Maf heh! Onwerkelijk gevoel is datquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik zat net te bedenken hoe leuk het is dat er weer zoveel nieuwe zwangeren zijn, en hoe spannend het is enzo...en ineens bedacht ik me dat als de nieuwe zwangeren van nu bijna gaan bevallen, ik gewoon al een kindje heb als alles goed gaatDan ben ik mama, en kan ik in het nieuwe moeders topic of het kleine babietjes topic posten. Niet te geloven zeg...
Als ik urine moet inleveren, dan moet ik eerst plassen, dan wassen (liefst een watje gebruiken zodat er echt geen afscheiding bijkomt), dan opvangen, potje dichtdoen, het eventuele watje wegdoen en dan verder plassen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:57 schreef tessie het volgende:
Ja daar heb je ook gelijk in Rocka. En ik had me ook altijd voorgenomen om niet zo zeikerig en ongeduldig te zijn die laatste weken, maar het valt me gewoon echt zwaar. Het is al maanden zo dat ik echt geen energie heb en me zo´n kasplantje voel, en nu al die pijntjes er ook nog bij en dat wachten. Ik trek het gewoon niet zo goed. Maar ongetwijfeld dat ik het straks allemaal vergeten ben hoor. En ik zou zelfs nu al zeggen dat ik het nog een keer zou doen. Ah soms helpt het gewoon om ff lekker te zeuren denk ik.
Troel, ik heb geen idee. Hoe bedoel je precies dat schoon opvangen? Want ik hoorde juist dat het ook gewoon wat afscheiding kon zijn, wat je meeplast. Weet niet of er een trucje is om dat te voorkomen? En voor zover ik het begreep, zou er dus pas wat aan de hand zijn als dat eiwit in een bepaalde hoeveelheid aanwezig is, maar waar dat kleine beetje dan steeds vandaan komt als het geen afscheiding is, geen idee...
Geen vriendjes tot haar 25stequote:Op woensdag 17 juni 2009 12:04 schreef -PatrickO- het volgende:
Ik denk ook dat ik een nieuw favoriet onderwerp gekregen heb om te fotograferen...
En dan te bedenken dat ik altijd te boek stond als een vervent kinderhater... Zelfs toen m'n vrouw zwanger was, was ik nog redelijk sceptisch... Ook alle verhalen van vrienden ten spijt, dat je smelt als je je eigen hummeltje mag vasthouden... Vooralsnog ben ik om... Zolang ze de vriendjes even uit haar hoofd zet, totdat ze 25 is, dan heb ik er geen problemen mee...
Omdat ik in mijn omgeving ook kinderen zag die WEL leuk zijn... Niet veel, de meeste blijven verschrikkelijke ettertjes, manipulatieve wezentjes en enorme huilebalken, maar blijkbaar, als je de opvoeding wel goed doet, dan komt het wel goed...quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:09 schreef Sorbootje het volgende:
Als je zo tegen was? Waarom dan toch eraan begonnen?
Sterkte!quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:18 schreef Asyniur het volgende:
Even zonder verder bij te lezen (dat ga ik zo doen): ben terug van de huisarts. Zit nu weer ziek thuis ivm schorre hese stem die ik niet meer mag belasten. Volgende week moet het over zijn.
Over de Q-koorts kon hij verder niks zeggen. Normaal gaat dat vanzelf over. Bij langdurige ziekte wordt antibiotica voorgeschreven, echter dat is antibiotica die zwangere dames niet mogen hebben.
Q-koorts kan gevolgen hebben voor de embryo (miskraam), maar daar kan hij als arts niets aan doen. Gewoon afwachten dus en hopen dat ik volgende week ben opgeknapt...
Dank je! het klinkt overigens erger dan het is hoor. Ben alleen nog maar schor en hoest wat maar verder heb ik helemaal nergens last vanquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:01 schreef Kersjes het volgende:
Vanmorgen heb ik Devin's flesje nog staan afwassen. Groot was dan ook mijn verbazing toen ik 2 uur later de afwasborstel nergens kon vinden. Ik heb overal gezocht, ook in de kastjes en de koelkast, maar dat ding was nergens te bekennen! Hoe dement kan je zijn, ik moest er bijna om huilen![]()
Tot ik hem ineens terugvond. In de wc-pot, er heeft een peutertje goed opgelet toen hij me gister de wc zag schoonmakenPhfewwww, wat een opluchting zeg, ik dacht echt dat ik gek aan het worden was!
Bij het RIVM stond aangegeven dat de diagnostiek nog experimenteel was... (dus er is nog niet echt een manier om het goed te diagnosticeren).quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:30 schreef innepin het volgende:
Asyniur, beterschap. Wat stom dat ie niks kon zeggen over de Qkoorts? Kan hij niet aantonen of je dat wel of niet hebt, ipv zo'n laffe "ik kan d'r ook niks an doen"?
Lily, wat gaafquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:03 schreef lily het volgende:
[..]
Nou, streep mij dan maar alvast weg op je lijstje
Ik ben nu 12 weken en 3 dagen. Uitgerekende datum 27 december. Spannend!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:37 schreef Sorbootje het volgende:
Ik liep net te bedenken dat ik al in de zesde maand zit. En dat een 6 ondersteboven eigenlijk een 9 is en dat ik dus bijna ga bevallen en toen bedacht ik dat we nog zo veel moeten doen in huis.... nou ja... en toen dus lichte paniek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |