abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70101335
Thnx voor t quoten nog WupWup!

Vlinder....jeujjjjjj!! ook al is die mijlpaal nog maar zo relatief met alle echo's van tegenwoordig, toch is ie wel heel héél fijn hè!

Huupske.. wat rot joh dat je zo moe bent.. ik moet ook echt eerlijk zeggen dat ik diep respect heb voor mensen die belangrijke examens nog goed kunnen afronden aan t eind van hun zwangerschap, want man man, ik zie t mezelf echt niet kunnen nu! Heb je toevallig nog foliumzuur in huis? Dat zorgt soms ook voor een net wat betere ijzeropname.. dus wie weet helpt dat icm de floradix! En denk erom dat je geen melk en koffie producten inneemt even voor of na de inname van Floradix of andere ijzerrijke producten. Dit remt de opname namelijk! De combinatie met vit.C vergemakkelijkt de opname juist!
Je kunt t ook altijd tussendoor ff bij je HA laten controleren hè!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_70101344
En blaasontsteking?
pi_70101412
Vlindur mijlpaal!
Knuffel voor huupske Moe zijn is zwaar klote... en studeren en zwanger zijn is in de praktijk écht wel zwaar

Ymme, wat blaasontsteking?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:48:50 #29
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_70101424
Lily, wat geweldig ... een derde kindje. Ik meen te weten dat je graag een jongensgezin wilt, maar de echo doet me zeer meisje aan. Gefeliciteerd!

Oh, en ik ben helegaar niet jaloers, hoor.
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:50:21 #30
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70101472
Wie was het nou met benauwd hebben? Bar?
In ieder geval: koud voetenbadje! heerlijk!

Ik heb een soort van grote-emmer-met-twee-oren (3,50 ofzo bij de action) die ik vaak als wasmand gebruik, maar die is ook ideaal als voetenvadje.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_70101508
Kan dat rare afscheiding geven?
Ik heb namelijk het vermoeden, dat dat het is.
Begint een blaasontsteking te worden denk ik.
Ben al veel water en sinasappelsap aan 't drinken.
pi_70101563
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:50 schreef Ca.ra het volgende:
Wie was het nou met benauwd hebben? Bar?
In ieder geval: koud voetenbadje! heerlijk!

Ik heb een soort van grote-emmer-met-twee-oren (3,50 ofzo bij de action) die ik vaak als wasmand gebruik, maar die is ook ideaal als voetenvadje.
Ik heb vandaag twee wasmanden gekocht bij de Timco (zelfde als action), meer van dat siicone spul, wat flexibel is Goede tip mocht ik zin hebben in een voetenbadje.
pi_70101661
Mijn één-na-laatste werkdag zit er op WOohoooo!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70101715
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:46 schreef Poppedein het volgende:
Thnx voor t quoten nog WupWup!

Vlinder....jeujjjjjj!! ook al is die mijlpaal nog maar zo relatief met alle echo's van tegenwoordig, toch is ie wel heel héél fijn hè!

Huupske.. wat rot joh dat je zo moe bent.. ik moet ook echt eerlijk zeggen dat ik diep respect heb voor mensen die belangrijke examens nog goed kunnen afronden aan t eind van hun zwangerschap, want man man, ik zie t mezelf echt niet kunnen nu! Heb je toevallig nog foliumzuur in huis? Dat zorgt soms ook voor een net wat betere ijzeropname.. dus wie weet helpt dat icm de floradix! En denk erom dat je geen melk en koffie producten inneemt even voor of na de inname van Floradix of andere ijzerrijke producten. Dit remt de opname namelijk! De combinatie met vit.C vergemakkelijkt de opname juist!
Je kunt t ook altijd tussendoor ff bij je HA laten controleren hè!
oh geen koffie producten als in, geen cafeine? dan zijn die liters cola die ik inmiddels wegsla om nog wat op de been te blijven dus heul niet handig
Thanks voor de tip ik heb een gewone zwangerschapsvitamine die ik inneem van Centrum daar zit al extra foliumzuur in, zal eens kijken of ik mn losse potje foliumzuur nog heb staan.

En extra controleren mja ik had met de vk afgesproken om het even aan te kijken. Mn ijzer was 6.nogwat. 6.7 geloof ik laatste keer. Maar aangezien ik me steeds beroerder ga voelen heb ik het idee dat het zakt ik moet vrijdag in het ziekenhuis zijn voor een nacontrole, zal eens kijken of ze me daar even extra kunnen vingerprikken.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70101744
Ymme volgens mij hoort rare afscheiding in allerlei kleuren er gewoon bij. Als je denkt dat je blaasontsteking zou kunnen hebben, moet je even urine inleveren bij de huisarts, dan kunnen ze je dat heel snel vertellen (bij mijn huisarts kun je zelfs even op de uitslag wachten). En mocht je het dan hebben krijg je een kuurtje speciaal voor zwanger vrouwen
pi_70101847
Innepin woehoeeee!!
wat een heerlijk gevoel moet dat zijn
morgen je laatste?
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:57 schreef Chan het volgende:
Ymme volgens mij hoort rare afscheiding in allerlei kleuren er gewoon bij. Als je denkt dat je blaasontsteking zou kunnen hebben, moet je even urine inleveren bij de huisarts, dan kunnen ze je dat heel snel vertellen (bij mijn huisarts kun je zelfs even op de uitslag wachten). En mocht je het dan hebben krijg je een kuurtje speciaal voor zwanger vrouwen
wat zij zegt ja
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70101906
Ik ben er weer! En ik ben helemaal
Morgenochtend moet ik weer naar het ziekenhuis, en dan gaan ze primen, en dan vrijdag inleiden!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70102000
Vlindur, gefeliciteerd met je mijlpaal...

En Ymme, doe rustig aan meis, maak je niet te druk (makkelijk zeggen van de zijkant natuurlijk, maar wel een advies)!

Oh en Tessie, eind van de week dus duidelijkheid?!!! Spannend!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 17 juni 2009 @ 17:03:50 #39
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70102002
Jeeej. Ik word 'tante' dit weekend! We hebben net gewoon een afspraak gemaakt voor foto's zondag! Hoe bizar!

Volgens mij ben ik bijna net zo hyper als tessie zelf
pi_70102003
Heerlijk Innepin en dan lekker freutelen in de babykamer Geniet ervan.

Tessie Dat is goed nieuws Het eind is in zicht.
pi_70102031
tessie: spannend. Misschien heb ik wat gemist hoor maar waarom nu al?
pi_70102061
Oooh Tessie wat fijn dat er iets gedaan wordt! Wat spannend! na het weekend ben je mama!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70102070
Tessie Dat is goed nieuws! Wat fijn dat ze gewoon wat gaan DOEN En niet zomaar wat, het gaat gewoon niet lang meer duren en dan heb je je beeb in je armen in plaats van in je buik
pi_70102103
Ymme, in sinaasappels zit tegenwoordig nog maar weinig vitamine C, omdat de sinaasappels al groen worden geplukt. Tegen een blaasontsteking kun je beter cranberrypillen of -sap of zelfs appels gebruiken. Maar wat je sowieso even zou kunnen doen is, wat Chan zei, urine inleveren bij de huisarts. Een blaasontsteking moet namelijk wel behandeld worden tijdens de zwangerschap.
Op zich herken ik gele of bruine afscheiding niet van een blaasontsteking. Het zou wel nog een restje van de innesteling van je baby kunnen zijn. Geen paniek dus!
pi_70102131
Tessie wat spannend! Eindelijk komt het échte einde in zicht en krijg je gewoon een heuse baby

En nog welkom alle nieuwe zwangeren!
pi_70102133
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:03 schreef Chell het volgende:
Jeeej. Ik word 'tante' dit weekend! We hebben net gewoon een afspraak gemaakt voor foto's zondag! Hoe bizar!

Volgens mij ben ik bijna net zo hyper als tessie zelf
ik vind jouw posts zo schattig zo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70102341
Tessie, spannend hoor.
Maar nu weet je tenminsten, dat het niet lang meer kan duren
Dit weekend ben je mama.

Succes meid
pi_70102369
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:04 schreef TheFrankey het volgende:
tessie: spannend. Misschien heb ik wat gemist hoor maar waarom nu al?
Mijn baby is een reuzenbaby Hijj loopt nogal voor op de groei, en mijn bloeddruk is nu ook steeds heel hoog (net was de onderdruk 103). Toen die verpleegster ging voelen waar ze die hartmeetdingen op mijn buik moest doen, zei ze ook gelijk: ooohh, hij is wel heel groot he! Kan je nog wel eten? En slapen? En heb je niet de hele tijd last van maagzuur?? Nou, je bent wel klaar om te bevallen hoor!´
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70102412
Ik zie nu pas flugeltje in de lijst staan
Volgens mij loop ik achter! Jeej!

Chell, gefeliciteerd met je bijna-tante-schap En Tessie, spannend hoor! Bijna mama!
pi_70102664
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:15 schreef tessie het volgende:

[..]

Mijn baby is een reuzenbaby Hijj loopt nogal voor op de groei, en mijn bloeddruk is nu ook steeds heel hoog (net was de onderdruk 103). Toen die verpleegster ging voelen waar ze die hartmeetdingen op mijn buik moest doen, zei ze ook gelijk: ooohh, hij is wel heel groot he! Kan je nog wel eten? En slapen? En heb je niet de hele tijd last van maagzuur?? Nou, je bent wel klaar om te bevallen hoor!´
oke duidelijk verhaal.

Onze uk word geschat op 7,5 pond nu, maagzuur is aan de orde van de dag en de onderdruk is 95, al een week of 3 ...Haar buik is echt huuuuge vergeleken met sommige zwangeren. Morgen weer naar de vlos. Dan gaan ze dus strippen. Ik ben benieuwd. Laat komen is aan mijn kant van de familie erg normaal maar de buik zit wel flink in de weg nu. Het is gewoon klaar nu vind mijn vriendin.

Overigens leest mijn vriendin al weken mee! En dat zegt ze ineens: "Vicky dit of Tessie dat..."haha en dat snap ik dan ook nog haha

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2009 17:25:55 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')