abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70119843
Lily van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Weten je knullen het al? Ik heb het hier na de eerste echo maar gelijk aan onze dochter verteld. Die vroeg steeds waarom ik zo ziek was en waarom mijn buik zo dik wordt.

Miss Sly lekker genieten van je verlof!! Nog even een paar weekjes niks doen voor je jullie kleine wonder kunnen vast houden.

Tessie heel veel succes en sterkte en het duurt nu niet lang meer voor jullie de kleine kunnen bewonderen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 07:32:37 #127
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70119853
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 06:58 schreef tessie het volgende:
Hihihi ik kom me voor de laatste keer melden hier
Ben echt wel zenuwachtig nu!
ja
heeeeeeel veel succes!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70119857
Innepin en Miss_sly vandaag laatste werkdag jeuh!

Tessie heel heel heel veel succes. Geniet van de laatste momenten met je buikbaby. Straks mag je je zoon vasthouden
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70119879
Alle nieuwe zwangeren, van harte gefeliciteerd

Innepin en Miss-Sly, wat lekker zeg, jullie laatste werkdag, daarna lekker kneuteren in huis

Tessie, heel veel sterkte en suc6 morgen
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  Moderator donderdag 18 juni 2009 @ 08:03:24 #130
5428 crew  miss_sly
pi_70120049
tessie sterkte en succes en ik hoop zo dat het een beetje snel gaat, maar niet te snel natuurlijk. En dat we snel het goede nieuws horen dat jullie Erwtje er echt, heel echt is

ja, laatste dag. Zo onwerkelijk, heb jij dat ook innepin? Ben nog steeds bang dat ze straks zeggen dat ik toch echt nog een aantal weken moet blijven En tegelijkertijd verheug ik me op het kneuteren in huis, de laatste weken alleen/met z'n tweeen tot we straks met drieeen zijn

Ow ja, iemand vroeg naar trakteren: dat heb ik vorige week gedaan. Twee collega's zijn op vakantie deze week, dus heb ik vorige week toen zij er nog waren een apple crumble gebakken en die meegenomen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 18 juni 2009 @ 08:07:07 #131
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70120091
Veel plezier op jullie laatste werkdag Miss_Sly en Innepin!
Raar idee: de eerstvolgende keer dat jullie weer aan het werk gaan zijn jullike mama
Life will never be the same!

Tessie, ik denk aan je
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 18 juni 2009 @ 08:23:31 #132
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70120242
Heerlijk voor de dames die met verlof gaan! Geniet ervan!

Hier vandaag 5w2d. Geen zwangerschapskwaaltjes, alleen soms wat buikkrampjes.
Maar schor dat ik nog steeds ben.
en ik ben een halve kilo afgevallen in 1 week
pi_70120365
Tessie héél veel succes!
pi_70120457
Tessie heeeeeeeel veel succes

Innepin en MissSly geniet van dat het de laatste dag is

Asyniur ik ben in het begin 1,5 kilo afgevallen, maar ik kon ook amper eten en moest ook wel wat overgeven.. Bij de vk vonden ze het helemaal niet erg ondanks dat ik al veel te licht was voordat ik afviel.. het komt er immers snel genoeg weer bij straks
pi_70120509
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:03 schreef miss_sly het volgende:
tessie sterkte en succes en ik hoop zo dat het een beetje snel gaat, maar niet te snel natuurlijk. En dat we snel het goede nieuws horen dat jullie Erwtje er echt, heel echt is

ja, laatste dag. Zo onwerkelijk, heb jij dat ook innepin? Ben nog steeds bang dat ze straks zeggen dat ik toch echt nog een aantal weken moet blijven En tegelijkertijd verheug ik me op het kneuteren in huis, de laatste weken alleen/met z'n tweeen tot we straks met drieeen zijn

Ow ja, iemand vroeg naar trakteren: dat heb ik vorige week gedaan. Twee collega's zijn op vakantie deze week, dus heb ik vorige week toen zij er nog waren een apple crumble gebakken en die meegenomen
Ik ben vooral blij dat die laatste werkdag er eindelijk is Maar ik werk hier ook pas een week of twintig hè, het is niet dat ik al een tijd lang een baan heb, er nu tussenuit ga en weer terugkom. 't is gewoon uitzendwerk en het zou sowieso nu voorbij zijn, met of zonder zwangerschap.
Gaan we samen aftellen! hoewel jij een uurtje eerder klaar bent dan ik

Traktatie: Ik heb vlaai ingeslagen. Die ik dus zelf niet mag eten
Maar dat is ook omdat het dus een definitief afscheid is

Tessieeee succes vandaag!

[ Bericht 3% gewijzigd door innepin op 18-06-2009 08:57:39 ]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 18 juni 2009 @ 08:48:47 #136
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70120560
Okay, ff een beetje geruststelling nodig hier...

Steken in heup/lies linksonder met uitstraling naar het bovenbeen... Bandenpijn?

Ik moet ook eens stoppen met googlen met alle pijntjes en steekjes die ik voel eindigde natuurlijk op een pagina over buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Had vorige zwangerschap ook wel last van bandenpijn, maar deze is flink heviger en vroeger ook. Misschien dan toch die tweeling
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_70120669
Flugel, sorry, ik herken het niet, pijn in bovenbeen... Maar dat betekent natuurlijk helemaal niks.
pi_70120726
Heerlijk dames laatste dag werken. Heel veel plezier.

Tessie veel succes in het ziekenhuis. Eindelijk kennismaken met je zoon.

Innepin Lol dat augurkverhaal. Hier heb ik na een vreselijke zin in cocosnootdrank in blik echt de hele stad afgereden met Hubbie. Overal was het toen vanwege het seizoen uitverkocht. Bij de laatste toko hadden ze eindelijk die blikjes en toen meteen de hele koeling leeggekocht.
Ik moest en zou het hebben.

DuchessX vast een hele opluchting dat de uitslag goed was van de diabetes. Super
Hier voel ik regelmatig het kontje van m'n meisje. Ze ligt daarmee omhog aan de linkerzij, wanneer ik zelf op m'n rechterzij ga liggen en m'n hand op m'n buik leg voel ik dat ze zich afzet en met d'r kont in de lucht tegen mijn of Hubbies hand aandrukt. Je kan het dan gewoon vastpakken.

Poppedein, Ik hoop dat er niks aan de hand is met de Parvo. Naar om zo in onzekerheid te zitten.

DaviniaHR succes bij de gyn. Een mooie echo is nooit weg.

Proficiat 12 weken dames. Vond ik zelf 1 van de meest geweldige mijlpalen om te bereiken.

Hier vandaag 34 weken mijlpaal.
Over 3 weekjes zou het misschien gewoon zo kunnen zijn dat ze er is.
Op babybytes stond dat ze misschien zelfs niet eens in de couveuse hoeft als ze nu geboren zou worden.

"Alles werkt al voldoende. De nieren kunnen het op eigen kracht redden, en ook de longetjes zijn zo goed als klaar. De levensvatbaarheid buiten de baarmoeder is erg goed. Zo'n 99% van de baby's die in deze week geboren worden, overleven zonder veel problemen buiten de baarmoeder. Het hangt onder andere van het gewicht af of hij nog eventjes de couveuse in moet om aan te sterken."

Verder eigenlijk een keer lekker geslapen met ook een sensuele droom waarbij ik met de nodige kwijl en glimlach op m'n gezicht ben wakkergeworden.

Ow jah Gisteren een echt déjà vu gevoel. Volgens mij had ik indalingsweeen ofzoiets. Krampen kwamen opzetten zwakte af en waren ook goed voelbaar in m'n bovenbenen.
Bij de bevalling van m'n zoon had ik ook die beenweeen.
Nu behalve harde buiken geen last er meer van.
Ik dacht eigenlijk dat bij de tweede het indalen pas heel laat gebeurde.
Mjah is natuurlijk ook al weer 13 jaar geleden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Urla op 18-06-2009 09:04:41 ]
  donderdag 18 juni 2009 @ 08:58:46 #139
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70120741
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:40 schreef Chan het volgende:
Asyniur ik ben in het begin 1,5 kilo afgevallen, maar ik kon ook amper eten en moest ook wel wat overgeven.. Bij de vk vonden ze het helemaal niet erg ondanks dat ik al veel te licht was voordat ik afviel.. het komt er immers snel genoeg weer bij straks
Maar dat is het nou juist: ik eet niet minder en ik heb ook nog niet overgegeven
ik maak me ook geen zorgen hoor, was meer een momentje...
pi_70120749
Tessie heel veel succes in het ziekenhuis, nog even en dan heb je je zoon in je armen!!!

Innepin en Miss_sly jullie laatste werkdag is aangebroken
pi_70120759
Ik heb ook geen idee Flugel

zijn het kleine steekjes die je voelt maar die niet storend zijn zeg maar of echt pijnscheuten? Als je echt forse pijn hebt dan even de vk bellen en je vraag voorleggen (of de HA, wat je fijner vindt.)
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70120773
Tessie succes

Laatste werkdag dames, succes met die laatste dag!
Fake it till you make it...
pi_70120824
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:48 schreef flugeltje het volgende:

Steken in heup/lies linksonder met uitstraling naar het bovenbeen... Bandenpijn?

Ik moet ook eens stoppen met googlen met alle pijntjes en steekjes die ik voel eindigde natuurlijk op een pagina over buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Had vorige zwangerschap ook wel last van bandenpijn, maar deze is flink heviger en vroeger ook. Misschien dan toch die tweeling
Ik denk idd bandenpijn. Hier had ik vanaf het begin ook die steken richting benen. Nu nog steeds trouwens al leek het gisterenavond meer weeenachtig.
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:05:22 #144
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70120870
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:48 schreef flugeltje het volgende:

Steken vanuit de lies naar bovenbeen zegt me niks.
Maar als die 'pijn' doortrekt naar je onderbeen dan zou het weleens zwangerschapsischias kunnen zijn.
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:06:05 #145
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70120883
Innepin en MissSly, geniet van de laatste werkdag. En doe het rustig aan he.... morgen hoef je niks meer
pi_70120890
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:58 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Maar dat is het nou juist: ik eet niet minder en ik heb ook nog niet overgegeven
ik maak me ook geen zorgen hoor, was meer een momentje...
Ik at aan een stuk door en viel toch twee kilo af
misschien door het weglaten van de alcohol
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:06:41 #147
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70120899
Het zakt alweer een beetje af hier, dank voor de reacties...

Het is eigenlijk ook te ver naar mijn heup toe om een eventuele bbz te zijn bedacht ik mezelf....

Als het nu al begint staat me nog wat te wachten vrees ik.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:06:41 #148
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70120900
Tessie, succes in het ziekenhuis! Je volgende post is met baby??
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:07:49 #149
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70120921
goedemorgen dames

Vlindur, de 12 weken mijpaal al bereikt!!! wat goed! gefelliciteerd hoor

Ymme, ik zal niet alles herhalen wat mijn voorgangers al hebben gezegd, maar ik hoop zo, dat je kan leren om te gaan genieten en een beetje te ontspannen.. stress is echt niet goed voor je.

Innepin en Miss_s laatste dagje werken! wat heerlijk! en dat houdt ook in dat het aftellen ook steeds serieuser gaat worden al bijna LLM's

Tessie, wat fijn dat je bijna je beebje gaat ontmoeten!!! wat zal je daar zin in hebben.... ik wens je een goede bevalling en ben onwijs benieuwd naar het resultaat!

DuchessX, wat fijn om je kindje zo herkenbaar te voelen, lijkt me echt heel bijzonder....

Sterkte Poppedein, kan me voorstellen dat je toch ff zenuwachtig wordt als je stil staat bij zo'n besmettelijk iets... Ik heb dat op mijn werk ook wel een beetje. Heb ook regelmatig te maken, met allerlei 'beestjes' hier,. en normaal maak ik me daar niet druk om, maar nu vind ik dat allemaal net wat spannender...
(heb gister zelfs op internet opgezocht of erysipelas niet gevaarlijk is voor zwangere vrouwen )

hoop dat ik nu niemand ben vergeten, maar zo na een late dienst, kan ik niet alles volgen en bijlezen en onthouden

ben nog wel moe, maar ook nog niet zo lang geslapen, ga straks lekker nog ff de ogen weer dicht doen, want vandaag nog een late dienst (en daarna lekker 3 dagen weekend)
en morgen echo heb er zin in!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70121018
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemorgen dames
Innepin en Miss_s laatste dagje werken! wat heerlijk! en dat houdt ook in dat het aftellen ook steeds serieuser gaat worden al bijna LLM's
AAAAHH WAT ZEG JE NU?! STRESS! IEEEEH!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')