezen (dat ga ik zo doen): ben terug van de huisarts. Zit nu weer ziek thuis ivm schorre hese stem die ik niet meer mag belasten. Volgende week moet het over zijn.
Over de Q-koorts kon hij verder niks zeggen. Normaal gaat dat vanzelf over. Bij langdurige ziekte wordt antibiotica voorgeschreven, echter dat is antibiotica die zwangere dames niet mogen hebben.
Q-koorts kan gevolgen hebben voor de embryo (miskraam), maar daar kan hij als arts niets aan doen. Gewoon afwachten dus en hopen dat ik volgende week ben opgeknapt...
Sterkte!
- Dogbert
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:29:58 #237
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70091824
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:20 schreef -PatrickO- het volgende:

[..]

Sterkte!
Dank je! het klinkt overigens erger dan het is hoor. Ben alleen nog maar schor en hoest wat maar verder heb ik helemaal nergens last van

Jij gefeliciteerd met je dochter! Succes als kersverse papa om er iets 'fatsoenlijks' van te maken
pi_70091852
Patrick, gefeliciteerd!

Asyniur, beterschap. Wat stom dat ie niks kon zeggen over de Qkoorts? Kan hij niet aantonen of je dat wel of niet hebt, ipv zo'n laffe "ik kan d'r ook niks an doen"?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:31:10 #239
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70091867
voor Tessie en TheFrankey zeg, wat een gewacht zo..

BJ, veel plezier met je vooruitzicht van vrijdag, jeej! Ik ben benieuwd!

Lilly, welkom hier en gefeliciteerd!!

Patrick, wat een súperliefje zeg Aranka Gefeliciteerd ook, ik vind haar prachtig!

Ondertussen ben ik nog steeds knetterend moe en ik móet echt de stad in nu. Morgen hebben we een bruiloft, maar het geweldig mooie cadeau dat we besteld hadden gaat niet komen (ik kwam er gisteravond ineens achter dat ze de bestelling zomaar hebben geannuleerd! Heb er niet eens een berichtje over gekregen, grmbl.. Opnieuw bestellen is een beetje laat, dus nu maar als een speer het centrum in voor iets anders moois en dan daarna maar mijn tukje

Vandaag bij de fysio hebben we het er trouwens uitgebreid over gehad dat ik nu steeds vaker pijn in mijn rug krijg en last heb van mijn stuitje weer (ooit op gevallen) en ze gaf me een tip hoe je kunt herkennen of je klachten aan een instabiel bekken liggen: ga op je rug liggen en til eerst je ene been op terwijl je het recht houdt (rechte knie bedoel ik). Doe dit vervolgens met je andere been. Als elk been anders voelt óf als dit zeer doet in je schaambeen heb je bekkenklachten, anders kunnen je klachten (zoals bij mij) uit bijv. je rug komen. Misschien iets waar anderen hier ook iets aan hebben?

Nouja, ik ga shoppen, dagdag!

[edit]Asyniur, bah, ik vind het altijd zo naar als ze zeggen dat je maar gewoon af moet wachten.. Beterschap, ik hoop dat het snel over is en gewoon een griepje was! [/edit]
3!
pi_70092168
Seilram, ik kan me voorstellen dat dat idd ook niet fijn is, zo snel... Het is wel echt het andere uiterste. Ik ben inmiddels al bijna 8 weken thuis (ik had 2 weken vakantie opgenomen voor mijn verlof omdat het werken toch ook niet meer ging).

Asyniur, sterkte. Lijkt me vervelend om maar af te moeten wachten. Ik hoop dat het allemaal meevalt.

Incantrix, das ook apart, volgens die theorie van jou fysio zou ik dan bekkenklachten hebben, terwijl het volgens mijn fysio gewoon kwam omdat ik verkeerd opstond...
pi_70092379
PatrickO gefeliciteerd!

Asyniur bah wat vervelend, ik had gehoopt voor je dat je uitsluitsel zou krijgen
hopelijk hoef je niet te lang af te wachten en voel je je snel beter

Incantrix wa stom van dat geannuleerde kado veel plezier in de stad!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:01:59 #242
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70092880
Patrick, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter

Asyniur, we gaan er gewoon van uit dat het een onschuldige verkoudheid is en geen Q-koorts!

Vanmorgen heb ik Devin's flesje nog staan afwassen. Groot was dan ook mijn verbazing toen ik 2 uur later de afwasborstel nergens kon vinden. Ik heb overal gezocht, ook in de kastjes en de koelkast, maar dat ding was nergens te bekennen! Hoe dement kan je zijn, ik moest er bijna om huilen
Tot ik hem ineens terugvond. In de wc-pot, er heeft een peutertje goed opgelet toen hij me gister de wc zag schoonmaken Phfewwww, wat een opluchting zeg, ik dacht echt dat ik gek aan het worden was!
.... met gevoel voor drama....
pi_70093148
Asyniur. Sterkte en hopelijk ben je snel weer beter
pi_70093155
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:01 schreef Kersjes het volgende:
Vanmorgen heb ik Devin's flesje nog staan afwassen. Groot was dan ook mijn verbazing toen ik 2 uur later de afwasborstel nergens kon vinden. Ik heb overal gezocht, ook in de kastjes en de koelkast, maar dat ding was nergens te bekennen! Hoe dement kan je zijn, ik moest er bijna om huilen
Tot ik hem ineens terugvond. In de wc-pot, er heeft een peutertje goed opgelet toen hij me gister de wc zag schoonmaken Phfewwww, wat een opluchting zeg, ik dacht echt dat ik gek aan het worden was!
kinderen... En om de 1 of andere manier hoop ik dat die van ons iets minder mama gaat nadoen... Dan liever papa nadoen...
- Dogbert
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:10:32 #245
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70093187
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:30 schreef innepin het volgende:
Asyniur, beterschap. Wat stom dat ie niks kon zeggen over de Qkoorts? Kan hij niet aantonen of je dat wel of niet hebt, ipv zo'n laffe "ik kan d'r ook niks an doen"?
Bij het RIVM stond aangegeven dat de diagnostiek nog experimenteel was... (dus er is nog niet echt een manier om het goed te diagnosticeren).
De incubatietijd is 2-3 weken en bij mij zou er dan een week tussen hebben gezeten. Echt heel nuchter bezien is de kans maar piepklein dat ik besmet zou zijn met Q-koorts...heb ook tegen de huisarts gezegd dat ik normaal niet zo'n zeur ben met dit soort dingen maar alles wordt anders als je een beebje in je buik hebt...
Ik ga er ook gewoon van uit dat ik gewoon ziek ben en dat het wat langer dan normaal duurt voordat ik hersteld ben...

Maar ik had een slechtere week kunnen uitzoeken om ziek te worden!! hier schijnt de zon volop
  Moderator woensdag 17 juni 2009 @ 13:16:28 #246
5428 crew  miss_sly
pi_70093400
Patrick, gefeliciteerd!

Asy, sterkte met afwaachten. Hoop dat je snel opknapt en er niets is!

haha, Kersjes, oplettende peuter

Net was een van de directeuren even hier op zijn papadag met zijn dochter van 4,5 maand ooh, ik kan bijna niet wachten tot de mijne er is, terwijl ik me tegelijkertijd niet kan voorstellen dat ze er over een aantal weken ook echt is
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70094188
Miss-Sly, ik vind jouw combinatie van ongeduld en ongeloof echt zo lief!

Ik liep net te bedenken dat ik al in de zesde maand zit. En dat een 6 ondersteboven eigenlijk een 9 is en dat ik dus bijna ga bevallen en toen bedacht ik dat we nog zo veel moeten doen in huis.... nou ja... en toen dus lichte paniek.
  † In Memoriam † woensdag 17 juni 2009 @ 13:51:19 #248
43556 miss_dynastie
pi_70094698
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 09:03 schreef lily het volgende:

[..]

Nou, streep mij dan maar alvast weg op je lijstje

Ik ben nu 12 weken en 3 dagen. Uitgerekende datum 27 december. Spannend!!

[ afbeelding ]
Lily, wat gaaf
Heel hartelijk gefeliciteerd
pi_70095170
Lily wat leuk! Van harte gefeliciteerd!
En Tan, mooie echofoto's!!! heel heel fijn!

Ik heb vanmo nog even naar Mikoxx gebeld, en kreeg de kraamhulp eraan, ze was aan het voeden. Volgens mij hebben ze het maar wat druk met die twee.
Max was vanochtend maar 10 gram afgevallen, dus dat gaat hartstikke goed. Tygo sliep nog, en was nog niet gewogen, maar die deed het ook prima. Met Mikoxx zelf gaat het ook goed, ze brengt de dagen nog wel in bed door, wat me niet onverstandig lijkt. Ze had na de bevalling veel bloed verloren, een onderdruk van 30 had ze nog. Ze heeft 3 zakken bloed gekregen in het ziekenhuis.
Ik hoop dat ze hier binnenkort wat foto's komt posten.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_70095362
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:37 schreef Sorbootje het volgende:
Ik liep net te bedenken dat ik al in de zesde maand zit. En dat een 6 ondersteboven eigenlijk een 9 is en dat ik dus bijna ga bevallen en toen bedacht ik dat we nog zo veel moeten doen in huis.... nou ja... en toen dus lichte paniek.
Wat een geweldige logica!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')