Heerlijk dames laatste dag werken. Heel veel plezier.
Tessie veel succes in het ziekenhuis. Eindelijk kennismaken met je zoon.
Innepin

Lol dat augurkverhaal. Hier heb ik na een vreselijke zin in cocosnootdrank in blik echt de hele stad afgereden met Hubbie. Overal was het toen vanwege het seizoen uitverkocht. Bij de laatste toko hadden ze eindelijk die blikjes en toen meteen de hele koeling leeggekocht.
Ik moest en zou het hebben.
DuchessX vast een hele opluchting dat de uitslag goed was van de diabetes. Super
Hier voel ik regelmatig het kontje van m'n meisje. Ze ligt daarmee omhog aan de linkerzij, wanneer ik zelf op m'n rechterzij ga liggen en m'n hand op m'n buik leg voel ik dat ze zich afzet en met d'r kont in de lucht tegen mijn of Hubbies hand aandrukt. Je kan het dan gewoon vastpakken.
Poppedein, Ik hoop dat er niks aan de hand is met de Parvo. Naar om zo in onzekerheid te zitten.
DaviniaHR succes bij de gyn. Een mooie echo is nooit weg.
Proficiat 12 weken dames.

Vond ik zelf 1 van de meest geweldige mijlpalen om te bereiken.
Hier vandaag 34 weken mijlpaal.
Over 3 weekjes zou het misschien gewoon zo kunnen zijn dat ze er is.
Op babybytes stond dat ze misschien zelfs niet eens in de couveuse hoeft als ze nu geboren zou worden.
"Alles werkt al voldoende. De nieren kunnen het op eigen kracht redden, en ook de longetjes zijn zo goed als klaar. De levensvatbaarheid buiten de baarmoeder is erg goed. Zo'n 99% van de baby's die in deze week geboren worden, overleven zonder veel problemen buiten de baarmoeder. Het hangt onder andere van het gewicht af of hij nog eventjes de couveuse in moet om aan te sterken."
Verder eigenlijk een keer lekker geslapen met ook een sensuele droom waarbij ik met de nodige kwijl en glimlach op m'n gezicht ben wakkergeworden.
Ow jah Gisteren een echt déjà vu gevoel. Volgens mij had ik indalingsweeen ofzoiets. Krampen kwamen opzetten zwakte af en waren ook goed voelbaar in m'n bovenbenen.
Bij de bevalling van m'n zoon had ik ook die beenweeen.
Nu behalve harde buiken geen last er meer van.
Ik dacht eigenlijk dat bij de tweede het indalen pas heel laat gebeurde.
Mjah is natuurlijk ook al weer 13 jaar geleden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Urla op 18-06-2009 09:04:41 ]